tis al laat en ik ben niet helemaal helder k?quote:Op maandag 12 april 2004 02:25 schreef TallMan het volgende:
[..]
Kopenhagen bedoel je, of Købnhavn ?
ja het blinkt echt uitquote:Op maandag 12 april 2004 02:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haha, dat wel ja. Nee, deze user is slimmer denk ik.
quote:1234, pak wat bier!
Die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 12 april 2004 02:26 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ja het blinkt echt uit
[..]
Tuborg of Carlsberg ?quote:Op maandag 12 april 2004 02:26 schreef murp het volgende:
ik ben niet helemaal helder k?
vindt ik niet eerlijk. Discriminatie, rectificatie, masturbatie etc.quote:Op maandag 12 april 2004 02:25 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, laten we dat noors er idd maar uit elimineren.
Nee, het staat niet stoer dat je er enig verstand van hebt. Je maakt totaal geen indruk.quote:Op maandag 12 april 2004 02:27 schreef TallMan het volgende:
[..]
Tuborg of Carlsberg ?
Waarom ben ik nog steeds wakker na al die drank vandaag (familiebezoekjes) en het nu geldende tijdstip ?quote:Op maandag 12 april 2004 02:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezienIk neem mijn woorden terug.
Ik heb helemaal nergens verstand van, als ik er verstand van had had ik 10 deense biermerken genoemd.quote:Op maandag 12 april 2004 02:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het staat niet stoer dat je er enig verstand van hebt. Je maakt totaal geen indruk.
jawel, een bijzonder domme.quote:Op maandag 12 april 2004 02:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het staat niet stoer dat je er enig verstand van hebt. Je maakt totaal geen indruk.
kut. dat wou ik net zeggen..quote:Op maandag 12 april 2004 02:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hou dan gewoon helemaal je mond dicht erover.quote:Op maandag 12 april 2004 02:28 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens verstand van, als ik er verstand van had had ik 10 deense biermerken genoemd..
Welnee, ik probeer gewoon de oorzaak van de onhelderheid te achterhalen.quote:Op maandag 12 april 2004 02:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hou dan gewoon helemaal je mond dicht erover.
Dat doe je maar lekker ergens anders.quote:Op maandag 12 april 2004 02:30 schreef TallMan het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer gewoon de oorzaak van de onhelderheid te achterhalen.
ik heb een idee. Jij gaat lekker achter de bank liggen rode vodka drinken net zo lang tot je geen labradors kunt posten.quote:
Whehe, toffe website naam waar die foto staat.quote:
Nee, de achterbuurvrouwquote:Op maandag 12 april 2004 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wie, ik?
onhelderheid ? Dat klinkt erg helder.quote:Op maandag 12 april 2004 02:30 schreef TallMan het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer gewoon de oorzaak van de onhelderheid te achterhalen.
Ja, ehh.... nee.quote:Op maandag 12 april 2004 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat doe je maar lekker ergens anders.
Heineken helder.quote:Op maandag 12 april 2004 02:31 schreef Briefcase het volgende:
[..]
onhelderheid ? Dat klinkt erg helder.
Jij drinkt niet, dus dan ook niet over alcohol praten.quote:Op maandag 12 april 2004 02:32 schreef TallMan het volgende:
[..]
Heineken helder.
maar dat komt dan weer door één of ander E-nummer. Dus je verhaal is niet helder.quote:Op maandag 12 april 2004 02:32 schreef TallMan het volgende:
[..]
Heineken helder.
truequote:Op maandag 12 april 2004 02:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij drinkt niet, dus dan ook niet over alcohol praten.
Ik drink wel troela, alleen geen alcohol.quote:Op maandag 12 april 2004 02:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij drinkt niet, dus dan ook niet over alcohol praten.
Ik dacht dat je die ander bedoeldequote:Op maandag 12 april 2004 02:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, de achterbuurvrouwJIJ JA!
kquote:Op maandag 12 april 2004 02:32 schreef TallMan het volgende:
geef eens het goede voorbeeld murp
quote:Op maandag 12 april 2004 02:34 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik drink wel troela, alleen geen alcohol.
beidde denk ik zo maar ffquote:Op maandag 12 april 2004 02:35 schreef Shirley het volgende:
[..]Ben je nou echt zo dom, of doe je extra hard je best?
Om een indruk op jou te maken doe ik altijd extra mijn best en dat weet jij ook wel schat.quote:Op maandag 12 april 2004 02:35 schreef Shirley het volgende:
[..]Ben je nou echt zo dom, of doe je extra hard je best?
Probeer deze er maar eens in te doen.quote:Op maandag 12 april 2004 02:35 schreef TallMan het volgende:
argh
*oordopjes tegen ruis indoet*
+5 Voorspelbaarheidquote:Op maandag 12 april 2004 02:35 schreef murp het volgende:
[..]
beidde denk ik zo maar ff
Waarom zou je indruk op mij proberen te maken? Je weet toch dat dat een missie onmogelijk is?quote:Op maandag 12 april 2004 02:36 schreef TallMan het volgende:
[..]
Om een indruk op jou te maken doe ik altijd extra mijn best en dat weet jij ook wel schat..
Ilona, lekker ding, doe mij een lol en stop eens met die plaatjes en doe gezellig mee met deze conversatie.quote:
Een indruk kun je altijd achter laten, hierbij dus volledig in het midden latende wat voor indruk.quote:Op maandag 12 april 2004 02:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom zou je indruk op mij proberen te maken? Je weet toch dat dat een missie onmogelijk is?
Mee eens. Of blijf helemaal weg.quote:Op maandag 12 april 2004 02:37 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Ilona, lekker ding, doe mij een lol en stop eens met die plaatjes en doe gezellig mee met deze conversatie.
Zal ik maar voor me houden welke indruk je nu op me maakt?quote:Op maandag 12 april 2004 02:37 schreef TallMan het volgende:
[..]
Een indruk kun je altijd achter laten, hierbij dus volledig in het midden latende wat voor indruk.
altijd weer die keuzes. Ik ga voor de blauwe.quote:Op maandag 12 april 2004 02:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mee eens. Of blijf helemaal weg.
Daar kan ik zo ook wel naar raden.quote:Op maandag 12 april 2004 02:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zal ik maar voor me houden welke indruk je nu op me maakt?
ik geloof je niet.quote:Op maandag 12 april 2004 02:40 schreef TallMan het volgende:
[..]
Daar kan ik zo ook wel naar raden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |