En ik weet niet waar je woont, maar in veel muziekzaken kunnen ze bladmuziek voor je bestellen
En in de bieb willen ze ook nog wel veel hebben.
quote:15 euro.
Op woensdag 21 januari 2004 22:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Hoeveel kost ie op dvd, weet iemand dat?
quote:Cool! Dankjewel!
Op woensdag 21 januari 2004 22:22 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]En ik weet niet waar je woont, maar in veel muziekzaken kunnen ze bladmuziek voor je bestellen
En in de bieb willen ze ook nog wel veel hebben.
gelijk oefenen!
quote:De gewone versie ligt geloof ik ook wel eens voor 6,99 in de budgetbakken. Maar dan moet je geluk hebben, prijzen bij de FRS kunnen nogal eens verschillen in de budgetbak
Op woensdag 21 januari 2004 22:29 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
15 euro.
Maar wie weet vind je hem ergens goedkoper.
quote:Graag gedaan
Op woensdag 21 januari 2004 22:36 schreef Vava het volgende:[..]
Cool! Dankjewel!
gelijk oefenen!
Maar ik denk dat het maar korte fragmenten zijn hoor
quote:ja klopt haha! in afwachting van de volledige stukken speel ik voorlopig alleen het eerste blad
Op woensdag 21 januari 2004 23:20 schreef Elegy het volgende:
Maar ik denk dat het maar korte fragmenten zijn hoor
iig iets.
quote:Tis een begin. En anders gewoon een muziekwinkel binnenstappen. Heel misschien bij De Bard?
Op woensdag 21 januari 2004 23:26 schreef Vava het volgende:[..]
ja klopt haha! in afwachting van de volledige stukken speel ik voorlopig alleen het eerste blad
iig iets.
quote:De Bard? Die ken ik niet, waar zit die?
Op woensdag 21 januari 2004 23:33 schreef Elegy het volgende:[..]
Tis een begin. En anders gewoon een muziekwinkel binnenstappen. Heel misschien bij De Bard?
quote:De Bard is wwn winkel ergens in Zeeland
Op woensdag 21 januari 2004 23:49 schreef Vava het volgende:[..]
De Bard? Die ken ik niet, waar zit die?
Ik ga binnenkort denk ik in Rotterdam bij Donner kijken, daar hebben ze ook wel veel bladmuziek en anders bestel ik het op die site.. Hier in de buurt zit iig geen winkel waar ze bladmuziek verkopen
De tijdelijke site alhier: De Bard
quote:Ziet er goed uit! Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken volgens mij.
Op donderdag 22 januari 2004 00:27 schreef Elegy het volgende:[..]
De Bard is wwn winkel ergens in Zeeland
Ze hebben daar nogal wat muzieksoorten. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet ook niet zeker of ze er ook bladmuziek hebben.
De tijdelijke site alhier: De Bard
quote:Ze hebben er iig een heleboel muziek
Op donderdag 22 januari 2004 11:08 schreef Vava het volgende:[..]
Ziet er goed uit! Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken volgens mij.
Je hebt ook nog in Vlissingen de Bar-O-Nes, da's eerder een goff winkel. Maar misschien hebben ze daar ook wel wat
quote:Die vis!
Op donderdag 22 januari 2004 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
De suicidale vis van Amelie is ook een klein beetje mijn held.
Die twee seksscenes vind ik ook wel geinig... 15! ^_^ en met die gozer in bed, dat gezicht dat ze trekt
quote:Keken jullie 'm zonder ondertiteling dan? Volgens mij viel er weinig niet te snappen aan deze briljante film
Op woensdag 21 januari 2004 21:33 schreef Fen het volgende:
Amelie:Ik heb de film ongeveer een jaar geleden met school gezien, en ik was samen met nog 2 anderen de enige die 'm helemaal geweldig vond. De rest snapte er niet veel van geloof ik.
Echt een meesterwerk, zo verschrikkelijk origineel, lekker luchtige en tevens erg subtiele humor, een prachtige visuele stijl en Amelie zelf is ook nog eens supermooi.
Fantastische film!!
quote:Het moment dat die groenteboer (Collignon, die naam doet me meteen weer denken aan een ander grappig moment
Op woensdag 21 januari 2004 16:21 schreef rooieman het volgende:
ik heb de film met heel veel moeite afgekeken, maar ondanks dat ik alle aspecten van de film in acht neem, weet ik niet waarom mensen deze film goed vinden. ik begrijp bijvoorbeeld niet dat mensen zeggen dat ze de humor leuk vinden. Kan iemand een grappig moment beschrijven?
Ik moet toegeven dat ik de film ook niet zo geweldig vond toen ik m voor het eerst zag. Ik dacht echt Waar sláát dit allemaal op.. maar toen ik m voor de 2e keer zag vond ik m veel leuker, en inmiddels heb ik m al heel vaak gezien (kan je een DVD 'grijs'draaien?? ) en blijft ie gewoon ontzettend mooi, lief, grappig, alles..
quote:Zeker!!! Een van de mooiste soundtracks die ik ken!!
Op zaterdag 31 januari 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die soundtrack is zo ontzettend mooi! Geweldige muziek. En dat oude Franse nummer.... Si Tu N'étais Pas La....!
quote:ik kan alleen nog maar de eerste pagina van de liedjes
Op zaterdag 31 januari 2004 23:02 schreef Pharrell het volgende:
ik kan alle liedjes op de piano
gheghegheghe
maar,... de muziek is besteld
Haha, cool!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:52 schreef Toad het volgende:
Afgelopen weekend naar Parijs geweest.
Loop ik van het metro station naar het hotel...
Wat kom ik tegen?
Cafe des 2 moulins!![]()
Voortdurend mensen die op de foto gaan met dat Cafe.
Voor de liefhebbers: Rue Lepic, achter de Moulin Rouge.
Ah onthouden voor de volgende keer! Ben vorig jaar naar Parijs geweest, toen ik net weer thuis was vond ik in een blad een lijstje met locaties uit de filmquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:52 schreef Toad het volgende:
Afgelopen weekend naar Parijs geweest.
Loop ik van het metro station naar het hotel...
Wat kom ik tegen?
Cafe des 2 moulins!![]()
Voortdurend mensen die op de foto gaan met dat Cafe.
Voor de liefhebbers: Rue Lepic, achter de Moulin Rouge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |