ja vind ik ook.. im not impressed..quote:Op maandag 12 april 2004 02:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee... dat kan beter hoor.
Weet ik maar ik doe net alsof weet je wel...quote:Op maandag 12 april 2004 02:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee... dat kan beter hoor.
ja, echt wel. Dan is het gelukkig een stuk beter geregeld bij het Azielzoekers Centrum, kan je dag en nacht terecht voor een reïntegratiecursus.quote:Op maandag 12 april 2004 02:51 schreef TallMan het volgende:
[..]
Wat een kutservice.
Doe dan es niet net alsof.quote:Op maandag 12 april 2004 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet ik maar ik doe net alsof weet je wel...
make me horny babe. *roggel*quote:Op maandag 12 april 2004 02:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
*spuug*
quote:Op maandag 12 april 2004 02:53 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ja, echt wel. Dan is het gelukkig een stuk beter geregeld bij het Azielzoekers Centrum, kan je dag en nacht terecht voor een reïntegratiecursus.
[dingdong]
1Hallo, ik wil graag een cursus Nederlands
2 Flikker op weet je niet hoelaat het is ?
1 Nee
2 Het is bijna 3 uur 's nachts
1 Oh. Bedankt zeg.
Kijk en dan heb je maar mooi leren klokkijken.
Juist, en in onze maatschappij is de klok het enige dat telt.quote:Op maandag 12 april 2004 02:53 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ja, echt wel. Dan is het gelukkig een stuk beter geregeld bij het Azielzoekers Centrum, kan je dag en nacht terecht voor een reïntegratiecursus.
[dingdong]
1Hallo, ik wil graag een cursus Nederlands
2 Flikker op weet je niet hoelaat het is ?
1 Nee
2 Het is bijna 3 uur 's nachts
1 Oh. Bedankt zeg.
Kijk en dan heb je maar mooi leren klokkijken.
*groene slijmrochel*quote:Op maandag 12 april 2004 02:54 schreef Briefcase het volgende:
[..]
make me horny babe. *roggel*
quote:Op maandag 12 april 2004 02:55 schreef Beukenootje het volgende:
Heej, gewoon goedmaken, kan je weer gezellig met elkaar praten!
Ey, ga eens terug naar je eigen kuttopic.quote:Op maandag 12 april 2004 02:55 schreef Beukenootje het volgende:
Heej, gewoon goedmaken, kan je weer gezellig met elkaar praten!
neequote:Op maandag 12 april 2004 02:56 schreef TallMan het volgende:
ey, als iemand me op MSN instructies geeft over wat al dan niet te posten, moet ik die dan opvolgen ?
Lijkt me wel. Vooral als die persoon heel slim is.quote:Op maandag 12 april 2004 02:56 schreef TallMan het volgende:
ey, als iemand me op MSN instructies geeft over wat al dan niet te posten, moet ik die dan opvolgen ?
oh ja, JA. Ga door. *fletflodderklets*quote:Op maandag 12 april 2004 02:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
*groene slijmrochel*
hangt er vanaf wie het is.quote:Op maandag 12 april 2004 02:56 schreef TallMan het volgende:
Nee, genoeg geroggeld. Straks wordt het nog seksueel getint en dat kan niet.quote:Op maandag 12 april 2004 02:57 schreef Briefcase het volgende:
[..]
oh ja, JA. Ga door. *fletflodderklets*
Ow, dan zal ik maar luisteren.quote:Op maandag 12 april 2004 02:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Vooral als die persoon heel slim is.
Een heel leuk persoon, erg slim ook enzo.quote:Op maandag 12 april 2004 02:57 schreef Briefcase het volgende:
[..]
hangt er vanaf wie het is.
U heeft verstand!quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ow, dan zal ik maar luisteren.
Ja, hee, het moet pas weer seksueel getint als je de bloederige tampons tevoorschijn tovert.quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, genoeg geroggeld. Straks wordt het nog seksueel getint en dat kan niet.
Ja, maar geen mensenkennis.quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
U heeft verstand!
Dan moet je nog 3 weken wachten.quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, hee, het moet pas weer seksueel getint als je de bloederige tampons tevoorschijn tovert.
Ey, je verraadt jezelf.quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een heel leuk persoon, erg slim ook enzo.![]()
ok. *afdruipt.quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, genoeg geroggeld. Straks wordt het nog seksueel getint en dat kan niet.
Ow, moet lukkenquote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je nog 3 weken wachten.
Maar die moet je dan wel een paar dagen laten liggen voordat het slijmerig wordt.quote:Op maandag 12 april 2004 02:58 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, hee, het moet pas weer seksueel getint als je de bloederige tampons tevoorschijn tovert.
ik ben voor zelfmoord. Wat vindt jij ?quote:Op maandag 12 april 2004 02:59 schreef Beukenootje het volgende:
Die ruzie is neit nodig met een simpel woord is alles weer goed, lekker gezellig praten is toch veel leuker? lekker babbelen.
Zeg Ratelband, ga je positieve praatjes lekker ergens anders houden. Wij zijn allemaal negatieve mensen die geen behoefte hebben aan geblaat van een luchtig iets als jij.quote:Op maandag 12 april 2004 02:59 schreef Beukenootje het volgende:
Die ruzie is neit nodig met een simpel woord is alles weer goed, lekker gezellig praten is toch veel leuker? lekker babbelen.
Kopje heet water erbij.. Lekker bakkie thee.quote:Op maandag 12 april 2004 02:59 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Maar die moet je dan wel een paar dagen laten liggen voordat het slijmerig wordt.
*eens is*quote:Op maandag 12 april 2004 03:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg Ratelband, ga je positieve praatjes lekker ergens anders houden. Wij zijn allemaal negatieve mensen die geen behoefte hebben aan geblaat van een luchtig iets als jij.
Van groene thee kom je lekker tot rust!quote:Op maandag 12 april 2004 03:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kopje heet water erbij.. Lekker bakkie thee.
jammie. Rooibos theequote:Op maandag 12 april 2004 03:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kopje heet water erbij.. Lekker bakkie thee.
Ja, zo kun je het noemen idd.quote:Op maandag 12 april 2004 03:01 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jammie. Rooibos thee
Thee kan je op ieder moment van de dag drinken, als je er zin aan hebt dan maak je een lekker vers kopje, ik vind het altijd wel genietten hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 03:01 schreef TallMan het volgende:
argh, thee om 3 uur 's nachts, perverts
quote:Op maandag 12 april 2004 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
En deze is natuurlijk ook voor jou
[afbeelding]
Zeer ontopic. Een rood kruisje.quote:Op maandag 12 april 2004 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
En deze is natuurlijk ook voor jou
[afbeelding]
Dat is maar net hoe je het zelf ervaart.quote:Op maandag 12 april 2004 03:03 schreef TallMan het volgende:
als iemand je op MSN afkraakt, is het dan wel gepast die persoon op FOK te negeren ?
idem als iemand je op MSN verleidt, is het normaal om erop in te gaan op FOK dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |