abonnement Unibet Coolblue
pi_16161119
Ik vind die gast echt grappig.
  zondag 11 januari 2004 @ 23:28:50 #127
65477 Bill.Lumbergh
Thanks a bunch...
pi_16170888


Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts. / Rollin' blunts and smokin'...

Whaaaaat's happening?
pi_16211978
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl staan nog een aantal hele droge nummers van hem, waaronder een Alane remix van z'n auditie (te beluisteren via http://www.djjelle.tk/ )
Kijk maar bij "Mijn Liederen" (liederen? dat zal ons mam wel bedacht hebben)
Die liedjes heb ik ook allemaal geluisterd. Echt heeeeel erg droog. Vooral 'Heerlijke verse thee'.
pi_16224762
Leukste gast van dit jaar als je het mij vraagt... ik heb nog uren dubbel gelegen van die auditie, zelfs als ik er nu aan terugdenk.
"Yes!!! we eten vanavond friet... maar ik ben niet door"
Geweldig!
  donderdag 15 januari 2004 @ 10:33:30 #130
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16277634
deze jongen is gewoon KOEL!!!!

en ik vond hem de enige 'normale' tussen dat groepje in de Gelredome.

  donderdag 15 januari 2004 @ 10:40:20 #131
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_16277771
'Kei gaaf...gaaf...gaaf....ja, KEI he?'
Nou doe je het weer!
pi_16277821

Die andere cartoons zijn ook erg lachen!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16281993
Heeh idd geweldige strips
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
pi_16301566

Deze vond ik ook geweldig

pi_16347466
Vandaag stond er een stuk in de Helmond Plus afdeling van het Eindhovens dagblad.
quote:
OMERENAAR MARK VAN EIJK BN'ER NA IDOLS-OPTREDEN
'Humor is áltijd goed, ik kan niet zonder'

Door ROB DE BRUYN

Zaterdag 17 januari, Een zonnebril, een bar slechte vertolking van een lied van de Zuid-Afrikaanse zanger Wes en... twee zinnetjes: 'Yessss, vanavond eten we friet! Maar ik ben niet door'. En zo werd Mark van Eijk uit Someren een bekende Nederlander. Dankzij Idols dus. Dankzíj ja, want de aandacht die hij nu heeft vindt hij maar wat handig om zijn doel te bereiken: een bekend striptekenaar worden. 'Ik moet het ijzer smeden nu het heet is.'

* Mark van Eijk, 'die met die zonnebril', rechtsonder een van zijn cartoons.
(Foto Ton van de Meulenhof)

Nee, hij kan niet meer even rustig in een café staan zonder dat er mensen naar hem toe komen en over Idols beginnen. Hij is onderwerp van vele chatbox-gesprekken op internet. En het aantal hits op zijn eigen website is van ongeveer vier- é vijfhonderd per dag gegaan naar vijftienhonderd. Maar nee, vervelend vindt Mark van Eijk het niet om een bekende Nederlander te zijn. Juist niet. Het komt de negentienjarige Somerenaar goed van pas.
Van Eijk wíl bekend worden, als striptekenaar. Dat staat los van zijn Idols-optreden, verzekert hij. 'Ik wilde gewoon iets lolligs doen op tv, meer niet. Ik had niet eens verwacht dat het zou lukken. Maar goed, ik heb nou wel de kans er gebruik van te maken.'
Van Eijk (19) zit op het Centrum voor Creatief Leren in Sterksel, een school voor hoogbegaafden. In het reguliere onderwijs kon hij maar niet aarden. Gymnasium, mavo, havo, het maakte niet uit; overal die regeltjes. Die hij juist niet kon gebruiken. 'Als ik een idee in mijn hoofd krijg, moet ik er meteen iets mee doen, meteen.' Het botste. 'Ik heb echt váááák op de gang gestaan in mijn leven, ik werd er elke week wel een paar keer uitgezet.' Hij kon niet anders, en wilde dat niet eens. 'Het normale onderwijs is maar saai. Het is gewoon állemaal níet interessant. ...Ik praat voor mezelf, hè. Als anderen er gelukkig mee zijn, oké, maar voor mij alsjeblieft niet. Naar de universiteit gaan en niks met mijn ideeën doen, dat zou zonde zijn. Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik interessant vind. Op dit moment is dat cartoons en strips tekenen.'
Hoe het dan werkt? 'Ik krijg ideeën en zet die heel snel om in een cartoon, zonder er eerst over na te denken. Het gebeurt gewoon.'
Humor, het heeft altijd te maken met humor. 'Ik kan niet zonder. Humor is áltijd goed, er is altijd vraag naar.' Zijn cartoons draaien vooral om woordgrappen. Ze zijn leuk, dat vindt niet alleen hijzelf, maar ook zijn omgeving. En, volgens de poll, het merendeel van de bezoekers van zijn website (http://www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl).
De site is een vergaarbak van allerlei ideeën: liedjes, foto's, filmpjes. Om lekker te lezen: cursus Hoe word ik irritant?, zomaar een voorbeeld. Of de rubriek Alle vrouwen met een 'r' in hun naam hebben een dikke bibs. En zijn cartoons en strips staan erop. Humor dus. Mark: 'Ja, er zijn grenzen voor mij. Niks op mijn site is kwetsend, vind ik. Het is wel uitlokkerij, want ik wil weten hoe mensen reageren op absurde dingen.'


Bron: Eindhovens Dagblad
pi_16347718
Wat een poepnerd
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16563543
Ik liep gister in de mediamarkt en je raad het al daar stond idols aan en opeens gaat deze gast zingen. Lach op de grond van het lachen whahahahahah
  zondag 25 januari 2004 @ 11:41:56 #138
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_16563615
Hij is okay.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_16563687
site van hem uit de lucht?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16568282
quote:
Op zondag 25 januari 2004 11:47 schreef vosss het volgende:
site van hem uit de lucht?
Volgens mij wel ja.... zonde...
pi_16819653
Z'n site doet het weer.... Ik vind dat onderste stukje briljant, waarbij hij Zuid-Afrika heeft omcirkeld "Mr Wes op mijn site!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')