abonnement Unibet Coolblue
pi_17399242
Ik werd gebeld door een buitenlands klinkende mevrouw die me vertelde dat ze een flat te huur heeft voor Tijs en mij. Prijs is nog niet bekend, 't ligt aan de Ringbaan West, vlakbij beide scholen.

Nu heb ik het idee dat het hier om onderhuur gaat. Kan ik daar op een of andere manier iets aan veranderen zodat we wel uitwonende beurs e.d. krijgen? Help..
Mon 'en!
pi_17399960
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:00 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd gebeld door een buitenlands klinkende mevrouw die me vertelde dat ze een flat te huur heeft voor Tijs en mij. Prijs is nog niet bekend, 't ligt aan de Ringbaan West, vlakbij beide scholen.

Nu heb ik het idee dat het hier om onderhuur gaat. Kan ik daar op een of andere manier iets aan veranderen zodat we wel uitwonende beurs e.d. krijgen? Help..
Onderhuur is op zich geen belemmering voor het verkrijgen van een beurs voor uitwonenden.
Voorwaarde is dat jij je inschrijft op dat adres. (zijnde NIET het adres van je ouders)
pi_17400182
probeer t eerst s zeker te weten of t onderhuur betreft
pi_17400874
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:00 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd gebeld door een buitenlands klinkende mevrouw die me vertelde dat ze een flat te huur heeft voor Tijs en mij. Prijs is nog niet bekend, 't ligt aan de Ringbaan West, vlakbij beide scholen.

Nu heb ik het idee dat het hier om onderhuur gaat. Kan ik daar op een of andere manier iets aan veranderen zodat we wel uitwonende beurs e.d. krijgen? Help..
Hangt ervan af of die verhuurder(ster) er moeite mee heeft dat je die adres opgeeft bij de gemeente. Maar als ze een utikering of lage loon zal ze dat niet doen, want dan snijden ze in haar huursubsidie en/of uitkering.
pi_17423414
anders kun je ook altijd een postadres nemen
pi_17473028
Ik ga donderdag kijken! Spannend! Ik heb een voorbeeld-huurcontract uitgeprint en ga dat meenemen zodat de verhuurder ziet wat ik wil hebben. Geen contract, geen flat.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')