Zoals:quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:56 schreef qizl het volgende:
Het woord allochtoon staat garant voor veel hits en veel heel veel standaard opmerkingen. Nadenken is er niet meer bij. De meute hardschreeuwers wordt vol enthousiasme gevolgd. Jammer dat ze veelal niet verder komen als " terug naar eigen land" en de verschillende variaties erop.
Dat is nu juist waar ik bang voor ben. Als dit representatief is voor Nederland dan zijn we nog asocialer aan het worden als we al waren. Enne zo is het nou eenmaal is ook een erg sterk argument.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:58 schreef Scorp[AM] het volgende:
niet zo janken plz
denk dat fok redelijk representatief is voor de rest van (meestal) jong nederland
zo ish et nou eenmaal
Precies wat ik ook dacht ..quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:00 schreef Jordy-B het volgende:
De TS gedraagt zich als (wat volgens hem) een gemiddelde Fok!ker (is)...
Scorp heeft hier wel een punt te pakken. Jong nederland is veel naïever in vergelijking met vroeger.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:58 schreef Scorp[AM] het volgende:
niet zo janken plz
denk dat fok redelijk representatief is voor de rest van (meestal) jong nederland
zo ish et nou eenmaal
Om te prikkelen, om eens wat meer reacties los te krijgen. Maar ja lukt niet erg.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:00 schreef Jordy-B het volgende:
De TS gedraagt zich als (wat volgens hem) een gemiddelde Fok!ker (is)...
Kom gezellig naar de meet, kunnen we van gedachten wisselenquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:03 schreef qizl het volgende:
[..]
Om te prikkelen, om eens wat meer reacties los te krijgen. Maar ja lukt niet erg.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:02 schreef veldmuis het volgende:
Zullen we het over moslims gaan hebben?.
als dat jou eigen mening is:quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:58 schreef Dezz het volgende:
Ik heb een eigen mening: er zijn teveel buitenlanders die niet integreren. Diegene die wel integreren en zich gewoon gedragen mogen blijven de rest moet er resoluut uitgeknikkerd worden!
ik zeg niet per definitie dat ik het met hem eens ben, maar er zijn toch heel wat argumenten te bedenken.... misschien dat dat komt door de media, maar als dat zo is liggen de problemen daar en niet bij de onderlinge twisten tussen Nederlanders en buitenlandse medelanders...quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:05 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als dat jou eigen mening is:
waarom vind je dat dan?
hoe merk je dat? heb je last van de buitenlanders (die niet integreren)?
kun je je eigen mening onderbouwen? of blijft het bij deze zwakzinnigheid?
dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:07 schreef Kjew het volgende:
[..]
ik zeg niet per definitie dat ik het met hem eens ben, maar er zijn toch heel wat argumenten te bedenken.... misschien dat dat komt door de media, maar als dat zo is liggen de problemen daar en niet bij de onderlinge twisten tussen Nederlanders en buitenlandse medelanders...
Waarom vind ik dat: als jij in een ander land gaat wonen heb je je aan te passen, simpelquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:05 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als dat jou eigen mening is:
waarom vind je dat dan?
hoe merk je dat? heb je last van de buitenlanders (die niet integreren)?
kun je je eigen mening onderbouwen? of blijft het bij deze zwakzinnigheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |