abonnement Unibet Coolblue
pi_17805490
Vandaag viel ie op de mat, de gemeentelijke belastingen.

2003: 293,21
2004: 327,54

Dat is dus maar liefst 11,7 % hoger. Stelletje smerige vuile walgelijke ratten! En maar lekker zeiken over de inflatie, ja zo werk je dat wel lekker in de hand ja! Volgens het kabinet moeten werkgevers de nullijn aanhouden... geen salarisverhogingen dus... en wat doet de gemeente? Die flikkert lekker 12 procent bovenop hun belastingen. BAH, mag ik hier even op kotsen?

En wat doen ze ermee? Het is maar goed dat ze dit niet bekend maken, want anders vermoordde ik misschien iemand. Hoeveel schimmige allochtonenclubjes, hippies en subsidievretende kunstenaars krijgen hier geld van? Hoeveel afzichtelijke 'kunstwerken' worden hiermee door onze strot geduwd?

Voor afval alleen al moet ik 277 euro betalen, als alleenstaande! Die ene keer in de 3 weken dat ik een vuilniszak buiten zet kost me dus 16 euro, terwijl die niet-werkende uitkeringsontvangster met haar 3 koters naast mij wekelijks 3 zakken aanlevert. En het tarief is hetzelfde, want betalen naar gebruik, daar doen ze dus niet aan hè! Belachelijk!

BAH, BAH en nog eens BAH. Wat een klotestad en een kloteland hier.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_17805655
Valt mee,
bij mij lag ie ook op de mat,
613 eurootjes. ben nog creatief een oplossing aan verzinnen.
Troost, ik mag het in twee termijnen betalen, eind maart en eind mei.
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:20:47 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17805679
Kom in Amsterdam wonen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17805694
Heb jij echt maar 1 vuilniszak per 3 weken? Damn.. Hoe doe je dat in godsnaam? Ik woon ook alleen, maar heb toch echt twee zakken per week..

Voor de rest heb je natuurlijk 100 % gelijk. Emigreren dan maar?
Big dick.
pi_17805708
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:20 schreef Megumi het volgende:
Kom in Amsterdam wonen.
helpt dat?
pi_17805754
Laten we met zn allen het fokland oprichten. Gewoon een staatsgreep in een provincie doen en we zijn dr van af. Nederland heeft toch al zn legers in Iraq zitten.
pi_17805761
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:21 schreef HassieBassie het volgende:
Heb jij echt maar 1 vuilniszak per 3 weken? Damn.. Hoe doe je dat in godsnaam? Ik woon ook alleen, maar heb toch echt twee zakken per week..

Voor de rest heb je natuurlijk 100 % gelijk. Emigreren dan maar?
hoeveel afval je hebt is sterk afhankelijk van het feit of je voor jezelf kookt.
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:26:27 #8
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17805799
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:24 schreef Spiller het volgende:
Laten we met zn allen het fokland oprichten. Gewoon een staatsgreep in een provincie doen en we zijn dr van af. Nederland heeft toch al zn legers in Iraq zitten.
Maar dan wel zonder jou.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17806880
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:21 schreef HassieBassie het volgende:
Heb jij echt maar 1 vuilniszak per 3 weken? Damn.. Hoe doe je dat in godsnaam? Ik woon ook alleen, maar heb toch echt twee zakken per week..

Voor de rest heb je natuurlijk 100 % gelijk. Emigreren dan maar?
Het enige in mijn vuilniszakken zit is eigenlijk melk/yoghurt/vruchtensap pakken, en inderdaad kookafval... eens in de 3 weken, echt
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_17807414
Ik mag volgens de brief die ik deze week kreeg 650 euro betalen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 19 maart 2004 @ 10:23:52 #11
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_17818983
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef StefanP het volgende:
Vandaag viel ie op de mat, de gemeentelijke belastingen.

2003: 293,21
2004: 327,54

Dat is dus maar liefst 11,7 % hoger. Stelletje smerige vuile walgelijke ratten! En maar lekker zeiken over de inflatie, ja zo werk je dat wel lekker in de hand ja! Volgens het kabinet moeten werkgevers de nullijn aanhouden... geen salarisverhogingen dus... en wat doet de gemeente? Die flikkert lekker 12 procent bovenop hun belastingen. BAH, mag ik hier even op kotsen?

En wat doen ze ermee? Het is maar goed dat ze dit niet bekend maken, want anders vermoordde ik misschien iemand. Hoeveel schimmige allochtonenclubjes, hippies en subsidievretende kunstenaars krijgen hier geld van? Hoeveel afzichtelijke 'kunstwerken' worden hiermee door onze strot geduwd?

Voor afval alleen al moet ik 277 euro betalen, als alleenstaande! Die ene keer in de 3 weken dat ik een vuilniszak buiten zet kost me dus 16 euro, terwijl die niet-werkende uitkeringsontvangster met haar 3 koters naast mij wekelijks 3 zakken aanlevert. En het tarief is hetzelfde, want betalen naar gebruik, daar doen ze dus niet aan hè! Belachelijk!

BAH, BAH en nog eens BAH. Wat een klotestad en een kloteland hier.

Ik heb de beruchte brief nog niet ontvangen, maar dan weet ik wat ik moet verwachten. Toen ik nog alleen op een huurflatje woonde kon ik de hele zooi kwijtschelden. Tegen de tijd dat die kwijtschelding was geregeld lag de volgende aanslag al weer op de mat....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')