Iemand die niet alles uit zijn of haar duim zuigt.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef McFreaK het volgende:
definieer 'betrouwbare '
Als je Leiden in de buurt vind kan ik deze site geven http://thetrail.nl/quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:55 schreef Ripley het volgende:
Niemand enige tips?![]()
De vraag was of iemand een betrouwbare wist.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:09 schreef bramiozo2002 het volgende:
Een betrouwbare astrologe ? Opmerkelijk dat iets dergelijks nog mogelijk is in het informatietijdperk, verontrustend eigenlijk :| .
Mail het anders naar Rip? Ripley@fok.nlquote:Op zondag 14 maart 2004 02:25 schreef Oblivion het volgende:
ik ken een zeer uitstekend man voor dat soort dingen, maar ja ik kan niet zomaar zijn telefoon nummer geven....
Niet recent en zeker niet dergelijke discussies, zoals ik al zei "ik zal wat luchtiger doen" , dat kan natuurlijk veranderen en off-topic is het helemaal niet, een kleuter kan achterhalen dat dit onzin van de hoogste orde is maar de TS zoekt een "goede" astrologe :| en daarop wordt klakkeloos ingegaan.quote:Je bent al eerder aardig op je bek gegaan met een vergelijkbare discussie, en bovendien is het geheel offtopic.
Juist, de TS vraagt naar een goede astroloog en meer niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef bramiozo2002 het volgende:
[..]
Niet recent en zeker niet dergelijke discussies, zoals ik al zei "ik zal wat luchtiger doen" , dat kan natuurlijk veranderen en off-topic is het helemaal niet, een kleuter kan achterhalen dat dit onzin van de hoogste orde is maar de TS zoekt een "goede" astrologe :| en daarop wordt klakkeloos ingegaan.
Beperk je aanwezigheid tot de daartoe geeigende topics.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef bramiozo2002 het volgende:
Niet recent en zeker niet dergelijke discussies, zoals ik al zei "ik zal wat luchtiger doen" , dat kan natuurlijk veranderen en off-topic is het helemaal niet, een kleuter kan achterhalen dat dit onzin van de hoogste orde is maar de TS zoekt een "goede" astrologe :| en daarop wordt klakkeloos ingegaan.
Geef jij maar een verwijzing naar de betreffende discussie waar ik zogenaamd op mijn bek ben gegaan, dat van laatst was hoogstens een nuancering en dan alleen omdat ik wat "luchtiger" moest zijn.
Daarvoor moet de astrologie zelf waarheidsgetrouw te zijn en deze occulte tak van sport is al in de 17e eeuw verworpen.quote:Juist, de TS vraagt naar een goede astroloog en meer niet.
Jij bent wel een enorme botterik he..quote:Op maandag 15 maart 2004 20:46 schreef bramiozo2002 het volgende:
Dit heet "The Truth is in here" en het vinden van de waarheid geschiedt niet door het klakkeloos accepteren van andermans stellingen en opvattingen. Bovendien ben jij eerder in overtredingmet zulke opmerkingen dan ik met slechts 2-gejammer-reacties waarvan ik er 1 met jou als 'tegenstander' heb uitgewerkt tot een redelijke (hetzij korte) discussie. Toegegeven, mijn opmerking is in principe een troll maar als ik met een stelling en correcte onderbouwing de gehele astrologie waar de TS om vraagt poog te verwerpen, onstaat er dan een kritische discussie of is "the truth" dan opeens minder belangrijk dan het eigen geloof ?
[..]
Daarvoor moet de astrologie zelf waarheidsgetrouw te zijn en deze occulte tak van sport is al in de 17e eeuw verworpen.
Maargoed, ik begrijp dat mijn instelling niet gewenst is en ik zal mij daarom vrijwillig niet meer mengen in discussies over het buitengewone (tenzij ik een sterke persoonlijke interesse heb natuurlijk) .
Laat ik m'n commentaar dan ook maar voor me houden en in WFL verder gaan discusseren.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jij bent wel een enorme botterik he..
LEES nou es wat er staat, als ik zeg dat de Truth een ervaringsforum is, waar mensen over hun ervaringen kunnen discussieren. Mensen die menen dat er niet iets als een absolute waarheid kenbaar is, dat we allemaal onze eigen benadering van die waarheid hebben.
Jij wilt wetenschappelijke discussies in een niet-wetenschappelijk georienteerd forum.
Niet de goeie plek daarvoor. En al zeker niet in ieder topic dat verschijnt.
Zoals gezegd: een botterikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:34 schreef whosvegas het volgende:
Als iemand bij mij met zo'n cadeau aan zou komen zetten, zou ik hem/haar recht in zijn/haar gezicht uitlachen!
Dus besteed je geld aan iets beters, koop bijv. een fles drank!
Oke, ik heb het FAQ door gelezen en ik begrijp dat dit niet de plek is om te gaan blaten dat astrologie onzin is, dat zal ik dan ook niet doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zoals gezegd: een botterik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |