Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org ), beland dit balletje na een tijdje boven op een afdakje van een etalage. Nou geen probleem, denken we.. Het zag er nogal gammel uit, dus die gast die hem er op schopte gaat bij iemand anders op zijn nek zitten om er toch nog bij te kunnen. Op het moment dat hij met zijn hand aan het voelen is naar het balletje.. Komt er zo'n achterlijke henk aanlopen (lees: ambtenaar in functie)
.
Loopt ie gelijk op die jongen af die da ding wilde pakken: "Jij hebt een probleem. Hierbij heb je een boete voor baldadigheid"..
What the fuck ?
Natuurlijk vroegen we nog om uitleg, maar het enigste wat ie zei, is dat als een jongen van van nog geen 50 kilo aan een beton + metalen afdakje gaat hangen, dat je 50 Euri lichter bent..
PolitieKorps Brabant Zuid-Oost kan bij deze een doos vol dodelijke ziektes toegeschoven krijgen!
spoiler:
quote:How pathetic.
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen
hmz.. ze mogen hier en daar ook wel beetje relativeren en hun ogen openhouden voor minder relaxt volk (jeugdcriminelen en dergelijke)
quote:
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wat denken die flikker nou weer ?Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org
), beland dit balletje na een tijdje boven op een afdakje van een etalage. Nou geen probleem, denken we.. Het zag er nogal gammel uit, dus die gast die hem er op schopte gaat bij iemand anders op zijn nek zitten om er toch nog bij te kunnen. Op het moment dat hij met zijn hand aan het voelen is naar het balletje.. Komt er zo'n achterlijke henk aanlopen (lees: ambtenaar in functie)
.
Loopt ie gelijk op die jongen af die da ding wilde pakken: "Jij hebt een probleem. Hierbij heb je een boete voor baldadigheid"..
![]()
What the fuck ?
Natuurlijk vroegen we nog om uitleg, maar het enigste wat ie zei, is dat als een jongen van van nog geen 50 kilo aan een beton + metalen afdakje gaat hangen, dat je 50 Euri lichter bent..
PolitieKorps Brabant Zuid-Oost kan bij deze een doos vol dodelijke ziektes toegeschoven krijgen!
spoiler:
![]()
sorry hoor maar ik wil eerst pcies weten wat er is en waarom voordat ik ook maar me voorletters zeg
quote:Tja, sommige mensen hebben vrienden, en dan gaan ze als groepje spelletjes doen zoals dit. Als je nog nooit vrienden hebt gehad is het inderdaad moeilijk voor te stellen.
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef gelly het volgende:[..]
How pathetic.
quote:You don't say?!
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef gelly het volgende:[..]
How pathetic.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 01-12-2003 00:21]
quote:Ik ga met vrienden wat drinken in de kroeg. Maar ja, ik ben dan ook geen 12, misschien is dat het.
Op maandag 1 december 2003 00:18 schreef Refragmental het volgende:[..]
Tja, sommige mensen hebben vrienden, en dan gaan ze als groepje spelletjes doen zoals dit. Als je nog nooit vrienden hebt gehad is het inderdaad moeilijk voor te stellen.
quote:Wow, jij bent stoer
Op maandag 1 december 2003 00:20 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ga met vrienden wat drinken in de kroeg. Maar ja, ik ben dan ook geen 12, misschien is dat het.
Ga je zeker ook met je vrienden net doen alsof je elke vrouw kan pakken.. Zielig figuur.. .
quote:spoiler:
Op maandag 1 december 2003 00:21 schreef ChaoZzZzz het volgende:
spoiler werkt niet met een smilie..
quote:hij had moeten zeggen dat 'ie een mislukte zwarte piet is...
Op maandag 1 december 2003 00:21 schreef ChaoZzZzz het volgende:
spoiler werkt niet met een smilie..
en wat heb je nu geleerd? niet meer aan een goot hangen!!
Maarja... niet iedereen is zo adrem, natuurlijk...
quote:hackysack rulez !!!!
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wat denken die flikker nou weer ?Staan we met een groepje vrienden in het dorp te footbaggen (www.footbag.org
),
quote:True..
Op maandag 1 december 2003 00:25 schreef Freeflyer het volgende:[..]
hackysack rulez !!!!
quote:Hackysack Jackass style roelt harder. Zo hard mogelijk tegen de ander smijten met zo'n balletje
Op maandag 1 december 2003 00:25 schreef Freeflyer het volgende:[..]
hackysack rulez !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |