abonnement Unibet Coolblue
pi_17065533
Ik snap niet waarom mensen het niet eerlijk vinden? Ik vind het ook niet eerlijk dat bellen naar Idols ontzettend veel geld kost.

Ik bedoel, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Die At productions had dan maar eerder moeten komen. Hun verdienen bakken geld, hadden ze imo zelf wel kunnen bedenken dat iemand anders op het idee komt om de domeinen te reggen. Ik vind het echt nergens op slaan dat het je afgenomen kan worden, net als de MSN namen in domeinnamen die zijn opgeeist door Microsoft.

En voor hun is het niet moeilijk om een ander domeinnaam te bedenken, en die te promoten. Dus ik zie het probleem niet, dat het niet eerlijk is. Ik zie het gewoon als een manier van zaken doen... leuk toch als je daar geld aan kan vinden? *Maar dat is mijn mening maar

pi_17066022
Ik hoop voor je dat je er miljoenen uit kan slepen
Laat die idolshomo's maar lekker betalen!
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_17067251
http://www.domeinnaam-jurisprudentie.nl/

is denk ik wel een interessante link voor je. Is erg veel over dit soort zaken te vinden.

Ik weet via WHT dat je ook domeinnamen hebt met Idols erin, die kan je beter maar snel geven

9 domeinnamen halen, 8 betalen

  dinsdag 10 februari 2004 @ 19:07:39 #54
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_17067268
triest
Boef!
pi_17068154
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:45 schreef yootje het volgende:

[..]

Ooit gehoord van patenten?


Nou jij ook niet zo te zien, een patent op een domeinnaam? Grappenmaker
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_17068350
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:34 schreef Bazyx het volgende:

[..]

Ik denk dat 500 euro per domein wel een realistisch bedrag is. Misschien 1000. Bij zo'n bedrag zullen ze zich de moeite en kosten van juridische stappen waarschijnlijk wel besparen. En verder moet je natuurlijk zorgen dat je echt iets met de domeinen doet en ze niet alleen bezet houdt.

Veel succes en hou ons op de hoogte. .


haha die tijd is voorbij, als je dat soort bedragen gaat vragen dan krijg je zeker een rechtszaak aan je broek welke je vervolgens gaat verliezen. dan ben je dus de namen kwijt en moet je voor de proceskosten opdraaien. (en denk maar niet dat die gasten met een of andere beunhaasadvocaat aan komen zetten)
pi_17068413
quote:
welke je vervolgens gaat verliezen
Op welke grond dan?
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_17068422
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:56 schreef CecilBDemented het volgende:
zou me niet laten focken door die s*kk*ls
ze kunnen dan groot zijn maar in de rechtzaal is niemand groot.
dan is de gene die gelijk heeeft de winnaar.
Uhu, zullen we maar meteen alle advocaten afschaffen dan?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 19:55:36 #59
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_17068630
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:06 schreef ELTino het volgende:

9 domeinnamen halen, 8 betalen


Je kan beter 8 halen, 7 betalen doen. Komt beter uit aangezien er 32 domeinnamen geregistreerd zijn . .

Denk eerlijk gezegd niet dat TS hier een leuk bedrag uit kan slepen. Dat valt vast vies tegen.

pi_17069141
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:47 schreef mabit het volgende:

[..]

Op welke grond dan?


http://www.iusmentis.com/merken/pcactive0206/

De regels op grond waarvan overdracht bevolen kan worden zijn:

- De domeinnaam is identiek of lijkt verwarrend veel op een merk van de klager; en
- De domeinnaam-houder heeft geen rechten of legitieme belangen met betrekking tot de domeinnaam;
- De domeinnaam is te kwader trouw geregistreerd en wordt te kwader trouw gebruikt.


http://oud.refdag.nl/ict/010409ict09.html
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=45103
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=27352&mxp=84
http://www.iusmentis.com/merken/pcactive0206/
http://www.nederlandgaatdigitaal.nl/regels/Nederlandgaatdigitaal/hoofdstuk2/vr2.1-7.html

ik denk dat je weinig kans maakt als je het erop aan laat komen en dat zou je wel eens veel geld kunnen gaan kosten maargoed. Wie weet doen ze een mooi voorstel (al verwacht ik dat niet)

pi_17069699
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 20:11 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]


- De domeinnaam-houder heeft geen rechten of legitieme belangen met betrekking tot de domeinnaam;


Als je ook de zin erboven even quote:
quote:
Als een merkhouder dus vindt dat hij recht heeft op andermans domeinnaam
Het gaat alleen om geregistreerde merken, daarom maakt TS geen schijn van kans bij de rechter voor de domeinnamen met Idols erin, maar alle naam+music.nl domein mag hij gewoon houden.
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_17154650
Hoe staan de zaken?
pi_17157209
Als je toch bezig bent, ik heb eventueel ook nog Idols3.nl in de aanbieding voor je, als iemand interesse heeft, reply maar
pi_17161657
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:37 schreef mabit het volgende:

[..]

Nou jij ook niet zo te zien, een patent op een domeinnaam? Grappenmaker


Daar heb ik het niet over. Het is wel zo dat bij patenten echt het recht van de sterkste geldt.
pi_17165672
Goede business,

Ik denk dat als ze echt geld in de zaak steken, ze het wel winnen (tenslotte doe je niks met de domeinen, misschien wat vrienden een simpele sitelaten maken?).
Ik hoop voor je dat ze dat geld gebruiken om die domeinen van jou te kopen. Die idolsmocholen verdienen toch wel genoeg geld, alleen al aan al die sms shit.

pi_17165800
AL iets meer bekent?
Al een briefje gehad?
...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_17166235
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:47 schreef Tiemie het volgende:
vorig jaar heeft idols alle naammusic.nl domeinen gekocht van de kandidaten die de live-uitzending hebben gehaald, dus die domeinen zou je wel eens kwijt kunnen raken.
Toch niet, ik ben nog steeds in het bezit van HindMusic.nl (is toen nog zo'n hele rel over geweest enzo) Toch maar eens wat met het domein doen, nu zij een van de succesvolste is...

Die AT productions heeft mij toendertijd ook gebeld en gemaild. Heb zelfs nog een aangetekende brief gehad. DewiMusic.nl hebben ze wel van me overgenomen vorig jaar. HindMusic.nl wilden ze ook hebben, maar ze hebben op een bepaald moment niks meer van zich laten horen.

quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:21 schreef Toeps het volgende:
Waarom zou je die sites willen verkopen? Als je er echt een site van maakt over de idols-winnaars, en je zet er een paar banners neer, verdien je volgens mij ook best lekker.
Je kan wel een site maken, maar zodra je ook maar 1 foto van iemand gebruikt pakken ze je.
pi_17166501
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Valt dit niet onder Domeinpiraterij?!
Yep
pi_18565459
ff een kickje hoor
ik wil wel weten hoe het is afgelopen
  Moderator dinsdag 20 april 2004 @ 18:12:31 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_18565905
me 2!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:17:41 #72
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_18567254
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef jelle.k het volgende:
ff een kickje hoor
ik wil wel weten hoe het is afgelopen
Ga anders even naar die sites toe, kun je het gelijk zien.

Niet goed dus
Er staat niet echt veel op.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_18573954
Ben toch ook wel errug benieuwd..
pi_18635340
zoals ik nu zie zijn de twee -idol-music.nl nu van AT dus ben benieuwd wat er voor gevangen is!
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:57:05 #75
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18635367
User is al heeel lang niet meer op t forum geweest. Als ie terugkomt, en dit slotje ziet, mag hij mailen naar het adres in mn profiel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')