abonnement Unibet Coolblue
pi_16553755
Uhh iig zijn jullie niet de enige dan met Amen shirt aangezien ik er al 1 in navy blue heb besteld voor J4R
pi_16553785
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
Zo de tering, er werd zo hard gedraaid , fucking veel Dieselboy.

Was wel super cool!

DJ Robbie ik zag je meet bericht te laat (net pas), was wel tof geweest...
Volgende keer beter. Mocht je iemand in een Aphex Twin T-shirt hebben zien flippen, it wasn't me


En ik heb zelfs nog aan iemand gevraagd of ie van fok was, dacht ik je te herkenen van de foto in je fotoboek
pi_16553903
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:15 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

En ik heb zelfs nog aan iemand gevraagd of ie van fok was, dacht ik je te herkenen van de foto in je fotoboek


dat overkwam mij ook al eens een x op zo'n feest
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16553925
It wasn't me iig

Ik ben er 20 februari weer als de Melkweg onveilig wordt...

  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:53:37 #105
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_16556135
Mja ik had een zwarte pet op en een shirt aan met dit logo

Ideetje voor de volgende structure dan maar?

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_16557016
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

dat overkwam mij ook al eens een x op zo'n feest


en? wat zei die?
"Fok op man!"
  zondag 25 januari 2004 @ 01:28:53 #107
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_16559571
tek's tips "platen die je over een tijdje kan kopen"

phantom audio - heavy handed
kenny ken - everyman (digital remix)
digital - get away
spirit - soul survivor
digital - waltzer

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_16561812
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:28 schreef reem het volgende:
tek's tips "platen die je over een tijdje kan kopen"

phantom audio - heavy handed
kenny ken - everyman (digital remix)
digital - get away
spirit - soul survivor
digital - waltzer


Vet, nieuwe Digital & Phantom Audio!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_16561894
Digital ownt grote tijd zoals immer
  zondag 25 januari 2004 @ 05:26:40 #110
51748 H4ze
wait...what?
pi_16561986
Oef....prspct was echt cool Zoals al eerder gezegd kon Paul B dus niet. Veel back 2 backs gezien, Adi-J en Robyn Chaos samen achter de draaitafels, Dylan & Technical Itch samen achter de draaitafels Wie de beste van de avond was? Hmmm...denk eerlijk gezegd dat ik niet technical itch of dylan 't beste vond...maar Adi-J & Robyn Chaos. Mijn god...wat een platen keus en wat mixten ze heerlijk! Echt de volle tijd dat ze draaiden compleet uit mn dak gegaan. Trasher draaide ook goed, hoorde o.a Bring it on en The Martians voorbij komen Wat trouwens ook wel grappig was: Je ging even naar de basement, weg van het geweld van Dylan, om vervolgens tegen een geluidswal van breakcore van Bong Ra te lopen Zeer cool. Prospect was iig zeker meer dan een goedmakertje van afgelopen Major League (die ik dus aardig vond tegenvallen). PRSPCT MASSIVE!!!!

en nu ga ik slapen, want ik ben zo licht in mn kop alst maar kan

*BURP*
pi_16568098
Gister dus weer helemaal verkankerd.
Ik gebeld door een vriend (die mij toen lekker maakte voor DnB) dattie ook ging! dus ik blij, samen met hem daarheen... Eerst nog gehoer in de trein van Delft naar Rdam... zijn we daar, heeftie ze kaartje niet!!! stupid wanker... dus hij sorry, sorry enzo, maarja, mijn avond was alweer verneukt! Iedereen aangeschoten oftie misschien nog 2 kaartjes had.. en ja, na een uur daar gestaan te hebben, toch wel een kaartje voor die gast. Hij nog steeds (en terecht ) schuldgevoel, zei die dat ik mocht zuipen op zijn kosten. ... ...

gelukkig maakte o.a. Trasher het weer helemaal goed. daarna bij hem geslapen, om 12 uur wakker, ef ontbijtje, en nu bennik weer thuis.
Voortaan zou ik zijn kaart bij me houden... en nu kan ik er wel om lachen... weer een mooi verhaal voor op school

pi_16568610
Download de laatste tijd veel white-label-remixen. Zitten echt dikke floor-fillers tussen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_16568779
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:31 schreef mrcool het volgende:
Download de laatste tijd veel white-label-remixen. Zitten echt dikke floor-fillers tussen.
Evascences - My mortal remixed by Dylan, lekker hard
pi_16568810
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:37 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Evascences - My mortal remixed by Dylan, lekker hard


Die staat helaasa nog geremotely qeued!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_16569998
Paul B_Solar Unreal
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_16572349
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:23 schreef mrcool het volgende:
Paul B_Solar Unreal
ksal es kijken!
  zondag 25 januari 2004 @ 19:19:41 #117
51748 H4ze
wait...what?
pi_16574514
Wat klinkt C4C - psyke trouwens heeeeerlijk als je die track door de speakers van Nighttown hoort Wat misschien nog het allerleukste was, was dat ik op de gastenlijst stond bespaarde toch weer mooi 13 euro ofzo.
*BURP*
pi_16574672
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:19 schreef H4ze het volgende:
Wat klinkt C4C - psyke trouwens heeeeerlijk als je die track door de speakers van Nighttown hoort Wat misschien nog het allerleukste was, was dat ik op de gastenlijst stond bespaarde toch weer mooi 13 euro ofzo.
What the neuk?! hoe kom je daar nou weer op
  zondag 25 januari 2004 @ 20:00:34 #119
51748 H4ze
wait...what?
pi_16575757
Een vriend van me die ook mee was loopt stage bij de Midtown. Al die platenzaken op de binnenweg in R'dam kennen elkaar. 1 of andere gast Baggi die bij de Midtown werkt, gaat goed om met een andere gast Armand van de rythem import. En die Armand had voor die vriend van me gebeld naar Nighttown. Toen moest ie alleen nog een mailtje sturen voor de namen. Iig, via via zijn we dus op de gastenlijst gekomen. Ik had voor de zekerheid nog geld voor een kaartje meegenomen, maar na het zeggen van m'n naam kreeg ik een kaartje en kon ik gewoon doorlopen Bespaarde dus weer 13 euro ofzo. En dat geld gaat naar volgende week Blackout
*BURP*
pi_16579555
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:00 schreef H4ze het volgende:
Een vriend van me die ook mee was loopt stage bij de Midtown. Al die platenzaken op de binnenweg in R'dam kennen elkaar. 1 of andere gast Baggi die bij de Midtown werkt, gaat goed om met een andere gast Armand van de rythem import. En die Armand had voor die vriend van me gebeld naar Nighttown. Toen moest ie alleen nog een mailtje sturen voor de namen. Iig, via via zijn we dus op de gastenlijst gekomen. Ik had voor de zekerheid nog geld voor een kaartje meegenomen, maar na het zeggen van m'n naam kreeg ik een kaartje en kon ik gewoon doorlopen Bespaarde dus weer 13 euro ofzo. En dat geld gaat naar volgende week Blackout
sjongejongejonge...
sommige mensen hebben ook altijd geluk
Ik vond et echtwel vet gisteravond, ondanks mijn tegenvaller (zie paar posts terug)
enne...waar is Blackout eigenlijk?!
pi_16579985
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

sjongejongejonge...
sommige mensen hebben ook altijd geluk
Ik vond et echtwel vet gisteravond, ondanks mijn tegenvaller (zie paar posts terug)
enne...waar is Blackout eigenlijk?!


Tivoli, Utrecht
pi_16580106
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:24 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Tivoli, Utrecht


okiedokie!
moek ef kijken...
maar moet misschien wel lukken
  zondag 25 januari 2004 @ 22:37:42 #123
51748 H4ze
wait...what?
pi_16580415
Ik ga morgen op 't postkantoor in een tussenuur iig ff een kaartje voor Blackout halen Zeer benieuw naar Matrix. En natuurlijk verheug ik me zoals altijd weer op BSE!

* H4ze haalt ff een herinnering op:

Om 4 uur, toen de lichten al aan waren dropte BSE nog ff Airwaves en The Sun

*BURP*
pi_16580439
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:37 schreef H4ze het volgende:
Ik ga morgen op 't postkantoor in een tussenuur iig ff een kaartje voor Blackout halen Zeer benieuw naar Matrix. En natuurlijk verheug ik me zoals altijd weer op BSE!

* H4ze haalt ff een herinnering op:

Om 4 uur, toen de lichten al aan waren dropte BSE nog ff Airwaves en The Sun


Idd super vet, ook heel veel mensen van de crew ontmoet
pi_16580450
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:37 schreef H4ze het volgende:


Om 4 uur, toen de lichten al aan waren dropte BSE nog ff Airwaves en The Sun


Idd, dit was uiterst geil!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')