abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14907573
in navolging van een topic van DuchessX van zondag 25 november 2001.

Wij gaan ... En wel in het buitenland, ons oog is gevallen op het eilandje Santorini (Griekenland). Aangezien het allemaal nog in de opstartfase is wil ik graag weten of er meer mensen zijn met deze ervaring? Of plannen om ook ergens buiten nederland te trouwen.

Zijn er punten tegengevallen, meegevallen. Zijn er nog belangrijke dos and donts???

In ieder geval zijn we bezig om dit geheel op een website vast te leggen. Uiteindelijk zou het tot de mogelijkheden behoren om de gehele site inclusief gedigitaliseerde trouwfoto's op een CD te zetten en die mee te sturen in de bedankkaartjes.

Voor mensen met interesse in de gang van zaken, onze site is hier te vinden.

Voor de scherpzinnigen onder ons, het duurt inderdaad nog bijna een jaar, maar een goed begin is het halve werk zeg ik maar!

[Dit bericht is gewijzigd door ThaGerbil op 25-11-2003 02:26]

pi_14907588
Onder welk land valt Santorini? Of is het een land van zichzelf

Is een huwelijk daar wel volledig rechtsgeldig in NL?

You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_14907604
Yup alles is rechtsgeldig.

Santorini is een eiland in Griekenland.

En ja, sinds een tijd is het rechtsgeldig om in het buitenland te trouwen mits de geldige stempels en vertalingen aanwezig zijn.

pi_14907695
mij komt het over alsof je nu al een beetje teveel "geilt" (ik kon geen ander woord verzinnen) op je eigen huwelijk.... wie wil er nu een website van een huwelijk op een cd-rom ontvangen? Ik heb zo iemand nog nooit ontmoet.
pi_14907707
Het is niet voor jan en alleman he... slechts voor degenen die normaal ook de foto's zouden willen familie / vrienden, etc.

Geilen op is een groot woord, ik ben enthousiast en ga er gewoon voor.
En ik heb al zat registraties op CD gezien hoor, niet een complete site, maar wel complete fotoboeken.Maar goed het is nog pril zoals ik zei en het kan goed zijn dat dat feest niet doorgaat bij gebrek aan interesse...

[Dit bericht is gewijzigd door ThaGerbil op 25-11-2003 10:19]

pi_14907859
mijn broer is van plan om in Spanje te gaan trouwen (met zijn Engelse vriendin ), en dan wel door de buurvrouw van mijn ouders (die is ambtenaar burgerlijke stand), dat schijnt dus te kunnen... (tenminste dat zijn ze nu aan het uitzoeken)

Als je je foto's e.d. op cd gaat zetten om te versturen bij de kaarten, dan zou ik voor deze vorm gaan (kon zo gauw geen groter plaatje vinden):

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_14907946
Nou veel success!

Ikzelf ben getrouwd op Jamaica, het was wel even wachten (3 maanden) voordat we eindelijk onze papieren kregen. Dit was ook omdat ik op Jamaica met een Canadese ben getrouwd, dus moesten de papieren naar het Canadese en Nederlandse consulaat op Jamaica.

pi_14909117
Het papierwerk gaat vooraf 4 to 5 maanden duren (ambtelijke molen).

Daarna een aantal weken en dan zou het compleet moeten zijn.

Het schijnt dat het trouwen op Santorini "een groot feest" is. Die businesscard cd's zijn idd wel leuk, maar ik weet niet of die toereikend is voor 50 high res foto's en dan de memory sticks die we zelf vol rammen

Maar het is echt de bedoeling dat het een registratie is voor de mensen die we achterlaten

Maar we hebben er echt zin in . Nog wel

pi_14909138
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 04:55 schreef jeroen1976 het volgende:
Nou veel success!

Ikzelf ben getrouwd op Jamaica, het was wel even wachten (3 maanden) voordat we eindelijk onze papieren kregen. Dit was ook omdat ik op Jamaica met een Canadese ben getrouwd, dus moesten de papieren naar het Canadese en Nederlandse consulaat op Jamaica.

Nog problemen ondervonden? of was het een groot feest? Hebben jullie wel de familie meegesleept??? (ik vermoed van niet)
  dinsdag 25 november 2003 @ 09:32:14 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14909408
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 03:05 schreef bas-beest het volgende:
Als je je foto's e.d. op cd gaat zetten om te versturen bij de kaarten, dan zou ik voor deze vorm gaan (kon zo gauw geen groter plaatje vinden):
[afbeelding]
Dat zou ik dus maar niet doen. Er zijn door die dingen al aardig wat computers gesloopt omdat ze door de kast getorpedeerd werden.
pi_14909602
quote:
Dat zou ik dus maar niet doen. Er zijn door die dingen al aardig wat computers gesloopt omdat ze door de kast getorpedeerd werden.
Geen goed plan dus, thnx... ik had er zelf ook wel eens van gehoord, maar heb er zelf gelukkig geen ervaring mee
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:51:09 #12
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_14912209
Dus over een jaar wordt het nummer 'Santorini' van Yanni gedraaid op jullie bruiloft.

Veel plezier alvast

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:52:04 #13
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_14912228
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 01:56 schreef ThaGerbil het volgende:
in navolging van een topic van DuchessX van zondag 25 november 2001.

Wij gaan ... En wel in het buitenland, ons oog is gevallen op het eilandje Santorini (Griekenland). Aangezien het allemaal nog in de opstartfase is wil ik graag weten of er meer mensen zijn met deze ervaring? Of plannen om ook ergens buiten nederland te trouwen.

Zijn er punten tegengevallen, meegevallen. Zijn er nog belangrijke dos and donts???

In ieder geval zijn we bezig om dit geheel op een website vast te leggen. Uiteindelijk zou het tot de mogelijkheden behoren om de gehele site inclusief gedigitaliseerde trouwfoto's op een CD te zetten en die mee te sturen in de bedankkaartjes.

Voor mensen met interesse in de gang van zaken, onze site is hier te vinden.

Voor de scherpzinnigen onder ons, het duurt inderdaad nog bijna een jaar, maar een goed begin is het halve werk zeg ik maar!

Ik vond santorini maar een klote eiland...
En hoe voelt u zich nu?
pi_14912478
12 oktober mooie datum
pi_14915670
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:02 schreef Frenkie het volgende:
12 oktober mooie datum
Vertel, eveneens op die datum vastgeketend ?
pi_14915694
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:52 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Waren er niet genoeg disco's??? no problemo, daar ging ik toch al niet naartoe
pi_14915745
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:51 schreef FritsFlits het volgende:
Dus over een jaar wordt het nummer 'Santorini' van Yanni gedraaid op jullie bruiloft.

Veel plezier alvast

Bedankt

Ehm.. die naam belooft niet veel goeds (Yanni).
Is dat zoiets als Yanni en de Krekels

pi_14916336
ThaGerbil, ik las net op jullie site (leuk overigens) dat jullie op zoek zijn naar het nummer "I want to spent my lifetime loving you" ik ken niet de versie van Lee Towers en Anita Meijer maar wel de versie uit de film Zorro. Ik heb daar namelijk een single van, het is van Marc Anthony en nog een dame (naam is mij ontschoten) maar misschien dat je het ergens via internet kunt downloaden. Ik vind het in ieder geval een mooi nummer.
pi_14917014
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:44 schreef Little-Angel het volgende:
ThaGerbil, ik las net op jullie site (leuk overigens) dat jullie op zoek zijn naar het nummer "I want to spent my lifetime loving you" ik ken niet de versie van Lee Towers en Anita Meijer maar wel de versie uit de film Zorro. Ik heb daar namelijk een single van, het is van Marc Anthony en nog een dame (naam is mij ontschoten) maar misschien dat je het ergens via internet kunt downloaden. Ik vind het in ieder geval een mooi nummer.
Dank je, maar dat nummer hebben wij ook al hoor, op de soundtrack van The Mask of Zorro, maar toch bedankt... Het gaat er om dat mijn vriendin iets heeft met Lee Towers (waarom is mij een raadsel ) en wilde graag zijn versie.

Wij waren dus specifiek aan het zoeken naar de Lee Towers versie en als Leen zegt dat er geen studio versie is, zal die er vast wel niet zijn. Ik ken Lee Towers niet als een man die daarover zou liegen.

Misschien moeten we hem maar vragen of hij live komt zingen. Als hij tijd zou hebben zou hij nog wel zo gek zijn volgens mij.

Ik zal Lee eens een mailtje sturen of hij mijn vriendin niet wil verrassen zal ze leuk vinden.

p.s. die dame is Tina Arena

pi_14928458
Is er maar 1 stel met ervaring met trouwen in het buitenland???

en de rest dan???

dinsdag 25 november 2003 @ 22:01:00 #21
71384 Urnie
.... is een zij
pi_14928736
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:52 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

'k Heb geen ervaring met trouwen, maar wel met Santorini!
En ik vond het een heel mooi eiland. Alvast veel plezier ThaGerbil!
I wish I were you, so I can be friends with me...
  dinsdag 25 november 2003 @ 22:40:06 #22
72743 ennaxor
[AM] forever
pi_14930314
santorini is heaven
"Be reasonable, do it my way"
pi_14934711
Dat dachten wij dus ook na de foto's gezien te hebben, daarom dat we dus gekozen hebben om hier te trouwen

Dank!

[Dit bericht is gewijzigd door ThaGerbil op 26-11-2003 09:18]

zondag 30 november 2003 @ 23:47:01 #24
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_15050108
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:51 schreef FritsFlits het volgende:

Veel plezier alvast

Ik heb het nummer eens opgesnord en het is niet erg geschikt voor het huwelijk.... bedankt voor de tip, maar helaas.
pi_15050357
Van trouwen weet ik geen fluit, maar Santorini is in ieder geval prachtig.

Maak er een mooie tijd van!

"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 1 december 2003 @ 07:47:20 #26
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_15052658
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:55 schreef Frezer het volgende:
Van trouwen weet ik geen fluit, maar Santorini is in ieder geval prachtig.

Maak er een mooie tijd van!

Dank je, ik ben er nog nooit geweest maar zo op de foto's lijkt het in ieder geval al mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')