quote:Stop er dan ook mee ofzo.
Clown Bassie gaat door met Sylvia. De razend populaire komiek en kindervriend denkt er op zijn 68e niet aan om te stoppen. Bassie: "Mijn broer Adriaan wilde wel ophouden. Dat was hij oktober 2002, nog voor zijn ziekte, al van plan. Maar ik kon maar niet bedenken wat ik moest gaan doen als ik met pensioen zou zijn.
Ik kan natuurlijk lid worden van een toneelclub, dacht ik bij mezelf." Met een knipoog: "Even later kon ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Want dat ben ik heel mijn leven toch al?""Toen ik de vrouwelijke goochelaar Sylvia Schuyer tegenkwam op de Rotterdamse Artiesten Club zag ik het meteen. Zij kan mijn nieuwe podiumpartner worden." Clown Bassie neemt in zijn nieuwe show The Beauty and The Clown goochelles bij Sylvia.
Bas van Toor, de man achter de rode neus: "Bassie is aangeraakt door het fenomeen Harry Potter en wil zelf ook iets groots en ontroerends leren goochelen. Een olifant of zo. Ik hoef jou niet uit te leggen dat hij in de show alles afbreekt wat Sylvia opbouwt...
Opzouten met die lul, dat sylvia hem maar ff lekker weg mag toveren
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:16 schreef erikh het volgende:
Bassie een kindervriend???Whahaha laat me niet lachen. Voor de camera is ie oh zo aardig maar als je met bassie op de foto wilt of een handtekening wilt mag je een tientje lappen, lekkere kindervriend zeg.
quote:en dat is alleen als je het geluk hebt dat ie je niet verrot scheld
Op dinsdag 27 januari 2004 11:16 schreef erikh het volgende:
Bassie een kindervriend???Whahaha laat me niet lachen. Voor de camera is ie oh zo aardig maar als je met bassie op de foto wilt of een handtekening wilt mag je een tientje lappen, lekkere kindervriend zeg.
quote:Adriaan wel volgens mij hoor!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:18 schreef eetomit het volgende:[..]
Echt aardig was hij niet. Adriaan ook niet trouwens.
quote:En neem er meteen 6, 8 of 13 flessen van.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:09 schreef Bioslock het volgende:
Ga aan de drank ofzo.
quote:Adriaan is een held
Op dinsdag 27 januari 2004 11:18 schreef eetomit het volgende:[..]
Echt aardig was hij niet. Adriaan ook niet trouwens.
quote:Hij moet natuurlijk wel blijven werken. z'n broer Adriaan is slimmer geweest die is al binnen.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:11 schreef lily het volgende:
Bassie + trukendoos
De wet van karma, alles wat je doet krijg je uiteindelijk toch weer op je bordje gepresenteertquote:Goochelende Bassie niet populair
RIJSWIJK - Clown Bassie stopt met zijn Magiclandshow. De kaartverkoop voor de voorstelling, waarmee Bassie sinds februari samen met goochelaarster Sylvia Schuyer optrad, valt tegen. Dat heeft Magicland BV donderdag bekendgemaakt.
De clown met het oranje haar was jarenlang gewend aan volle zalen toen hij nog samen met zijn broer Adriaan, de acrobaat, optrad. Uit teleurstelling zijn Bassie (Bas van Toor) en Sylvia gestopt.
Bassie heeft geen voornemens meer om zelf nog met een show voor eigen risico op reis te gaan. Op verzoek treedt hij wel op uitkoopbasis solo op of met 'Bassie en zijn vriendjes'. Bovendien is Bassie sinds kort weer 'back tot basic'. Hij treedt tijdens het paasweekeinde solo op in Circus Alberto Althof dat momenteel in Vlissingen zijn tent heeft opgeslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |