abonnement Unibet Coolblue
pi_19437235
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:44 schreef pukkiepuk het volgende:
wat een aanstellers weer in dit topic zeg...kan me niet voorstellen dat iemand het NIET proeft (alleen al puur uit nieuwsgierigheid) en dan wel je vriendin haar mond vol spuiten maar owee als ze wil zoenen voordat ze grondig haar mond heeft gespoeld + tanden gepoetst

geen problemen mee hier, nu kan ik ook niet zeggen dat mijn sperma ergens naar smaakt, maar als mn vriendin bereid is het in haar mond te krijgen, ben ik dat ook...
precies zo hoort dat, wat jij niet wil dat u geschiedt flik dat ook een ander niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19437281
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:35 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Haha, idd, dat klinkt echt onsmakelijk.

Maar zelfs Limsdealers reactie krijg ik er nog niet bij.

Misschien dat Limsdealer masturbatie ook een vreselijke barbaarse handeling vindt?


Vind het altijd wel wat hebben als een jongen gewoon nadat hij is klaargekomen in je mond gelijk weer wil zoenen.
eerlijk zullen we alles delen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19437307
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

precies zo hoort dat, wat jij niet wil dat u geschied flik dat ook een ander niet
als je het toch niet wilt proeven mag je dat toch zelf weten - ook als je meisje het wel slikt.
ieder doet wat ie wil hoor.

ik heb het trouwens wel geproefd.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19437411
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:55 schreef Caesu het volgende:

[..]

als je het toch niet wilt proeven mag je dat toch zelf weten - ook als je meisje het wel slikt.
ieder doet wat ie wil hoor.

ik heb het trouwens wel geproefd.
ok dat is zo maar het is en blijft een mooie spreuk en in bijna alle gevallen nuttig (zo ook hier) er zijn zat reacties van mannen geweest die wel in mond van partner wil klaarkomen maar o wee als hun een druppeltje in een mond krijgen (bij zoenen, beffen of door het zelf te proeven) dan doen ze ineens net alsof het ongebluste kalk is!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19493914
Je kan beter proberen in je mond te spuiten... want als je al gekomen bent dan is het voor veel mensen helemaal niet meer interessant om het alsnog te proeven. Dat hoor ik van anderen en had ik zelf ook. Dan was ik echt benieuwd hoe het smaakte, je komt en dan uh... tja.. toch maar niet doen dan

Persoonlijk vind ik zaad erg geil maar dan alleen als ik nog niet klaar gekomen ben

(ps: ja ik ben nieuw; 20 jarige bi-jochie. www.gay.nl/ahura)
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19548199
tsja kan aan mij liggen maar als ik sperma creer ben ik klaar gekomen en voor ik weer dusdanig geil ben...
Je kan toch niet spuiten zonder te kome (J. Cruiff)
pi_19553086
Tja klinkt lekker logisch..
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19624763
Ja heb wel eens geproefd ja. In mond spuiten? Is me geloof ik wel es gelukt maar kost wel oefening ben ik bang
pi_19626292
en hoe zit dat dan na het beffen?
Ik wil nu na al die verhalen hier wel es proeven, maar niet kwakkie in mijn hand en dan verder maar bijvoorbeeld eerst lekker neuken en in de kut spuiten van mijn vriendin en dan (misschien na een aantal minuten) weer beffen, gaat dat goed dan? Of is alles al in de vagina geslurpt dan?
Lijk me wel een geil iets, wie heeft hier ervaring mee?
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:13:52 #235
37769 erodome
Zweefteef
pi_19626456
Bij de meeste vrouwen loopt er wel wat sperma uit, dus dat proef je wel dan ja...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 00:27:37 #236
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19629792
Jah, daar kan je wel van opaan gaan, dat er nog wat uit loopt... Maar het smaakt wel een stuk anders... Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van om te beffen na de seks, maar ik vind het toch niet helemaal geweldig, dus probeer ik het vooral voordat we seks gehad hebben te doen... Toch ff wat droger en prettiger vind ik... Maarja... wat mot dat mot he...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:20:49 #237
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_19630745
Op de een of andere manier heb ik het nog niet geproeft van mijzelf, maar ik heb er wel een paar keer aan gedacht. En denk dat ik het in de toekomst ook wel een keertje zal gaan proeven ook.

Ik heb een vriendin gehad die bang was sperma in d'r oog te kijgen bij het klaarkomen en daarom alles doorslikte terwijl ze zelf er helemaal niet aan moest denken om haar eigen vocht te proeven tijdens het beffen. Iets dat ik dan weer deed.

Het "probleem" dat er bij sommige mensen zit om eigen lichaamssappan te proeven zit 'm echt tussen de oren iets "vies" is er niet aan.
[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:10:12 #238
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19633425
Ikzelf heb er geen problemem mee om na het klaarkomen in mijn vriendin haar daarna te beffen. Vind dat zelfs wel een geil idee eigenlijk, meestal ben ik daarna alweer zo opgewonden dat ik klaar ben voor de volgende ronde
Carpe Diem
pi_19634859
hmmm, elke man die niet zichzelf durft te proeven heeft een probleempje, vies zijn van jezelf lijkt me een behoorlijk probleem!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:36:30 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_19635118
Nou ik heb het vaak genoeg van mezelf geproefd, al was het maar soms door het 'nalekken' (afvegen aan je vriendin is zo lullig). En het is inderdaad niet vies, maar met m'n hoofd in d'r doos duiken als er daarna nog allemaal drab uitgestroomd komt, ik kan me wel opwinderende dingen voorstellen..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19635977
Is het wel lekker dan cq. aan te raden? Lijkt me in iedergeval een geil idee, maar als je geil bent doe je enorm veel dingen waar je anders niet aan moet denken.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:10 schreef Grollie het volgende:
Ikzelf heb er geen problemem mee om na het klaarkomen in mijn vriendin haar daarna te beffen. Vind dat zelfs wel een geil idee eigenlijk, meestal ben ik daarna alweer zo opgewonden dat ik klaar ben voor de volgende ronde
pi_19638337
Dit is echt een mannenprobleem! Vrouwen doen daar veel minder moeilijk over, volgens mij hebben de meeste meiden 'zichzelf' al wel eens geproefd. Je wilt toch weten hoe het bij die ander overkomt? Sperma is echt niet vies, zit eigenlijk bijna geen smaak aan. Kan alleen een raar nasmaakje hebben als hij bijv. veel rookt en gedronken heeft. Of van knoflook, da's ook niet echt lekker...
pi_19638699
Sperma is beetje bitter, beetje zout.. maar geen smaak? Nooit gemerkt..
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19639067
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:05 schreef Ahura het volgende:
Sperma is beetje bitter, beetje zout.. maar geen smaak? Nooit gemerkt..
dat ben ik helaas helemaal met je eens..bitter bbbbrrrrrr..van mijn huidige vriend moet ik het niet hebben..gelukkig wilt hij het altijd zelf graag..opgeruimd staat netjes..denk ik dan..

mijn vorige vriendje....die had lekkere zoete sperma..hmmmm heerlijk..die mocht mn bekkie helemaal vol spuiten...ik dacht toen hoe ouder hoe zoeter (hij was 12 jaar ouder) ..maar helaas...is niet waar
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_19639132
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:11 schreef dyzrz het volgende:
dafjedaf ofzo
jullie meisjes moeten het lekker vinden .... (Jullie hebben geen keus)
maar je EIGEN sperma proefen neh thnx........
doe jij mee met de wedstrijd "grootste loser van het universum"?
Als we maar gelukkig zijn...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:27:41 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19640833
Kijk, je hoeft natuurlijk niet als man bewust je kwakje gaan oplikken om te weten te komen hoe het proeft. Dat lijkt me weer teveel van het goede. Ik vind wel dat je niet hysterisch moet worden als je toch een keer in aanraking komt met je eigen spul (bijvoorbeelt als je haar zoent of beft na de sex).
Toch zou ik het, als ik man was, best weleens willen weten hoe ik nou zelf 'smaak', zeg maar. Dan weet jij ook eens waarmee je je meisje opzadelt
pi_19641587
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:27 schreef Aventura het volgende:
Kijk, je hoeft natuurlijk niet als man bewust je kwakje gaan oplikken om te weten te komen hoe het proeft. Dat lijkt me weer teveel van het goede. Ik vind wel dat je niet hysterisch moet worden als je toch een keer in aanraking komt met je eigen spul (bijvoorbeelt als je haar zoent of beft na de sex).
Toch zou ik het, als ik man was, best weleens willen weten hoe ik nou zelf 'smaak', zeg maar. Dan weet jij ook eens waarmee je je meisje opzadelt
tja mij valt het ook op hoeveel mannen reageren alsof het ongebluste kalk is, maar wel verwachten dat hun meisje slikt zoals ik al eerder heb gepost ik vind het niet echt lekker ofzo maar als ik wat binnen krijg doe ik daar niet moeilijk om.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:32:14 #248
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19642653
Ja inderdaad, net zoals je als vrouw ook niet moeilijk zou moeten doen over pijpen na het neuken. Hoewel, dat is mijn mening. Je moet geen dingen gaan doen die je niet prettig vind natuurlijk.
pi_19642731
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:32 schreef Aventura het volgende:
Ja inderdaad, net zoals je als vrouw ook niet moeilijk zou moeten doen over pijpen na het neuken. Hoewel, dat is mijn mening. Je moet geen dingen gaan doen die je niet prettig vind natuurlijk.
moeilijk doen over dit soort dingen lijkt mij zowiezo een beetje weird, alsof je vies van je zelf bent, dan heb je een probleempje
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:39:44 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19642865
Nou je zult je er nog over verbazen wat sommige mensen al dan niet 'vies' vinden. Maar goed, ik zit er verder niet mee, ieder doet maar wat-ie wil...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')