abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16003003
voor zo'n grote stad als Maastricht vind ik het aantal supporter toch wel laag.
pi_16003161
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.
pi_16003760
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:15 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:

[..]

Dat zit nu eenmaal in de aard van de Maastrichtenaar. Die komen alleen als het lekker loopt in grote getalen.

Zie Den Bosch...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16014251
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:15 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind 4000 supporters nog erg veel, voor driejaarlang waardeloze presataties. Dan kan je het aantal supporters wel laag vinden, maar ik denk niet dat er veel andere steden zijn, ter grote van Maastricht(120.000, dus dat valt wel mee), waar er in zo'n situatie nog steeds 4000 toeschouwers komen..
pi_16039787
MVV wil Henk Vos --> VI
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:37:34 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16039812
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:36 schreef Afunados het volgende:
MVV wil Henk Vos --> VI
Henk Vos voelt zich te goed voor de GGD...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_16039860
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Henk Vos voelt zich te goed voor de GGD...

Gelukkig maar, als ik aan een speler een hekel heb, is hij het wel(neemt niet weg dat het een goede voetballer is..)
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:12:01 #58
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16040601
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:39 schreef Afunados het volgende:

[..]

Gelukkig maar, als ik aan een speler een hekel heb, is hij het wel(neemt niet weg dat het een goede voetballer is..)

De enige club waar die niet gehaat is kan die niet meer terug
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_16188711
- Sieb Dijkstra is de nieuwe keeperstrainer.
- De Fransman Charles Haffner van Karlsruhe is op proef

Morgen een oefenwedstrijd tegen STVV..

pi_16218075
Dirk Lehmann, nieuwe spits van MVV

MAASTRICHT, 13 januari 2004 13:15 - MVV heeft Dirk Lehmann een contract voor 11/2 seizoen aangeboden. De 32-jarige Duitser is een ervaren spits en afkomstig van het Japanse Yokohama Fmarinos. Eerder kwam hij uit voor FC Köln, Energie Cottbus, Fulham, Hibernian, Brghton & HA en Motherwell.

www.voetbalonline.nl

pi_16432973
MVV: 'sponsor gestrikt voor versterking'
MVV beweert een geldschieter te hebben gevonden om zo snel mogelijk twee spelers aan te trekken. De Maastrichtenaren hebben zelf geen extra ruimte in de begroting, maar hopen dat de nieuwe sponsor het benodigde bedrag op tafel legt.

Wie de financier is, wil de club niet zeggen. ,,Dit is een meevaller'', meent manager John Vranken. ,,Het is iemand van buiten de huidige sponsorgroep, die gecharmeerd is geraakt van de club.''

MVV hoopt twee spelers uit het trio Dirk Lehmann (spits), Drazen Brncic (spelverdeler en ex-Milan) en Charles Haffner (middenvelder) vast te leggen. De nummer voorlaatst van de eerste divisie wil nog deze week de zaak afronden. Haast is geboden, want ook FC Twente heeft inmiddels geīnformeerd naar Lehmann en Brncic.

Hopelijk lukt het MVV deze spelers z.s.m. vast te leggen. Vooral Brncic is natuurlijk een geweldige speler en misschien wel- als hij akkoord gaat- kwalitatief een van de beste in de GG-divisie. Ook de andere spelers zijn echte aanwinsten..

pi_16450664
Opmerkelijk bericht vandaag in De Limburger:
Ontvoeringszaak overrompelt MVV
Roel Wiche
Maastricht - Trainers en spelers van MVV zijn gisteren overrompeld door een mysterieuze ontvoeringszaak. De Duitse spits Ziad El-Semari (19), sinds twee weken op proef, beweert dat hij zaterdag in Keulen aan de dood ontsnapt is. De jonge aanvaller zou door twee mannen in een auto zijn gelokt en kreeg vervolgens het mes op de keel. Na een vlucht door akkerland kon, zo zegt El-Semari, een boer de politie waarschuwen.

De Tatort-thriller is bij de Maastrichtse club als een bom ingeslagen. El-Semari lichtte coach Jan van Deinsen gistermiddag op Klein Geusselt in over de vermeende moordaanslag. De verbijsterde trainer riep vervolgens alle spelers bij elkaar. Van Deinsen zegt El-Semari op zijn woord te geloven. ,,Het is een keurige, intelligente knul met Gymnasium B. Ik vertrouw hem absoluut. Vreselijk, waar moet dit heen?'' De politie in Keulen wilde gisteren geen mededelingen doen over de zaak.

Het verhaal van het Duitse voetbaltalent, die Palestijnse roots heeft, klinkt even angstaanjagend als mysterieus. El-Semari zegt dat hij zaterdagmiddag in het centrum van Keulen een kop koffie dronk met een Duitse vriendin. Vervolgens zouden twee Marokkaanse mannen, bekenden van het meisje, het duo hebben overgehaald om met de auto naar een ander café te gaan. Bij een stoplicht zou de vriendin plots uit de Opel Corsa zijn gestapt.
El-Semari stond naar eigen zeggen doodsangsten uit. ,,De chauffeur trapte vol op het gas, terwijl de ander me bij de strot greep. Even later zette hij een mes op de keel. Ze dreigden me te vermoorden.''

Bij een verlaten bos in de buurt van Niederkassel zou hij erin geslaagd zijn te vluchten. ,,Bij het uitstappen kon ik me losrukken en wegrennen naar een boerderij. Daar hebben de bewoners de politie gebeld.''

De testspeler van MVV bezweert geen flauw idee te hebben over het motief. Hij zegt 'nooit in aanraking te zijn geweest met het criminele circuit'. ,,Ik heb geen verkeerde vrienden en richt me helemaal op voetbal. Misschien wilden ze losgeld eisen. Ze waren in ieder geval helemaal opgefokt.''

Opmerkelijk genoeg meldde El-Semari zich maandag gewoon op de training. Pas gisteren vertelde hij het verhaal aan trainer Van Deinsen. ,,Ik wilde het niet aan de grote klok hangen. Op de training kan ik me afreageren. De Duitse politie jaagt op de daders en heeft me bescherming toegezegd.''

Van Deinsen was gisteren behoorlijk van zijn stuk. ,,Dit heb ik in mijn hele carričre nog nooit meegemaakt. Ook mijn spelers waren zeer onder de indruk. Ziad lijkt me echt geen fantast. Hij is het zoveelste slachtoffer van zinloos geweld.'' Hij bood El-Semari gisteren aan tijdelijk onderdak te regelen in Maastricht. Maar de jonge Duitser reisde toch terug naar Köln, waar hij nog bij zijn ouders woont. ,,Ik weiger te zwichten voor dit soort lieden.''
woensdag 21 januari 2004

pi_16514162
Dit team staat eigenlijk veel te laag op de ranglijst voor het geen ze presteren. Mede door onervarenheid, natuurlijk. Maar dan kan men de komende jaren aan gaan werken. Zeker o.l.v. Jan van Deinsen (die in mijn ogen eindelijk weer eens wat leven in de Geusselt heeft gebracht) zal dat zeker lukken. Het jammere is wel dat er veel nieuws is over testspelers maar dat er weinig concreets uit komt.
Brncic, Lehmann, Haffner???? wat gaat er met hen gebeuren? as. zondag begint de competitie weer tegen Den Bosch, er zal toch snel iets bij moeten willen we nog mee gaan doen voor de vierde periode.
daarbij zou ik ook al een aantal conctracten openbreken van bepaalde jonge spelers! Dan zijn we ook wat dat betreft zowel financiel en sportief voor de komende jaren gered! Hulde aan het huidige bestuur, want laten we eerlijk zijn, wie had dit zo'n 8 maanden geleden verwacht?
Mestreech is sjoen!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:05:02 #64
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16514647
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef reddevil1408-work het volgende:
Dit team staat eigenlijk veel te laag op de ranglijst voor het geen ze presteren. Mede door onervarenheid, natuurlijk. Maar dan kan men de komende jaren aan gaan werken. Zeker o.l.v. Jan van Deinsen (die in mijn ogen eindelijk weer eens wat leven in de Geusselt heeft gebracht) zal dat zeker lukken. Het jammere is wel dat er veel nieuws is over testspelers maar dat er weinig concreets uit komt.
Brncic, Lehmann, Haffner???? wat gaat er met hen gebeuren? as. zondag begint de competitie weer tegen Den Bosch, er zal toch snel iets bij moeten willen we nog mee gaan doen voor de vierde periode.
daarbij zou ik ook al een aantal conctracten openbreken van bepaalde jonge spelers! Dan zijn we ook wat dat betreft zowel financiel en sportief voor de komende jaren gered! Hulde aan het huidige bestuur, want laten we eerlijk zijn, wie had dit zo'n 8 maanden geleden verwacht?
Vooralsnog is bijna elke transfervrije speler met MVV geassocieerd, maar hebben ze pas een speler gehaald.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_16520357
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:47 schreef reddevil1408-work het volgende:
De positie op de ranglijst klopt m.i. ook niet helemaal met de prestaties. Verwacht ook wel een middenmoot positie aan het einde v/h seizoen, zeker wanneer er twee versterkingen bijkomen.

En wat die namen betreft, heb je gelijk. Maar bekijk het eens van de andere kant. Andere besturen, en zeker besturen zoals wij die vroeger hebben, hadden de spelers zonder twijfel allemaal een contract aangeboden. Nu wordt er eerst gekeken wat de mogelijkheden zijn en krijgen ze pas een contract wanneer er extra inkomsten zijn. Zo komen we op het einde v/h seizoen tenminste niet in de problemen.

Groot compliment dus voor het bestuur, en zoals je al zegt: we staan nu eregens waar we 8 maanden geleden nog niet aan konden denken. Financieel gezond, een groeiend aantal sponsors, goed bestuur, mooi stadion en een aantal getalenteerde spelers.

Kortom, dit seizoen staat in het teken van investeren in volgend seizoen. Dat zal ook gebeuren en over een paar jaar spelen we bovenin de eerste divisie of misschien al eredivisie. Maar alles wijst erop dat we weer de goede kant opgaan en dat MVV weer begint te leven in Mestreech

pi_16644124
Geen Vitesse maar MVV voor Brncic

Naar Vitesse wilde hij niet, maar een overstap naar MVV gaat hij wel aan. Drazen Brncic tekende in Maastricht een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar.
De 32-jarige middenvelder stond in november 2003 nog in de belangstelling van Vitesse. Hij was er enkele dagen op proef, maar zag af van een avontuur in Arnhem omdat hij de afstand vanuit zijn woonplaats Luik te groot vond. Dat probleem heeft hij niet met het nabijgelegen Maastrichtse MVV.

Sinds augustua 2003 zat Brncic zonder club. De Kroaat met het Belgische paspoort speelde bij MVV onder meer een oefenwedstrijd tegen het Duitse Germania, waarin hij het winnende doelpunt maakte (2-1).

Brncic kwam eerder onder meer uit voor Charleroi, Cremonese, Monza, AC Milan, Internazionale en Venezia. Zowel bij AC Milan als bij Inter kwam hij amper aan spelen toe.

, ongelooflijk dat hij door MVV is aangetrokken, maar dat wordt absoluut genieten geblazen

pi_16651644
kut he, zo eenzaam als mvv'r
pi_16651724
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:35 schreef planethugo het volgende:
kut he, zo eenzaam als mvv'r
inderdaad, en bij gebrek aan bezoekers van de MVV fansite, de nieuws berichten maar naar fok! kopieren..

edit: bovendien weet ik niet wie het toeschouwersaantal van 4000 naar voren heeft gebracht. Normaal gesproken bezoeken zo'n 2500 tot 2800 mensen de geuselt, en bij een derby (in hoeverre je daarvan kunt spreken tegen Fortuna) komen er maar liefst 4500 opdagen..

[Dit bericht is gewijzigd door AltamirA op 28-01-2004 11:49]

pi_16659554
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:38 schreef AltamirA het volgende:

[..]

inderdaad, en bij gebrek aan bezoekers van de MVV fansite, de nieuws berichten maar naar fok! kopieren..

edit: bovendien weet ik niet wie het toeschouwersaantal van 4000 naar voren heeft gebracht. Normaal gesproken bezoeken zo'n 2500 tot 2800 mensen de geuselt, en bij een derby (in hoeverre je daarvan kunt spreken tegen Fortuna) komen er maar liefst 4500 opdagen..

Ik zal hier maar niet op reageren; jouw signature zegt meer dan genoeg
pi_16660334
En onze trainer Jan van Deinsen houdt ermee op aan het einde v/h seizoen na een goed gesprek. MVV zal dan een technisch directeur aanstellen die tevens hoofdtrainer wordt en de supervisie heeft over de technische staf.

Benieuwd wat hier precies achter zit

pi_16702240
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Afunados het volgende:
Geen Vitesse maar MVV voor Brncic

Naar Vitesse wilde hij niet, maar een overstap naar MVV gaat hij wel aan. Drazen Brncic tekende in Maastricht een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar.
De 32-jarige middenvelder stond in november 2003 nog in de belangstelling van Vitesse. Hij was er enkele dagen op proef, maar zag af van een avontuur in Arnhem omdat hij de afstand vanuit zijn woonplaats Luik te groot vond. Dat probleem heeft hij niet met het nabijgelegen Maastrichtse MVV.

Sinds augustua 2003 zat Brncic zonder club. De Kroaat met het Belgische paspoort speelde bij MVV onder meer een oefenwedstrijd tegen het Duitse Germania, waarin hij het winnende doelpunt maakte (2-1).

Brncic kwam eerder onder meer uit voor Charleroi, Cremonese, Monza, AC Milan, Internazionale en Venezia. Zowel bij AC Milan als bij Inter kwam hij amper aan spelen toe.

, ongelooflijk dat hij door MVV is aangetrokken, maar dat wordt absoluut genieten geblazen

Tja, het zegt wel wat dat hij naar MVV gaat natuurlijk. Als je het mij vraagt gaat die gast gruwelijk tegenvallen.
pi_16702710
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:20 schreef Afdruiprek het volgende:

[..]

Tja, het zegt wel wat dat hij naar MVV gaat natuurlijk. Als je het mij vraagt gaat die gast gruwelijk tegenvallen.

Hij is een tijdje op proef bij Vites geweest en iedereen was ongelooflijk positief. Zelfs Sturing zei dat Brncic kwaliteiten van een bijzonder hoge kwaliteit zijn. Hij speelt nu bij MVV, omdat hij weer bij z'n gezin in Luik wilde wonen. Dat heeft uiteraard de doorslag gegeven, maar op de trainingen is hij- naar het schijnt- echt geweldig: goed coachend, perfect inzicht, rust, zeer goede techniek.

Je kan hem ambitie verwijten, maar als je aan het einde v/j loopbaan zit en financieel onafhankelijk bent, zijn er andere prioriteiten. Ik ben reuze benieuwd en heb nog geen slecht woord over die jongen gehoord

pi_16702910
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:33 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij is een tijdje op proef bij Vites geweest en iedereen was ongelooflijk positief. Zelfs Sturing zei dat Brncic kwaliteiten van een bijzonder hoge kwaliteit zijn. Hij speelt nu bij MVV, omdat hij weer bij z'n gezin in Luik wilde wonen. Dat heeft uiteraard de doorslag gegeven, maar op de trainingen is hij- naar het schijnt- echt geweldig: goed coachend, perfect inzicht, rust, zeer goede techniek.

Je kan hem ambitie verwijten, maar als je aan het einde v/j loopbaan zit en financieel onafhankelijk bent, zijn er andere prioriteiten. Ik ben reuze benieuwd en heb nog geen slecht woord over die jongen gehoord

Op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Hij is 32, heeft een aantal leuke contracten gehad en voor het geld hoeft hij het allemaal niet meer te doen en hij wil gewoon lekker in Luik blijven wonen en nog wat voetballen. Dan is MVV een goede optie natuurlijk.

Ik ben benieuwd. Is hij wel gewoon wedstrijdfit?

pi_16703059
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:39 schreef Afdruiprek het volgende:

[..]

Op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Hij is 32, heeft een aantal leuke contracten gehad en voor het geld hoeft hij het allemaal niet meer te doen en hij wil gewoon lekker in Luik blijven wonen en nog wat voetballen. Dan is MVV een goede optie natuurlijk.

Ik ben benieuwd. Is hij wel gewoon wedstrijdfit?

Hij traint al de gehele winterstop mee en in laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten makkelijk gehaald. Maar het is natuurlijk geen echte loper, meer een creatieve middenvelder.

Ik ben eens benieuwd morgen, als het al doorgaat..

pi_16703118
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:44 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij traint al de gehele winterstop mee en in laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten makkelijk gehaald. Maar het is natuurlijk geen echte loper, meer een creatieve middenvelder.

Ik ben eens benieuwd morgen, als het al doorgaat..

Volgens mij is het vrij definitief nu allemaal. Maar als hij fit is dan zal MVV er niet snel een deuk aan vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')