abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 11:56:07 #1
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17571451
Ik wil een goede vriendin graag voor haar evrjaardag een persoonlijke horoscoop geven, maaar weet niet waar ik een goede, betrouwbare astroloog kan zinden in de omgeving van Amsterdam en hoe het verder in zijn werk gaat.

Kan iemand me verder helpen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17571793
definieer 'betrouwbare '
  maandag 8 maart 2004 @ 12:27:18 #3
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17572011
quote:
Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef McFreaK het volgende:
definieer 'betrouwbare '
Iemand die niet alles uit zijn of haar duim zuigt.

Ik wil gewoon iets geven wat redelijk goed klopt en heb geen ideee wat normale prijzen ed zijn en wat ik kan verwachten.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:55:39 #4
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17592173
Niemand enige tips?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:58:36 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17592208
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 09:55 schreef Ripley het volgende:
Niemand enige tips?
Als je Leiden in de buurt vind kan ik deze site geven http://thetrail.nl/
Ik ken Dhr. Brusche namelijk persoonlijk.
The truth was in here.
pi_17592995
Ik ken geen mensen in Amsterdam voor je, Rip. Ik ken 'goede' mensen hier in Den Haag en die kennen vast wel een goede astroloog, maar het is zo'n end weg voor een cadeautje.

Mocht je niemand anders kunnen vinden (of iemand die je bevalt) dan kan ik dus eventueel even navraag doen bij de mensen die ik hier in Den Haag weet te zitten. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:43:23 #7
53948 Duimelijntje
Genie in a flower!
pi_17599579
Ik ken wel een astrologe in Wijk bij Duurstede. Zij is betrouwbaar. Haar internet-site: http://www.noordknoop.nl

Misschien zou je kunnen zoeken op: http://astrologie.pagina.nl voor een astrologe in Amsterdam.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. - James Dean
Fotoboek!!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 14:09:06 #8
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_17687335
Een betrouwbare astrologe ? Opmerkelijk dat iets dergelijks nog mogelijk is in het informatietijdperk, verontrustend eigenlijk :| .
if you assume nothing you assume you know everything
pi_17701712
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:09 schreef bramiozo2002 het volgende:
Een betrouwbare astrologe ? Opmerkelijk dat iets dergelijks nog mogelijk is in het informatietijdperk, verontrustend eigenlijk :| .
De vraag was of iemand een betrouwbare wist.
De vraag was niet of atsrologie bestaat, of mogelijk is. Je bent al eerder aardig op je bek gegaan met een vergelijkbare discussie, en bovendien is het geheel offtopic.
pi_17701731
ik ken een zeer uitstekend man voor dat soort dingen, maar ja ik kan niet zomaar zijn telefoon nummer geven....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_17701779
quote:
Op zondag 14 maart 2004 02:25 schreef Oblivion het volgende:
ik ken een zeer uitstekend man voor dat soort dingen, maar ja ik kan niet zomaar zijn telefoon nummer geven....
Mail het anders naar Rip? Ripley@fok.nl
Ze is echt betrouwbaar hoor!
pi_17701791
Nee, is een man die het en voor niks doet, en betrouwbaar is.....
pi_17701793
Het was gewoon eng.... hij kende me niet eens, ook niet via andere mensen, en wist dingen... ?

Brrrr....
  zondag 14 maart 2004 @ 03:31:15 #14
84524 Morwen
I got life
pi_17702284
Ehm, ik meld me ook even, Ripley. Ik ben niet zo happig, maar als je wilt dan kan ik er wel naar kijken(ik schijn er een goeie kijk op te hebben en ik schijn het leuk te kunnen brengen). Maar, het blijft een interactie tussen 2 mensen en het is maar helemaal de vraag of dat tussen ons lukt.
Een horoscoop heeft niet zo heel veel te maken met sterrenstanden maar met het gevoel dat de astroloog (of medium) heeft met "het slachtoffer". Beetje vaag allemaal, maar als je wilt dan kan ik er wel naar kijken.......en dan heb ik het over een voorlopig "oordeel"(zowel van jou als van mij).

Ik heb geen zin om mezelf te bewijzen......die tijd heb ik gehad, maar ik wil wel een poging doen om je te helpen en je vriendin een plezier te doen. Ik ben geen tovenaar van goedkope truukjes!

Geen vertrouwen (van beide kanten) is een No-Go!

Laat het maar weten...

O, en ik ben eigenlijk heel lief, maar door ervaring wat harder geworden

De prijs.............zie ik ineens.......die is er niet. Mijn prijs is de voldoening die ik heb als ik iemand kan helpen..........:naief:.........zucht. EN ik heb er lol in.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 15 maart 2004 @ 14:26:33 #15
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_17730453
quote:
Je bent al eerder aardig op je bek gegaan met een vergelijkbare discussie, en bovendien is het geheel offtopic.
Niet recent en zeker niet dergelijke discussies, zoals ik al zei "ik zal wat luchtiger doen" , dat kan natuurlijk veranderen en off-topic is het helemaal niet, een kleuter kan achterhalen dat dit onzin van de hoogste orde is maar de TS zoekt een "goede" astrologe :| en daarop wordt klakkeloos ingegaan.
Geef jij maar een verwijzing naar de betreffende discussie waar ik zogenaamd op mijn bek ben gegaan, dat van laatst was hoogstens een nuancering en dan alleen omdat ik wat "luchtiger" moest zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door bramiozo2002 op 15-03-2004 14:36:40 ]
pi_17732055
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Niet recent en zeker niet dergelijke discussies, zoals ik al zei "ik zal wat luchtiger doen" , dat kan natuurlijk veranderen en off-topic is het helemaal niet, een kleuter kan achterhalen dat dit onzin van de hoogste orde is maar de TS zoekt een "goede" astrologe :| en daarop wordt klakkeloos ingegaan.
Juist, de TS vraagt naar een goede astroloog en meer niet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17736882
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef bramiozo2002 het volgende:
Geef jij maar een verwijzing naar de betreffende discussie waar ik zogenaamd op mijn bek ben gegaan, dat van laatst was hoogstens een nuancering en dan alleen omdat ik wat "luchtiger" moest zijn.
Beperk je aanwezigheid tot de daartoe geeigende topics.
Anders zullen wij je aanwezigheid voor je beperken.
Het in ieder topic in de Truth lopen jammeren dat het onzin is moet nu echt afgelopen zijn.
  maandag 15 maart 2004 @ 20:46:40 #18
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_17739574
Dit heet "The Truth is in here" en het vinden van de waarheid geschiedt niet door het klakkeloos accepteren van andermans stellingen en opvattingen. Bovendien ben jij eerder in overtredingmet zulke opmerkingen dan ik met slechts 2-gejammer-reacties waarvan ik er 1 met jou als 'tegenstander' heb uitgewerkt tot een redelijke (hetzij korte) discussie. Toegegeven, mijn opmerking is in principe een troll maar als ik met een stelling en correcte onderbouwing de gehele astrologie waar de TS om vraagt poog te verwerpen, onstaat er dan een kritische discussie of is "the truth" dan opeens minder belangrijk dan het eigen geloof ?
quote:
Juist, de TS vraagt naar een goede astroloog en meer niet.
Daarvoor moet de astrologie zelf waarheidsgetrouw te zijn en deze occulte tak van sport is al in de 17e eeuw verworpen.

Maargoed, ik begrijp dat mijn instelling niet gewenst is en ik zal mij daarom vrijwillig niet meer mengen in discussies over het buitengewone (tenzij ik een sterke persoonlijke interesse heb natuurlijk) .

[ Bericht 4% gewijzigd door bramiozo2002 op 15-03-2004 20:53:44 ]
pi_17743450
quote:
Op maandag 15 maart 2004 20:46 schreef bramiozo2002 het volgende:
Dit heet "The Truth is in here" en het vinden van de waarheid geschiedt niet door het klakkeloos accepteren van andermans stellingen en opvattingen. Bovendien ben jij eerder in overtredingmet zulke opmerkingen dan ik met slechts 2-gejammer-reacties waarvan ik er 1 met jou als 'tegenstander' heb uitgewerkt tot een redelijke (hetzij korte) discussie. Toegegeven, mijn opmerking is in principe een troll maar als ik met een stelling en correcte onderbouwing de gehele astrologie waar de TS om vraagt poog te verwerpen, onstaat er dan een kritische discussie of is "the truth" dan opeens minder belangrijk dan het eigen geloof ?
[..]

Daarvoor moet de astrologie zelf waarheidsgetrouw te zijn en deze occulte tak van sport is al in de 17e eeuw verworpen.

Maargoed, ik begrijp dat mijn instelling niet gewenst is en ik zal mij daarom vrijwillig niet meer mengen in discussies over het buitengewone (tenzij ik een sterke persoonlijke interesse heb natuurlijk) .
Jij bent wel een enorme botterik he..
LEES nou es wat er staat, als ik zeg dat de Truth een ervaringsforum is, waar mensen over hun ervaringen kunnen discussieren. Mensen die menen dat er niet iets als een absolute waarheid kenbaar is, dat we allemaal onze eigen benadering van die waarheid hebben.
Jij wilt wetenschappelijke discussies in een niet-wetenschappelijk georienteerd forum.
Niet de goeie plek daarvoor. En al zeker niet in ieder topic dat verschijnt.
  maandag 15 maart 2004 @ 23:28:10 #20
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_17744115
:=) ....nee ok, ik begrijp het.
Ik moet voortaan toch maar de forum-faq's doorlezen vóórdat ik reageer .
  dinsdag 16 maart 2004 @ 00:40:23 #21
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_17745314
Ik ken wel een hele goede astrologe die ergens in Noord-Holland woont en werkt bij een astrologie bedrijf in Amsterdam. Ze is een hele goede vriendin van me moeder en super goed in astrologie, maar me ma is op vakantie en ik weet dr telefoonnummer niet. Op internet kan ik ook niets vinden over haar. Heb je pech
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:34:36 #22
52513 whosvegas
The Trickster
pi_17756064
Als iemand bij mij met zo'n cadeau aan zou komen zetten, zou ik hem/haar recht in zijn/haar gezicht uitlachen!

Dus besteed je geld aan iets beters, koop bijv. een fles drank!
Are you nuts??
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:37:19 #23
52513 whosvegas
The Trickster
pi_17756129
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:58 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jij bent wel een enorme botterik he..
LEES nou es wat er staat, als ik zeg dat de Truth een ervaringsforum is, waar mensen over hun ervaringen kunnen discussieren. Mensen die menen dat er niet iets als een absolute waarheid kenbaar is, dat we allemaal onze eigen benadering van die waarheid hebben.
Jij wilt wetenschappelijke discussies in een niet-wetenschappelijk georienteerd forum.
Niet de goeie plek daarvoor. En al zeker niet in ieder topic dat verschijnt.
Laat ik m'n commentaar dan ook maar voor me houden en in WFL verder gaan discusseren.
Are you nuts??
pi_17756161
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:34 schreef whosvegas het volgende:
Als iemand bij mij met zo'n cadeau aan zou komen zetten, zou ik hem/haar recht in zijn/haar gezicht uitlachen!

Dus besteed je geld aan iets beters, koop bijv. een fles drank!
Zoals gezegd: een botterik
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:46:20 #25
52513 whosvegas
The Trickster
pi_17756362
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:38 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zoals gezegd: een botterik
Oke, ik heb het FAQ door gelezen en ik begrijp dat dit niet de plek is om te gaan blaten dat astrologie onzin is, dat zal ik dan ook niet doen.
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')