abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17181547
Iemand ervaring met navullen, Hierzo http://www.refillink.nl/handleidingen/hewlett_packard_nl.htm#5550 staat het uitgelegd

Maar ik hoor van de een dat het wel goed lukt en van de ander juist niet. Het ziet er niet zo heel moeilijk uit.

Kan iemand me vertellen wel proberen of niet?

pi_17182153
Sterker nog, blijft de kwaliteit van de afdrukken gelijk?
pi_17182331
Als het allemaal goed gaat blijft de kwaliteit gewoon gelijk.

Dit poste iemand op een ander forum:

pi_17182507
Meestal is het ook niet zo moeilijk. Maar soms loop je tegen wat problemen aan :
- vieze handen bij het navullen -> gebruik dus latex handschoenen
- vies buro na het navullen ->doe het niet in je (woon)kamer maar op een plek waar wat inktvlekken geen probleem zijn.
- Het plakbandje laat los (bij navullers waar je het gat moet afplakken) -> gebruik isolatietape of een ander soort beter plakband. En maak voor het plakken het gebied rond de cartridge goed schoon. Bij navullers die je met een kogeltje moet dichtdrukken heb ik nog nooit problemen gehad.
- die cartridge doet het toch niet helemaal goed meer -> zet hem even op een schoteltje met lauw water met wat afwasmiddel. De speciale reinigingsvloeistof die je er soms bij krijgt is namelijk ook gewoon afwasmiddel.

De kosten zijn enorm laag als je het omrekent.
Voor een originele inkttank voor een Canon betaal je iets van 14 euro, voor een navullen iets van 9 euro en als je het zelf vult dan kost het nog maar 2 euro.

Ik ben geen foto-expert, maar ik zie geen verschil tussen een navulcartridge of een origineel. Maar ik print ook niet zoveel kleurenfoto's uit, meestal alleen verslagen met wat plaatjes.

pi_17182930
Ik dacht dat het voor de HP niet zo goed was, de printkop zit immers op de cartridge en niet in de printer.

Kon je hem niet 2 keer navullen en daarna moest je hem weggooien of is dit een fabeltje?

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_17183037
Hier hebben we een HP bijgevuld. Geen enkel probleem. Gewoon de handleiding van het setje volgen je hebt weer een paar euro's bespaard.

Ga wel nauwkeurig te werk. De afdrukkwaliteit blijft absoluut gelijk. Sommigen zeggen zelfs dat hij beter zou zijn omdat de inkt van sommige navulsets beter van kwaliteit is dan de door HP gebruikte inkt. Of dat waar is weet ik niet.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_17183065
Thanks 777bas777 ff een vraagje dan,

Ik heb deze catridges

Is dit een catridge die gebruikt maakt van zon kogeltje of moet je zelf na het vullen op alle 3 de gaatjes een klein stukje plakband plakken?

pi_17183121
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef 303 het volgende:
Ik dacht dat het voor de HP niet zo goed was, de printkop zit immers op de cartridge en niet in de printer.

Kon je hem niet 2 keer navullen en daarna moest je hem weggooien of is dit een fabeltje?

Ja heb veel gehoord 3/4 keer en dan moet je wel weer een nieuwe catridge kopen in verband met het kopje.

Waar kopen jullie dan die navulsetjes? Mij lijk www.voordeligprinten.nl wel goed

pi_17187134
Niemand nog een goede site?

pi_39274962
Ik haal deze maar even omhoog....

1) Welke kleurenprinter (+-100 euro) adviseren jullie om foto's te printen en om met navul inkt na te vullen?

2) Hoevaak kan je navullen met van die setjes?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')