Maar ik hoor van de een dat het wel goed lukt en van de ander juist niet. Het ziet er niet zo heel moeilijk uit.
Kan iemand me vertellen wel proberen of niet?
De kosten zijn enorm laag als je het omrekent.
Voor een originele inkttank voor een Canon betaal je iets van 14 euro, voor een navullen iets van 9 euro en als je het zelf vult dan kost het nog maar 2 euro.
Ik ben geen foto-expert, maar ik zie geen verschil tussen een navulcartridge of een origineel. Maar ik print ook niet zoveel kleurenfoto's uit, meestal alleen verslagen met wat plaatjes.
Kon je hem niet 2 keer navullen en daarna moest je hem weggooien of is dit een fabeltje?
Ga wel nauwkeurig te werk. De afdrukkwaliteit blijft absoluut gelijk. Sommigen zeggen zelfs dat hij beter zou zijn omdat de inkt van sommige navulsets beter van kwaliteit is dan de door HP gebruikte inkt. Of dat waar is weet ik niet.
Ik heb deze catridges
Is dit een catridge die gebruikt maakt van zon kogeltje of moet je zelf na het vullen op alle 3 de gaatjes een klein stukje plakband plakken?
quote:Ja heb veel gehoord 3/4 keer en dan moet je wel weer een nieuwe catridge kopen in verband met het kopje.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef 303 het volgende:
Ik dacht dat het voor de HP niet zo goed was, de printkop zit immers op de cartridge en niet in de printer.Kon je hem niet 2 keer navullen en daarna moest je hem weggooien of is dit een fabeltje?
Waar kopen jullie dan die navulsetjes? Mij lijk www.voordeligprinten.nl wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |