abonnement Unibet Coolblue
pi_16672371
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:51 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik hoop dat u inziet dat deze uiting slechts een symptoom is van een diepgeworteld kwaad dat diep in u ligt. Ik wil dat u zich elk uur even bedenkt "Waar ben ik nu mee bezig en waarom?". Binnen drie weken heeft u gegarandeerd een beter inzicht in de oorzaken van uw wanstaltige gedrag.

Dr. PR.


Beste Dr. PR, dit is al de tweede keer vandaag dat u mij op het juiste spoor zet. Zonder uw inzichten zou ik verloren zijn. Ik ga even in retraite en zal trachten mijn leven te beteren. Het spijt me ontzettend dat ik u wederom teleurgesteld heb.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16672439
Oké hier verder:
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_16672445
Mooie slotposts idd
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:56:29 #4
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_16672452
De best sluitpost die mijn topics ooit hebben gehad.

Ik dank u

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_16672468
Ik ben niet teleurgesteld, beste Insomaniac. Integendeel, ik denk dat je deze laatste uitspatting nodig had om in te zien wat het probleem is. Ik hoop dat je me op de hoogte houdt van je vorderingen!
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:59:27 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_16672554
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_16672559
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:57 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ben niet teleurgesteld, beste Insomaniac. Integendeel, ik denk dat je deze laatste uitspatting nodig had om in te zien wat het probleem is. Ik hoop dat je me op de hoogte houdt van je vorderingen!
Ik zal u zeker op de hoogte houden van mijn vorderingen, weledelgeleerde PR. Het was inderdaad een laatste stuiptrekking van een demoon die voelt dat zijn dagen geteld zijn.

De eerste stap is natuurlijk mijzelf blootgeven door mijn avatar aan te passen, zodra ik deze hindernis heb genomen, zal de nieuwe Insomaniac dra verschijnen.

Ik hoop dat u me blijft steunen in mijn zoektocht naar het juiste pad.

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16672573
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:59 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Een kloddertje roze hieeeerrrrrrrrrrrr...[br][b]ik ben eigenlijk een hele gekke meid[/b]
pi_16672612
Dr. PR heeft altijd gelijk.

Nu wilde ik hier eigenlijk een enorm leuterverhaal gaan posten over het hoe-en-waarom van PRs gelijkheid maar daar heb ik geen zin in merk ik. Jullie moeten het dus maar met jullie eigen inzichten doen.

Succes.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_16672653
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik zal u zeker op de hoogte houden van mijn vorderingen, weledelgeleerde PR. Het was inderdaad een laatste stuiptrekking van een demoon die voelt dat zijn dagen geteld zijn.

De eerste stap is natuurlijk mijzelf blootgeven door mijn avatar aan te passen, zodra ik deze hindernis heb genomen, zal de nieuwe Insomaniac dra verschijnen.

Ik hoop dat u me blijft steunen in mijn zoektocht naar het juiste pad.


Mijn excuses, trouwens, ik hoop dat je het me vergeeft dat ik je tutoyeer. Op mijn steun kun je blijven rekenen! Maar dat heb je niet nodig. Zoek een punt binnen jezelf waarin je steun kan vinden. Bedenk goed: je hebt jezelf altijd bij je. Er zijn momenten, echter, waarop ik niet aanwezig ben.

Ik heb alle vertrouwen in je.

pi_16672701
Hallo.
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
  Redactie Games woensdag 28 januari 2004 @ 23:04:40 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16672705
Het bekeer-topic
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_16672720
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dr. PR heeft altijd gelijk.

Nu wilde ik hier eigenlijk een enorm leuterverhaal gaan posten over het hoe-en-waarom van PRs gelijkheid maar daar heb ik geen zin in merk ik. Jullie moeten het dus maar met jullie eigen inzichten doen.

Succes.


Dat doet mij geen deugd, Dr. K. U weet dat ik altijd met interesse naar uw - soms toch met mijn eigen gedachten botsende - inzichten luister.

Ik hoop dat u zich op een later tijdstip beter voelt en u zich een reactie laat ontlokken!

pi_16672737
quote:
PrivateRyan

PR, je snapt úm!


RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_16672824
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:02 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Mijn excuses, trouwens, ik hoop dat je het me vergeeft dat ik je tutoyeer. Op mijn steun kun je blijven rekenen! Maar dat heb je niet nodig. Zoek een punt binnen jezelf waarin je steun kan vinden. Bedenk goed: je hebt jezelf altijd bij je. Er zijn momenten, echter, waarop ik niet aanwezig ben.

Ik heb alle vertrouwen in je.


Ik zal proberen op mijn innerlijke kracht te steunen ipv op uw brede schouders! Ik zie nu in dat ik mijn eigenwaarde altijd aan externe factoren heb ontleend. En realiseer nu dat IK de enige ben die verantwoordelijk is voor mijn eigenwaarde en geluk.

Dit inzicht heeft me al zo'n eind op weg geholpen dat ik nu zal vechten om alle nare demonen die mijn persoonlijke groei tegengaan, zal bevechten met alle kracht die ik in mij heb!

U realiseert zich niet hoe belangrijk u bent geweest in dit proces Dr. PR. Ik zal u trachten los te laten, zodat u uw wijsheid met menig ander dolende ziel kunt delen.

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16672842
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:05 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

[..]


Ik waardeer het compliment, maar ik denk dat ik toch zeker niet de enige was die je grol doorgrondde. Al was het topic geen lang leven beschonken.
pi_16672872
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:09 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Ik waardeer het compliment, maar ik denk dat ik toch zeker niet de enige was die je grol doorgrondde. Al was het topic geen lang leven beschonken.


Kijk, je hebt gelijk, want ik bekijk, de posts in mijn bereik, ook al is het jou gezeik .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_16672960
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:08 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik zal proberen op mijn innerlijke kracht te steunen ipv op uw brede schouders! Ik zie nu in dat ik mijn eigenwaarde altijd aan externe factoren heb ontleend. En realiseer nu dat IK de enige ben die verantwoordelijk is voor mijn eigenwaarde en geluk.

Dit inzicht heeft me al zo'n eind op weg geholpen dat ik nu zal vechten om alle nare demonen die mijn persoonlijke groei tegengaan, zal bevechten met alle kracht die ik in mij heb!

U realiseert zich niet hoe belangrijk u bent geweest in dit proces Dr. PR. Ik zal u trachten los te laten, zodat u uw wijsheid met menig ander dolende ziel kunt delen.


Dit is een moment dat altijd vervuld is van gemengde gevoelens. Enerzijds ben ik natuurlijk blij dat u zich realiseert dat de enige manier om blijvend te groeien gevonden wordt in het loslaten. Anderzijds is dit het punt waarop ik afscheid moet nemen van mensen die mij na aan het hart liggen.

Ik heb mijn best gedaan. U bent de kapitein en de stuurman. Ik kan nog slechts van de kade naar uw schip kijken dat langzaam maar steeds sneller de haven van het verleden uitglijdt.

Vaarwel, mijn beste, vaar wel.

pi_16674960
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:05 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Dat doet mij geen deugd, Dr. K. U weet dat ik altijd met interesse naar uw - soms toch met mijn eigen gedachten botsende - inzichten luister.

Ik hoop dat u zich op een later tijdstip beter voelt en u zich een reactie laat ontlokken!


Mmm, ik was er niet van op de hoogte dat ik inzichtelijkerwijs conflicten opriep. Welke van mijn gedachtenspinsels stroken niet met de uwe? Misschien dat ik mijn brein kan emenderen door het uwe te plagiëren. Ik neem aan dat u mij toestaat te streven naar grootsheid gelijk uzelf (doch een treetje onder u) opdat de gemiddelde waarde van de mens toeneemt.

Desondanks laat ik me op karakterestieke wijze geen inhoudelijke respons ontlokken.

Verder ben ik noch dokter, noch doctor. Mijn hart weent hierom met grote smart. Toch laat ik me niet verleiden tot het aannemen van een onverdiende titel. Tenzij die "Excellentie" luidt.

Noot van de auteur. Soms komen posts er heel anders uit te zien dan aanvankelijk de bedoeling was.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')