Oh ja ik heb ook nog eens een hele grote chocolade paashaas gewonnen. Bij de plaatselijke bakkerij moest je raden hoeveel dat ding woog. Ik zat er t dichtst bij.
En jullie?
Is niet echt "een prijs winnen", maar het is toch mooi meegenomen.
En verder f 50 in de Oudjaarsloterij.
Owjah, ik had zo'n suffe geschiedenis leraar op de middelbare school die een prijs uitreikte aan degene met het hoogste cijfer voor het geschiedenisexamen. Dus moest ik ten overstaan van de halve school bij de diploma uitreiking het podium op klimmen, alwaar ik een slijmerig toespraakje kreeg (dat natuurlijk veeltelang duurde; ik stond daar maar wat ongemakkelijk te staan). En toen 'won' ik dus een boek over de contra-reformatie. En bedankt, ja. Waren mijn ouders ook heel blij mee
Verder heb ik wel eens een zonnebrandpakket gewonnen bij de Fancy en toen ik vijf was een plaat, "Pino zingt cijfers" met een kleurwedstrijd
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 16-07-2001 21:27]
Ik heb eik nooit iets gewonnen met prijsvragen / enquetes e.d.
Doe ook vrij weinig mee aan die dingen...
(Nee, niet de hoofdprijs.)
Wel vaker wat gewonnen, maar dat vergeet je snel
Ik ben meestal niet zo aktief in die dingen.
houdt het wel mee op
Nog een paar landstitels en bekers in Nederland en Italïe.
- Bij een skateboardwedstrijd lang geleden heb ik een keer een T-shirt gewonnen
- Een 'Yellow Submarine' video, van The Beatles... Via een website gewonnen...
- Een PS2 spel, via World Online.
Eigenlijk zou ik wel weer eens ergens aan mee kunnen doen, want 1 op 3 keer win ik wel wat.
Zeeeer recent: 2 kaartjes voor de Efteling tijdens de personeelsdag...
Verder kan ik me niets herinneren, lijkt me stug dat ik echt helemaal NIKS heb gewonnen...
Daarvoor ook nog zat dingen. Helaas nooit grote dingen zoals een scooter of DVD speler
Ik hoop altijd nog een extra motor erbij te winnen, alhoewel de staatsloterij beter is
Ze hebben me trouwens nooit iets van prijzen toegestuurd...
Ooit op een camping gewonnen met bingo: een radio op batterijen om op mijn fiets te bevestigen.
quote:Moet jij niet naar het kasteel toe ?
Op maandag 16 juli 2001 21:57 schreef tong80 het volgende:
EK-88
EC-2 87, EC-1 89, EC-1 90, EC-1 95.
Nog een paar landstitels en bekers in Nederland en Italïe.
en een cd met house muziek, we hadden een keer 's nachts na het stappen call tv gebeld ( drank maakt dus echt meer kapot dan je lief is)
en vroeger een foto met handtekeningen van Kajagoogoo
Verder als kind weleens een boek of een knuffelbeest met kleurwedstrijden.
Oh en een badlaken van Lancome met een slagzin.
- Een pluchen muis van een meter hoog op de kermis
- Allerlei prullen, ook op de kermis
- Een reis naar de USA, terwijl ik niet eens wist dat ik aan een wedstrijd meedeed
- Een complete tennisoutfit, werd helaas door broertje ingepikt doordat hij gauw ZIJN maten doorgaf
- Een schilderij, aan paps verkocht voor 3000 piek
- Een dagje Ferrari-racen op Francorchamps
- Een joggingbroek
- Allerlei ugly sportbekers
- Een dagje Dolfinarium
- Een horloge dat nooit gelopen heeft
- Veel drank omdat ik alle weddenschappen win
Zal nog wel van alles vergeten zijn, ik win nl altijd alles (heb dus geen vrienden)
quote:*proest* Sorry.
Op dinsdag 17 juli 2001 15:31 schreef Robinsonne het volgende:- Een complete tennisoutfit, werd helaas door broertje ingepikt doordat hij gauw ZIJN maten doorgaf
Nou ja, heeft je broertje ook een keer wat, want jij hebt blijkbaar steeds geluk.
quote:
Zal nog wel van alles vergeten zijn, ik win nl altijd alles (heb dus geen vrienden)
en ooit eens met een panorama prijspuzzel een ajax vaantje ofzo..
verder niet echt iets geloof ik
Hiep hiep hoera,
The...ehm.. oh nee.
Laat maar.
quote:optimist.
Op dinsdag 17 juli 2001 20:49 schreef Eendje het volgende:
Verder heb ik eigenlijk altijd wel geluk met dat soort dingen. [..] van rad van avontuur gevallen.
quote:Je kan mij winnen?!
Op dinsdag 17 juli 2001 15:37 schreef Qarinx het volgende:
alleen met krasloten max. 10 piek..en ooit eens met een panorama prijspuzzel een ajax vaantje ofzo..
verder niet echt iets geloof ik
Reisje New York voor 2 pers., was maar een dag of 5,6 geloof ik, wel erg leuk. Was ontwerpwedstrijd van girls-slips
En vroeger wel eens een knuffel en een rugzakje
En bij 3FM een CD van Daft Punk, een Singletje van 4 Hero, en ook nog een Singletje van Silkstone (dat ik nog steeds moet krijgen. .)
De cd werd niet opgestuurt omdat dat geld kost. Je moest hem zelf komen halen in een of andere disco. Aangezien dat te ver rijden was
Vliegeren ook niet trouwens
Allemaal via internet. Met andere wedstrijden won ik nooit wat. Ben niet origineel genoeg om slagzinnen te bedenken, kan niet mooi kleuren en mijn ballonnen belanden altijd in de dichtbijzijndste boom
Ohja, ik had ook eens een staatslot dus het nummer voor FL.25.000,- komt in beeld ik de numemrs volgen, het klopte allemaal behalve dat verdomde laatste cijfer, ik had een 6 en het moest een 9 zijn!
Ik was met lootjes langs de deur gegaan en had zelf ook gekocht (voor brandwonden centrum, voor een heliplatform) en toen won ik ook nog het was echt ontzettend KEWL!
- 2 ski latten (ze zijn wel 1.95 m en dat is net iets te veel voor m'n 1.80....en daarbij...ik heb nog maar pas het snowboard virus te pakken)
daarom staan ze maar als decoratie op m'n kamer
- eastpak rugzak
(met 30 jaar garantie )
- een stuk of 20 filmtickets (naar keuze)
- discman
- duo combi ticket rockwerchter
och ja...bijna allemaal gewonnen via studio brussel (b)
je mag slechts 1 prijs per maand winnen, ik geef dus wel eens naam en adres van familie leden op
Prijs : " Meest foutieve internet site" bij Computer Totaal!
Al enkele jaren geleden werd er een prijsvraag gehouden
bij ComputerTotaal wie de mooiste internetsite kon maken.
In die tijd was de strijd Netscape en IE nog niet beslist!
Ik had toen een script gemaakt die iedereen
uitschold voor Lul en Sukkel,etc die met
IExplorer de site bezocht, en iedereen met Netscape
complimenteerde !!!
Ik heb daar mooi office 97 Proffessional aan overgehouden
quote:ik zou toch bijna denken dat je voor de nobelprijs ging.
Op maandag 16 juli 2001 20:53 schreef Koekepan het volgende:
Prijs voor de beste kangoeroe in '95. Tegenwoordig bereik ik niet meer zulke enorme hoogten echter
quote:K kom niet meer bij
Op woensdag 17 juli 2002 20:01 schreef Christan het volgende:
Ikke heb vorige week een vlieger gewonnen! Met een kleurwedstrijd. Omdat ik zo goed mijn best had gedaan schreven ze. Ja, ik ben pas 1 dus tussen de lijntjes kleuren kan ik nog niet zo goed.Vliegeren ook niet trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |