abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15835738
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=raar+kapsel

Van het ANP

quote:
Raar en kapsel leveren op Google cv Balkenende op

Webloggers zijn er in geslaagd de woorden raar en kapsel aan het curriculum vitae van premier Balkenende te koppelen in zoekmachine Google. Wie de twee woorden bij de zoekmachine intypt, krijgt de levensloop van de minister-president als eerste resultaat.

Eerder koppelden Amerikaanse loggers de woorden 'miserable' en 'failure' aan de Amerikaanse president George Bush. Het op deze manier koppelen wordt 'Google-bomben' genoemd.

Een groot aantal webloggers voorzag de woorden raar en kapsel van een link naar het cv van Balkenende toen het weblog Walnoot.com daartoe opriep. De bedoeling was om zoekmachine Google te misleiden. Het programma indexeert pagina's door ze af te 'grazen'. Daarbij wordt onder andere gekeken naar links naar andere sites.

Het koppelen kwam langzaam op gang. Walnoot.com begon zijn actie begin december. Op tweede kerstdag stond het cv van Balkenende voor het eerst op de eerste plaats bij Google, meldde het log. Het cv van de premier stond dinsdagmorgen weer op de tweede plaats op de resultatenpagina van Google. Dinsdagmiddag leek de actie van de loggers geslaagd en stond het cv van Balkenende, dat op regering.nl staat, bovenaan in zowel de Nederlandse als de internationale variant van Google.

De maker van het weblog Walnoot.com is opgetogen over het resultaat. Hij meldt op zijn site: ,,Een speciaal kerstkado voor Jan Peter, van de Nederlandse webloggemeente. Het is een kleine herinnering. Niet alleen voor JPB, maar voor ons allen: Wie een raar kapsel koestert, moet op de Google-resultaten zitten. Want zelfs de grootste zoekautoriteit op internet bevestigt het: de minister-president van de Staat der Nederlanden is in het bezit van een raar kapsel.''

Wheheheheh
pi_15835781

pi_15835798
Dikke lol

Mooi topic

pi_15835855
Hahaha

Strakke actie!

[Dit bericht is gewijzigd door Simeon op 30-12-2003 20:12]

dinsdag 30 december 2003 @ 20:12:04 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_15835857
Je zou toch denken aan een geintje van de site-ontwerpers, maar erg geslaagde grap.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 30-12-2003 20:12]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_15835867

Hier gaat Verhagen kamervragen over stellen

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15835885
Hebben ze goed voor elkaar
Alleen jammer dat het niet meer origineel is. Wel een primeur in Nederland
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_15836067
* BladE-l----- leest eens het cv.
Balkenende heeft meer gepresteerd dan de meeste mensen die roepen dat hij een loser is.
pi_15836104
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:17 schreef BladE-l----- het volgende:
Balkenende heeft meer gepresteerd dan de meeste mensen die roepen dat hij een loser is.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:19:00 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15836123
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15836126
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:12 schreef RichardQuest het volgende:

Hier gaat Verhagen kamervragen over stellen

Wat een Satire
Kan dat nog wel?
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:20:45 #12
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_15836173
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:17 schreef BladE-l----- het volgende:
Bij elkaar.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:20:48 #13
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_15836176
Zie je nou wel! De kogel kwam van links!
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  Donald Duck held dinsdag 30 december 2003 @ 20:22:33 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_15836244
hehe
Strakke actie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_15836267
Raar Kapsel

Voor wanneer Google deze pagina's indexeert

pi_15836417
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:23 schreef Simeon het volgende:
Raar Kapsel

Voor wanneer Google deze pagina's indexeert

Klik klik
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een Satire
Kan dat nog wel?
Het is zo gemakkelijk om te zeggen: praat er maar niet over. Zwijg die programma's maar dood. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik sta liever pal dan dat ik er stilzwijgend aan voorbij zou gaan.
pi_15836474
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Klik klik
[..]

[afbeelding]Het is zo gemakkelijk om te zeggen: praat er maar niet over. Zwijg die programma's maar dood. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik sta liever pal dan dat ik er stilzwijgend aan voorbij zou gaan. [afbeelding]

Je kapsel aanpassen en je bent dr klaar voor

pi_15836577
lekker origineel, balkenende bashen is niet leuk meer en google-misleiden is ook al eerder gedaan
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15836803
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:38:26 #20
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_15836832
Balkie gaat hier een speech over houden op 31 december!
weg
pi_15836916
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:31 schreef Hayek het volgende:
lekker origineel, balkenende bashen is niet leuk meer en google-misleiden is ook al eerder gedaan
Ik denk dat je balkie altijd moet bashen aangezien hij er niks van bakt.
pi_15836977
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:31 schreef Hayek het volgende:
Gezien het aantal lachende smileys hier is het wel grappig....

Ga maar ergens anders kijken.

pi_15837053
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Gezien het aantal lachende smileys hier is het wel grappig....

Ga maar ergens anders kijken.

ja het was erg grappig, net als die flashmobs destijds..
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15837209
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:44 schreef Hayek het volgende:

[..]

ja het was erg grappig, net als die flashmobs destijds..

Als mensen er om kunnen lachen is het per definitie humor. Dit is dus humor.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:52:23 #25
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_15837343
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Als mensen er om kunnen lachen is het per definitie humor. Dit is dus humor.
Er zijn ook mensen die kunnen lachen om Freek de Jonge. Wat is je punt
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')