abonnement Unibet Coolblue
pi_18218620
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niet in hoor .
Dan kan je het toch beter weglaten?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 6 april 2004 @ 14:59:22 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_18220517
Ik hoef die chemicalien rotzooi niet. Afthershave na het scheren voldoet aan de eisen. Mocht ik extreem droge huid hebben waar ik erge last van zou hebben of iets anders, dan zou ik misschien wel wat smeersel gebruiken op het gezicht, maar dan alleen zolang het nodig mocht zijn.

Is overbodig dure troep niet nodig, dan zie ik geen reden om het te gebruiken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_18222904
ik gebruik ook niks, maar heb wel vaak last van een erg droge huid. Zijn daar nog enige ideeën voor? (die niet te duur zijn)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:56:29 #154
71941 JePevePe
Angelina rules
pi_18224282
Nah ik heb m'n Biotherm 'sample'-tje. En die haarolie... ben benieuwd.
Aardig personeel bij Douglas, hielp mij aardig op weg... ik heb waarschijnlijk een erg stevige baardgroei (da wist ik ook wel..), hetgeen kan irriteren... na persoonlijke inspectie van't erg aardige meiske aldaar.. 'mag'k ff voelen..' tuurlijk meiske.... , kreeg ik nog hele uitleg, die'k al weer half kwijt ben, maar goed...

Douglas rules for me...

Ga alleen nie naar Hoofddorp momenteel, want tis daar 1 grote teringzooi, hele winkelcentrum en alles d'r omheen wordt verbouwd. Zeker kut, as je ook nog 's vanuit Badhoevedorp daar heen wilt en terug wil komen, A9 afslag is afgesloten, waardoor je niet meer vanaf de A4 Badjedorp in kan, moet je via Schiphol.. )
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:10:25 #155
16715 Mylene
*schatje*
pi_18231513
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dan kan je het toch beter weglaten?
Nee, ik vond het wel grappig .
  woensdag 7 april 2004 @ 17:15:52 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_18251355
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:33 schreef Roellio het volgende:
Ik heb m'n gezicht laten scrubben en nu zitten er geen meeëters e.d. meer.
Door wie heb je dat laten doen??
  woensdag 7 april 2004 @ 23:02:18 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_18262085
vanmiddag even bij de douglas dames langs geweest,
met bon voor gratis biotherme monstertjes.
"nee meneer, die actie geldt helaas niet meer"
ikke sip kijken
"ooohw, maar we hebben nog genoeg losse monsters hoor"
ik blij kijkend en met 10 stuks samples de winkel uitloop

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_18265220
Ik gebruik Zirh en het resultaat mag er wezen, maar ik wil dat alles in 1 tube gecombineerd is, scheelt me een hoop tijd, al te gekloot...
pi_18269456
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:02 schreef Adelante het volgende:
vanmiddag even bij de douglas dames langs geweest,
met bon voor gratis biotherme monstertjes.
"nee meneer, die actie geldt helaas niet meer"
ikke sip kijken
"ooohw, maar we hebben nog genoeg losse monsters hoor"
ik blij kijkend en met 10 stuks samples de winkel uitloop

Ik was dinsdag in Utrecht en daar hadden ze ze nog wel! Moet t nog ff uitproberen...
Krijg trouwens binnenkort een hele set (bij een abonnement op Quote). Dus dan kan ik wel weer ff vooruit.....
  donderdag 8 april 2004 @ 11:16:55 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_18269921
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:58 schreef carfreak het volgende:

Ik was dinsdag in Utrecht en daar hadden ze ze nog wel! Moet t nog ff uitproberen...
Krijg trouwens binnenkort een hele set (bij een abonnement op Quote). Dus dan kan ik wel weer ff vooruit.....
kijk, dan is er tenminste nog iets de moeite waard aan het sponsoren van Jort Kelder
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 8 april 2004 @ 13:47:58 #161
91511 cursive
The Martyr
pi_18273611
Ik kan ook wel wat advies gebruiken.

Ik heb 3 problemen met mijn gezichtshuid.

Mijn huid is heel erg vet, net alsof ik me elke morgen insmeer met slaolie, vooral mijn voorhoofd en neus. Dus ik zoek iets waardor ik niet meer glim als een opgepoetste spiegel

Mjn huid is erg gevoelig, als ik me scheer dan veranderdt mijn gezicht in een slachtveld.
Overal rooie plekken. Ik scheer me zonder scheerschuim en alleen met warm water en een scheermesje. Want als ik scheerschuim gebruik wordt het nog erger. Is er iets om mijn huid te beschermen tegen een scheerbeurt.

Ik heb ook veel last van meeëters ik heb zo' n soort haakje waarmee ik ze uit mijn huid kan drukken maar soms is er geen beginnen aan. En dat haakje laat ook de nodige vlekken achter omdat ik soms erg hard mee moet drukken.

Haha als ik zo terug lees lijkt het allemaal erg extreem maar het valt opzich best mee, ik ben niet een of ander glimmend gedrocht met allemaal vlekken en meeëters in mijn gezicht.

Dus dames en heren , iemand goede adviezen?
Get on that cross that's all your good for!
pi_18273934
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:47 schreef cursive het volgende:
Ik kan ook wel wat advies gebruiken.

Ik heb 3 problemen met mijn gezichtshuid.

Mijn huid is heel erg vet, net alsof ik me elke morgen insmeer met slaolie, vooral mijn voorhoofd en neus. Dus ik zoek iets waardor ik niet meer glim als een opgepoetste spiegel

Mjn huid is erg gevoelig, als ik me scheer dan veranderdt mijn gezicht in een slachtveld.
Overal rooie plekken. Ik scheer me zonder scheerschuim en alleen met warm water en een scheermesje. Want als ik scheerschuim gebruik wordt het nog erger. Is er iets om mijn huid te beschermen tegen een scheerbeurt.

Ik heb ook veel last van meeëters ik heb zo' n soort haakje waarmee ik ze uit mijn huid kan drukken maar soms is er geen beginnen aan. En dat haakje laat ook de nodige vlekken achter omdat ik soms erg hard mee moet drukken.

Haha als ik zo terug lees lijkt het allemaal erg extreem maar het valt opzich best mee, ik ben niet een of ander glimmend gedrocht met allemaal vlekken en meeëters in mijn gezicht.

Dus dames en heren , iemand goede adviezen?
Over het scheren: scheer je met een apparaat. Ik heb goed ervaringen met de Coolskin. Hoe goed ik mijn eigen huid ook verzorg, als ik met een mesje scheer, is het goed mis......

Daarnaast zou ik de huid goed verzorgen. Qua huid heb je exact hetzelfde probleem als ik. Ik heb zelf een tijd Zirh geprobeerd, maar daaar was ik niet tevreden over; ik bleef redelijk wat irritatie houden. Ben nu sinds korte tijd wat Biotherm producten aan het uitproberen. Voor een gevoelige huid raad ik Aqua sensitive aan voor na het scheren, bij mij scheelt het enorm. Ik kan er, gezien de korte tijd dat ik het probeer, nu uiteraard nog weinig over zeggen, maar de eerste signalen zijn zeer positief!!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 8 april 2004 @ 14:04:44 #163
71941 JePevePe
Angelina rules
pi_18274112
Hmmm, dat Biotherm bevalt wel, alleen prijs is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay out of my league.. Dat sampletje van Aquapower bevat slechts een druppel... ben'k al door heen! Enne 30 euro voor 75ml... eh...

Ga toch maar voor Etos spul denk ik... scheelt zo'n 25 euro per product!! voor 1 Biotherm Aquapower tube, ken'k die hele serie Huidverzorging van de Etos kopen!! en Biotherm zal wel ietsje beter zijn, maaruh... niet veel denk ik... toch??
  donderdag 8 april 2004 @ 14:08:38 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_18274238
quote:
Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef JePevePe het volgende:
Hmmm, dat Biotherm bevalt wel, alleen prijs is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay out of my league.. Dat sampletje van Aquapower bevat slechts een druppel... ben'k al door heen! Enne 30 euro voor 75ml... eh...

Ga toch maar voor Etos spul denk ik... scheelt zo'n 25 euro per product!! voor 1 Biotherm Aquapower tube, ken'k die hele serie Huidverzorging van de Etos kopen!! en Biotherm zal wel ietsje beter zijn, maaruh... niet veel denk ik... toch??
Met de wat duurdere producten doe je vaak iets langer, is meer geconcentreert .
  donderdag 8 april 2004 @ 14:17:44 #165
71941 JePevePe
Angelina rules
pi_18274522
Wat voor verschil zit er dan volgens jou tussen Biotherm en dat Etos spul?
  donderdag 8 april 2004 @ 17:14:06 #166
91511 cursive
The Martyr
pi_18279199
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Over het scheren: scheer je met een apparaat. Ik heb goed ervaringen met de Coolskin. Hoe goed ik mijn eigen huid ook verzorg, als ik met een mesje scheer, is het goed mis......
Ik heb een apparaat van philips ooit eens gekocht voor 160 piek, misschien 3 keer gebruikt.
Want a. dat ding scheert van geen meter en b. ik moet daar zo hard over mijn huid heen schuren dat mijn hele gezicht de vernieling in gaat.

Misschien werkt zo'n coolskin beter. het probleem is alleen dat je hem niet kan uittesten
Get on that cross that's all your good for!
pi_18280518
quote:
Op donderdag 8 april 2004 17:14 schreef cursive het volgende:

[..]

Ik heb een apparaat van philips ooit eens gekocht voor 160 piek, misschien 3 keer gebruikt.
Want a. dat ding scheert van geen meter en b. ik moet daar zo hard over mijn huid heen schuren dat mijn hele gezicht de vernieling in gaat.

Misschien werkt zo'n coolskin beter. het probleem is alleen dat je hem niet kan uittesten
het duurt een paar weken voor je huid gewent is aan je nieuwe manier van scheren dus dit zegt niet zo veel
  donderdag 8 april 2004 @ 19:15:27 #168
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18281790
Hmmm ik heb nogal last van wijd openstaande poriën 's ochtends. En 's middags is het eigenlijk nog niet echt weg. Het lijken soms wel littekens, of let ik er misschien teveel op?
  donderdag 8 april 2004 @ 22:53:12 #169
71383 tijgermans
There's more.
pi_18287857
Kent iemand de producten van collistar. Ik heb er net een paar gekocht.
Iemand ervaringen mee??
pi_18288962
Hmm, ik kan m'n vraag denk ik wel hier kwijt.
Ik heb last van erg grote en rode porien op mijn bovenarmen. De 'roodheid' en 'grootheid' varieerd van tijd tot tijd. Als ik net gedouched heb is het meestal het minst, als ik een tijdje buiten heb gelopen is het een stuk duidelijker.

Je ziet dus gewoon heel duidelijk allemaal rode puntjes op mijn bovenarmen.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
  vrijdag 9 april 2004 @ 11:48:41 #171
16715 Mylene
*schatje*
pi_18296040
quote:
Op donderdag 8 april 2004 19:15 schreef MadGuy het volgende:
Hmmm ik heb nogal last van wijd openstaande poriën 's ochtends. En 's middags is het eigenlijk nog niet echt weg. Het lijken soms wel littekens, of let ik er misschien teveel op?
Er zijn producten die de poriën verfijnen. Kleimasker bijvoorbeeld, wat ik eerder in het topic aanhaalde .
pi_18303892
ik gebruik al 10 jaar de producten van Aramis Lab Series for men en heb al die informatie die Schatje geeft over de diverse producten niet nodig. Word je soms betaald door al die firma's voor het doorgeven van die produktinformatie?????????? Dat kunnen wij mannen heus zelf wel uitzoeken hoor, daar hebben we echt geen vrouw voor nodig (ik althans niet!!!
Gewoon naar Douglas gaan en je goed laten voorlichten.
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:03:45 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_18303994
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:59 schreef brampie het volgende:
ik gebruik al 10 jaar de producten van Aramis Lab Series for men en heb al die informatie die Schatje geeft over de diverse producten niet nodig. Word je soms betaald door al die firma's voor het doorgeven van die produktinformatie?????????? Dat kunnen wij mannen heus zelf wel uitzoeken hoor, daar hebben we echt geen vrouw voor nodig (ik althans niet!!!
Gewoon naar Douglas gaan en je goed laten voorlichten.
Nee, ik word niet betaald .

Ik vind het gewoon leuk om te helpen en dat wordt wel op prijs gesteld heb ik het idee. Dus .
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:07:00 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_18304065
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:33 schreef woutf het volgende:
Hmm, ik kan m'n vraag denk ik wel hier kwijt.
Ik heb last van erg grote en rode porien op mijn bovenarmen. De 'roodheid' en 'grootheid' varieerd van tijd tot tijd. Als ik net gedouched heb is het meestal het minst, als ik een tijdje buiten heb gelopen is het een stuk duidelijker.

Je ziet dus gewoon heel duidelijk allemaal rode puntjes op mijn bovenarmen.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Daar zou ik toch mee naar de huisarts gaan. Misschien een allergie ofzo.
pi_18304677
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 17:03 schreef schatje het volgende:


Ik vind het gewoon leuk om te helpen en dat wordt wel op prijs gesteld heb ik het idee. Dus .
Zowiezo Wij (heren) zijn toch wat terughoudender als we in het "echte" leven vragen willen stellen over dit soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')