Ik wilde gewoon een tabelletje maken, met bovenin links het logo, en daar rechts van zijn contactgegevens. Daaronder heeft hij dan ruimte voor de inhoud.
Schemaatje :
code:Ik heb kennis van HTML, het is voor Outlook XP. Alvast bedankt!-----------------------
|LOGO | ADRES|
|---------------------|
| INHOUD |
|_____________________|
Ontwerp iets in Word, en stuur dat als bijlage mee.
quote:Bedankt voor de tip, wil alleen dat hij iets snel kan maken, hij snapt er allemaal niet zo veel van, en word attachments maken het mailtje weer groter. Ik was ook van plan om als lokatie van de image een url op te geven, zodat het eigelijke plaatje niet meegestuurd word en de mail dus maar een paar kb groot is.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:43 schreef Sjaakman het volgende:
Tipje: HTML-email ZUIGT.Ontwerp iets in Word, en stuur dat als bijlage mee.
quote:hmm... ik zal ook voor het word doc. gaan. helemaal als je er niet echt verstand van hebt. Het kan er bij jou perfect uitzien. Maar de ontvanger kan 1 grote rotzooi in zijn mail krijgen. Helemaal als ze op een ander systeem werken.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:53 schreef DaMousE het volgende:[..]
Bedankt voor de tip, wil alleen dat hij iets snel kan maken, hij snapt er allemaal niet zo veel van, en word attachments maken het mailtje weer groter. Ik was ook van plan om als lokatie van de image een url op te geven, zodat het eigelijke plaatje niet meegestuurd word en de mail dus maar een paar kb groot is.
Dus iemand die misschien weet hoe ik dit doe? Alvast bedankt voor de reply!
quote:je moet het zelf weten, maar als je pa een bedrijfje heeft, en hij moet mailtjes versturen naar klanten, die daarop een mailtje krijgt wat een grote rommel bende is... komt dat ook niet goed over... maja..
Op dinsdag 13 januari 2004 18:53 schreef DaMousE het volgende:
Ik snap jullie goedbedoelde tips, maar ik wil graag voor mijn vader een briefpapier in Outlook maken, hij is na 6 maanden eindelijk bekend met het programma en weet een beetje hoe hij met klanten moet mailen! Ik wil alles zo makkelijk mogelijk maken en hem niet elke keer een worddocument laten editten en dit attachen, dit zal in 50% van de keren fout gaan, dat kan je op je vingers natellen (als je mijn vader kent).Dus iemand die misschien weet hoe ik dit doe? Alvast bedankt voor de reply!
check..
http://www.netexpo.nl/content/helpdesk/briefpapier.html
quote:Bedankt voor de url, maar dit is voor outlook express (heb het geprobeert) en dit resulteert dus in het kiezen van een achtergrond en een lettertype. Iemand een tip hoe ik dit kan maken in Outlook (en dan zoals in de startpost)?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:02 schreef Paul_Brummen het volgende:[..]
je moet het zelf weten, maar als je pa een bedrijfje heeft, en hij moet mailtjes versturen naar klanten, die daarop een mailtje krijgt wat een grote rommel bende is... komt dat ook niet goed over... maja..
check..
http://www.netexpo.nl/content/helpdesk/briefpapier.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |