abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 december 2003 @ 21:18:47 #26
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15726959
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:59 schreef Piro het volgende:

Link van Delicate buitengewoon interessant, waarom lees je daar niks over in de boekjes?


Omdat het niet waar is .
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15727082
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 21:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Omdat het niet waar is .


toch zijn er wel een aantal dingen wel gebeurd waar je zelden iets over leest, bijvoorbeeld de relatie met Mufti of het Madagascar Plan
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 26 december 2003 @ 21:31:30 #28
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15727202
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 21:25 schreef Hayek het volgende:

[..]

toch zijn er wel een aantal dingen wel gebeurd waar je zelden iets over leest, bijvoorbeeld de relatie met Mufti of het Madagascar Plan


True true. Maar er is geen nazi-basis met vliegende schotels op Antartica.

Het Mufti-verhaal en de islamitische SS-divisies ken ik goed.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  vrijdag 26 december 2003 @ 21:36:43 #29
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_15727262
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:39 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wat wel weird is is die foto die je ziet in de aankondiging: dat is namelijk een fake foto van een dode Hitler. Dat wordt nu overal aangenomen.

Waarom? Hitler werd namelijk verbrand, en op die foto is een ongeschonden lijk van Hitler te zien.


Dat was zijn butler, die vertoonde sterke vergelijkenissen met en men nam in het begin ook aan dat het Hitler was nog niet wetend dat de echte ergens verderop in een bunker zat, maar het werd wel al vrij snel duidelijk dat het lijk niet van de furher zelf was

Hier was laatst een redelijk boeiende bbc documentaire over

De hele grote gemene wereld in!
pi_15727306
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 21:25 schreef Hayek het volgende:

[..]

toch zijn er wel een aantal dingen wel gebeurd waar je zelden iets over leest, bijvoorbeeld de relatie met Mufti of het Madagascar Plan


over de mufti is erg veel bekend, echter alleen in kleine kring
pi_15727842
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 21:39 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

over de mufti is erg veel bekend, echter alleen in kleine kring


precies, zelfde geldt voor het madagascar plan, typische overwinnaarslectuur wat nu op scholen wordt gegeven
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15727899
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:04 schreef Hayek het volgende:

[..]

precies, zelfde geldt voor het madagascar plan, typische overwinnaarslectuur wat nu op scholen wordt gegeven


Inderdaad, geschiedenis word geschreven door de overwinnaar, zo denken de meeste mensen nog steeds dat iedere ss een racist en moordenaar was, om maar een voorbeeld te noemen
  vrijdag 26 december 2003 @ 22:14:17 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15728037
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:37 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
yep, ik zal zeker wel gaan kijken al zal het natuurlijk nooit bewezen kunnen worden anders was het al wereldnieuws geweest (net zoals bij de spear of jesus)
heeft men niet een paar jaar terug met behulp van DNA bewezen dat die kaak echt van adolf was? De lans van het lot, dat boek heb ik net voor 50 cent gekocht op een rommelmarkt, maar nog niet gelezen. Heb trouwens een paar intressante boeken over de fasinatie die hitler had met horescopen enzo en hoe de Engelsen hebben geprobeert hem te beinvloeden door hier op in te spelen.
Kan ff niet op de titel komen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15728892
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 21:18 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Omdat het niet waar is .


Neuschwabenland, Operation Highjump, het artikel in de Brisant (over de uitspraken van admiraal Byrd) zijn wel waar. U-530 en U-977 zijn aan het eind van de oorlog uitgevaren en Foo Fighters zijn zo vaak gemeld dat ze niet te ontkennen zijn.

Of de Nazi's UFO's hebben gebouwd en of een basis op Antartica is open voor discussie.

 
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:33:34 #35
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_15744220
Haunibu's zijn wel degelijk gebouwd maar waren experimentele schepen ! Victor Schouwbergen was veel met deze technologie bezig

DJKRIZZ schreef:

quote:
yep, ik zal zeker wel gaan kijken al zal het natuurlijk nooit bewezen kunnen worden anders was het al wereldnieuws geweest (net zoals bij de spear of jesus)
sommige dingen worden wat later bewezen ! De spear of longinnes is getest en bewezen dat hij uit 600 na christus stamt...er zit wel een nagel in die zeer sterke overeenkomsten met een romijnse nagel van omstreeks het jaar 0...

voor mij was dit wereldnieuws ..

  zaterdag 27 december 2003 @ 16:36:27 #36
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_15744280
Robert_jensen schreef:
quote:
Omdat het niet waar is .
waarom is er dan filmmateriaal van ?
pi_15744453
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 16:36 schreef merlin693 het volgende:
Robert_jensen schreef:
[..]

waarom is er dan filmmateriaal van ?


Van wat? Antartica basis van de Duitsers?
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:49:35 #38
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_15744601
nee niet de basis well de missie ...de basis zou die zogenaamd tijdens de niet beschreven/gefilmde 3 uur bezocht hebben !

over die basis is vaag maar ze zijn wel degelijk gegaan !

  zaterdag 27 december 2003 @ 16:50:47 #39
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15744633
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 16:36 schreef merlin693 het volgende:
Robert_jensen schreef:
[..]

waarom is er dan filmmateriaal van ?


Die missie naar Antartica is wel gebeurt (al heb ik er nooit filmmateriaal van gezien), maar er zijn geen ufos en basissen daar.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  Admin zaterdag 27 december 2003 @ 16:52:20 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_15744666
TRU>>>>C&H
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_15744921
Wat is nou precies dat Madagaskar-plan en weet iemand misschien een site met meer info over die zogenaamde basis op Antarctica??
Ik ga in ieder geval wel kijken volgende week zondag!
pi_15745245
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:02 schreef JeffreyD het volgende:
Wat is nou precies dat Madagaskar-plan en weet iemand misschien een site met meer info over die zogenaamde basis op Antarctica??
Ik ga in ieder geval wel kijken volgende week zondag!
Over nazi's rond de Arctic:
http://www.think-aboutit.com/Omega/files/omega17.htm
http://www.think-aboutit.com/Omega/files/omega21.htm
http://www.violations.dabsol.co.uk/enigma/enigmapart1.htm
http://www.violations.dabsol.co.uk/enigma/enigmapart2.htm
http://www.violations.dabsol.co.uk/enigma/enigmapart3.htm

... nauwelijks controleerbare bronnen helaas . Zo is http://www.rense.com/general35/op.htm gewoon een samenvatting van het bovenstaande.

Geen enkele site komt met een bron waar dergelijke statements vandaan komen. De texten die te lezen zijn zijn m.i. zelf verzonnen.

Wat iig wel waar is dat nog zeker 1 tot anderhalf jaar na de oorlog sommige U-Boten rondtrokken (rond Z-Amerika en Antartica).
Dit valt te vergelijken met Japanse soldaten die - geïsoleerd op eilandjes in de Pacific - jaren na de oorlog nog steeds dachten dat WOII aan de gang was (totdat ze werden gevonden).

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 27-12-2003 19:54]

pi_15745285
Operation "High Jump" is ook echt gebeurd (is toentertijd ook in de kranten beschreven).
quote:
The image shows Bear Peninsula, Smith Glacier and a portion of Thwaites Glacier located in Pine Island Bay (106W, 75 S). This region was first mapped during the late 1940's as part of Operation High Jump which included participation by Admiral Byrd. Thwaites Glacier drains about 7% of the interior east Antarctic ice sheet. It reaches a velocity of almost 3 km /yr.
Plaatje van het gebied waar High Jump plaatsvond

En nog wat meer vreemde foto's van so-called "Nazi UFO's".

De foto's zeggen ons niets, helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 27-12-2003 17:22]

  zaterdag 27 december 2003 @ 17:29:21 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15745553
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:02 schreef JeffreyD het volgende:
Wat is nou precies dat Madagaskar-plan en weet iemand misschien een site met meer info over die zogenaamde basis op Antarctica??
Ik ga in ieder geval wel kijken volgende week zondag!
http://www.kdhs.org.uk/history/as/as_unit3/madagascar.htm

http://users.pandora.be/amarcord/selys/madaga01.html

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15749262
Hmmm.. na wat internet zoekwerk ben ik achter 7 leden van "Operation High Jump" gekomen, waarvan er 2 nog leven. Ik ga die maar 's een mailtje sturen.

Want van een paranoie verhaal als http://www.rense.com/general35/op.htm geloof ik tot nu toe weinig.

Dat artikel zegt o.a.:

quote:
Then the mission that had been expected to last for between six to eight months, came to an early and faltering end.
En dat klopt niet, aangezien informatie over mensen die daar aan "High Jump" hebben meegewerkt gewoon aangeven dat ze 6 maanden er mee bezig waren.

Wat overigens wel "geinig" is, is het feit dat Graham Bethune meedeed aan Operation High Jump. Da's een an de mensen die meedeed aan het Disclosure Project.

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 27-12-2003 19:59]

pi_15749706
welke mensen zaten in die "Operation High Jump"
pi_15749982
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:49 schreef Delicate het volgende:

[..]

Neuschwabenland, Operation Highjump, het artikel in de Brisant (over de uitspraken van admiraal Byrd) zijn wel waar. U-530


http://uboat.net/boats/u530.htm
"On 29 December, 1943 U-530 was forced to return to base after being rammed by the tanker Esso Buffalo."
quote:
en U-977 zijn aan het eind van de oorlog uitgevaren en Foo Fighters zijn zo vaak gemeld dat ze niet te ontkennen zijn.
http://ufos.about.com/library/weekly/aa120400b.htm
"The U-977 did indeed dock at Mar del Plata , Argentina on August 17, 1945, months after the war was over. The reason, while fascinating, was not because they carried Nazi UFOs and scientists to Antarctica. The real reason was that many of the crewmembers did not wish to surrender to the Allies in Germany. After secretly dropping off those that did, Captain Schaeffer took his U-boat from Germany to Argentina, spending sixty days submerged during the voyage. Argentina was expected to be a safe haven for them." (...)

De 530 is dus helemaal niet aan het eind van de oorlog uitgevaren. De 977 is wel uitgevaren, maar niet om UFO-related redenen.

pi_15750208
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:04 schreef _The_General_ het volgende:
welke mensen zaten in die "Operation High Jump"
Admiraal Byrd (overleden in '57)
Admiral Cruzen
Commander Graham Bethune

Donald Earl Johnson - functie w.s. engineer (overleden)
Joseph Strong Jr. - o.a. radio operator (overleden)
Edgar Guest Higgins - "collecting scientific data" (overleden)
General Charles H. Cox - bestudeerde luchtfoto's
Jack Partridge - ?
George Kittredge - Navigator
CAPT William J. "Bill" Meagher - Navigator
Schrijver van deze newsletter voor veteranen - fotograaf
Bill Higgins - "(...) his duties included being a member of Adm. Byrd's personal boat"
... German - maintenance aviation officer, on the USS Philippine.
R.J. Butters - functie onbekend. Er is wel een berg naar hem vernoemd op Antarctica. (overleden in '89)

13 mensen dus getraceerd (minus Byrd, Cruzen en Bethune). Waarvan er twee interessant zijn, omdat het zeker is dat ze nog leven; en bereikbaar zijn onder een emailadres.

Dat er achter een naam geen (overleden) staat is omdat ik niet weet of die persoon nog leeft of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 27-12-2003 21:57]

pi_15750387
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:15 schreef MarkzMan_X het volgende:

De 530 is dus helemaal niet aan het eind van de oorlog uitgevaren. De 977 is wel uitgevaren, maar niet om UFO-related redenen.


Desalniettemin blijft de vraag wat de Nazi's nu wel of niet technisch voor elkaar hebben gekregen erg intrigerend.

Ik dacht dat U-530 te boek stond als een die in de nadagen van de oorlog ook uitgevaren was en verder nooit meer iets van gehoord, maar dat kan ik mis hebben, ben ook maar afhankelijk van wat er hier en daar over geschreven wordt.

 
pi_15751482

Amerikaanse bootjes voor de Arctische kust. Ziet er niet echt naar uit dat ze "slag" leveren tegen wie of wat dan ook.

http://www.radiocom.net/vx6/highjump.htm

Overigens is de basis van High Jump gemaakt door de Amerikaanse "SeaBees". Geen site van de SeaBees informeert over gevechten of rare gebeurtenissen tijdens de bouw van de basis.


De SeaBees zijn de genie van de mariniers.

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 27-12-2003 21:37]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')