abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2001 @ 11:19:24 #1
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1024364
Omdat Big DIET een groot succes is, komt er een vervolg: Big DIET 2. In februari betreden twaalf nieuwe Gasten het Big DIET Kasteel om daar te vechten tegen hun overtollige kilo's. Eindelijk krijg jij de kans om af te vallen in het luxe Kasteel, met alle faciliteiten binnen handbereik. Lekker en gezond eten, sporten en uitstapjes onder het oog van de camera kan voor jou realiteit worden! Wil jij de nog meer afvallen dan de Big DIET Gasten tot nu toe gedaan hebben? Grijp dan nu je kans en geef je op. Big DIET 2002 is op zoek naar mensen die kilo's af willen vallen en hun eet- en leefgewoonten willen verbeteren. Schrijf in een brief wat je weegt, hoeveel je gewogen hebt, je streefgewicht, lengte en een motivatie waarom je mee wil doen aan Big DIET 2. Vergeet niet een actuele foto en eventueel een foto uit slankere tijden mee te sturen. Alles naar het onderstaande adres.

Big DIET 2002
Postbus 27800
1202 KS Hilversum

Big Diet scoort nog steeds erg goed, vandaar een BD2...

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 12:11:50 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1024780
COOL

Alleen jammer dat De Bus niet meer terugkomt

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 13-06-2001 14:16]

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2001 @ 21:55:49 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1035398
Heb je je al opgegeven, Marble?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2001 @ 21:33:56 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1553414
Nou? Geef 'ns antwoord.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 3 september 2001 @ 22:05:11 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1553689
Nou ik heb dus deze vakantie zelf geprobeerd af te vallen, was wel een beetje gelukt maar volgens mij zit her er nu alweer aan

Zal ik me toch maar opgeven dan? Misschien wordt ik daarna wel Hollywood ster zoals Colleen van Survivor

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')