abonnement Unibet Coolblue
pi_16809766
Ik krijg donderdag a.s. te horen of ik een appartement heb in Tilburg; aan de korvelseweg. Iemand een idee hoe de 'appartementen' er daar uitzien (2 kamers stond in advertentie.. zou 't wel groot genoeg zijn voor twee personen?) en hoe ik daar kom zonder fiets? Volgens 9292ov.nl rijden er geen bussen naartoe voor 19.00 uur, maar dat lijkt me sterk.

En moet ik 't doen, de Korvelseweg?

Mon 'en!
pi_16809980
Niemand bekend daar?
Mon 'en!
pi_16809988
conflict woonde op de korvel...
(daar in de buurt toch)
  maandag 2 februari 2004 @ 11:27:49 #4
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_16810027
hm, beetje drukke straat, beetje mengelmoes van van alles. Bus 41 rijd door heel de Korvelseweg dus die komt zeker wel ergens langs waar jij moet zijn. .
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 2 februari 2004 @ 11:28:11 #5
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_16810034
Korvelseweg is centrum, op 5 minuten fietsen van de kroegen als je vooraan woont of 15 minuten als je achteraan woont....
De korvelseweg is lang, staat vol met de meest uiteenlopende bebouwing.

Welk nr. is het? Hoe groot zijn de kamers?
en..... heb je het huis nooit bekeken?

er gaat overigens gewoon een bus door de korvelseweg met meerdere stops dus da's geen probleem. Lijn nr weet ik niet, ik ga nooit met de bus.

  maandag 2 februari 2004 @ 11:28:39 #6
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_16810047
Korvelse weg is nogal lang dus kan moelijk zeggen over welke appartementen het gaat.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 2 februari 2004 @ 11:30:17 #8
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_16810083
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:29 schreef Jasperaldo het volgende:
tuig buurtje
tis de vogeltjesbuurt nie!
pi_16810104
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:28 schreef MALLENS het volgende:
Korvelseweg is centrum, op 5 minuten fietsen van de kroegen als je vooraan woont of 15 minuten als je achteraan woont....
De korvelseweg is lang, staat vol met de meest uiteenlopende bebouwing.

Welk nr. is het? Hoe groot zijn de kamers?
en..... heb je het huis nooit bekeken?

er gaat overigens gewoon een bus door de korvelseweg met meerdere stops dus da's geen probleem. Lijn nr weet ik niet, ik ga nooit met de bus.


Ik ben er nog niet geweest nee. Als ik donderdag hoor dat de heer of dame voor mij het niet wil hebben ga ik pas kijken.
Advertentie:
Straat: korvelseweg

Huurprijs: ¤ 320,- incl.
Oppervlakte: 30 m2 (2 kamers)

Beschikbaarheid: vanaf 1 maart 2004 tot 1 september 2004
Plaatsing: 25 januari

app. met keuken, woon/slaapkamer, nieuwe badkamer, 0,75 m2 raam, plus gedeeld toilet en fietsberging. verlenging evt. mogelijk.


Het klinkt zo klein en studentenkamer-ig.. Zou de keuken als kamer worden geteld ofzo?
[edit: dat kán bijna niet anders. Een beetje zelfrespecterende huiskamer is al 20 m2.. ]

[Dit bericht is gewijzigd door bloempjuh op 02-02-2004 11:32]

Mon 'en!
pi_16810127
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:29 schreef Jasperaldo het volgende:
tuig buurtje
Tja, ik kan nou eenmaal geen koop-villa in een hockey-wijk betalen..
Mon 'en!
  maandag 2 februari 2004 @ 11:38:43 #11
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_16810299
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:31 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet geweest nee. Als ik donderdag hoor dat de heer of dame voor mij het niet wil hebben ga ik pas kijken.
Advertentie:
Straat: korvelseweg

Huurprijs: ¤ 320,- incl.
Oppervlakte: 30 m2 (2 kamers)

Beschikbaarheid: vanaf 1 maart 2004 tot 1 september 2004
Plaatsing: 25 januari

app. met keuken, woon/slaapkamer, nieuwe badkamer, 0,75 m2 raam, plus gedeeld toilet en fietsberging. verlenging evt. mogelijk.


Het klinkt zo klein en studentenkamer-ig.. Zou de keuken als kamer worden geteld ofzo?
[edit: dat kán bijna niet anders. Een beetje zelfrespecterende huiskamer is al 20 m2.. ]


Er zijn vrij veel kleine huisjes / bovenwoningen daar dus dat zou best kunnen. Maar om er met zijn tweeen te zitten.....

Maar als je verder NIETS hebt is het altijd beter dan een kartonnen doos...

pi_16810386
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:38 schreef MALLENS het volgende:

[..]

Er zijn vrij veel kleine huisjes / bovenwoningen daar dus dat zou best kunnen. Maar om er met zijn tweeen te zitten.....

Maar als je verder NIETS hebt is het altijd beter dan een kartonnen doos...


En ik ben wel zo wanhopig dat ik liever een klein huis heb dan geen huis
Bovendien ben ik wel van plan heel hard verder te zoeken als ik eenmaal in Tilburg woon. Momenteel gaat 't er mij vooral om dat ik thuis weg ben en lekker met mijn vriendje woon
Mon 'en!
pi_16810478
Nee die zijn zeker wel mooi
Twee ruime kamers waar je prima kunt leven
Heb zelf ook op de Korvelseweg gewoond.
Helaas niet in zo'n mooi appartementje
Vanaf woensdag staat er trouwens ook een vrij meen ik.
  maandag 2 februari 2004 @ 11:46:42 #14
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_16810530
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:41 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

En ik ben wel zo wanhopig dat ik liever een klein huis heb dan geen huis
Bovendien ben ik wel van plan heel hard verder te zoeken als ik eenmaal in Tilburg woon. Momenteel gaat 't er mij vooral om dat ik thuis weg ben en lekker met mijn vriendje woon


in dat geval gewoon doen. Er zijn veel slechtere buurten in Tilliburgis. De wijken die aan de korvelse weg liggen zijn wat minder fris, maar de korvelseweg zelf valt reuze mee.
pi_16810563
-edit-
pi_16810605
*Is niet gelovig maar gaat bijna bidden om Goddelijke hulp* Hopelijk wil die andere persoon dan niet..

*hoopt*

Mon 'en!
pi_16811257
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:50 schreef bloempjuh het volgende:
*Is niet gelovig maar gaat bijna bidden om Goddelijke hulp* Hopelijk wil die andere persoon dan niet..

*hoopt*



Anders gewoon met een bord op je rug door de stad lopen.
Die tilburgers zijn zo kwaad nog niet
pi_16811367
Een bord met: Komt allemaal deuren aan de Korvelseweg blokkeren zodat er woensdag niemand kan komen kijken naar het appartement dat ík wil hebben..
Mon 'en!
pi_16812729
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:14 schreef bloempjuh het volgende:
Een bord met: Komt allemaal deuren aan de Korvelseweg blokkeren zodat er woensdag niemand kan komen kijken naar het appartement dat ík wil hebben..
* Rulin meldt
pi_16812773
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:30 schreef MALLENS het volgende:

[..]

tis de vogeltjesbuurt nie!


Daar heb ik gewoond
Nooit meer
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:34:28 #21
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_16846174
Mijn broer heeft daar op kamers gewoond, boven een fietsenzaak. Was wel ok geloof ik. Ik heb zelf in de buurt van de Korvelseweg gewoond. Had voor en nadelen. Ik had een buurman die zwaar aan de drank en drugs was, dat was wat minder. Maar ik zat wel lekker dicht bij het centrum, dat was wel handig. Is wel een drukke weg trouwens, er wordt behoorlijk asociaal gereden en dubbel geparkeerd.
pi_16856426
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef Petra76 het volgende:
Mijn broer heeft daar op kamers gewoond, boven een fietsenzaak. Was wel ok geloof ik. Ik heb zelf in de buurt van de Korvelseweg gewoond. Had voor en nadelen. Ik had een buurman die zwaar aan de drank en drugs was, dat was wat minder. Maar ik zat wel lekker dicht bij het centrum, dat was wel handig. Is wel een drukke weg trouwens, er wordt behoorlijk asociaal gereden en dubbel geparkeerd.
Ach, ik heb toch geen auto
En ik ben assertief genoeg om keihard een straat over te rennen..
Mon 'en!
pi_16858822
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef Petra76 het volgende:
Mijn broer heeft daar op kamers gewoond, boven een fietsenzaak. Was wel ok geloof ik. Ik heb zelf in de buurt van de Korvelseweg gewoond. Had voor en nadelen. Ik had een buurman die zwaar aan de drank en drugs was, dat was wat minder. Maar ik zat wel lekker dicht bij het centrum, dat was wel handig. Is wel een drukke weg trouwens, er wordt behoorlijk asociaal gereden en dubbel geparkeerd.
Ik merk dat je me kent...
pi_16895772
Er is antwoord!

--
hallo suzanne, de kandidaat heeft afgehaakt. dus als je wilt kunnen we een afspraak maken.
belangrijk is te realiseren dat het inpandig gelegen appartement twee ruimtes heeft: begane grond een woonkeuken ong. 14-15 m2.
incl gasfornuis. er zitten ramen in deze ramen, maar het ligt inpandig. via een raam heb je indirect contact met de straat.
via een trap in het appartement kom je in de woon/slaapkamer, hierin zit een raam van ong. 0,75 m2.
aansluitend is er een nieuwe badkamer. op de begane grond is een toilet, die je vrijwel alleen gebruikt.
incidenteel en i.o.o. kan er gebruik worden gemaakt van een grote ruimte met open haard.

de interesse is er nog steeds, dan hoor ik graag.
een bezichtiging is mogelijk op dinsdag as om ong. 2000uur.


groet
joop ***

--

Nu nog gaan kijken. Ik vind 't wel een beetje eng..

Mon 'en!
  Milf woensdag 4 februari 2004 @ 22:19:59 #25
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16895833
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:18 schreef bloempjuh het volgende:
Er is antwoord!

knip

--

Nu nog gaan kijken. Ik vind 't wel een beetje eng..


spannend
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16895888
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:17 schreef bloempjuh het volgende:
Ik krijg donderdag a.s. te horen of ik een appartement heb in Tilburg; aan de korvelseweg. Iemand een idee hoe de 'appartementen' er daar uitzien (2 kamers stond in advertentie.. zou 't wel groot genoeg zijn voor twee personen?) en hoe ik daar kom zonder fiets? Volgens 9292ov.nl rijden er geen bussen naartoe voor 19.00 uur, maar dat lijkt me sterk.

En moet ik 't doen, de Korvelseweg?


daar zijn wel erg veel kamers

moeilijk te zeggen...tis een drukke straat, maar er staan wel mooie pandjes...en tevens vrij dicht bij de stad

ik zou t doen.....
* TheWilliedockSaints komt er elke dag langs

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16895898
Ja..!! En lullig dat ik nét woonruimte vind nu ik bijna klaar ben met Argus (= op school tot 22.00 uur)
Mon 'en!
pi_16895902
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:26 schreef realist_ik het volgende:
conflict woonde op de korvel...
(daar in de buurt toch)
klopt, vlakbij korvelplein
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16895983
Kan iemand mij vertellen wat deze meneer bedoelt met een inpandig gelegen appartement? Dat het geen vrijstaande villa met 300 km2 grond is?
Mon 'en!
pi_16896115
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:24 schreef bloempjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat deze meneer bedoelt met een inpandig gelegen appartement? Dat het geen vrijstaande villa met 300 km2 grond is?
ja
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16896705
ik zal eerst gaan kijken voordat ik een huis huur
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_16898071
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:47 schreef MOBO666 het volgende:
ik zal eerst gaan kijken voordat ik een huis huur
Like DUH.. Dat gaan we maandag ook doen.
Mon 'en!
pi_16898320
quote:
Kan iemand mij vertellen wat deze meneer bedoelt met een inpandig gelegen appartement? Dat het geen vrijstaande villa met 300 km2 grond is?
Waarschijnlijk dat het aan alle kanten ingesloten is door andere appartementen en je dus nergens of bijna nergens een vrij uitzicht naar buiten hebt.
pi_16899051
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:23 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Like DUH.. Dat gaan we maandag ook doen.


like DUH... dat had je nergens geschreven
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_16899621
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:31 schreef dvr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat het aan alle kanten ingesloten is door andere appartementen en je dus nergens of bijna nergens een vrij uitzicht naar buiten hebt.


Dat verklaart ook de raampjes van 0,75 m2...
pi_16958691
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:23 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Like DUH.. Dat gaan we maandag ook doen.


Bij Rotsvast bemiddeld?
Ben zelf ook op zoek, naar hetzelfde als jij denk ik. Heb me ingeschreven bij Directwonen. Enigszins spijt, degelijk aanbod, maar niet in hetgene wat ik zoek. Rotsvast heeft een stuk meer en houd dat ook in de gaten, maar heel vaak zijn dat net-niet zelfstandige ruimtes, gedeeld toilet bijvoorbeeld of ik las ook eens dat bij een ruimte de keuken de doorgang was voor andere bewoners. Of t is klein, of het is inclusief vaste stoffering en dergelijke. Beste zou zijn als ouders of bekenden iets kopen en daarvan huren, het meeste wordt tegenwoordig toch verkocht in plaats van verhuurd.
pi_16959380
Ik wil ook over twee jaartjes in Tilburg op kamers gaan wonen.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen...
pi_16961213
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:24 schreef Toad het volgende:
Ik wil ook over twee jaartjes in Tilburg op kamers gaan wonen.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen...
gaat hier over appartementen, niet kamers
pi_16961875
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:26 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

gaat hier over appartementen, niet kamers


Ah beter lezen Toad.
Ik blijf toch benieuwd.
pi_16978375
Ik vind wat er aan de Korvelseweg ligt maar lelijk. Een te smal en druk straatje met een hoog buitenlander gehalte...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_17075524
Okee, het is naar iemand anders gegaan. Kan ik wéér op zoek, verdorie.
Mon 'en!
pi_17212661
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:30 schreef MALLENS het volgende:

[..tuigbuurt..]

tis de vogeltjesbuurt nie!


de vogeltjesbuurt is geen tuigbuurt!
verder daarachter bij het pater vd elsenplein, da's tuig!
pi_17284822
Ik kreeg net, weken na plaatsing, een reactie op mijn oproep op kamernet.nl. Er komt een studio vrij aan de Lovensestraat 5. Prijs en afmetingen zijn nog onbekend, maar er is weer hoop

Bovendien heb ik me ingeschreven bij rotsvast, ongeveer net zo duur als directwonen, maar dan met meer keuze.. Hoop is iets moooooois

Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')