O.a onenigheid met bestuur en al dat gedoe met die nieuwe zaal. Dat waren volgens mij de belangrijkste redenen dat hij gestopt is. Erg jammer. Ik zit zelf ook te denken om te stoppen of naar een andere vereniging ( na dit seizoen als we op vrijdag blijven spelen) Maar goed dat is afwachten.quote:
He geinig. Zieje binnenkort dan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:43 schreef AMeijer het volgende:
@ Riert: Toevallig zit ik in het team van Jan de Haan! En was ik er de vorige keer ook bij toen we vanuit Hilversum ff bij jullie langs gingen en uit zijn gegaan in de Thunderdome (of zoiets) En zijn we al eens aan het bowlen geweest met jullie clubje
Alleen is mijn namenkennis ook niet geweldig, dus kan momenteel nog geen gezicht tevoorschijn toveren bij de naam Sander *schaam*
Bedoelde inderdaad Silverdomequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:56 schreef Riert het volgende:
He geinig. Zieje binnenkort dan.
En schaam je niet want ik weet ook alleen de naam van Jan nogWas jij de chauffeur?
Thunderdome = Silverdome trouwens.
daar bedoel je niet Ready mee, weet ik sinds zaterdag uit ervaringquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:25 schreef AMeijer het volgende:
Dat kan altijd! Alleen gaan we dan wel naar Leeuwarden toe, daar is iets meer![]()
Ah, da's mooi. (schema zelf nog niet gezien, beetje laat begonnen deze helft...als in afgelopen zaterdag)quote:Ennuh, als je slim bent bel je dan van tevoren ff met Jan, die heeft altijd slaapplaatsen overMajah, kan je ook regelen op 12 maart, we mogen namelijk eerst bij jullie
Ik woon in Leeuwarden, maar speel niet voor niets bij FTTC en niet bij Readyquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef Riert het volgende:daar bedoel je niet Ready mee, weet ik sinds zaterdag uit ervaringSaai kippehok.
We spelen de 5e en de 10 wedstrijd tegen elkaar... Dus als jullie er nou voor zorgen dat jullie of wij de 10e wedstrijd kampioen worden, hebben we zeker een leuk feestje die laatste competitiewedstrijdquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef Riert het volgende:Ah, da's mooi. (schema zelf nog niet gezien, beetje laat begonnen deze helft...als in afgelopen zaterdag)
Ik ben niet naar Franeker geweest toen, stond 4e man toenquote:@ Sannydude: HTC Hoofddorp heb ik wel tegen gespeeld, alleen dan al veel langer geleden... Volgens mij zelfs een keer met Vitesse '35, maar dta weet ik niet meer zeker! 1 jaar geleden zat ik niet meer bij de jeugd nee, maar heb jullie toen nog wel in Franeker zien spelen, dus wie weet ken ik je gezicht nog welEnnuh, EDR = Dat toernooi in Klazienaveen!
EDR is de naam van de hoofdsponsor ;-) Ooit gekeken op www.edrtoernooi.com ? ;-)
Toch jullie. Foei toch, ik dacht dat Trias de zwakke broeder was. Wij krijgen ze zaterdag dacht ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:10 schreef AMeijer het volgende:
Nee, we hebben enorm slecht gespeeld, 6-4 verloren tegen TriasGTTC - Slagvaardig was wel uitgesteld
BTW< heb je ook MSN of zo? Maybe is dat wat makkelijker dan dat forumchatten hier
Mijn MSN: arnoud_84@hotmail.com
Jullie hadden 1 punt meer dan Vitesse '35quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:42 schreef sannydude het volgende:Ik ben niet naar Franeker geweest toen, stond 4e man toenIk heb iig ook nog tegen vitesse '35 gespeeld. We werden kampioen met evenveel punten maar op onderling resultaat gewonnen. *herinnert zich de beslissende wedstrijd die ik won
* *rilling* Dus het zou best kunnen hoor. Bij vitesse 35 zat een anti speler die bijna alles won. Remember? Mijn naam is iig Sander Spook, zegt dat je misschien iets?
Ja dan ken ik jequote:Op donderdag 27 januari 2005 13:26 schreef AMeijer het volgende:
[..]
Jullie hadden 1 punt meer dan Vitesse '35Ennuh, die anti-speler die
BIJNA
alles won was ik
Jullie team bestond uit onder andere Jorrit Kalkman en .... Nader.. Die 2 kan ik me nog het beste herinneren
Van Jorrit verloor ik namelijk 1 keer (terecht
) en Nader was kansloos tegen me
Als ik je gezicht zie, weet ik ut vast wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |