[Dit bericht is gewijzigd door just me op 12-08-2001 15:05]
quote:zeker weten
Op zondag 12 augustus 2001 15:05 schreef gpex het volgende:
Klasbakdoelpunt van de Witte hoor...
quote:Kan niet altijd feest zijn,PSV is ook onverslaanbaar in de Arena.
Op zondag 12 augustus 2001 16:50 schreef Zapper het volgende:
Cazzo stil....
Ik heb de 1e helft gemist en daarmee de beste van de 2 volgens mij.
PSV zag er bij vlagen wel ingespeeld uit met leuke combinaties. Kezman was goed bezig op links.
Twente heeft wel behoorlijk goed ingekocht vind ik. Met Cairo, v.d. Doelen en v.d. Weerden heb je al 3 spelers die staan te popelen het gefrustreerde zitvlees, onterecht gekweekt bij hun voormalig werkgevers, van zich af te spelen.
Ok ok. Foutje.
Blijft overeind dat ie bij Feyenoord niet aan de bak kwam en dat ie zich mooi heeft ontwikkeld.
quote:Wordt een beetje eentonig
Op zondag 12 augustus 2001 16:20 schreef just me het volgende:
Voor de 5e maal in zeven jaar de Johan Cruyff schaal!!
Mooie goals ook, die van Rommedahl en v.d. Doelen mochten er zeker wezen.
Dat PSV wint mag niet echt een verassing zijn maar ik denk dat ze bij Twente niet geheel ontevreden zijn ongeacht het resultaat ...
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:36 schreef popolon het volgende:Mooie goals ook, die van Rommedahl en v.d. Doelen
Btw: Ik vond Boschker beduidend beter keepen dan Watereus, die ik nerveus vond ogen, dikwijls verkeerd de bal weg zag boksen etc.
En de mooiste actie van de wedstrijd was in de blessuretijd, de tackle op Kezman.
De sfeer was ondanks het verlies wel fantastisch, gewoon na een tegendoelpunt harder gaan zingen.
Ik vond het trouwens wel een afknapper dat Vennegoor niet even zwaaide toen hij toegezongen werd. (Tenminste het is mij niet opgevallen). Zou hij nu al kapsones krijgen? Het is toch een tukker?
quote:Hesselink zwaaide wel.
Op maandag 13 augustus 2001 21:53 schreef Bug het volgende:
Ik vond het trouwens wel een afknapper dat Vennegoor niet even zwaaide toen hij toegezongen werd.
quote:Dan kun je m'n laatste alinea als niet geschreven beschouwen
Op maandag 13 augustus 2001 21:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Hesselink zwaaide wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |