abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 april 2004 @ 13:40:24 #176
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18273380
quote:
Als jij dat graag wilt beschouwen als hypocriet, ga je gang.
Ook zo leuk; niet een kwestie van vinden, t'is een feit.

Als ik hier ongenuanceerde beelden over moslims spui, kan ik oa. van jou verwachten dat je oproept tot meer nuance.

Terwijl die nuance je volgens je eigen woorden 'aan je reet zal roesten'.

Van iemand anders iets eisen, en het zelf niet doen = hypocriet.

Dat vind ik niet, da's de definitie, voor je het weer quasi intellectueel met een woordsausje wenst weg te zetten als mijn mening.
quote:
Als iemand zegt dat de moslims zo slecht zijn en dergelijke, hoor ik jou ook niet reageren op deze mensen.
Nope, idd.

Maar als die poster dan een koekje van eigen deeg krijgt, hoef je van mij niet te verwachten dat ik dat wel ineens afkeur.

Jij wel.
&lt;signature here&gt;.
pi_18273386
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Vandaar dat je weer terug zou moeten naar ONZ, want hier proberen we vaak een zinnige discussie te houden. Ook al merk je daar soms weinig van.

Mij doet het namelijk denken aan het conflict tussen Israël en de Palestijnen. Als jij zo graag een reactie wilt geven op een actie, dan moet je niet raar opkijken als een ander weer een reactie geeft op jouw actie. Enz.
Tuurlijk, ik laat zien dat iemand veels te ver gaat met zijn opmerking waarin enge ziektes gebruikt worden. Jij hebt geen weerwoord dus moet ik maar oprotten. Dag jochie.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 8 april 2004 @ 13:42:01 #178
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18273432
quote:
Als jij zo graag een reactie wilt geven op een actie, dan moet je niet raar opkijken als een ander weer een reactie geeft op jouw actie. Enz.
En wiens schuld is dat? Degene die begint lijkt me dan toch?
&lt;signature here&gt;.
  FOK!fotograaf donderdag 8 april 2004 @ 13:46:50 #179
18921 freud
Who's John Galt?
pi_18273573
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:31 schreef wonko het volgende:
Er zijn zat mensen die goed integreren. Ze werken hard op hun eigen niveau en leven hun eigen leven zonder dat anderen op te dringen en of ze dat nu op zijn arabisch, turks of ijslands doen moeten ze zelf weten. Zolang ik maar niet op mijn tenen hoef te lopen wegens hun ideeen. En dat geld net zo hard andersom. Leven en laten leven.
Het is alleen jammer dat je die mensen niet hoort, want die hebben een leven met hun eigen problemen dus hoeven ze niet zo nodig om zich heen te schoppen. Het zijn echter diegenen die constant van alles eisen en vinden die in de media komen en dan meestal nog zeer negatief ook. Enerzijds door hun uitspraken en daden anderszijds vanwege het gemanipuleer van de media.
Dat wat je zegt klopt als een bus. En dat principe werkt ook andersom. Het merendeel van de nederlanders beseft dat het maar een deel is wat steeds in de media belicht wordt, en dat die groep koste wat het kost vast wil blijven houden aan oude gewoonten. Dat slijt wel denk ik, maar door de eenzijdige belichting in de media, komen alleen degene met de grote bek in de picture.

Ik verbaas me ook over de posts tussen KirmiziBeyaz en jou. Jullie zijn allebei zinnig en niet extreem, maar jullie maken elkaar wel uit voor alles wat los en vast zit. Zou het komen door de uitlokkerige posts? Het reageert lekker op domme oneliners, maar de discussie is ver te zoeken dan. Volgens mij zijn jullie het op genoeg punten eens om een leuke discussie te voeren, toch?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf donderdag 8 april 2004 @ 13:49:06 #180
18921 freud
Who's John Galt?
pi_18273639
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

En wiens schuld is dat? Degene die begint lijkt me dan toch?
Nee, degene die daarop doorgaat in dezelfde toon.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 8 april 2004 @ 13:51:38 #181
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18273716
quote:
Jullie zijn allebei zinnig en niet extreem,..
Ik zou ens beter lezen.

Menig post van KB is doortrokken van een misplaatst superioriteits gevoel.

En hij is ook hypocriet tot op het bot.

Verwacht van ons geduld, beheerstheid, nuance, maar vind het vanzelfsprekend dat'ie dat zelf niet hoeft te hebben.

En het volgende postje weer het slachtoffer uithangen.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 8 april 2004 @ 13:52:11 #182
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18273736
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:49 schreef freud het volgende:

[..]

Nee, degene die daarop doorgaat in dezelfde toon.
KB dus.

Zo ver wilde ik niet gaan.

Trouwens; ben het niet met je eens.

Diegene die begint, is de aanstichter. Zijn we het denk ik met elkaar eens dat de goegemeente die dissonant voor de rest zo goed mogelijk negeert.

Maar je bek houwen over het een, en op je achterste poten gaan staan voor het andere is nogal hypocriet.
&lt;signature here&gt;.
pi_18273822
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:46 schreef freud het volgende:
Volgens mij zijn jullie het op genoeg punten eens om een leuke discussie te voeren, toch?
Ach...ik werd een beetje jeukerig van zijn aanvallende gedrag. Kan je lekker op discussieren. Niet dus. Ik ga dat dan ook niet proberen. Uitlokken daarintegen is veel leuker met agressieven.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 8 april 2004 @ 13:58:29 #185
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18273926
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, janke ja
&lt;signature here&gt;.
pi_18273929
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In het zuidelijkste puntje van Egypte wordt ook aan vrouwenbesnijdenis gedaan. Dus het kan goed kloppen.
Inderdaad, grenst daar aan Soedan waar het ook nog uitgevoerd word!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_18274001
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:08 schreef freud het volgende:
Raar dat een geestelijke een cultureel verschijnsel als vrouwenbesnijdenis verkondigd als islamitisch gebruik . Als je zulke gedachten hebt, dan ben je imo een gestoorde geestelijke.
Ja, inderdaad. Maak dat ff de andere Hollanders hier duidelijk, dat het een cultureel en achterlijk gebruik is dat helemaal niks met de Islam of de Koran te maken heb!!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_18274156
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat je zegt is: idd, ik ben tot op het bot hypocriet. Ik vind het geen probleem dat wie dan ook elke westerling uitmaakt voor wat dan ook, westerlingen mag ook prima gezegd worden dat ze maar op moeten rotten naar de VS, maar kom niet aan de moslims, suggereer niet dat niet-westerlingen terug naar hun zandboek moeten, want dan voel ik me aangesproken.

Way to go, KB.

Idd tot op het bot hypocriet.

Fijn dat je er voor de verandering weer geen misverstand over laat bestaan.
Westerlingen zijn er ook in Islam-uitvoering! Waarom zou ik naar één of andere woestijn moeten oprotten als mijn voorouders als honderden jaren in Nederland hebben geleefd?
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  donderdag 8 april 2004 @ 14:19:16 #189
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18274563
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:05 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Westerlingen zijn er ook in Islam-uitvoering! Waarom zou ik naar één of andere woestijn moeten oprotten als mijn voorouders als honderden jaren in Nederland hebben geleefd?
Het punt is dat alletwee onredelijk zijn; en dat sommigen hier het een niks mis mee vinden en het ander niet vinden kunnen.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 8 april 2004 @ 14:22:38 #190
16715 Mylene
*schatje*
pi_18274643
Misschien is Hirsi Ali hier wel verantwoordelijk voor. Om haar geboorteland te promoten en de Islam in een kwaad daglicht te zetten. Twee vliegen in één moet ze gedacht hebben. Nou, mooi niet natuurlijk .
  donderdag 8 april 2004 @ 14:24:57 #191
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18274707
quote:
Misschien is Hirsi Ali hier wel verantwoordelijk voor.
In welk opzicht? Dat ze stiekem de moskee ingeslopen is en daar die lectuur neergelegd heeft?

Lachwekkend
&lt;signature here&gt;.
pi_18274709
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:22 schreef schatje het volgende:
Misschien is Hirsi Ali hier wel verantwoordelijk voor. Om haar geboorteland te promoten en de Islam in een kwaad daglicht te zetten. Twee vliegen in één moet ze gedacht hebben. Nou, mooi niet natuurlijk .
Ja. ik vind ook dat zij niet mag roepen dat ze Moslim is of was. Als ze al ooit Moslima was dan heeft ze zich nooit verdiept in haar religie. Alle onrecht die haar is aangedaan komt door haar achterlijke oost-afrikaanse cultuur! Laat haar lekker kankeren op haar eigen soort!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  donderdag 8 april 2004 @ 14:27:50 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_18274777
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

In welk opzicht? Dat ze stiekem de moskee ingeslopen is en daar die lectuur neergelegd heeft?

Lachwekkend
Ja, daar zie ik haar gerust voor aan. Ze doet namelijk echt dingen die niet helemaal 100% zijn.

Pepperspray enzo .
  donderdag 8 april 2004 @ 14:29:20 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_18274821
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:25 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ja. ik vind ook dat zij niet mag roepen dat ze Moslim is of was. Als ze al ooit Moslima was dan heeft ze zich nooit verdiept in haar religie. Alle onrecht die haar is aangedaan komt door haar achterlijke oost-afrikaanse cultuur! Laat haar lekker kankeren op haar eigen soort!
Ze heeft iets naars ervaren, kan dit niet zelf oplossen, dus projecteer ze het op de gehele moslim gemeenschap.

Best wel brutaal .
  donderdag 8 april 2004 @ 14:29:46 #195
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_18274831
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:25 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ja. ik vind ook dat zij niet mag roepen dat ze Moslim is of was. Als ze al ooit Moslima was dan heeft ze zich nooit verdiept in haar religie. Alle onrecht die haar is aangedaan komt door haar achterlijke oost-afrikaanse cultuur! Laat haar lekker kankeren op haar eigen soort!
Jij denkt wel heel sterk in termen van rassen / soorten he.... In dat Joden topic durfde je ook al de meerderheid van de Joden uit te maken voor criminelen, fascisten en/of honden...
Krekker is de bom!
  donderdag 8 april 2004 @ 14:29:54 #196
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18274836
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, daar zie ik haar gerust voor aan. Ze doet namelijk echt dingen die niet helemaal 100% zijn.

Pepperspray enzo .
Maar je mag ook wel gewoon toegeven dat je graag AHA bashed hoor

Als je bovenstaande echt gelooft, adviseer ik je ens naar je hoofd te laten kijken; en adviseer ik FOK uit te kijken naar mods die wat meer realiteitszin hebben.
&lt;signature here&gt;.
pi_18274842
Niet aan de geslachtsdelen snijden aub.

Wel jullie spullen wassen.

Van de dingetjes van kinderen afblijven.

In piemels snijden is nergens voor nodig.

Stinken doen sommige lui omdat ze gewoon stinken. Wassen wassen wassen dus.
Frisse ideeën daar ontbreekt het aan. Die van die imams ruiken erg muf door de ouderdom.
Hebben die lui nou echt geen hersens dan moeten ze toch eens opgesloten worden.
Het zijn lui van het type van Du Through of hoe die rare Belg met zijn keldertje ook al weer heet.

Bah Bah Bah

En wordt die engerd nou opgepakt of niet? Dit zijn toch misdaden. Ik word zo ongeduldig.
Maak anders binnen een uur een noodwet!!! Niet lullen maar aanpakken.
karel5 gelooft er niet in.
  donderdag 8 april 2004 @ 14:32:14 #198
16715 Mylene
*schatje*
pi_18274893
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar je mag ook wel gewoon toegeven dat je graag AHA bashed hoor

Als je bovenstaande echt gelooft, adviseer ik je ens naar je hoofd te laten kijken; en adviseer ik FOK uit te kijken naar mods die wat meer realiteitszin hebben.
Tjee, drie posters waarvan het Post Icon duidelijk met een knipoog.

Heerlijk dat er zo gehapt wordt .
pi_18275001
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij denkt wel heel sterk in termen van rassen / soorten he.... In dat Joden topic durfde je ook al de meerderheid van de Joden uit te maken voor criminelen, fascisten en/of honden...
Dat merendeel van de joden bedoelde ik de zionisten mee. Heb niks tegen echte joden, daar heb ik juist veel respect voor. Maar die zijn er alleen niet veel meer!

MVG

Onschuldig
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_18275082
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Tjee, drie posters waarvan het Post Icon duidelijk met een knipoog.

Heerlijk dat er zo gehapt wordt .
Nou blij ?

Woehoe ik daag usertjes uit...

Je bent vast een modje....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')