abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 februari 2004 @ 15:25:53 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_17118621
Lois, hoestt nou met Karin???
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2004 @ 19:01:32 #252
43556 miss_dynastie
pi_17124047
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:42 schreef Belana het volgende:

Ow, dus mijn strenge moederblik helpt??? Of zie iik nog steeds sttiekem een miss D hier rondhuppelen???


Nee, miss_d komt net uit bed rollen ... ja, je strenge moederblik werkt ... en natuurlijk mister_d die riep dat als ik niet naar boven zou gaan, hij me wel even zou tillen Het katje lag zo lief bij mij, toen ik wakker werd, lag hij met zijn pootje over zijn oogjes en neusje heen
quote:
Hij is zooooo lief he....ik word stteeds verliefder op hem
Dat is mooi, maar anders mag je hem ook wel naar Veenendaal brengen... de Ian hebben we ook al (al schrijven wij het op zijn Belgisch als Yian), dus dat komt helemaal goed Alle begrip hoor, als je het niet doet Jammer dat we zover uit elkaar wonen, had het menneke graag een keer in het echt bewonderd Misschien een keer een meeting of zo?
  donderdag 12 februari 2004 @ 20:12:18 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_17126212
Veenendaal is niet naast de deur idd, maar jjuullie zijn zowiezo welkom. Misschien kunnen wij er wel een keer een tripje van maken... en anders zeker een keer op een meet, want dat lijkt me zowiezo gezellig!
Maar we houden m maar hier denk ik
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2004 @ 20:25:20 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17126661
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:25 schreef Belana het volgende:
Lois, hoestt nou met Karin???
Met Karin gaat het langzaam beter, de koorts is eindelijk weg maar ze is nog zo slap als een nat watje.
Ze zit werkelijk onder de uitslag, van top tot teen (zelfs op lippen en tandvlees) en het jeukt als de hel aldus Karin. Krabben helpt niet, dan jeukt het nog erger. Haar handen zijn al wat aan het wegtrekken/slinken en er zit weer een beetje beweging in.
Al met al best positief, nou is Karin ook een ijzeren hein hoor dus die hoor je amper klagen, maar het zal misschien nog wel even duren voor ze alles echt weer kan (zoals typen enzo).
Morgen is ze jarig en dan gaan we haar gewoon even goed in het zonnetje zetten en verwennen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 februari 2004 @ 20:32:26 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_17126892
Voor het geval ik morgen niet online ben...feliciteer haar van me. Ik hoop dat ze snel opknapt. ze is een harde idd, maarja, ze weet ook niet beter he. wens haar veel beterschap!!!

misschien een hele stomme vraag, maar ik heb niet altijd meegelezen overal, ben benieuwd hoe het nu met jessie is?

stormy waters...
sailin'
pi_17127220
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')