abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2004 @ 22:26:41 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16298554
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:10 schreef Omnifit het volgende:

[..]

Tara....... waarom heeft het zo moeten komen!!! (let wel ik verwijt U niets, en ga er vanuit, dat U uw best gedaan heeft) Aan Tara mocht ik toentertijd óók al niet komen.... She loved You Man!!


tutoyeer me aub
Ik kan je vertellen dat dit alles voor mij met net zo'n schok kwam dan voor jou, en inderdaad heb ik, en ben ik nog steeds, vragen aan het stellen achter de schermen. Ik vrees echter dat het weinig uithaalt, Eiland heeft zijn langste tijd hier gehad. Ik hoop dat er een mooie nieuwe doorstart komt zoals Eiland dat toendertijd was van Zeerust.

Ik neem aan dat je Calpyso/Els bedoelt met 'she'? Weet je, dat is zo vaag, je hebt geen idee wat iemand voor je betekend, en wat jij voor diegene betekend, totdat zo iemand plotseling wegvalt
Ik had nooit enig benul dat ik een bepaalde indruk had gemaakt bij haar
Dank voor het duidelijk maken, ik zal haar nooit en te nimmer kunnen vergeten!

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 22:28:31 #77
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16298616
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:48 schreef Omnifit het volgende:

[..]

Hi jm.....


Hi Omnifit wat brengt dit mooie, dierbare herinneringen terug..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16299123
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

tutoyeer me aub
Ik kan je vertellen dat dit alles voor mij met net zo'n schok kwam dan voor jou, en inderdaad heb ik, en ben ik nog steeds, vragen aan het stellen achter de schermen. Ik vrees echter dat het weinig uithaalt, Eiland heeft zijn langste tijd hier gehad. Ik hoop dat er een mooie nieuwe doorstart komt zoals Eiland dat toendertijd was van Zeerust.

Ik neem aan dat je Calpyso/Els bedoelt met 'she'? Weet je, dat is zo vaag, je hebt geen idee wat iemand voor je betekend, en wat jij voor diegene betekend, totdat zo iemand plotseling wegvalt
Ik had nooit enig benul dat ik een bepaalde indruk had gemaakt bij haar
Dank voor het duidelijk maken, ik zal haar nooit en te nimmer kunnen vergeten!


Hoi Tara....... Jij was één van haar favo's...... altijd in de weer om Fokkers bij elkaar te brengen..... ik weet nog goed, dat je op rondreizen door NL mensen opzocht..... reactie van Els: kijk, DAT is iemand waar je op kunt vertrouwen...... Jouw naam ging hier werkelijk wekelijks "over de vloer"

Els en ik respecteren U Tara (alhoewel je de historie ietwat vertekent )

Jammer, ECHT JAMMER!!!!!!!! , dat ik dit nu missen moet..........

grtz Peter

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16299230
Ik val een beetje middenin een gesprek...maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik iedereen ontzettend zal missen. Met name aan mijn eerste tijd hier op het eiland bewaar ik hele dierbare herinneringen, en ik vind het mooi om een deel van die mensen hier weer even te zien.

Ik vind het jammer dat ik in mijn tijd als mod dit vonnis wellicht wat heb weten te vertragen, maar niet heb weten te voorkomen.


Ja nou ja, ik vind het gewoon klote

pi_16299253
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:28 schreef just me het volgende:

[..]

Hi Omnifit wat brengt dit mooie, dierbare herinneringen terug..


Just Me,

sorry!!! hep na 6 biertjes geen passende reactie behalve dan

Dat mijn "carrière" op Fuk! zo moet eindigen..........

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16299283
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:46 schreef pluisje het volgende:
Ik val een beetje middenin een gesprek...maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik iedereen ontzettend zal missen. Met name aan mijn eerste tijd hier op het eiland bewaar ik hele dierbare herinneringen, en ik vind het mooi om een deel van die mensen hier weer even te zien.

Ik vind het jammer dat ik in mijn tijd als mod dit vonnis wellicht wat heb weten te vertragen, maar niet heb weten te voorkomen.


Ja nou ja, ik vind het gewoon klote


U is held!!!!!1
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2004 @ 22:49:54 #82
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16299336
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:46 schreef pluisje het volgende:
Ik val een beetje middenin een gesprek...maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik iedereen ontzettend zal missen. Met name aan mijn eerste tijd hier op het eiland bewaar ik hele dierbare herinneringen, en ik vind het mooi om een deel van die mensen hier weer even te zien.
Aan mijn tijd op het eiland heb ik de mooitse vriendschap ooit overgehouden. Twee mensen die ik per ongeluk bij elkaar heb gebracht, twee mensen die mij zien als 'zwager en broer' Iets wonderlijks wat daaruit voorkomt is een klein neefje of nichtje, echt een wonder dus.

Diezelfde mensen zijn er voor mij altijd geweest, toen ik het moeilijk had, het totaal niet meer zag zitten en er zelfs een einde aan wilde breien. Twee mensen die zoveel voor je betekenen dat je dit in tranen typt.....

quote:
Ik vind het jammer dat ik in mijn tijd als mod dit vonnis wellicht wat heb weten te vertragen, maar niet heb weten te voorkomen.


Ja nou ja, ik vind het gewoon klote


Ik vind het ok klote, maar sommige dingen sterven niet....
pi_16299372
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:48 schreef Omnifit het volgende:

[..]

U is held!!!!!1


U ook

Raar idee dat ik het kindje dat dankzij het eiland zal worden geboren over een paar maanden, nooit op het eiland zal kunnen laten zien

pi_16299489
ik hoop echt wel dat het eiland blijft
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2004 @ 22:55:39 #85
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16299547
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:50 schreef pluisje het volgende:

[..]

U ook

Raar idee dat ik het kindje dat dankzij het eiland zal worden geboren over een paar maanden, nooit op het eiland zal kunnen laten zien


maar ik ben iedereen, en vooral jou en rick, er heel dankbaar voor dat ik hem of haar wel in het echt zal kunnen bewonderen
pi_16299998
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:50 schreef pluisje het volgende:

[..]

U ook

Raar idee dat ik het kindje dat dankzij het eiland zal worden geboren over een paar maanden, nooit op het eiland zal kunnen laten zien


Zorg goed (als of ik dat niet wist :p ) voor Uw en Rikkert's dochter en/of zoon
Dat is leven...... niet dit Forum!
Hier had u slechts een virtuele troon
Temidden van het Eiland schorum

Moge de goden U behoeden
In voor en tegenspoed
Bedenk daarbi steed..
Wie goed doet,,,,, goed ontmoedt

U zult naar mijn bescheiden mening: goed ontmoeten
U is waar wij slechts naar kunnen streven
7 biertjes....... morgen zal ik moeten boeten
Het ga jullie goed......... ik moet nu overgeven

Hey Pluis, Rickmas en LWas (sorry duizendmaal!!!!!)

grtz Peter

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2004 @ 23:15:18 #87
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16300308
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:43 schreef Omnifit het volgende:

[..]

Hoi Tara....... Jij was één van haar favo's...... altijd in de weer om Fokkers bij elkaar te brengen..... ik weet nog goed, dat je op rondreizen door NL mensen opzocht..... reactie van Els: kijk, DAT is iemand waar je op kunt vertrouwen...... Jouw naam ging hier werkelijk wekelijks "over de vloer"

Els en ik respecteren U Tara (alhoewel je de historie ietwat vertekent )

Jammer, ECHT JAMMER!!!!!!!! , dat ik dit nu missen moet..........

grtz Peter


*slik*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2004 @ 23:59:32 #88
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16301794
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:06 schreef Omnifit het volgende:
Hey Pluis, Rickmas en LWas (sorry duizendmaal!!!!!)

grtz Peter


Excuses omdat je mij niet hebt genoemd?
niet nodig
pi_16305748
Jongens: zet ook de zin "EILAND MAG NIET VERDWIJNEN" in je sig!
pi_16305755
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 07:38 schreef funmaster het volgende:
Jongens: zet ook de zin "EILAND MAG NIET VERDWIJNEN" in je sig!
het helpt niet er is al beslist
pi_16305764
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 07:39 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

het helpt niet er is al beslist


Ik zie nog niks staan in MED anders
pi_16305784
Onzinners helpen Eiland..

Hopelijk, dus.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:40:19 #93
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16308076
bedankt Jarno

maar het zal waarschijnlijk niet veel uitmaken...

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16308140
Nouja, tot nu toe zie ik alleen maar crewleden collectief de handdoek in de ring gooien, en geen users. Lijkt me de omgekeerde wereld, maar goed.

Ff doorzetten mensen, misschien dringen jullie nog eens door die betonnen plaat heen!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:48:34 #95
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16308226
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:43 schreef Jarno het volgende:
Nouja, tot nu toe zie ik alleen maar crewleden collectief de handdoek in de ring gooien, en geen users. Lijkt me de omgekeerde wereld, maar goed.

Ff doorzetten mensen, misschien dringen jullie nog eens door die betonnen plaat heen!


Cynix wilt het zowiezo weg hebben aangezien zijn reacties in het FB topic.En waarschijnlijk hoef je op de rest van de FA's en Admins niet te rekenen (op Cynix ook niet btw).
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16308245
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Cynix wilt het zowiezo weg hebben aangezien zijn reacties in het FB topic.En waarschijnlijk hoef je op de rest van de FA's en Admins niet te rekenen (op Cynix ook niet btw).


Ja kom op zeg, 't is hier toch geen dictatuur?! Er zijn honderd argumenten voor aangedragen en slechts 1 argument tegen ('ut is klein en rustig") dat KAN toch niet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:50:48 #97
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_16308284
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, 't is hier toch geen dictatuur?! Er zijn honderd argumenten voor aangedragen en slechts 1 argument tegen ('ut is klein en rustig") dat KAN toch niet?


Kennelijk wel... maar dat wist jij toch ook al?
life is all about priorities
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:51:20 #98
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16308293
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, 't is hier toch geen dictatuur?! Er zijn honderd argumenten voor aangedragen en slechts 1 argument tegen ('ut is klein en rustig") dat KAN toch niet?


nop maar probeer dat maar is aan hun uitleggen "FOK! luistert naar users"

flikker toch op

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16308348
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:50 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Kennelijk wel... maar dat wist jij toch ook al?


Kijk, eerlijk gezegd kom ik hier natuurlijk nooit. 't Is gewoon niet mijn ding, als het onderwerp Fantasy wat meer uitgewerkt zou worden misschien nog wel, maar niet in de huidige vorm. Het enige wat mij ZO vreselijk irriteert is het gemak waarmee iets volkomen debiels besloten wordt, zonder dit te overleggen met de users, waar ook verder niemand het mee eens is en dat het dan gebracht wordt als 'jullie hebben het maar te slikken want jullie zijn de schuld en wij de baas!'.

Gruwelijk.

Verder hoop ik gewoon echt dat EIL open blijft, jullie staan mij niet in de weg. .

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:58:43 #100
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16308474
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

en dat het dan gebracht wordt als 'jullie hebben het maar te slikken want jullie zijn de schuld en wij de baas!'.

Gruwelijk.


inderdaad wij zijn blauw jullie kunnen opfokken

zoiets ja

Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')