SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Hij speelt idd in de Bold, en volgens mij was hij nog echt dood.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef LaS het volgende:
Komt Stefano nog terug in Days op Yorin, of is hij echt definitief dood? Sommige mensen zeggen dat hij in de Bold speelt.
De makers van Days en de makers van The Bold hebben een afspraak gemaakt dat hij voor korte periodes terug kan keren in Days mocht dat dringend nodig zijn in verband met een verhaallijn. In ruil daarvoor mag The Bold gebruik maken van Kate (Margo in The Bold).quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef LaS het volgende:
Komt Stefano nog terug in Days op Yorin, of is hij echt definitief dood? Sommige mensen zeggen dat hij in de Bold speelt.
En Margo is inderdaad een keertje teruggekeerd in The Bold niet al te lang geleden, dus dat beloofd nog wat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:44 schreef Marble het volgende:
[..]
De makers van Days en de makers van The Bold hebben een afspraak gemaakt dat hij voor korte periodes terug kan keren in Days mocht dat dringend nodig zijn in verband met een verhaallijn. In ruil daarvoor mag The Bold gebruik maken van Kate (Margo in The Bold).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef trueblue het volgende:
Oh, die oude Billie was leuk! De Billie die we nu op Belgie hebben vind ik 3x niks, geef mij Lisa Riina maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:41 schreef Marble het volgende:Wat gaat er dan precies gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |