abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 15:45:56 #126
87058 brummel
love and peace
pi_19047898
ik ben benieuwd wat er vanmiddag op yorin gaat gebeuren.Zag je het gezicht van john black toen tony zei dat Stefano dood is.Stefano zal later wel herrezen worden.Want die is wel 10x dood gegaan.Brady
where is the love?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 15:48:06 #127
87058 brummel
love and peace
pi_19047974
ik ben benieuwd wat er vanmiddag op yorin gaat gebeuren.Zag je het gezicht van john black toen tony zei dat Stefano dood is.Stefano zal later wel herrezen worden.Want die is wel 10x dood gegaan.Brady ik hoop dat je wat met chloe krijgt.En Belle please wordt a.u.b wat pittiger.En sami blijf alsjeblieft altijd zo,dan hebben wij ook wat naar uit te kijken.
where is the love?
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:35:10 #128
87058 brummel
love and peace
pi_19069604
Wat was het weer spannend he met tony.Wat heeft hij nog meer in petto?
where is the love?
pi_19103873
Nog even een gerucht over wat er in Amerika aan de gang is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:48:28 #130
87058 brummel
love and peace
pi_19107521
jammer dat we het niet kunnen zien wat jou spoiler is blonde rozebottel?
where is the love?
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:59:49 #131
87058 brummel
love and peace
pi_19107833
Wou je beweren dat Marlena niet de moorden heeft gepleegt blonde rozebottel.Het wordt steeds gekker met days of our lives.Nou dat wordt nog spannend voor ons.
where is the love?
pi_19121331
Wat leuk dat er weer zoveel gereageerd wordt op dit draadje. Het lag een tijdje stil. Ik ben zo blij dat ik een Days-draadje gevonden heb... in Europa. Het lijkt wel of ik de enige ben die kijkt. (Iig in mijn omgeving)

De Giro d'Italia, wat een leed was dat andere jaren. Nu kan de echte verslaafde ook op Yorin terecht. Ik vind het heerlijk om Tony weer te zien! Sami heeft volgens mij haar kaaklijn laten verbouwen en haar borsten laten verkleinen. Toch wordt ze nooit mooi...
Marlena krijgt een ontzettend oude kop en heeft een soort struma. (Opgezette nek)

Het haar van Hope zit weer fantastisch. Ik kijk graag naar haar.

Wat denken jullie? Zullen we Stefano nog zien? Ik hoop het wel. Als ex-musicus zorgt hij altijd voor de achtergrondmuziek. Die sfeer van opera, schaken, dat licht-gele drankje (wat zou het toch zijn) en overdadige interieurs.

rachel, ooit eenzaam in het DOOL-avontuur
pi_19121414
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_19122283
Even over het uiterlijk van de Days-sterren

Sami is in de Yorin serie een stuk dunner dan in die op Belgie. Die is behoorlijk wat afgevallen, wellicht zijn haar borsten daardoor ook kleiner geworden.
Maar een verkleining kan natuurlijk ook. Haar kaaklijn was me nog niet opgevallen.
En haar hele look is veranderd, ander haar, andere makeup, ze ziet er wel leuker uit dan vroeger.

Is het jullie opgevallen dat Hope nooit helemaal in beeld is? Of alleen d'r schouders en hoofd zijn in beeld, of ze staat een beetje achter iemand, en als ze wel helemaal in beeld moet staat er wel een vaas bloemen voor haar lichaam
Daarom dacht ik dat ze wel zwanger zou zijn. (heb zelfs nog even gezocht op internet , en ja, Kristian Alfonso was in 2002 zwanger, dus dat zal de reden wel zijn)
Ze oogt ook wat dikker in haar gezicht.

Ze hebben Marlena een donkerdere haarkleur gegeven en andere make-up, staat haar niet best vind ik...

En Abe zijn ogen staan anders dan vroeger.. Vraag me af hoe dat kan, misschien heeft ie iets laten doen ofzo.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_19123310
Marlena is net een bejaarde gefacelifte barbie pop
pi_19126035
Wat een goeie observatie van die zwangerschap. Ik ga er meteen op letten.

Abe z'n ogen waren me niet opgevallen. Behalve dat hij steeds droevig kijkt. Het spel van Lexie is trouwens heel overtuigend, vind ik. Wat een drama. Een keurige arts/echtgenote die nu verbitterd, woedend én een echte Dimera is geworden. Prachtig.
pi_19137711
Komt Stefano nog terug in Days op Yorin, of is hij echt definitief dood? Sommige mensen zeggen dat hij in de Bold speelt.
pi_19137923
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef LaS het volgende:
Komt Stefano nog terug in Days op Yorin, of is hij echt definitief dood? Sommige mensen zeggen dat hij in de Bold speelt.
Hij speelt idd in de Bold, en volgens mij was hij nog echt dood.

@spoiler, dat belooft wat, dan zal die theorie die ik poste dus wel kloppen
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 23:44:00 #139
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_19138224
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef LaS het volgende:
De makers van Days en de makers van The Bold hebben een afspraak gemaakt dat hij voor korte periodes terug kan keren in Days mocht dat dringend nodig zijn in verband met een verhaallijn. In ruil daarvoor mag The Bold gebruik maken van Kate (Margo in The Bold).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:11:55 #140
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_19138938
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:44 schreef Marble het volgende:

[..]

De makers van Days en de makers van The Bold hebben een afspraak gemaakt dat hij voor korte periodes terug kan keren in Days mocht dat dringend nodig zijn in verband met een verhaallijn. In ruil daarvoor mag The Bold gebruik maken van Kate (Margo in The Bold).
En Margo is inderdaad een keertje teruggekeerd in The Bold niet al te lang geleden, dus dat beloofd nog wat.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:41:06 #141
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_19139675
SPOILER
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_19170039
Zaterdag en zondag: DOOL-loze dagen...

Maar wel dit draadje weer even omhoog geschopt.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:03:10 #143
87058 brummel
love and peace
pi_19177046
Wie vinden jullie het slechts acteren in days of our lives en wie het beste!!!!! ik vind op zich sami natuurlijk geweldig.Chloe ,brady,lexi heel goed acteren.En werkelijk het slechts Belle.Bah wat acteert die overdreven zeg.
where is the love?
pi_19210624
Ik vind die Philip Kiriakis echt waardeloos! En John 'I smell a rat' Black gaat steeds slechter acteren. Zou hij er genoeg van hebben?
En waarom zijn Jen en Jack weer terug?

Tony vind ik goed, Lexi en Sami.

Ik heb al jaren medelijden met Brian Dattilo(Lucas) hij is altijd de verongelijkte en alleen maar de zoon van Kate. Zelfs nu hij vader is. Hij mag altijd bozig kijken en dat is het dan. Zielig.

En die doctor Rolf heeft een veel te grote rol gekregen.Ik vond het wel leuk om Bart weer te zien. Hij vindt het zo fijn om weer idioot genoemd te worden!

DOOL 2002 op Yorin... ik weet het niet. Ik mis Mike en Carrie...
pi_19217222
Dat gemaakte macho-gedoe van John

Jen en Jack zou ik echt niet missen als ze eruit zouden gaan..

Lexie is goed, Sami ook.., Roman ook wel (niet echt voor de hand liggend, maar hij doet het wel goed, vind ik)
Carrie vind ik een tutje, maar Austin mag wel terug wat mij betreft
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_19220406
Als het goed is komt de originele Billie Reed deze week terug ( Lisa Rina) .

En dat gedoe met die blauwe sleutel nu weer, echt briljant alleen zo enorm gejat van de film MullHolland Drive
pi_19220877
Oh, die oude Billie was leuk! De Billie die we nu op Belgie hebben vind ik 3x niks, geef mij Lisa Riina maar
pi_19221379
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef trueblue het volgende:
Oh, die oude Billie was leuk! De Billie die we nu op Belgie hebben vind ik 3x niks, geef mij Lisa Riina maar
SPOILER
pi_19223304
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 00:41 schreef Marble het volgende:
SPOILER
Wat gaat er dan precies gebeuren?
pi_19223619
Hmmm kheb het vandaag weer gemist...iemand een kleine update??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')