abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:45:45 #1
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17061192
Het eerste deel vind je hier: The Who

Dus gaan we hier verder met onze Who-praat. Rabbit heeft op zijn site te kennen gegeven dat de band vanaf 15 maart gaat repeteren. Hij zegt het dan wel niet met zoveel woorden, maar je kunt het er wel uit opmaken.

.
pi_17064735
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het eerste deel vind je hier: The Who

[afbeelding]

Dus gaan we hier verder met onze Who-praat. Rabbit heeft op zijn site te kennen gegeven dat de band vanaf 15 maart gaat repeteren. Hij zegt het dan wel niet met zoveel woorden, maar je kunt het er wel uit opmaken.


zullen zoals vanouds wel weer filmpjes op de PT site komen te staan...
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:50:20 #3
38509 Phate
But Seriously
pi_17065165
In de trailer van "The Girl Next Door" >> http://www.apple.com/trailers/fox/girl_next_door/large.html

Zit aan het einde een stuk van "Teenage Wasteland"....
Wat een TOPNUMMER!!!

I'm hooked now!

Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_17066660
9 February 2004

Pete to perform at Ronnie Lane tribute UPDATED


It has been confirmed that Pete will perform at the Ronnie Lane tribute concert to take place at the Royal Albert Hall on April 8.

Pete said "Ronnie was one of my closest friends and allies from 1965 onwards. We were always friends from that time until his death. We often played together at home or in hotels (something I rarely did - the main exception was with Joe Walsh). We never quite got to write a song together, but often came very close.

Ronnie and I always had fun, rarely argued, he teased me terribly a lot of the time about my studious approach to rock, but there was terrific mutual respect. Of course we shared a commitment to Meher Baba the 'Silent' spiritual master and worked together on many 'devotional' music projects.

The tribute show at RAH is really to remind his surviving family, his fans and the world that Ronnie was an exceptionally special man and musician. His role in the Small Faces was deep and without him Steve Marriott and the rest would have seemed unbalanced. He was of course a founding member of The Faces, and that band - dedicated to joy and only joy - showed us all how to love the music we played (but sadly, not how to survive making it!).

I'm looking forward to playing a couple of songs to remember Ronnie. I hope the concert will raise a bit of money for his family in England who've had a lot of bad luck lately."

It is expected that Pete will perform one or two songs at the concert which will feature a host of stars paying tribute to Ronnie.

Proceeds from the concert will go to Ronnie's family.

Tickets go on sale on Weds Feb 11 from the RAH box office. Prices are (in pounds):
Box seat 45
Stalls 37.50
Front circle 32.50
Back circle 30
Restricted view 25

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:57:27 #5
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17122450
Matt belooft voor morgen "zeer belangrijk nieuws" te posten.

Ben benieuwd, maar ben op mijn hoede. Na "something surprising" dat (alweer) TOMMY bleek te zijn, wacht ik even rustig.

.
pi_17126027
quote:
12 February 2004
Important message


I'll be posting some important info on the site tomorrow morning, around 7 am GMT, please make sure you look in when you can.

Matt


mmmm geen idee wat dat kan zijn....ben benieuwd, of het is geweldig goed nieuws....of slecht nieuws
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  donderdag 12 februari 2004 @ 20:29:20 #7
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17126801
Het nieuws is al uitgelekt...


Who Tickets on Sale Friday for three London March Dates

--------------------------------------------------------------------------------

The Who *

Already the band have confirmed appearances at the Isle of Wight Festival and a special Charity concert at the Royal Albert Hall. New dates have been added for London with tickets on sale from 10am Friday.

Mar 22 Kentish Town Forum
www.ticketline.co.uk/event_details.asp?EventID=25631

Mar 24 Kentish Town Forum
www.ticketline.co.uk/event_details.asp?EventID=25632

Mar 25 Kentish Town Forum
www.ticketline.co.uk/event_details.asp?EventID=25633

[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 12-02-2004 20:34]

.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:43:03 #8
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17150165
Pino op basgitaar. Geen Simon?

Let ook op het affiche: het Who logo domineert nog, maar een belangrijke rol voor de namen van Pete en Roger. Aardig hoe ze het hebben aangepakt.

.
pi_17156919

Het logo is iets veranderd ,( ik heb de originele hier de woonkamer ingelijst hangen, en de originele hangt ook nog steeds in de Marquee ) de gitaar loopt wel erg ver door de letters heen nu,in plaats van erboven.... en het blijft vreemd dat JAE er niet meer bijstaat....

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:22:23 #10
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17158567
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:30 schreef Zapje het volgende:
Het logo is iets veranderd , de gitaar loopt wel erg ver door de letters heen nu,in plaats van erboven.
Pete staat inderdaad lager t.o.v. het logo dan de originele poster.. Raar dat ze deze oude foto nog steeds gebruiken...
.
pi_17246823
Wat was ik blij met mijn DeLuxe versie van Tommy afgelopen weekend... tot ik de cd-s gisteren op mijn mp3-spelertje over wilde zeten... Ik luister vrijwel altijd in de trein naar muziek, omdat ik er thuis zelden aan toe kom. Gisteren bleek dat de Tommy cd-s als 1 groot beveiligd bestand op de cd staan en door de PC niet gelezen kunnen worden. Ik heb er dus niets aan want ik kan de muziek nu niet overzetten en beluisteren.
Normaal boycot ik deze cd-s (meestal Warner Bros) zowiezo, maar bij Tommy heb ik het niet gezien. Volgens mij staat het ook nergens.
Dus voor iedereen die op een vergelijkbare manier naar zijn/haar muziek luistert NIET KOPEN deze uitgave, JAMMER!

Marcel

Only love can make it rain, the way the beach is kissed by the sea
pi_17249568
Wanneer komt 't nieuwe album?
pi_17250683
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:23 schreef Quadrophenia het volgende:
Wat was ik blij met mijn DeLuxe versie van Tommy afgelopen weekend... tot ik de cd-s gisteren op mijn mp3-spelertje over wilde zeten... Ik luister vrijwel altijd in de trein naar muziek, omdat ik er thuis zelden aan toe kom. Gisteren bleek dat de Tommy cd-s als 1 groot beveiligd bestand op de cd staan en door de PC niet gelezen kunnen worden. Ik heb er dus niets aan want ik kan de muziek nu niet overzetten en beluisteren.
Normaal boycot ik deze cd-s (meestal Warner Bros) zowiezo, maar bij Tommy heb ik het niet gezien. Volgens mij staat het ook nergens.
Dus voor iedereen die op een vergelijkbare manier naar zijn/haar muziek luistert NIET KOPEN deze uitgave, JAMMER!
Tip van Paul:
Probeer de CD's eens te rippen met het programma EAC (
http://www.exactaudiocopy.de ). Op mijn PC lukt dat, ook bij Tommy DL!
Only love can make it rain, the way the beach is kissed by the sea
pi_17250724
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:03 schreef Theeboon het volgende:
Wanneer komt 't nieuwe album?
Volgens mij heeft Pete Townshend te veel plezier in het remasteren van oud materiaal en te weinig vertrouwen en zijn compositorische kunnen om nieuw Who materiaal te kunnen maken. Het zou me verbazen als het album snel komt...
Only love can make it rain, the way the beach is kissed by the sea
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:04:18 #15
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17257344
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:57 schreef Quadrophenia het volgende:
Volgens mij heeft Pete Townshend te veel plezier in het remasteren van oud materiaal en te weinig vertrouwen en zijn compositorische kunnen om nieuw Who materiaal te kunnen maken. Het zou me verbazen als het album snel komt...
Ach, we krijgen gewoon nog 4 duizend keer "Baba O'Riley". Maar aan de andere kant denk ik dat het album er wel degelijk snel aan gaat komen. Door ROGER. Die zit Pete gigantisch achter de veren.
.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:02:56 #16
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17259138
Roggie was net op de BBC radio. Hij babbelde vrolijk over de TCT concerten en meldde weer dat het optreden van Tommy "vermoedelijk" akoestisch zal worden.

Ik krijg langzaam weer visioenen van de Bridge School Benefit optredens waar elk nummer zowat dezelfde riffjes bevatte omdat Pete op de akoestische gitaar steeds maar weer wil laten horen hoe snel hij kan aanslaan.

.
pi_17277158
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:54 schreef Quadrophenia het volgende:

Tip van Paul:
Probeer de CD's eens te rippen met het programma EAC (
http://www.exactaudiocopy.de ). Op mijn PC lukt dat, ook bij Tommy DL!


De truc van Paul werkt bij mij niet. Ik zal hem dus nauwelijks beluisteren. Dit soort cd´s blijven wat mij betreft voortaan gewoon in de winkel liggen en ik download de muziek wel via Kazaa. Jammer voor de maatschappijen en de artiesten.
Only love can make it rain, the way the beach is kissed by the sea
  woensdag 18 februari 2004 @ 17:28:59 #18
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17289548
Helaas ben ik de outtakes nog niet op Kazaa tegengekomen.
.
  maandag 23 februari 2004 @ 23:09:00 #19
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17341539
Nog een kleine maand en dan kunnen we naar nieuwe Who-nummers luisteren. Ik ben zeer benieuwd.
.
pi_17356200
thewho.net is vernieuwd....is erg overzichtelijk geworden, en het news is gelijk op de hoofdpagina....
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  woensdag 25 februari 2004 @ 16:45:27 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17356357
Gisteren zette ik de Woodstock DVD eens aan, Die lag hier immers al sinds september op me te wachten. The Who op Woodstock blijft toch schitterend om te zien.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 25 februari 2004 @ 17:44:05 #22
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_17357560
Had er al iemand een keer gezegd dat The Who= ? Bij deze! Als ze nieuwe sjit gaan maken is dat natuurlijk goed nieuws...
Hoogbevaagd
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:48:25 #23
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17358805
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 16:35 schreef Zapje het volgende:
thewho.net is vernieuwd....is erg overzichtelijk geworden, en het news is gelijk op de hoofdpagina....
Ja, het ziet er een stuk netter uit nu. Als je je registreert krijg je nog wat extra dingen te zien - ook leuk bedacht. Zó zou eigenlijk de officiële site op PT.com er uit moeten zien. Die is naar mijn mening érg mager, en doet "the greatest rock & roll band in the world" geen eer aan.
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gisteren zette ik de Woodstock DVD eens aan, Die lag hier immers al sinds september op me te wachten. The Who op Woodstock blijft toch schitterend om te zien.
"See Me Feel Me" blijft geweldig op Woodstock. Roger blijft nog steeds zeggen hoe geweldig het was toen hij "See Me, Feel Me" inzette, en de zon verscheen aan de horizon. Nu kun je zeggen wat je wil, maar wanneer Pete aan het einde van "My Generation" zijn gitaar in het publiek kegelt, is het nog steeds donker... Roggie was aan het trippen op de LSD, zeker..
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:44 schreef Tu5 het volgende:
Had er al iemand een keer gezegd dat The Who= ? Bij deze! Als ze nieuwe sjit gaan maken is dat natuurlijk goed nieuws... [

We zeggen hier niks anders! Op 30 maart verschijnt inderdaad een voorproefje van de "nieuwe sjit", namelijk "Real Good Looking Boy" (wat op de CD-cover aangeprezen wordt als de nieuwe single), en "Old Red Wine". Het nieuwe studio-album zal ergens in de loop van het jaar volgen. Oh, ik ben zó ontzettend benieuwd...
.
  donderdag 26 februari 2004 @ 13:12:50 #24
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17372552
Op RS.com wordt bericht dat Pete nog 5 backing-tracks klaar heeft, waar Roger zijn partijen nog voor moet inzingen
.
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:17:04 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17376053
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"See Me Feel Me" blijft geweldig op Woodstock. Roger blijft nog steeds zeggen hoe geweldig het was toen hij "See Me, Feel Me" inzette, en de zon verscheen aan de horizon. Nu kun je zeggen wat je wil, maar wanneer Pete aan het einde van "My Generation" zijn gitaar in het publiek kegelt, is het nog steeds donker... Roggie was aan het trippen op de LSD, zeker..
Ik zie toch echt wel een eerste teken van een verschijnende zon als hji "See me, feel me" inzet. Er is nog geen zon te zien, maar wel een beetje een tegen van zonlicht.

Of het ligt aan mij, maar ik gebruik geen LSD.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel_of_Dth op 26-02-2004 22:34:50 (Typefoutje. :)) ]
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')