abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:14:21 #76
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19464365
Wat een gigantisch ding.
pi_19542684
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 08:14 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een gigantisch ding.
De mijne is groter...
pi_19543137
Waarschijnlijk heeft niemand t gezien, maar Discovery Channel heeft over dit dingetje een docu gemaakt. Daar zeiden ze volgens mij ook in dat Virgin ermee zou gaan vliegen (die stond nog niet tussen het rijtje van Korswagen.
Mooi apparaat in ieder geval, alleen is het (volgens Discovery Channel) de vraag of die luxe cabines blijven. De verwachting is dat daar gewoon ook stoelen komen.
Er was trouwens in die proefmodellen niet alleen ruimte voor een lounge en een bar, maar ook voor een onboard winkel
  maandag 31 mei 2004 @ 20:03:45 #79
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_19543431
Shit, kijk eens wat ze er allemaal in dit plaatje in hebben geduwd. Zelfs een restaurant.

Jesus Christ.... Somebody call somebody.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 02:06:40 #80
1239 Singa
Fear me!
pi_19553111
Ik zie maatschappijen als Singapore en Emirates echt nog wel een restaurant/winkel/bar e.d. inbouwen.

Ik moet niets hebben van die A320jes en 737tjes, ik hou wel van vliegtuigen die een beetje imposant ogen.

Wat ik mij afvraag wat is het bezine verbruik "per afgelegde afstand per passagier" van de A380 in vergelijking met de A320/737 (of met de nieuwe 7E7, waar boeing zo druk over doet dat ie zo zuinig is).
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:10:02 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19555270
Singa
Ik vermoed dat dit tamelijk goed is in vergelijking met boeing. Mijn indruk is dat boeing airbus onderschat heeft, en te lang wou doorgaan met de 747 lijn (trouwens typisch amerikaans) en haar volgende innovatie was de snellere jet ipv de grotere.
Nu heeft boeing niets in de pijplijn zitten wat de concurentie aan kan met de 380, en het zal een jaar of 10 gaan duren voordat ze zover zijn als Airbus nu is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:27:14 #82
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_19566206
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Singa
Ik vermoed dat dit tamelijk goed is in vergelijking met boeing. Mijn indruk is dat boeing airbus onderschat heeft, en te lang wou doorgaan met de 747 lijn (trouwens typisch amerikaans) en haar volgende innovatie was de snellere jet ipv de grotere.
Nu heeft boeing niets in de pijplijn zitten wat de concurentie aan kan met de 380, en het zal een jaar of 10 gaan duren voordat ze zover zijn als Airbus nu is.
Niet geheel waar: Boeing heeft een andere visie dan Airbus, en ontwikkelt daarop door. Boeing is bezig aan de 7E7, een gewoon 1 laags vliegtuig dat ook op lange afstanden kan worden ingezet. Boeing denkt alleen dat je door grote A380 achtige vliegtuigen dichtslibbing van mainports zal krijgen.
Omdat de A380 niet overal kan landen heb je meer kleine vliegtuigen nodig die mensen naar de grote luchthavens brengen... maar dan krijg je dichtslibbingsproblemen, omdat de toestroom van vliegtuigen simpelweg te groot wordt.

Indrukwekkend vind ik de A380 zeker, alleen mijn god wat is dat ding lelijk zeg
En ik las ergens dat de KLM niet aan de A380 ging maar aan de A330... klopt dat? KLM heeft toch (op de A319 na) toch nog nooit Airbussen gehad?
pi_19568348
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:27 schreef Douwe het volgende:

En ik las ergens dat de KLM niet aan de A380 ging maar aan de A330... klopt dat? KLM heeft toch (op de A319 na) toch nog nooit Airbussen gehad?
De KLM heeft in het verleden alleen de A310 gehad, vanaf volgend jaar krijgen ze idd de A330.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:38:54 #84
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19571338
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:27 schreef Douwe het volgende:

[..]

Niet geheel waar: Boeing heeft een andere visie dan Airbus, en ontwikkelt daarop door. Boeing is bezig aan de 7E7, een gewoon 1 laags vliegtuig dat ook op lange afstanden kan worden ingezet. Boeing denkt alleen dat je door grote A380 achtige vliegtuigen dichtslibbing van mainports zal krijgen.
Omdat de A380 niet overal kan landen heb je meer kleine vliegtuigen nodig die mensen naar de grote luchthavens brengen... maar dan krijg je dichtslibbingsproblemen, omdat de toestroom van vliegtuigen simpelweg te groot wordt.

Indrukwekkend vind ik de A380 zeker, alleen mijn god wat is dat ding lelijk zeg
En ik las ergens dat de KLM niet aan de A380 ging maar aan de A330... klopt dat? KLM heeft toch (op de A319 na) toch nog nooit Airbussen gehad?
KLM heeft denk ik weinig meer te beslissen, is nu air france geworden.
Overginds weet ik dat het management van de KLM Ground Services en de Vliegdienst wel degelijk geintresseerd waren in 98/99 toen ik voor hun werkte als consultant in een project met Al Italia en Nothwest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_20156719
lama...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:43:19 #86
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_20157329
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

KLM heeft denk ik weinig meer te beslissen, is nu air france geworden.
Air France zou het idd wel fijn vinden als de vloot van de KLM een beetje overeenkomt met die van AF zelf. AF heeft zelf ook de A330 in dienst dus dat is geen probleem.
Een jaartje geleden heb ik gehoord dat KLM in 2005 al de eerste A330's zou ontvangen, klopt dat nog altijd?
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:47:24 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_20157448
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Air France zou het idd wel fijn vinden als de vloot van de KLM een beetje overeenkomt met die van AF zelf. AF heeft zelf ook de A330 in dienst dus dat is geen probleem.
Een jaartje geleden heb ik gehoord dat KLM in 2005 al de eerste A330's zou ontvangen, klopt dat nog altijd?
Geen idee, ben daar al sinds 1999 weg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:05:37 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20158931
Shit er zit zelfs een lift in
Wat een gaaf ding is dit zeg.

Ben ik blij dat ik rijk wil worden later. Dan ga ik lekker met dit ding mee vliegen wheheh
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 juni 2004 @ 21:03:51 #89
93455 Mugen_Honda
Power of Dreams
pi_20161703
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
Shit er zit zelfs een lift in
Wat een gaaf ding is dit zeg.

Ben ik blij dat ik rijk wil worden later. Dan ga ik lekker met dit ding mee vliegen wheheh
Ik denk niet dat ze zulke lui's als jij in Amerika binnenlaten.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:02:46 #90
2347 deff
..until the reaper sings
pi_20178966
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 21:03 schreef Mugen_Honda het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zulke lui's als jij in Amerika binnenlaten.
tja er staan ook veel amerikaanse luchtvaartmaatschapijen tussen die er 1 gaan kopen:)
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_20265062
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
Shit er zit zelfs een lift in
Wat een gaaf ding is dit zeg.
Heeft de 747 ook hoor (wordt gebruikt voor de trolley's).
Hopelijk maken Emirates en Singapore Airlines hun beloftes waar dat ze er allerlei extra faciliteiten inbouwen voor de passagiers (en niet dat ze het vol gaan proppen met stoelen). Ik zie ze er wel voor aan dat ze echt geweldige vernieuwingen gaan invoeren op het gebied van comfort (al de F-class gezien van Emirates A340-500 )
Virgin staat niet in de lijst: hebben ze hun order gecanceled? Ben niet echt meer op de hoogte
  dinsdag 29 juni 2004 @ 19:41:40 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_20287140
Een airbus A340-500 van Singapore Airlines heeft het vluchtrecord voor passagiersvliegtuigen op zijn naam gezet, vloog zonder stop van Singapore naar NewArk (bij New York) in een 18 uur 35 minuten durende vlucht. 16.668 KM (lees ik net op teletekst)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 11 juli 2004 @ 22:13:41 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_20560260
Lees net in Der Spiegel dat deze airbus geplanned is voor onder de 3 liter per passagier per 100 Km. waarschijnlijk wordt het 2,9 liter. Niet slecht voor een vliegtuig vanm 276 ton oorspronkelijk geplanned gewicht (wordt waarschijnlijk 290 ton)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21338434
Heefd dit ding al gevlogen? zo niet wanneer dan wel?
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_21338497
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
meneer boeing ligt hier echt wel wakker van, heel veel luchtvaart maatschappijen zijn zeer geintresseert in deze nieuwe airbus.
Tegen de aandeelhouders zegt Boeing iets heel anders, volgens Boeing opereert Airbus met deze kist op een aflopende markt. Boeing zit meer brood in supersonisch zakenvliegtuigen en kleine maar zuinig subsonisch vliegtuigen.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 02:23:28 #96
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_21339241
Mwah, ik zou het heel gaaf vinden om met de 380 te vliegen, kleine vliegtuigen zijn altijd rumoeriger en zitten krap.
Een vliegtuig die ook een zitrij in het midden heeft, geeft een veiligere gevoel voor de passagier die niet idee heeft in een te krappe vliegtuig te zitten. Heeft te maken met psychologie heb ik op een documentaire over -ironisch genoeg- Boeing's 747.
The Internets, I needs it..
pi_21341442
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 01:27 schreef Remon het volgende:
Heefd dit ding al gevlogen? zo niet wanneer dan wel?
Duurt nog wel even.. (tenzij je het protoype/testvliegtuig bedoelt, dat zal toch niet zo heel lang meer durenn denk ik)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21341787


zoiets wil ik thuis ook wel
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 10:19:49 #99
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_21341879
A380 Order count tot nu toe:

Firm Orders:

Air France - 10
Emirates - 41 passenger, 2 freighters
Federal Express - 10 freighters
ILFC - 5 passenger and 5 freighters (two pax aircraft are bound for Emirates)
Korean - 5
Lufthansa - 15
Malaysian - 6
Qantas - 12
Qatar - 2
Singapore Airlines - 10
Virgin Atlantic - 6

Unconfirmed Orders:

Thai - 6
A significant unannounced Asian customer - ?


Wat moet Emirates met 41(!) van deze joekels? Geen andere maatschappij komt ook maar in de buurt daarvan!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 10:23:12 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21341940
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 21:03 schreef Mugen_Honda het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zulke lui's als jij in Amerika binnenlaten.
Ik ben nog niet bekend in de US dus ik maak nog kans
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')