abonnement Unibet Coolblue
pi_16485309
Ik ga ze bij de Aldi massaal inslaan denk ik, die schoften maken eht steeds duurder.

Gewoon mijn Aldi sigaretjes in mijn marlboro pakje douwen, ziet er nog een beetje normaal uit.

Wat jullie?!

  donderdag 22 januari 2004 @ 13:08:34 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_16485324
Albert Heijn, kroeg, snackbar of Techador.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_16485376
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:07 schreef Schooierzz het volgende:
Ik ga ze bij de Aldi massaal inslaan denk ik, die schoften maken eht steeds duurder.

Gewoon mijn Aldi sigaretjes in mijn marlboro pakje douwen, ziet er nog een beetje normaal uit.

Wat jullie?!


via het internet

1,50 p pakje

gebruik search for more info...

'The world is mine'
pi_16485473
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:11 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

via het internet

1,50 p pakje

gebruik search for more info...


Is dat illegaal? En INCLUSIEF verzendkosten?
pi_16485518
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:15 schreef Schooierzz het volgende:

[..]

Is dat illegaal? En INCLUSIEF verzendkosten?


nee, dat is niet illegaal, enkel zou het wel illegaal zijn om de naheffing van de douane te ontvluchten, naar ik meen wordt hierop al direkt gecontroleerd en als je via internet besteld worden die pakketjes er bij de post uitgepikt en krijg je behalve je postpakket direkt een naheffing.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_16485577
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, dat is niet illegaal, enkel zou het wel illegaal zijn om de naheffing van de douane te ontvluchten, naar ik meen wordt hierop al direkt gecontroleerd en als je via internet besteld worden die pakketjes er bij de post uitgepikt en krijg je behalve je postpakket direkt een naheffing.


Ja inc verzendkosten, en ja je ontduikt wat..
Maar ik heb geen zin om alles opnieuw uit te leggen en ik denk ook niet dat de rest er weer in in heeft om een wel niet roken en een wel of niet illegaal bezig zijn reeks te beginnen.
Ja het werkt, ja je onderduikt iets en ja inc verzendkosten en nogmaals de rest kan je vinden via de search..

zoek bv op online sigaretten of ye(s)smoke

'The world is mine'
pi_16485595
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, dat is niet illegaal, enkel zou het wel illegaal zijn om de naheffing van de douane te ontvluchten, naar ik meen wordt hierop al direkt gecontroleerd en als je via internet besteld worden die pakketjes er bij de post uitgepikt en krijg je behalve je postpakket direkt een naheffing.


Sorry dat ik het vraag, maar wat is een naheffing?
pi_16485622
bij de koffie shop, we zijn nu eindelijk zover in nederland dat hasj goedkoper is dan sigaretten.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:41:06 #9
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16491211
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:20 schreef Schooierzz het volgende:

[..]

Sorry dat ik het vraag, maar wat is een naheffing?


Die sigaretten zijn daar een stuk goedkoper omdat de accijns veel lager ligt. Als je die dingen importeert in Nederland dan moet je dat verschil betalen om de winkeliers hier te beschermen. Dat heet een naheffing of invoerrechten.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:53:02 #10
70760 MaT-n
because the matric system
pi_16491580
wel stoer, in een marlboro pakje je aldi sigaretten doen.

stel je voor dat iemand er achterkomt dat je bij aldi boodschappen doet?? maar goed ik zal me wel weer opwinden

Maar wacht als u nu belt met het nummer dat voor de vlag van uw land staat dan krijgt u de 2e set voor de helft van de prijs !! ja dames en heren maar wacht er is meer als u nu gebruik maakt van de niet goed geld weg garantie dan... blabla
pi_16497356
Weekje snowboarden in Andorra, ga daar meteen een paar belastingvrije sloffen (niet die pantoffelachtigen) aanschaffen.
A dirty mind is a joy forever.
pi_16497443
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:07 schreef Schooierzz het volgende:
Ik ga ze bij de Aldi massaal inslaan denk ik, die schoften maken eht steeds duurder.

Gewoon mijn Aldi sigaretjes in mijn marlboro pakje douwen, ziet er nog een beetje normaal uit.

Wat jullie?!


en dan als username schooier hebben wat is er mis met aldi???
pi_16498016
zijn er ook sites waar je kunt betalen ZONDER creditcard??
pi_16505998
de bar in de buurt!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 01:05:40 #16
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_16506042

Leuk dit !

Ik krijg sigaretten geleverd vanaf een booreiland Ik betaal ¤ 1,30 per pakje

Eigenlijk zou ik meer moeten roken om er echt voordeel uit te halen. Als ik 5 pakjes per jaar rook is het veel

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_16506112
ben al heel lang aan het stoppen, maar nu nederland rokers probeert te killen, ben ik weer pro!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 01:10:49 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_16506123
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 01:09 schreef 44PJ3 het volgende:
ben al heel lang aan het stoppen, maar nu nederland rokers probeert te killen, ben ik weer pro!
Dwarsheid roeleert ... maar dit is erg domme dwarsheid
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_16508838
ik kap ermee.
maar vind het een beetje zielig als je sigaretten bij de aldi koopt en dan in een marlboro pakje doet ,
laat ze dan gewoon in het aldi pakje zitten, boeiend wat anderen ervan vinden
pi_16508855
Ik laat ze impoteren vanuit amerika/mexico.

Veel beter en goedkoper.

-- Uw tekst had hier kunnen staan --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')