Owja johquote:Op maandag 1 maart 2004 12:37 schreef Spiller het volgende:
Je bent toch geen marokkaan ofzo, kom op zeg. Als je zo graag dat ding wil hebben vraag je dr gewoon om. Grote kans dat als het om zoiets kleins gaat je het gewoon mag hebben.
zielig figuur, wie steelt er nou een matje van guinness? is je vriendin een dik vet Iers wijf van 65 of zo?quote:Op maandag 1 maart 2004 12:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Liever dief dan rascist alle kritiek is terecht, maar jij moet jue domme vooroordelen er weer bij halen. Ik word dan misschien uitgekost, maar jij wordt uitgekotst door een uitgekotste![]()
Vreemd dat er mensen zijn die diefstal blijkbaar zo gewoon vinden.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind het inderdaad een overtrokken reactie van die gast. Barpersoneel weet dat het zo'n beetje een nationale sport is om barspul mee te nemen. Een beetje bar heeft dat ook verrekend in z'n prijzen.
Als hij niet meer wilt dat hij in je bar komt, pech voor hem, scheelt hem klandizie. Boycot met je vrienden gewoon voortaan die bar. Met zo'n zeikerd achter de tap zou ik nog en eens meer naar die bar toe willen.
Zo, laatst werd me pa van z'n bed gelicht door de wouten! Hij zei: "Mijn vrije tijd, wat doe je?". Schande dat iemand in z'n vrije tijd word opgepakt!quote:Op maandag 1 maart 2004 11:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het gaat me ook niet om het jatten, daar heeft ie op zich geleijk in het irriteert mij gewoon dat hij mij aanspreekt in zijn en mijn vrije tijd, je kan dat ook die avond meteen zeggen, of de volgende keer als ik in de kroeg kom. Bovendien wordt ik nou zwaarder bestraft als iemand die een vechtpartij veroorzaakt. Lijkt mij onredelijk kijk een ontzegging van een jaar oke kan ik mee leven, maar voor altijd? Kom nou!
Is toch iets anders, neem aan dat je dat ziet. Je pa had niet de dag ervoor al met de politie gekeuveld over zijn misdaad....quote:Op maandag 1 maart 2004 15:07 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Zo, laatst werd me pa van z'n bed gelicht door de wouten! Hij zei: "Mijn vrije tijd, wat doe je?". Schande dat iemand in z'n vrije tijd word opgepakt!
Ach komop, wou jij zeggen dat je nog nooit wat in je leven gestolen hebt? Nog nooit in de supermarkt wat snoep gepakt zonder af te rekenen toen je klein was?quote:Op maandag 1 maart 2004 13:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vreemd dat er mensen zijn die diefstal blijkbaar zo gewoon vinden.
De consequenties zijn onredelijk, daar klaagt'ie dus over.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Diefstal is diefstal. Ook al is het van iets kleins. Je bent gesnapt en dus moet je de consequenties aanvaarden. Dat jij de straf te zwaar vindt, is jouw probleem.
Een vechtpartij is ook niet goed en het heeft niet echt iets met de bar te maken vind ik.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sorry hoor maar op de een of andere manier dringt er iets niet tot je een door een blinde vlek ofzo, Kijk als je nou zou zeggen:"Ik vind dat geweldplegers oook levenslang geweerd moeten worden" Dan zou ik erin kunnen komen. Nu vind jij dus geweldpleging minder erg als diefstal....
neem je genoegen met zo'n baantje dan...?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:43 schreef kastanova het volgende:
Damn dude, get a life, je hebt geluk dat ik daar niet werkte, ik had een barkruk anaal ingebracht bij je.
Idd. Nog nooit wat gestolen in de supermarkt. Maar blijkbaar zijn er dus toch een hoop mensen die diefstal normaal vinden. TS had de bar man natuurlijk gewoon kunnen vragen om het doekje. Maar ja diefstal was blijkbaar het eerste wat bij de TS opkwam. Je hebt gewoon je handen van de spullen van een ander afhouden.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ach komop, wou jij zeggen dat je nog nooit wat in je leven gestolen hebt? Nog nooit in de supermarkt wat snoep gepakt zonder af te rekenen toen je klein was?
quote:Op maandag 1 maart 2004 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is toch iets anders, neem aan dat je dat ziet. Je pa had niet de dag ervoor al met de politie gekeuveld over zijn misdaad....
HAHAHHA twente terror zeker zo'n vak p relnicht?dus jij denkt dat je de enige flinkerd bent op deze aardkloot. Kun jij oordelen over dingen die je niet meemaakt? Nee dus. Het feit dat je die barkruk anaal wilt in brengen duidt waarschijnlijk op je onderdrukte homofilie. Dit blijkt ook al uit je homoerotische avatar. Als je iemand in z'n reet wil palen moet je toch echt naar andere kroegen. Genoeg homobars in dit land hoor. Mijn wijf is gewoon mijn vriendin, en ik was niet degene die jatte. Waarom zou ik online de stoer vent uit moeten hangen als hier verder niemand van dit verhaal weet. DAAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:43 schreef kastanova het volgende:
Kneus.
Ten eerste geloof ik niet eens dat je tegen hem echt zo'n grote bek hebt gehad, ik had je namelijk bij het jatten je bovengebit en bij tegenspraak je ondergebit eruit geslagen.
Geef het nu maar gewoon toe, je wilde stoer doen voor je wijf, werd genaaid en stond voor lul.
Vervolgens word je er op aangesproken, ging je smeken of je toch alsjeblieft weer mocht komen, dat je spijt had en het noooooit weer zou doen en stond je dus weer voor lul.
En nu wil je door online de stoere vent uit te hangen de schade beperken...
Damn dude, get a life, je hebt geluk dat ik daar niet werkte, ik had een barkruk anaal ingebracht bij je.
Dus in heel je leven nog nooit wat meegenomen wat niet van jou was?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:57 schreef Megumi het volgende:
Idd. Nog nooit wat gestolen in de supermarkt. Maar blijkbaar zijn er dus toch een hoop mensen die diefstal normaal vinden.
Diefstal blijft diefstal. Mensen klagen altijd maar over het verval van normen en waarden. Als iedereen zo zou denken als de TS zou het een klere zooitje worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus in heel je leven nog nooit wat meegenomen wat niet van jou was?
Aha, een heilig boontje.
Relativeren mensen, het gaat hier om een handdoekje.
Way to go man, nu kom je nog slimmer overquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
HAHAHHA twente terror zeker zo'n vak p relnicht?dus jij denkt dat je de enige flinkerd bent op deze aardkloot. Kun jij oordelen over dingen die je niet meemaakt? Nee dus. Het feit dat je die barkruk anaal wilt in brengen duidt waarschijnlijk op je onderdrukte homofilie. Dit blijkt ook al uit je homoerotische avatar. Als je iemand in z'n reet wil palen moet je toch echt naar andere kroegen. Genoeg homobars in dit land hoor. Mijn wijf is gewoon mijn vriendin, en ik was niet degene die jatte. Waarom zou ik online de stoer vent uit moeten hangen als hier verder niemand van dit verhaal weet. DAAAAAAAAAAAAAAAAG
Dus het land vergaat als mensen handdoekjes meenemen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:22 schreef Megumi het volgende:
Diefstal blijft diefstal. Mensen klagen altijd maar over het verval van normen en waarden. Als iedereen zo zou denken als de TS zou het een klere zooitje worden.
Nee. Maar als mensen denken dat diefstal normaal is sukkel. Klere dief.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus het land vergaat als mensen handdoekjes meenemen?
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:44 schreef LostFormat het volgende:
Dus het land vergaat als mensen handdoekjes meenemen?
Dus als hij nu een bierhanddoekje jat, neemt hij later autoradio's mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja.
Het is een principekwesie, van kwaad tot erger, weetje? Blijf gewoon met je poten van andermans spullen af.
Je hoort mij niet zeggen dat diefstal normaal is. Ik vind alleen sommige reacties hier nogal overtrokken omdat het om iets onbenulligs gaat als een bierhanddoekje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:19 schreef Megumi het volgende:
Ok. Jij je zin. Diefstal ia normaal. En nou optiefen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |