abonnement Unibet Coolblue
pi_14788720
code:
Eastern Conference:                    
 Atlantic Division:  Central Division:  
 1.Philadel. 12-.500 1.Indiana   11-.818
 2.Boston    11-.455 2.N.Orleans 12-.750
 3.Washingt. 11-.455 3.Detroit   12-.667
 4.N.Jersey  11-.455 4.Milwaukee 11-.455
 5.New York  11-.273 5.Toronto   11-.455
 6.Miami     12-.250 6.Atlanta   12-.333
 7.Orlando   11-.091 7.Chicago   12-.333
                     8.Cleveland 12-.333
 Western Conference:                    
 Midwest Division:   Pacific Division:  
 1.Houston   11-.727 1.LA Lakers 12-.750
 2.Dallas    11-.636 2.Seattle    9-.667
 3.S.Antonio 12-.583 3.Sacram'to 11-.636
 4.Denver    11-.545 4.Portland  11-.545
 5.Minnesota 11-.545 5.LA Clipp.  8-.500
 6.Utah      12-.500 6.Phoenix   10-.400
 7.Memphis   10-.500 7.G.State   11-.364

game on!
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14790686
Maar het westen is niet veel sterker dan het oosten he. Wel drie clubs in EC hebben een positief record, terwijl er maar western teams zijn met een negatief saldo. Ben benieuwd hoe lang dit blijft en wanneer het oosten afgeschaft wordt
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  donderdag 20 november 2003 @ 15:34:37 #3
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14790702
Philly is de enige die niet in de min staat in de Atlantic Division.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14791641
Indiana echt verrassend, zonder Brad Miller had ik dit toch niet verwacht! De reden dat ze het zo goed doen: Ron Artest!

Uiteraard doen ook de Hornets en de Sonics het erg goed, en dat terwijl ze allebei een topspeler moeten missen vanwege blessures.

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  donderdag 20 november 2003 @ 16:25:29 #5
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14792020
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:33 schreef Colplay het volgende:
Maar het westen is niet veel sterker dan het oosten he. Wel drie clubs in EC hebben een positief record, terwijl er maar western teams zijn met een negatief saldo. Ben benieuwd hoe lang dit blijft en wanneer het oosten afgeschaft wordt
Ja voorlopig schijnt het toch zo te zijn maar het westen domineert toch het overgrote deel van de NBA.

Niet te vergeten dat de Centers/Power forwards de laatste decennia de titel mee naar huis nemen en die zitten toevallig allemaal in t westen

Er zou zich aan de oostkant en nieuw centertalent moeten komen of overlopen om het westen echt te kloppen

pi_14793764
Tis idd jammer dat er in het oosten zo weinig topcenters zijn. Want hierdoor zijn de NBA Finals totaal niet interessant meer. Het gaat om de WCF en dan nog een paar wedstrijden als nagift.

Ik zie in het oosten echt geen enkele ploeg die het een topper uit het Westen moeilijk kan maken. Het is daarom jammer dat Brad Miller weg is bij Indiana, want verder is het een heel goede ploeg.

"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_14795015
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:30 schreef tommie_b het volgende:

[..]

Las hier ook ergens dat de Raptors een team was om rekening mee te houden...

Carter is een beetje een showboat, maar daar hebben er meer last van (Bryant en Iverson) niet dat het vervelend is om naar een vette dunk te kijken natuurlijk .... Maar soms floppen die acties echt te erg

Staat trouwens wel een leuk artikel in de krant vandaag (NHD) over Carter...


Toronto IS ook een team om rekening mee te houden! Okee, het aanwezige talent is een dieptepunt in de laatste jaren, maar naast Carter doen Bosh, Peterson, en Murray het nog aardig op het scorende vlak hoor... En Davis en Williams trekken nog altijd heel wat rebounds naar beneden, ze staan in de top qua reboundende combo's, dus de Raptors hebben nog altijd wel iets om trots op te zijn.

Ze hebben nog een 5-6 record, dus je moet altijd rekening met ze houden, ze kunnen je kapot verdedigen als ze willen, ookal scoren ze zelf maar 60 punten, dat maakt ze niets meer uit. Het stadium van aantrekkelijk en mooi spelen zijn we nu wel gepasseerd in Ontario! Let's win!

pi_14795565
Eens kijken wat het Oosten aan goede centers en grote PF's heeft:

1Theo Ratliff, Atlanta: Nog altijd een goede shotblocker, maar lang niet zo goed meer als ie ooit was.
2 Raef Lafrentz, Boston: Door de Antoine Walker-trade werd ie gelijk één van de beste centers in de East, maar heeft nog niet veel klaargespeeld.
3 Eddy Curry & Tyson Chandler, Chicago: Uitermate beloftevolle frontline voor de Bulls, die ooit nog eens echte sterren kunnen worden.
4 Zydrunas Ilgauskas, Cleveland: Een goed scorende, lange, maar houterige center, vorig jaar AllStar.
5 Ben Wallace, Detroit: DE center/forward die het de helden in de Western Conference moeilijk kan maken, kan werkelijk alles, maar is klein.
6 Jermaine O'Neal, Indiana: Erg atletische PF, die goed kan scoren en rebounden, erg goeie gok van Indiana gebleken.
7 Dan Gadzuric, Milwaukee: Kan een goeie worden, maar is iets klein. Is desalniettemin een atletische beuker, die ook nog eens blijkt te kunnen blocken.
8 Jamaal Magloire, New Orleans: Is een goede center, doet het goed bij de Hornets, maar valt niet echt op, qua stats.
9 Alonzo Mourning, New Jersey: Kan het nog altijd lastig maken voor aanvallers om te scoren, maar is lang niet zo atletisch meer als in the good ol' days.
10 Dikembe Mutombo, New York: Voor hem geldt hetzelfde verhaal als voor Mourning.
11 Marc Jackson, Philadelphia: Is een belofte, had vorig jaar een dip, maar is nu helemaal terug. Kleine center, maar goede rebounder en scorer.
12 Chris Bosh, Toronto: Is nu al zeer waardevol gebleken, zowel scorend, reboundend en blockend. Zeer volwassen.
13 Kwame Brown, Washington: Als hij er ooit nog uit weet te halen wat erin zit, dan moet hij toch echt cijfers ala Jermain O'Neal kunnen halen.

Zo, dat zijn de lange mannen in het Oosten, alleen Wallace en O'Neal zijn echte sterren, vind ik, maar er is altijd nog hoop voor de toekomst, hoewel het voorlopig niet van Garnett,Duncan,Shaq-kaliber is...

  donderdag 20 november 2003 @ 19:05:47 #9
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14795582
hoe is het met Paul Pierce?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14795841
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:05 schreef mitt het volgende:
hoe is het met Paul Pierce?
Ik mag hem dan wel op m'n desktop hebben staan..

.. maar echt heel goed bezig is ie niet. Tenminste.. Nog steeds een van de beteren uiteraard. Maar of ie z'n vorm van vorig jaar kan terug krijgen?! Ik vraag 't me af..
Wie speelt hier trouwens ook mee met VGM daily (op nba.com) ??
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 20 november 2003 @ 23:19:12 #11
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_14803325
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:04 schreef Easy-E het volgende:
7 Dan Gadzuric, Milwaukee: Kan een goeie worden, maar is iets klein. Is desalniettemin een atletische beuker, die ook nog eens blijkt te kunnen blocken.

zeer atletisch moment van onze Energizer Bunny
don't call to the bullpen
  vrijdag 21 november 2003 @ 00:20:50 #12
67205 Colplay
How you doin??
pi_14805196
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:04 schreef Easy-E het volgende:
Eens kijken wat het Oosten aan goede centers en grote PF's heeft:

1Theo Ratliff, Atlanta: Nog altijd een goede shotblocker, maar lang niet zo goed meer als ie ooit was.
2 Raef Lafrentz, Boston: Door de Antoine Walker-trade werd ie gelijk één van de beste centers in de East, maar heeft nog niet veel klaargespeeld.
3 Eddy Curry & Tyson Chandler, Chicago: Uitermate beloftevolle frontline voor de Bulls, die ooit nog eens echte sterren kunnen worden.
4 Zydrunas Ilgauskas, Cleveland: Een goed scorende, lange, maar houterige center, vorig jaar AllStar.
5 Ben Wallace, Detroit: DE center/forward die het de helden in de Western Conference moeilijk kan maken, kan werkelijk alles, maar is klein.
6 Jermaine O'Neal, Indiana: Erg atletische PF, die goed kan scoren en rebounden, erg goeie gok van Indiana gebleken.
7 Dan Gadzuric, Milwaukee: Kan een goeie worden, maar is iets klein. Is desalniettemin een atletische beuker, die ook nog eens blijkt te kunnen blocken.
8 Jamaal Magloire, New Orleans: Is een goede center, doet het goed bij de Hornets, maar valt niet echt op, qua stats.
9 Alonzo Mourning, New Jersey: Kan het nog altijd lastig maken voor aanvallers om te scoren, maar is lang niet zo atletisch meer als in the good ol' days.
10 Dikembe Mutombo, New York: Voor hem geldt hetzelfde verhaal als voor Mourning.
11 Marc Jackson, Philadelphia: Is een belofte, had vorig jaar een dip, maar is nu helemaal terug. Kleine center, maar goede rebounder en scorer.
12 Chris Bosh, Toronto: Is nu al zeer waardevol gebleken, zowel scorend, reboundend en blockend. Zeer volwassen.
13 Kwame Brown, Washington: Als hij er ooit nog uit weet te halen wat erin zit, dan moet hij toch echt cijfers ala Jermain O'Neal kunnen halen.

Zo, dat zijn de lange mannen in het Oosten, alleen Wallace en O'Neal zijn echte sterren, vind ik, maar er is altijd nog hoop voor de toekomst, hoewel het voorlopig niet van Garnett,Duncan,Shaq-kaliber is...


En van deze dertien zitten er maar een paar bij een club die een rol van betekenis kan gaan spelen in de play-offfs. Tel er vijf (LaFrentz, Jackson, Wallace, O'Neal en Mutombo) die ik goed en ervaren genoeg vind.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_14808881
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:

zeer atletisch moment van onze Energizer Bunny


Rara... wat zijn zie hier aan het doen?
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  vrijdag 21 november 2003 @ 10:14:23 #14
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14809281
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:04 schreef Easy-E het volgende:
Eens kijken wat het Oosten aan goede centers en grote PF's heeft:

1Theo Ratliff, Atlanta: Nog altijd een goede shotblocker, maar lang niet zo goed meer als ie ooit was.
2 Raef Lafrentz, Boston: Door de Antoine Walker-trade werd ie gelijk één van de beste centers in de East, maar heeft nog niet veel klaargespeeld.
3 Eddy Curry & Tyson Chandler, Chicago: Uitermate beloftevolle frontline voor de Bulls, die ooit nog eens echte sterren kunnen worden.
4 Zydrunas Ilgauskas, Cleveland: Een goed scorende, lange, maar houterige center, vorig jaar AllStar.
5 Ben Wallace, Detroit: DE center/forward die het de helden in de Western Conference moeilijk kan maken, kan werkelijk alles, maar is klein.
6 Jermaine O'Neal, Indiana: Erg atletische PF, die goed kan scoren en rebounden, erg goeie gok van Indiana gebleken.
7 Dan Gadzuric, Milwaukee: Kan een goeie worden, maar is iets klein. Is desalniettemin een atletische beuker, die ook nog eens blijkt te kunnen blocken.
8 Jamaal Magloire, New Orleans: Is een goede center, doet het goed bij de Hornets, maar valt niet echt op, qua stats.
9 Alonzo Mourning, New Jersey: Kan het nog altijd lastig maken voor aanvallers om te scoren, maar is lang niet zo atletisch meer als in the good ol' days.
10 Dikembe Mutombo, New York: Voor hem geldt hetzelfde verhaal als voor Mourning.
11 Marc Jackson, Philadelphia: Is een belofte, had vorig jaar een dip, maar is nu helemaal terug. Kleine center, maar goede rebounder en scorer.
12 Chris Bosh, Toronto: Is nu al zeer waardevol gebleken, zowel scorend, reboundend en blockend. Zeer volwassen.
13 Kwame Brown, Washington: Als hij er ooit nog uit weet te halen wat erin zit, dan moet hij toch echt cijfers ala Jermain O'Neal kunnen halen.

Zo, dat zijn de lange mannen in het Oosten, alleen Wallace en O'Neal zijn echte sterren, vind ik, maar er is altijd nog hoop voor de toekomst, hoewel het voorlopig niet van Garnett,Duncan,Shaq-kaliber is...


Mooi lijstje en goede opmerkingen

Maar noem mij 1 Big Man die allround kan spelen zoals in het Westen bijv. Garnett/Webber/Duncan dan kan je eigenlijk niet opnoemen en t zijn die mensen die het in de Finale waarmaken...

Dat vind ik zo spijtig in het oosten , veel goeie medium/grote spelers maar niemand die echt de leiding heeft(neemt).

Het goede aan t oosten zijn natuurlijk de Guards en die zijn natuurlijk plezant om te zien, echt explosief soms en k denk binnen drie of vier jaar dat het oosten de NBA weer domineert ( King James ) gaat een grote worden ...

pi_14815686
Mensen, wat is der toch mis met Orlando?.. Waren ze vorig jaar nog een degelijke middenmoter, dit jaar lijken ze het kneusje uit de competitie te worden. Ik heb bijna medelijden met T-mac, zo'n slecht team dat hij om zich heen heeft staan. Grant Hill, de man die samen met T-mac het team op sleeptouw neemt, is voor een lange tijd uit de running. Tyron Lue doet het als Point Guard trouwens beter dan dat ik verwacht had, vorig jaar was hij namelijk niet een van de beteren bij de Wizards. Misschien zegt dat al genoeg over de Magic, gebrek aan goede spelers. Dat ze nu Jeff Van Gundy d'r uit gegooid hebben en of de vrij onbekende coach Johnny Davis een eind kan maken aan de slechte reeks, ik betwijfel het..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 21 november 2003 @ 14:18:12 #16
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14816708
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Mensen, wat is der toch mis met Orlando?.. Waren ze vorig jaar nog een degelijke middenmoter, dit jaar lijken ze het kneusje uit de competitie te worden. Ik heb bijna medelijden met T-mac, zo'n slecht team dat hij om zich heen heeft staan. Grant Hill, de man die samen met T-mac het team op sleeptouw neemt, is voor een lange tijd uit de running. Tyron Lue doet het als Point Guard trouwens beter dan dat ik verwacht had, vorig jaar was hij namelijk niet een van de beteren bij de Wizards. Misschien zegt dat al genoeg over de Magic, gebrek aan goede spelers. Dat ze nu Jeff Van Gundy d'r uit gegooid hebben en of de vrij onbekende coach Johnny Davis een eind kan maken aan de slechte reeks, ik betwijfel het..
Ja k vind t ook jammer aangezien Orlando een van surprise teams waren... gewoon volgend jaat T-mac traden met Kobe... en dan nog ne goeie Rookie en Grant Hill in topvorm en ze spelen de play-offs
  vrijdag 21 november 2003 @ 14:42:40 #17
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_14817527
de grizzlies zijn echt steamin' hot
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:26:39 #18
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14818927
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Mensen, wat is der toch mis met Orlando?.. Waren ze vorig jaar nog een degelijke middenmoter, dit jaar lijken ze het kneusje uit de competitie te worden. Ik heb bijna medelijden met T-mac, zo'n slecht team dat hij om zich heen heeft staan. Grant Hill, de man die samen met T-mac het team op sleeptouw neemt, is voor een lange tijd uit de running. Tyron Lue doet het als Point Guard trouwens beter dan dat ik verwacht had, vorig jaar was hij namelijk niet een van de beteren bij de Wizards. Misschien zegt dat al genoeg over de Magic, gebrek aan goede spelers. Dat ze nu Jeff Van Gundy d'r uit gegooid hebben en of de vrij onbekende coach Johnny Davis een eind kan maken aan de slechte reeks, ik betwijfel het..
Jeff van Gundy Ik dacht Doc Rivers
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:40:42 #19
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14819320
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:42 schreef J-Will het volgende:
de grizzlies zijn echt steamin' hot
K denk dat de Grizzlies de surprise van dit jaar gaan zijn maar de playoffs zal nog een paar jaar duren...
pi_14820424
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 15:26 schreef Robertje het volgende:

[..]

Jeff van Gundy Ik dacht Doc Rivers


Jeff is natuurlijk van Houston .. Niet dat dat wat boeit. Ik geloof sowieso niet in de strategie om de coach te ontslaan bij slechte resultaten.
Wie zal trouwens de volgende coach zijn die vertrekt? Stan Van Gundy van de Miami Heat denk ik zelf. Miami heeft nog maar 3 van de 12 partijen weten te winnen. Paar nederlagen erbij en ook Stan kan z'n biezen pakken
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 21 november 2003 @ 18:26:39 #21
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14823632
Ik heb de Grizzlies in Parijs zien spelen en dat stelde niet echt veel voor. Maar nu doen ze het stukken beter.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14827297
Nog even die verhouding van center/forwards tussen East en West, ik heb zoeens gekeken in de rosters van dit jaar, en na gekeken te hebben hoe de spelers van conference gewisseld hebben in de loop van twee jaar, kreeg ik dit resultaat:

Van West naar East
1 Shareef A-Rahim, Atlanta
2 Desmond Mason, Milwaukee
3 Antonio Mcdyess, New York
4 Gilbert Arenas, Washington
5 Juwan Howard, Orlando
6 Donyell Marshall, Chicago
7 Drew Gooden, Orlando
8 Raef Lafrentz, Boston
9 Chauncey Billups, Detroit
10 Lamar Odom, Miami
11 Stephen Jackson, Atlanta
12 Vin Baker, Boston
13 Joe Smith, Milwaukee
14 Larry Hughes, Washington
15 Darius Miles, Cleveland
16 Gordan Giricek, Orlando
17 Kenny Thomas, Philadelphia
18 Kendall Gill, Chicago
19 Scottie Pippen, Chicago
20 Marc Jackson, Philadelphia

Nou eens zien wat we hebben: Jonge sterren in Mason, Arenas, Gooden, en S Jackson, voor de rest een paar afgewassen, oude helden, vaak met een onzekere toekomst (Juwan Howard, Antonio Mcdyess, Vin Baker, Scottie Pippen).

pi_14827559
Van East naar West:

1 Gary Payton
2 Ray Allen
3 Antoine Walker
4 Ronald Murray
5 Latrell Sprewell
6 Sam Cassell
7 Carlos Arroyo
8 Brad Miller
9 Ron Mercer
10 Matt Harpring
11 Speedy Claxton
12 Glen Rice
13 Mike Miller
14 Troy Hudson
15 Marcus Camby
16 Tony Delk
17 Joe Johnson
18 Keon Clark
19 Clifford Robinson
20 Travis Best

Nou wat we hier hebben ziet er toch een stuk beter uit: Payton, Allen, Murray, Walker, Sprewell, Cassell, Harpring, allemaal All-Stars, of used to be All-Stars. Natuurlijk zitten er ook oude mannen (Robinson, Rice, Sprewell) maar toch ook toekomstige sterren als Murray en Arroyo...

Als je het mij vraagt heeft de West de East uitgemolken, en vraag me niet hoe het komt...

PS: Ik kan een paar fouten gemaakt hebben, spelers vergeten zijn, fouten in de jaartallen, mijn excuses hiervoor, maar ik hoop dat alles duidelijk is!

pi_14830767
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:55 schreef Easy-E het volgende:
...
Zit natuurlijk wel wat in. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets kan bij een competitie als de NBA die afwerkt. Waarbij allemaal regels gelden als de beste nieuwelingen bij de slechtste teams.. En dat de Charlotte Bobcats volgend seizoen hun team mogen samen stellen door spelers te KIEZEN van andere teams. Voor een dergelijk 'probleem' moet dan toch ook een regel zijn, om alle 4 de gewesten in evenwicht te houden..?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 21 november 2003 @ 23:07:51 #25
67205 Colplay
How you doin??
pi_14831218
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:55 schreef Easy-E het volgende:

Nou wat we hier hebben ziet er toch een stuk beter uit: Payton, Allen, Murray, Walker, Sprewell, Cassell, Harpring, allemaal All-Stars, of used to be All-Stars. Natuurlijk zitten er ook oude mannen (Robinson, Rice, Sprewell) maar toch ook toekomstige sterren als Murray en Arroyo...

Als je het mij vraagt heeft de West de East uitgemolken, en vraag me niet hoe het komt...

PS: Ik kan een paar fouten gemaakt hebben, spelers vergeten zijn, fouten in de jaartallen, mijn excuses hiervoor, maar ik hoop dat alles duidelijk is!


Leuke lijst. Alleen zitten er natuurlijk ook wel een paar guards tussen, maar opvallend blijft dat toppers nog steeds van oost naar west gaan.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 21 november 2003 @ 23:09:24 #26
67205 Colplay
How you doin??
pi_14831266
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Zit natuurlijk wel wat in. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets kan bij een competitie als de NBA die afwerkt. Waarbij allemaal regels gelden als de beste nieuwelingen bij de slechtste teams.. En dat de Charlotte Bobcats volgend seizoen hun team mogen samen stellen door spelers te KIEZEN van andere teams. Voor een dergelijk 'probleem' moet dan toch ook een regel zijn, om alle 4 de gewesten in evenwicht te houden..?


De Bobcats mogen volgend jaar niet helemaal vrij kiezen he. Elk team mag acht van de eigen spelers beschermen, waar Charlotte vanaf moet blijven. Maar van Dallas, Sacramento, Lakers zijn dan nog steeds wel aardige spelers te halen....
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_14831330
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:09 schreef Colplay het volgende:

[..]

De Bobcats mogen volgend jaar niet helemaal vrij kiezen he. Elk team mag acht van de eigen spelers beschermen, waar Charlotte vanaf moet blijven. Maar van Dallas, Sacramento, Lakers zijn dan nog steeds wel aardige spelers te halen....


Ja I know, anders zou het wel een beetje té mooi zijn.. Maar ik wilde jullie niet vermoeien met een lange post
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 22 november 2003 @ 01:42:58 #28
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14834984
Tussenstand na 1st quarter: sixers - celtics 24-24
Iverson 10 punten, Pierce en Baker elk 9...

Nu ga ik slapen!

  zaterdag 22 november 2003 @ 10:11:36 #29
67205 Colplay
How you doin??
pi_14836539
Shaq is vannacht geblesseerd geraakt. Nou is het niet ernstig, maar Jackson gaat er vanuit dat hij wel een paar wedstrijdjes zal missen. Wel benieuwd of de rest het echt zo makkelijk op kan pakken zonder hem.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_14844684
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:11 schreef Colplay het volgende:
Shaq is vannacht geblesseerd geraakt. Nou is het niet ernstig, maar Jackson gaat er vanuit dat hij wel een paar wedstrijdjes zal missen. Wel benieuwd of de rest het echt zo makkelijk op kan pakken zonder hem.
Shaq was sowieso al niet echt in topvorm.. Wel jammer dat ie nu licht geblesseerd is..
LeBron James begon trouwens wel lekker dit seizoen, ook weinig van gehoord de laatste tijd. Ik vind dat Duncan en Garnett eigenlijk als enigen hun favorietenrol waar maken op het moment.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_14845759
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:14 schreef ANTWORX het volgende:
[..]
Mooi lijstje en goede opmerkingen
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Leuke lijst. Alleen zitten er natuurlijk ook wel een paar guards tussen, maar opvallend blijft dat toppers nog steeds van oost naar west gaan.
Wauw, wat een positieve reacties! Thanks ya'll! Ik probeer gewoon die feitjes te leveren die je anders nooit tegenkomt, en dat is soms heel wat werk, al dat graven en spitten... Maarja, I Just Love This Stuff!
Zal proberen nog eens wat geheimen te ontrafelen!
pi_14846935
De geruchtenmolen draait trouwens ook weer op volle toeren zeg:

Portland, Chicago, Cleveland, Toronto, Dallas en New York zijn allemaal aan het onderhandelen met elkaar met de Raptors en Bulls voorop... De Bulls bieden Jalen Rose, Donyell Marshall, Marcus Fizer en Eddie Robinson aan voor Antonio Davis, Jerome Williams, Alvin Williams en Morris Peterson, maar niet per se allemaal in dezelfde trade...

Portland wil van de ongehoorzame Bonzi Wells af, en ook Rasheed Wallace en Ruben Patterson moeten geruimd worden, en Dallas biedt nu al Antawn Jamison en Tony Delk aan... Neem daarbij dat NY altijd nog Othella Harrington voor Morris Peterson wil ruilen... Ook in Cleveland weten ze zich geen raad meer met wie er nu leider moet zijn, Ricky Davis schijnt niet meer in het plaatje te passen, en kan waarschijnlijk naar Portland...

Wat de coaches betreft: Frank Johnson (Phoenix) en Bill Cartwright (Chicago) moeten oppassen voor hun job, Doc Rivers staat al klaar, hoewel hij volgend jaar waarschijnlijk NY gaat coachen...

En dan nog het meest frappante nieuwtje:
Alonzo Mourning en Kenyon Martin van NJ lopen nu al te ruzieën. Mourning klaagde bij de media over Martin, die door zijn verzwikte enkel zijn plicht als teamleider over het hoofd zou zien. Mourning uitte dit door zielig ''My ankle, my ankle!'' te kermen tegen de journalisten... Toen Kenyon dit hoorde van de journalisten, wist hij alleen te zeggen: ''My kidney, my kidney!'', waarmee hij doelde op de nierziekte van Mourning, die hem heel 2001 deden missen... To be continued!

  zondag 23 november 2003 @ 04:20:38 #33
67205 Colplay
How you doin??
pi_14857292
Vannacht weer een echte blessuregolf. Shaq raakte gister al geblesseerd. Verder zijn ook Allen Houston, Michael Olowokandi, Jason Kidd en Carlos Arroyo geblesseerd. Is het toeval dat er nu veel blessures zijn bij zulke belangrijke spelers?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 23 november 2003 @ 11:46:48 #34
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_14858977
O'Neal raakt ieder seizoen wel een keer geblesseerd en beter nu een blessure dan in de playoffs



Antoine Walker attempts to drive past Denver Nuggets Francisco Elson
wel weer starten en 27 minuten voor Elson maar zijn schot met 2 uit 9 was bagger

don't call to the bullpen
  zondag 23 november 2003 @ 15:55:06 #35
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14864273
Ik heb toch liever dat Shaq een bessure heeft in de play-offs
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zondag 23 november 2003 @ 15:56:56 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14864328
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:55 schreef Robertje het volgende:
Ik heb toch liever dat Shaq een bessure heeft in de play-offs
Ja, dan hebben ze alleen nog "maar" Bryant, Malone en Payton...
pi_14871155
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Zit natuurlijk wel wat in. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets kan bij een competitie als de NBA die afwerkt. Waarbij allemaal regels gelden als de beste nieuwelingen bij de slechtste teams.. En dat de Charlotte Bobcats volgend seizoen hun team mogen samen stellen door spelers te KIEZEN van andere teams. Voor een dergelijk 'probleem' moet dan toch ook een regel zijn, om alle 4 de gewesten in evenwicht te houden..?


Ik weet nog toen Miami en Orlando en Vancouver en Toronto erbij kwamen, dat elk team een aantal (volgens mij 7) spelers moet aanwijzen die niet gekozen mogen worden. The Bobcats zullen dus alleen benchplayers mogen kiezen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 23 november 2003 @ 21:22:21 #38
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_14872256

Gadzuric vs Bosh
de Energizer Bunny was vandaag echt op dreef tegen de Raptors met 3 pf in 5 minuten
toch nog 19 minuten speeltijd met 4 rebounds en 4 punten waaronder een slam dunk
don't call to the bullpen
  zondag 23 november 2003 @ 21:28:46 #39
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14872462
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja, dan hebben ze alleen nog "maar" Bryant, Malone en Payton...


Als Bryant dan nog op vrije voeten is....

[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 23-11-2003 22:16]

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14875499
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:50 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik weet nog toen Miami en Orlando en Vancouver en Toronto erbij kwamen, dat elk team een aantal (volgens mij 7) spelers moet aanwijzen die niet gekozen mogen worden. The Bobcats zullen dus alleen benchplayers mogen kiezen.


Ik kopieer mijn reactie wel nog een keer..
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:11 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ja I know, anders zou het wel een beetje té mooi zijn.. Maar ik wilde jullie niet vermoeien met een lange post


Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 24 november 2003 @ 09:36:07 #41
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14880315
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:36 schreef Easy-E het volgende:
De geruchtenmolen draait trouwens ook weer op volle toeren zeg:

Portland, Chicago, Cleveland, Toronto, Dallas en New York zijn allemaal aan het onderhandelen met elkaar met de Raptors en Bulls voorop... De Bulls bieden Jalen Rose, Donyell Marshall, Marcus Fizer en Eddie Robinson aan voor Antonio Davis, Jerome Williams, Alvin Williams en Morris Peterson, maar niet per se allemaal in dezelfde trade...

Portland wil van de ongehoorzame Bonzi Wells af, en ook Rasheed Wallace en Ruben Patterson moeten geruimd worden, en Dallas biedt nu al Antawn Jamison en Tony Delk aan... Neem daarbij dat NY altijd nog Othella Harrington voor Morris Peterson wil ruilen... Ook in Cleveland weten ze zich geen raad meer met wie er nu leider moet zijn, Ricky Davis schijnt niet meer in het plaatje te passen, en kan waarschijnlijk naar Portland...

Wat de coaches betreft: Frank Johnson (Phoenix) en Bill Cartwright (Chicago) moeten oppassen voor hun job, Doc Rivers staat al klaar, hoewel hij volgend jaar waarschijnlijk NY gaat coachen...

En dan nog het meest frappante nieuwtje:
Alonzo Mourning en Kenyon Martin van NJ lopen nu al te ruzieën. Mourning klaagde bij de media over Martin, die door zijn verzwikte enkel zijn plicht als teamleider over het hoofd zou zien. Mourning uitte dit door zielig ''My ankle, my ankle!'' te kermen tegen de journalisten... Toen Kenyon dit hoorde van de journalisten, wist hij alleen te zeggen: ''My kidney, my kidney!'', waarmee hij doelde op de nierziekte van Mourning, die hem heel 2001 deden missen... To be continued!


Er is natuurlijk het grootste gerucht dat als Kobe Bryant op vrije voeten blijft hij volgend seizoen zal getrade worden voor T-mac...
pi_14885080
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:05 schreef Kluupkluup het volgende:

Ik kopieer mijn reactie wel nog een keer..


Ja sorry, ik reageerde al op het bericht pagina 1, zonder pagina 2 te lezen
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 24 november 2003 @ 14:45:29 #43
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14888048
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:28 schreef Robertje het volgende:

[..]

Als Bryant dan nog op vrije voeten is....


hoe zit die shit nu eigenlijk...? 'k heb half wat gehoord:?
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  maandag 24 november 2003 @ 18:40:08 #44
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14894400
New Jersey Nets center Alonzo Mourning heeft vandaag aangekondigd te zullen stoppen met basketbal. De 2-voudig 'Defensive player of the year' heeft nog te veel last van een nierziekte en is genoodzaakt een eind aan zijn carriere te maken...

pi_14896355
Bill Cartwright weg als coach bij Chicago... gaat lekker zo...
Hij zal worden vervangen door Interim coach Pete Myers...
Volgens GM John Paxson zullen er zeer waarschijnlijk nog meer veranderingen volgen... wie wil Jalen Rose hebben??
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_14897538
De Raps! Alleen Rose wil de Raps niet! Althans dat zegt ie zelf... Wellicht dat met de coachwissel in Chicago men gaat proberen meer uit de spelers te persen, en dat er betere resultaten geboekt gaan worden, maar het lijkt mij waarschijnlijker dat ze nog slechter zullen worden, en dan alsnog Rose en Marshall naar Toronto gaan sturen in ruil voor Davis, Williams en Peterson, wat mijns inziens een erg stomme deal is.

Ze hebben al een C en een PF, dus zou Davis van de bank af moeten komen, zou stom zijn, en PG's hebben ze al in Hinrich en Crawford, dus geen plaats voor de tevens versleten Alvin Williams. Nou en tot slot heeft Peterson een zeer matig seizoen tot nog toe, dus of de Bulls er op vooruit gaan???

Over die expansiedraft van Charlotte, ik heb gelezen dat de Nuggets al bekend hebben gemaakt Marcus Camby en de in Charlotte opgegroeide Rodney White niet te ''beschermen''. Maar of dit allemaal waar is moet nog blijken... Het is niet zo dat je alleen benchplayers kan kiezen hoor... (zie Camby)

Ligt het aan mij of spelen Elson en Gadzuric beter vanaf de bank dan in de basisvijf??

Of Kobe Bryant ooit nog geruild zal worden met Tracy Mcgrady betwijfel ik, Tracy wil net zo graag teamleider zijn als Kobe, dus zouden de Lakers er niks op vooruit gaan. En daarbij, Kobe heeft niks met Orlando, en Tracy heeft niks met LA. Een andere mogelijkheid zou zijn om Shaq terug naar Orlando te sturen, als free agent of in een trade, maarja, ook dan zouden ze Mcgrady aan moeten bieden...

Hoe het zit met die rechtzaak van Kobe interesseerd mij eigenlijk al lang niet meer, ik kan dus ook niet uitleggen wat er eigenlijk allemaal gebeurd is...

En ten slotte: Ja het is zielig voor Alonzo, zeker als je terugdenkt aan wat Kenyon zei over zijn nieren, die zal zich nu wel twee keer bedenken voordat ie zijn muil opentrekt...

  maandag 24 november 2003 @ 21:57:52 #47
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14901292
Ik las net dat Alonzo Mourning stopt met basketball. Zie Dacray voor meer info.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:42:17 #48
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14912022
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:57 schreef Robertje het volgende:
Ik las net dat Alonzo Mourning stopt met basketball. Zie Dacray voor meer info.
Zie paar posts hierboven voor meer info...
pi_14914758
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:25 schreef Easy-E het volgende:
De Raps! Alleen Rose wil de Raps niet! Althans dat zegt ie zelf... Wellicht dat met de coachwissel in Chicago men gaat proberen meer uit de spelers te persen, en dat er betere resultaten geboekt gaan worden, maar het lijkt mij waarschijnlijker dat ze nog slechter zullen worden, en dan alsnog Rose en Marshall naar Toronto gaan sturen in ruil voor Davis, Williams en Peterson, wat mijns inziens een erg stomme deal is.

Ze hebben al een C en een PF, dus zou Davis van de bank af moeten komen, zou stom zijn, en PG's hebben ze al in Hinrich en Crawford, dus geen plaats voor de tevens versleten Alvin Williams. Nou en tot slot heeft Peterson een zeer matig seizoen tot nog toe, dus of de Bulls er op vooruit gaan???


Probleem is dat ze toch niet zo tevreden zijn over Curry en Chandler is blessure gevoelig. Antonio Davis is een erg goede speler die in het Oosten wel als center kan spelen. Veel ervaring en hij voelt zich thuis in Chicago aangezien zijn vrouw daar nog steeds een huis heeft. Peterson heeft een slecht jaar omdat de coach het niet in hem ziet zitten. Alvin Williams, die inmiddels uit de trade gehaald is vanwege zijn blessure en operaties in het verleden, zat erbij omdat Hinrich nog (lang) niet een NBA waardige guard is, en Crawford goed is, maar eigenlijk een SG en geen point guard. Vandaar dat Pippen vaak point forward speelt. Volgend jaar speelt Jay Williams weer maar dit seizoen niet.

Voor jou misschien wel leuk, maar er is een kans dat Ricky Davis (van Cleveland) naar Toronto gaat. Paul Silas wil hem kwijt omdat hij een headcase is. Maar talent heeft ie wel.

quote:
Over die expansiedraft van Charlotte, ik heb gelezen dat de Nuggets al bekend hebben gemaakt Marcus Camby en de in Charlotte opgegroeide Rodney White niet te ''beschermen''. Maar of dit allemaal waar is moet nog blijken... Het is niet zo dat je alleen benchplayers kan kiezen hoor... (zie Camby)
Rodney White valt erg tegen, en Camby, misschien vanwege zijn verleden. Hij staat toch bekend als Cotton Camby. Geen enkel jaar 82 games gespeeld. Of anders misschien zijn contract, die is misschien te hoog. Verder zou een free agent (center) die ze op het oog hebben en misschien al te kennen heeft gegeven te willen komen. Maar toch vreemd om een starter gratis te laten gaan.
quote:
Ligt het aan mij of spelen Elson en Gadzuric beter vanaf de bank dan in de basisvijf??

Of Kobe Bryant ooit nog geruild zal worden met Tracy Mcgrady betwijfel ik, Tracy wil net zo graag teamleider zijn als Kobe, dus zouden de Lakers er niks op vooruit gaan. En daarbij, Kobe heeft niks met Orlando, en Tracy heeft niks met LA. Een andere mogelijkheid zou zijn om Shaq terug naar Orlando te sturen, als free agent of in een trade, maarja, ook dan zouden ze Mcgrady aan moeten bieden...


Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, Kobe for Tracy zal niet zo snel gebeuren om de redenen die jij al aangeeft. Ik denk dat Kobe of blijft of als free agent zal vertrekken. Ik denk dat hij genoeg geld heeft (denk aan het Adidas contract) en "paar extra dollars" wel laat schieten om lekker te gaan spelen waar hij wil spelen. Ik heb al gehoord dat een team als Memphis kans maakt omdat Jerry West daar GM is. Ben echt benieuwd, overigens heeft Kobe gezegd dat als hij weg gaat dat dat komt door Shaq.
quote:
En ten slotte: Ja het is zielig voor Alonzo, zeker als je terugdenkt aan wat Kenyon zei over zijn nieren, die zal zich nu wel twee keer bedenken voordat ie zijn muil opentrekt...
Vond Alonzo opmerking ook niet slim. Hij maakte een denigrerende (spelling??) o[merking over de blessure van K-Mart. Maar Kenyon had er gewoon niet op moeten reageren, en zeker niet over de nieren van Zo.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  dinsdag 25 november 2003 @ 15:59:05 #50
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14918715
Kobe speelt dit jaar voor grof geld op nike.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14920523
Nou of Davis in het oosten nog fatsoenlijk center kan spelen betwijfel ik, in zijn eerste seizoen met de Raptors ('99-'00) lukte hem dat nog wel aardig, maar dit seizoen krijgt hij geen schot los, en blocken kan ie ook niet meer. Wat mij betreft mag Ricky Davis gerust de grens oversteken, maar dan krijg je ongetwijfeld een strijd tussen Carter en hem, wat nooit goed is voor de chemistry. ''We'' hebben meer aan een center, Ilgauskas schijnt ook beschikbaar te zijn, en kan scoren, maar is ook te blessuregevoelig...

Verder denk ik dat White tegenvalt omdat hij simpelweg geen tijd krijgt, omdat hij overhoop ligt met zijn coach. Als jonge spelers weinig tijd krijgen, zie je vaak dat ze stunts gaan uithalen, maar die mislukken dan altijd, en zo krijgt men geen vertrouwen in je he... Desalniettemin kan White (als hij start) nog wel 10 punten en 5 rebounds inleggen.

En over die expansiedraft: neem Toronto, Michael Curry (3,7 ppg, 0,8 rpg) is starter, Chris Bosh (9,8 ppg, 5,3 rpg) komt van de bank af... Wie geef je het liefste weg?? Lijkt me duidelijk! Curry = gone! Toch kijk ik erg uit naar ''mijn eerste expansiedraft'' Ben echt benieuwd hoe dat zal gaan!

Het laatste nieuws is dat Chicago Scott Skiles wil aannemen als coach, en diverse spelers hebben zich daar al zeer negatief over uitgelaten... Dat belooft weinig goeds! Ook Doc Rivers maakt nog een kansje...
Rodney White kwam vorig jaar toch nog aan 9,0 ppg en 3,0 rpg in 72 wedstrijden voor Denver, en was daarmee derde scorer van hun team!

  dinsdag 25 november 2003 @ 18:41:20 #52
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14923271
Leuk plaatje...
Die Shaq toch..
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14925444
Damn! Ik had er al wel verhalen van gelezen, maar nog nooit gezien! Was dat niet in zijn rookiejaar?? Had ie dat in Phoenix toen ook niet geflikt?? Is echt niet meer normaal man! Stort in mekaar net peperkoek haha! Die man is echt zo vet, literally! Respect!
  dinsdag 25 november 2003 @ 20:14:41 #54
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14925740
Ik weet niet wanneer hij de basket naar beneden trok...maar het blijft leuk om te zien. Morgenavond op training ook ff proberen
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14927912
Haha nou succes! Owja hier las ik het: ''De eerste keer dat O'Neal op de nationale televisie verscheen, in een wedstrijd tegen de Phoenix Suns, dunkte hij met zoveel geweld dat het bord versplinterde en de metalen steunen verbogen, waardoor de hele stellage tegen de vlakte ging. De volgende keer dat hij op tv was leidde hij de Magic naar een overwinning na drie verlengingen op de New York Knicks. Dat deed een producer opmerken: De ene week zorgt hij voor een tvoponthoud van 35 minuten omdat het bord gerepareerd moet worden en een week later levert hij ons de eerste wedstrijd met drie verlengingen in 17 jaar!''
  woensdag 26 november 2003 @ 05:39:13 #56
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_14934562

Dan vs Coleman

goed nachtje voor Elson e Gadzuric
Elson zijn eerste double-double met 15 punten en 11 plukkers van het bord
en de Energizer Bunny komt tot 8 punten en 9 rebounds

don't call to the bullpen
  woensdag 26 november 2003 @ 09:56:18 #57
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_14936287
Heel jammer dat Zo is gestopt. Verrassend is het niet. De afgelopen twee seizoenen kwam hij al nauwelijks in actie.

Groot sportman met mooie carrière maar helaas: geen ring.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 26 november 2003 @ 10:44:53 #58
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14937171
quote:
Op woensdag 26 november 2003 05:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Elson zijn eerste double-double met 15 punten en 11 plukkers van het bord
Dit schreef NBA.com:
quote:
Without Shawn Marion, the Phoenix Suns had trouble stopping Francisco Elson and rookie Carmelo Anthony inside.
Elson set career highs with 16 points and 10 rebounds and Anthony scored 17 points as the Denver Nuggets routed the Suns, 110-80 on Tuesday.

"I'm happy, first career double-double in the NBA," Elson said.


Ook had ie nog 4 steals en 3 blocks...
Lijkt me fantastisch als Elson zich blijft ontwikkelen zodat we eindelijk weer een goede Nederlandse NBA-speler te zien krijgen.
  woensdag 26 november 2003 @ 11:12:06 #59
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_14937829
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:04 schreef Easy-E het volgende:
Damn! Ik had er al wel verhalen van gelezen, maar nog nooit gezien! Was dat niet in zijn rookiejaar?? Had ie dat in Phoenix toen ook niet geflikt?? Is echt niet meer normaal man! Stort in mekaar net peperkoek haha! Die man is echt zo vet, literally! Respect!
Ja, was in zijn rookie jaar. En tegen Phoenix trok 'ie de hele stellage plat.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 26 november 2003 @ 11:13:50 #60
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14937878
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:12 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, was in zijn rookie jaar. En tegen Phoenix trok 'ie de hele stellage plat.


Was hij niet de 1e en enige die in zijn 1e week als prof meteen player of the week werd?
  woensdag 26 november 2003 @ 11:14:19 #61
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_14937897
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dit schreef NBA.com:
[..]

Ook had ie nog 4 steals en 3 blocks...
Lijkt me fantastisch als Elson zich blijft ontwikkelen zodat we eindelijk weer een goede Nederlandse NBA-speler te zien krijgen.


Hoop dat zowel Dan als Francisco zich goed ontwikkelen. En samen naar een kampioensploeg gaan.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 26 november 2003 @ 11:14:58 #62
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_14937917
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Was hij niet de 1e en enige die in zijn 1e week als prof meteen player of the week werd?


Yep.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 26 november 2003 @ 11:18:05 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14938018
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:14 schreef Barca het volgende:

[..]

Yep.


Inderdaad, na gemiddelden van 25.8 points and 16.4 rebounds...
Zijn enige triple-double is ook een fijne, 24 points, career-high 28 rebounds and career-high 15 blocks!
  woensdag 26 november 2003 @ 11:18:23 #64
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_14938024
Shaquille O'Neal
From Wikipedia, the free encyclopedia.

Shaquille Rashaun O'Neal (born March 6, 1972) in Newark, New Jersey is the one of the most dominant basketball players today. He led the Los Angeles Lakers to three NBA Finals victories in a row (2000, 2001, 2002). He was selected as the Finals MVP for each of his victories. Among other centers in NBA history, he has the best scoring average in the Finals. Finals are the most important games of any kind, so a player who is able to score many points in important games like the Finals could help his team to victory. He was also voted as the 1999-2000 Most Valuable Player for the regular season by the media. He was also voted four times for the All-NBA First Team selection(1997-98, 1999-2000, 2000-01, 2001-02). He was Selected in 1996 as one of the 50 Greatest Players in NBA History. He was only 24 years old at that time. He has been voted in and played in every All-Star game since the first year he had entered the NBA (1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2002). In 1999, the only season O'Neal did not play in an all-star game, there wasn't any all-star game because of an NBA players lock-out.

O'Neal lived a good part of his childhood in Germany, where his father was stationed as a military officer. It was while there that he learned to play basketball.

As a young man, he attended LSU, where he first became known by many basketball fans around the globe. In 1992 he was chosen by the Orlando Magic, and he helped the team to 41 wins that year, missing the playoffs by one game. He further raised his fame that year with two backboard-shattering dunks, both on national TV: The first came against the Phoenix Suns on NBC and the other against the New Jersey Nets, on TNT.

In the 1993-94 season, Shaq helped the Magic to their first playoff berth ever, and he also debuted in Hollywood, and released a rap CD, named Shaq Diesel. The movie Blue Chips, alongside teammate Anfernee Hardaway and Nick Nolte, marked his Hollywood debut.

In 1994-1995, O'Neal and Hardaway helped their team reach the NBA Finals, but they were swept in four games by Hakeem Olajuwon, Kenny The Jet Smith and the rest of the Houston Rockets.

After the 1995-1996 season, Shaq, asking for 120 million dollars over seven years, left Orlando to join the Lakers.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 26 november 2003 @ 14:20:56 #65
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14942943
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:41 schreef Robertje het volgende:
Leuk plaatje...
Die Shaq toch..
[afbeelding]
Kreeg ie daar geen Technical foul voor...

Wat een monster die vent ... hij mocht nooit naar t westen gaan...
Tja zo'n center kom maar 1 keer elke decennia langs en voorlopig is er eigenlijk niemand die hem echt kan afstoppen

pi_14944884
Dit staat bij RULES op NBA.com
Any player whose contact with the basket ring or backboard causes the back-board to shatter or makes the ring unplayable will be penalized in the following manner:
(1) Pre-game and/or Half-time warm-ups-No penalty to be assessed by officials.
(2) During the game-Non-unsportsmanlike conduct technical foul. Under NO circumstances will that player be ejected from the game. The Commissioner will review all actions and plays involved in the shattering of a backboard.


Darryl Dawkins wist wel raad met de basket, hij is de hardste dunker aller tijden, en daarnaast, hij gaf ze ook nogeens allemaal een naam, zo noemde ie de bovenstaande:

The Chocolate-Thunder-Flying, Robinzine-Crying, Teeth-Shaking, Glass-Breaking, Rump Roasting, Bun-Toasting, Wham-Bam-Glass-Breaker-I-Am-Jam.
--Darryl Dawkins, on his dunk that shattered the fiberglass backboard at the Municipal Auditorium in Kansas City on November 13, 1979


Ook Robert 'Tractor' Traylor gooit zijn gewicht graag in de rondte, zoals hier te zien is in zijn Michigan-days...

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 26-11-2003 15:40]

  woensdag 26 november 2003 @ 15:36:30 #67
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14945161
AirCanada probeert het ook...

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 27 november 2003 @ 14:34:38 #68
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14971997
De Magic heeft vanacht zijn 14 opeenvolgende wedstrijd verloren...
pi_14976304
Tsja het is een triestige zaak. De Magic is een donutploeg, dat mag wel duidelijk zijn. Hoewel Steven Hunter en Andrew Declerq (beiden behalen nog wel aardige stats) het gat trachten op te vullen, maken ze geen schijn van kans tegen sterkere Eastcenters als Ben Wallace, Zydrunas Ilgauskas, Jermaine O'Neal...

Tracy Mcgrady en Tyronn Lue behalen beide nog zeer aardige stats, maar Juwan Howard en Drew Gooden, die de insidescoring zouden moeten regelen, schieten veel te slecht...

Dan heb je nog de rookies Reece Gaines, Keith Bogans en Zaza Pachulia, die in de Summerleagues geweldig spelen, maar er nu totaal niet aan te pas komen...

Neem daarbij het wegvallen van één van NBA's beste 3p-schutters, Pat Garrity, en het voort blijven sukkelen van Grant Hill, en je ziet gelijk dat er naast Tracy geen echte leiders meer op het veld staan...

Wat kwaliteit betreft moeten ze de playoffs toch echt wel kunnen halen, maar het ziet er nu al niet meer naar uit dat dat gaat lukken...


Rookies Bogans, Pachulia en Gaines leren harde lessen dit jaar...

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 27-11-2003 17:01]

  donderdag 27 november 2003 @ 17:35:43 #70
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_14977706
Dat McGrady weggaat bij Orlando Magic zou me niet verbazen.

Maar denk niet dat Kobe weggaat bij de Lakers. En ik verwacht geen celstraf.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_14986389
quote:
Neem daarbij het wegvallen van één van NBA's beste 3p-schutters, Pat Garrity, en het voort blijven sukkelen van Grant Hill, en je ziet gelijk dat er naast Tracy geen echte leiders meer op het veld staan...
Dit lijkt me momenteel het grootste verlies van Orlando. Grant Hill moet het team dragen samen met T-mac.. En Tracy kan het duidelijk niet alleen. Tis eigenlijk nu al een verloren seizoen....
1 pluspuntje dan: Ze mogen volgend jaar als 1e een rookie kiezen , Hill is er dan weer bij en als ze T-Mac kunnen houden..... Dan komt het wel weer goed met Orlando
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 27 november 2003 @ 22:44:57 #72
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_14986818
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:33 schreef Kluupkluup het volgende:


1 pluspuntje dan: Ze mogen volgend jaar als 1e een rookie kiezen ,


zullen ze toch echt eerst de draft-lottery moeten winnen
don't call to the bullpen
pi_14987934
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:44 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

zullen ze toch echt eerst de draft-lottery moeten winnen


De kans is groter dat ze die loterij winnen dan een wedstrijd ..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 27 november 2003 @ 23:45:30 #74
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_14988894
quote:
Op donderdag 27 november 2003 23:14 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

De kans is groter dat ze die loterij winnen dan een wedstrijd ..


Vrijdagnacht gaan ze de Raptors verslaan
don't call to the bullpen
  vrijdag 28 november 2003 @ 09:30:39 #75
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14993924
Scott Skiles wordt de nieuwe coach van de Chicago Bulls.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 28 november 2003 @ 10:45:35 #76
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_14995426
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 09:30 schreef Robertje het volgende:
Scott Skiles wordt de nieuwe coach van de Chicago Bulls.
Wat een slechte aankoop van de Bulls, ze hadden beter Doc Rivers gehuurd... man die gaan daar spijt van hebben!!!
  vrijdag 28 november 2003 @ 11:01:22 #77
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_14995682
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 10:45 schreef ANTWORX het volgende:

[..]

Wat een slechte aankoop van de Bulls, ze hadden beter Doc Rivers gehuurd... man die gaan daar spijt van hebben!!!


Ik denk dat de Bulls een goeie keuze hebben genomen. Time will tell
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_14997204
Mijn cluppie doet het erg goed, go Pacers
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14997906
LoL, ik had die wedstrijd en die actie van Shaq nog live gezien toen op t.v.

Heeft iemand ergens een biografie van Elson en Gadzurdic ?

...
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:03:18 #80
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14998367
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Mijn cluppie doet het erg goed, go Pacers
Hoe kun je nu voor de Pacers zijn? Die ploeg doet mij helemaal niks...

Ik vraag me nog erger af wat je met Ajax moet

  vrijdag 28 november 2003 @ 14:06:13 #81
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15000241
K denk dat de MVP dit jaar waarschijnlijk Allen Iverson word als ze de Eastern conference Finals winnen of Baron Davis in het oosten...

Voor t westen is het wat moeilijker maar k heb drie kandidaten

1. SHAQ
2. Bryant
3. Garnett (die verdient hem eigenlijk het meeste)!!!!

pi_15001231
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:45 schreef Choller het volgende:
Heeft iemand ergens een biografie van Elson en Gadzurdic ?
De site van Dan Gadzuric' collegeploeg, de Bruins, heeft nog een heleboel stats en weetjes liggen van zijn college-days:
http://uclabruins.ocsn.com/sports/m-baskbl/mtt/gadzuric_dan00.html

En natuurlijk de playerfiles op NBA.com:
http://www.nba.com/playerfile/dan_gadzuric/index.html?nav=page
http://www.nba.com/playerfile/francisco_elson/index.html?nav=page

quote:
Op donderdag 27 november 2003 23:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Vrijdagnacht gaan ze de Raptors verslaan
Ik heb anders een kruisje staan bij de Raptors in de toto hoor, niet bij de Magic!

Ik denk dat de Bulls meer hebben aan Skiles dan aan Rivers, ze moeten een coach hebben die bereid is ze alle hoeken van de lockerroom te laten zien, geen playerscoach zoals Doc. Die verwaande kindertjes moeten een strenge leraar hebben...

Verder ben ik een Pacershater, die nieuwe retrojerseys zijn ook echt te erg, koeilelijk gewoon...

Ik denk dat Bryant en O'Neal sowieso geen MVP worden, meer iets voor Iverson, B.Davis, of Duncan of Garnett... Zou Davis echter met de trofee naar huis gaan, dan is hij misschien wel de slechte MVP in jaren...

  vrijdag 28 november 2003 @ 15:40:58 #83
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15002805
Ik heb op de toto Magic gezet Je weet het maar nooit.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:43:16 #84
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15002876
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 15:40 schreef Robertje het volgende:
Ik heb op de toto Magic gezet Je weet het maar nooit.
K weet ni welke NBA dat jij bekijkt maar Baron Davis is op het moment een van de beste spelers in da game...
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:44:45 #85
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15002918
Ik denk dat Jermaine O'neall een goede kans maakt om mvp te worden. Is een goede aanvallende speler, en een zeer goede verdediger. Verder doet Indiana mij ook niet veel, al zijn ze nog zo goed.
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:46:01 #86
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15002948
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 15:43 schreef ANTWORX het volgende:

[..]

K weet ni welke NBA dat jij bekijkt maar Baron Davis is op het moment een van de beste spelers in da game...


Je quote de verkeerde. . Davis is goed, maar niks vergeleken met Duncan vorig jaar bijvoorbeeld.
pi_15003376
Precies dat bedoel ik... Natuurlijk is ie goed, maar zet hem naast Iverson, Duncan, O'Neal, Bryant, Malone, Jordan en al die andere mannen, en je ziet dat hij een gewoon niet in het rijtje past, als Mashburn terugkomt wordt hij weer tweede man, niet zoals voorgaande jaren, maar zijn cijfers zullen dan weer geweldig zakken...
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:24:06 #88
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15003926
Ik vind datBaron Davis ook niet een uitstraling heeft van een MVP...maar dat is mijn mening
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_15012385
Baron Davis is dit seizoen erg goed, en als hij deze vorm houdt, dan zou het terecht zijn dat hij MVP wordt. Nummer 2 in scoren, nummer 2 in steals, nummer 3 in assists, de meeste 3 punters raakgeschoten (2x zoveel als de nummer 2 Eddie Jones), en laatst nog een fantastiche dunk over Billups (niet zeker van Billups) om de wedstrijd tegen Detroit te winnen. En Detroit is niet de slechtste in het oosten.

Maar Garnett is ook erg goed, Iverson ook, natuurlijk Duncan, en ik denk dat New Jersey wel weer gaat draaien en Kidd ook weer een kans maakt.

"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 28 november 2003 @ 22:41:55 #90
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15012785
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:25 schreef Omega het volgende:
Baron Davis is dit seizoen erg goed, en als hij deze vorm houdt, dan zou het terecht zijn dat hij MVP wordt.
MVP wordt je alleen als je team een overwinning of 50 haalt of als je team een flinke verbetering maakt t.o.v. vorig jaar... Anders niet. Dus het wordt afwachten wie daarvoor in aanmerking komen. Denk dat Duncan en Garnett de grootste kans maken. Davis is een goede speler maar nadeel aan hem is dat ie slecht 41% raak schiet...

Misschien als Detroit het nog wat beter gaat doen dat Wallace ook een goede kans maakt...

  zaterdag 29 november 2003 @ 11:21:21 #91
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15018523

Elson gaat lekker met zijn Nuggets
met de komende week de Clippers,Cavaliers en 2x de GS Warriors als tegenstander moet de koppositie in de midwestern divison toch haalbaar zijn voor de Niggets
don't call to the bullpen
  zaterdag 29 november 2003 @ 14:16:14 #92
67205 Colplay
How you doin??
pi_15020831
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Elson gaat lekker met zijn Nuggets
met de komende week de Clippers,Cavaliers en 2x de GS Warriors als tegenstander moet de koppositie in de midwestern divison toch haalbaar zijn voor de Niggets
En dinsdag is hij bij Canal+. Ik ben benieuwd.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15022052
Ja als je ziet dat heel de Midwest dicht op elkaar zit, dan is DIT hun om ook eens bovenaan te staan...
Team.........W.L
DAL..........10..6
UTA...........9..6
HOU..........9..6
DEN...........9.6
MIN............9.7
SAS...........9.7
MEM..........6.8
Met de struggles van Dallas en Houston de laatste dagen, en dat uitermate lichte schedule van Denver deze week, kunnen ze zomaar ineens bovenaan staan, en dan zou dat de eerste keer zijn sinds....sinds..... De tijden van Alex Englisch en Fat Lever??? Zou zeker wel meesterlijk zijn!

En okee, Baron Davis staat aan de top met een heleboel statistieken, en misschien is hij dan toch wel de waardevolste speler in de league, maar vergeleken met vroegere MVP's is hij niet zoveel waard, maar ja alles is afwachten tot de terugkeer van Jamal...

Ennuh mijn gok in de toto op Toronto heeft toch maar weer goed uitgepakt! Nobody Fucks With The Raps! Tweedes in de toto!

pi_15023084

MVP's
2003 Tim Duncan: 23,3 ppg, 12,9 rpg, 3,9 apg, 2,9 bpg, .513 FG%
2002 Tim Duncan: 25,5 ppg, 12,7 rpg, 3,7 apg, 2,5 bpg, .779 FT%
2001 Allen Iverson: 31,1 ppg, 3,8 rpg, 4,6 apg, 2,5 spg, .420 FG%
2000 Shaq O'Neal: 29,7 ppg, 13,6 rpg, 3,8 apg 3,0 bpg, .574 FG%
1999 Karl Malone: 23,8 ppg, 9,4 rpg, 4,1 apg, 1,3 spg, .788 FT%
1998 Mike Jordan: 28,7 ppg, 5,8 rpg, 3,5 apg, 1,7 spg, .465 FG%
1997 Karl Malone: 27,4 ppg, 9,9 rpg, 4,5 apg, 1,4 spg, .550 FG%
1996 Mike Jordan: 30,4 ppg, 6,6 rpg, 4,3 apg, 2,2 spg, .495 FG%
1995 D. Robinson: 27,6 ppg, 10,8 rpg, 2,9 apg, 3,2 bpg, .530 FG%
1994 H. Olajuwon: 27,3 ppg, 11,9 rpg, 3,6 apg, 3,7 bpg, .528 FG%
1993 Ch. Barkley: 25,6 ppg, 12,2 rpg, 5,1 apg, 1,6 spg, .520 FG%

Da's een imposant rijtje, niet?? Wat volgens mij het verschil is tussen de teams waar deze spelers in zaten, en die waar Baron in zit, is dat de Hornets helemaal niet zo ver zullen komen in de playoffs... De Pistons, Nets, Pacers en zelfs Sixers maken volgens mij veel meer kans op de Semifinals...

pi_15033626
En ja hoor, het is bekend gemaakt dat de Bulls Jalen Rose, Donyell Marshall en Lonny Baxter naar Toronto sturen voor Antonio Davis, Jerome Williams en Chris Jefferies...

Theoretisch gezien krijgen de Raps nu twee man die 20 punten gemiddeld moeten kunnen scoren, maar allebei hebben ze een twijfelachtige reputatie... Baxter is altijd leuk om te hebben, moet ook wel 10 punten en 5 rebounds in kunnen leggen...

Afscheid nemen van Davis zal niet meevallen, hij was de ongetwijfelde leider van de Raptors in moeilijke Carterloze dagen, maar als hij gelukkiger denkt te zijn in Chicago dan moet hij daar maar heengaan... Ook Jerome was één van mijn favorieten, met zijn harde werken en zijn capriolen, maar ja, hij en Jefferies konden niet consistent scoren, net als Davis dit seizoen eigelijk...

We moeten vooruit, en ik hoop dat 'we' de playoffs nog kunnen halen, al is het wel afwachten ofdat Rose uberhaupt wel de grens over wil steken, omdat hij zich daar eerder al negatief over had uitgelaten...

  zondag 30 november 2003 @ 14:36:00 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15036836

Allen Iverson lekker op dreef met 50 punten in een overwinning op Atlanta...
Het was zijn 9e wedstrijd waarin hij 50 punten of meer scoorde.

  maandag 1 december 2003 @ 11:55:38 #97
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15056286
Iverson was echt on fire !!! hij was overal op de vloer unstoppable

Toch een supertalent die Iverson!!! K denk dat ie zijn klein gestalte goed uitspeelt in de NBA door supersnelle moves en ongelofelijke gevoel voor de basket te hebben... als ie zo'n tempo volhoudt dan heeft ie goed kans om met de MVP te lopen

  maandag 1 december 2003 @ 13:14:14 #98
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15058138
De krachtsverhoudingen tussen West en Oost zijn wel weer duidelijk gemaakt afgelopen nacht.

Pacers kansloos bij de Lakers, Nets ingemaakt door de Kings (rust 28-60!!!).

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_15062533
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:21 schreef Easy-E het volgende:
En ja hoor, het is bekend gemaakt dat de Bulls Jalen Rose, Donyell Marshall en Lonny Baxter naar Toronto sturen voor Antonio Davis, Jerome Williams en Chris Jefferies...

Theoretisch gezien krijgen de Raps nu twee man die 20 punten gemiddeld moeten kunnen scoren, maar allebei hebben ze een twijfelachtige reputatie... Baxter is altijd leuk om te hebben, moet ook wel 10 punten en 5 rebounds in kunnen leggen...

Afscheid nemen van Davis zal niet meevallen, hij was de ongetwijfelde leider van de Raptors in moeilijke Carterloze dagen, maar als hij gelukkiger denkt te zijn in Chicago dan moet hij daar maar heengaan... Ook Jerome was één van mijn favorieten, met zijn harde werken en zijn capriolen, maar ja, hij en Jefferies konden niet consistent scoren, net als Davis dit seizoen eigelijk...

We moeten vooruit, en ik hoop dat 'we' de playoffs nog kunnen halen, al is het wel afwachten ofdat Rose uberhaupt wel de grens over wil steken, omdat hij zich daar eerder al negatief over had uitgelaten...


Donyell Marshall is een goede voor de raptors een beetje een speler zoals Jerome maar iets langer en een betere touch, maar Jerome had meer energy en werklust. Ik vind het een goede trade voor de raptors.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_15062558
Tuurlijk is het westen beter dan het oosten, maar om nou op 2 wedstrijden van gisteravond die mening te baseren. Beide east teams speelden uit en voor Indiana was het de 5e wedstrijd in 7 dagen.
Ook SA verloor dik van de Lakers in LA dus geen schande voor Indiana.

Paar weken terug verloor LA van New Orleans en Detroit, toen was het oosten ook niet meteen beter dan het westen.

Nogmaals je hebt helemaal gelijk dat het westen beter is, maar ik vind gisteravond nou niet helemaal eerlijk om dat als bewijs op te brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door Omega op 01-12-2003 16:08]

"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 1 december 2003 @ 20:31:33 #101
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_15069859
Kings - Nets. Wat een game! 60 - 28 bij rust. 105 - 92 eindstand.

Wat een geile passes ... en Stojakovic schiet 3 op 5 driepunters (waarvan eerst 3 op 3 en daarna 0 op 2), maar ook net zo makkelijk een backdoor afronden met een lay-up. Hij miste alleen een alley-oop.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 1 december 2003 @ 22:57:59 #102
67205 Colplay
How you doin??
pi_15075254
Vannacht gaat het eindelijk gebeuren. Antonio McDyess gaat eindelijk spelen voor de Knicks. Ben benieuwd of hij het nog een beetje kan.

Want de ploeg had maar weinig sterke lange mannen, maar nu Mutombo laat zien nog wel degelijk te kunnen basketballen en een goede McDyess is het toch een ander verhaal. Al zal het nog wel een tijdje duren voor hij weer op niveau is en ook weer een respectabel aantal minuten kan maken. Want Cheney had al aangegeven de forward rustig te willen brengen.

"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:46:19 #103
67205 Colplay
How you doin??
pi_15087698
En McDyess was er idd weer vannacht en wel voor 13 minuten. Een echt succes was het (natuurlijk) nog niet. 2 punten en 0-5 van het veld met 2 TO's. Wel drie rebounds en een block. Maar dit duurt nog wel een paar weken voor hij weer beetje in ritme is.

En vannacht Elson op Canal+....:P

"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 2 december 2003 @ 18:48:58 #104
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15096609
Utah blijft verbazen! Weer gewonnen, nu van de Nets.

Vannacht een hele leuke wedstrijd... Cleveland tegen Denver. Carmelo tegen Lebron, (en Lebron tegen Elson). Denver zal wel gaan winnen denk ik aangezien Cleveland 31 uitwedstijden al niet gewonnen heeft!

  dinsdag 2 december 2003 @ 19:23:30 #105
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_15097531
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:46 schreef Colplay het volgende:
En McDyess was er idd weer vannacht en wel voor 13 minuten. Een echt succes was het (natuurlijk) nog niet. 2 punten en 0-5 van het veld met 2 TO's. Wel drie rebounds en een block. Maar dit duurt nog wel een paar weken voor hij weer beetje in ritme is.

En vannacht Elson op Canal+....:P


Om 4 uur?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 2 december 2003 @ 23:56:49 #106
67205 Colplay
How you doin??
pi_15104883
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Om 4 uur?


Nee, 2 uur al
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15104943
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 23:56 schreef Colplay het volgende:

Nee, 2 uur al


Mooi, dat hou ik wel vol, 4 uur was wat aan de late/vroege kant voor mij
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 3 december 2003 @ 00:13:08 #108
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15105287
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 23:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:


Mooi, dat hou ik wel vol, 4 uur was wat aan de late/vroege kant voor mij


pech Tony,zie TT C+ pag 700 het wordt toch 0400
Nuggets vs Cavaliers begint vannacht om 0300 West Europese tijd
en dan krijg je er ook nog het gebruikelijke uurtje vertraging van C+ erbij
don't call to the bullpen
pi_15105325
quote:
Op woensdag 3 december 2003 00:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:


pech Tony,zie TT C+ pag 700 het wordt toch 0400
Nuggets vs Cavaliers begint vannacht om 0300 West Europese tijd
en dan krijg je er ook nog het gebruikelijke uurtje vertraging van C+ erbij


Da's balen, dan morgen de herhaling maar kijken

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 3 december 2003 @ 03:47:52 #110
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_15107085
Tracy McGrady speelt volgend seizoen voor de Charlotte Bobcats.

Een nieuwe ploeg. De NBA krijgt komend seizoen 6 divisies: Atlantic, central en Southeast in het oosten. Southwest, Northwest en Pacific in het westen.

Eastern Conference

Atlantic Division: Boston Celtics, New Jersey Nets, New York Knicks, Philadelphia 76ers, Toronto Raptors
Central Division: Chicago Bulls, Cleveland Cavaliers, Detroit Pistons, Indiana Pacers, Milwaukee Bucks
Southeast Division: Atlanta Hawks, Charlotte Bobcats, Miami Heat, Orlando Magic, Washington Wizards

Western Conference

Southwest Division: Dallas Mavericks, Houston Rockets, Memphis Grizzlies, New Orleans Hornets, San Antonio Spurs
Northwest Division: Denver Nuggets, Minnesota Timberwolves, Portland Trail Blazers, Seattle SuperSonics, Utah Jazz
Pacific Division: Golden State Warriors, Los Angeles Clippers, Los Angeles Lakers, Phoenix Suns, Sacramento Kings

Zie verder http://www.nba.com/news/realign_031117.html

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 3 december 2003 @ 10:23:09 #111
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15110125
Gadzuric is ON FIRE!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 3 december 2003 @ 10:56:10 #112
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15110914
Vannacht de wedstrijd van Cavs @ Nuggets opgenomen. Vanmiddag kijken hoe het afgelopen is.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_15113237
uitslagen van vannacht, ik heb de wedstrijd tussen de 2 beste rookies van het jaar maar even weggelaten voor de mensen die vanavond nog de herhaling van een fantastische wedstrijd willen zien
code:
 Orlando - New Orleans       91-100     
 Philadelphia - Toronto      88-95      
 Atlanta - Milwaukee         94-106     
 Dallas - Washington         97-72  

Verrassende overwinning van Carter & Co. in Philly. Door deze nederlaag is er geen enkel team in de Atlantic Divsion met een positief record.

Orlando is bezig aan een dramatisch seizoen, vannacht de 16e nederlaag in 17 duels

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 3 december 2003 @ 12:36:08 #114
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15113433
Donyell Marshall laat meteen impact zien!

Gadzuric 6 op 6 field goals!

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 3 december 2003 @ 14:19:49 #115
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15116241
Ik heb de eerste kwart gezien van de Cavs tegen Nuggets
O, ja thanx Tony_Montana67 voor je slimme zit.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_15121408
Tracy gaat spelen voor de Bobcats?! Ik weet niet waar je dat gerucht vandaan hebt, maar hij zal echt niet vrijwillig naar Charlotte verhuizen... Hij heeft al te kennen gegeven dat hij het verliezen beu is, en schijnt zelfs al tegen het Raptorsmanagement gezegd te hebben dat hij weer samen met Vince wil gaan spelen... Okee, het betreft hier ook wel een gerucht, maar deze heeft toch meer voeten in de aarde dan die van de Bobcats!

Stel je voor, een line-up met Bosh, Marshall, Mcgrady, Carter en Rose, dat moet toch goed zijn voor een Conference Title, als je het mij vraagt... Zeker in de zwakke East...

Marshall speelde zeker geweldig! En Rose viel ook niet tegen, mager schot, maar veel assists, en Carter gooide ook noges een career high in assists... Zelfs Alvin Williams schoot 6 uit 6, en het is net alsof er een geheel nieuw team op de vloer staat, ik ben er zeer tevreden mee, tot dus ver dan he, en de Raps hebben zeker de betere deal gesloten...


Ow nu lees ik op www.hoopshype.com weer dat Mcgrady erom moest lachen toen men hem vroeg of hij terug wilde naar Toronto, dus wat is nu waar???

pi_15126043
Die Earl Boikins is trouwens wel een hele goeie hoor. 1,65m maar scoort tegenover mannen van boven de 2 meter

De eerste keer dat ik Denver bezig zag dit seizoen en opeens vind ik hun resultaten helemaal niet verrassend. Goed team dat een aantal sterren en een aantal goede werkers heeft. duidelijk een play-off kandidaat

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 4 december 2003 @ 10:02:45 #118
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15138165
Wat een lekkere wedstrijd heb ik gisteren gezien. De Nuggets vliegen over het veld. Leuk team om te zien
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 4 december 2003 @ 12:57:09 #119
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15142773
Vannacht hebben de Nuggets weer laten zien dat ze echt een goed team zijn. Weer gewonnen, staan nu op 12-6!

Begint er steeds meer op te lijken dat Anthony de award voor beste rookie voor de neus van James wegkaapt... En terecht! Gister weer 26 punten.

  donderdag 4 december 2003 @ 14:28:02 #120
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15145487
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:57 schreef Zwansen het volgende:
Vannacht hebben de Nuggets weer laten zien dat ze echt een goed team zijn. Weer gewonnen, staan nu op 12-6!

Begint er steeds meer op te lijken dat Anthony de award voor beste rookie voor de neus van James wegkaapt... En terecht! Gister weer 26 punten.


Als Carmelo op deze tempo blijft spelen en de Nuggets de playoffs halen zie ik Carmelo wel Rookie of the Year worden maar k vind persoonlijk Lebron wel véél beter als speler zit gewoon een KUT ploeg ...

wat ik wel zeker is dat King James een echte grote gaat worden wacht maar binnen dit en drie of vier jaar dan gaat ie unstoppable worden ...

  donderdag 4 december 2003 @ 15:07:52 #121
67205 Colplay
How you doin??
pi_15146658
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:28 schreef ANTWORX het volgende:

[..]

Als Carmelo op deze tempo blijft spelen en de Nuggets de playoffs halen zie ik Carmelo wel Rookie of the Year worden maar k vind persoonlijk Lebron wel véél beter als speler zit gewoon een KUT ploeg ...

wat ik wel zeker is dat King James een echte grote gaat worden wacht maar binnen dit en drie of vier jaar dan gaat ie unstoppable worden ...


Vond Carmelo dinsdag veel beter in de onderlinge confrontatie. Vooral omdat hij echt een teamspeler is en de belangrijke dingen doet. Het leek wel of de Cavs elkaar op het veld voor het eerst zagen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  donderdag 4 december 2003 @ 19:45:05 #122
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15154379
Elson vs Gadzuric,de hardwerkende waterdragers

Elson 2 jaarrtjes ouder,Gadzuric een NBA-seizoen meer ervaring gaan qwa cijfers behoorlijk gelijk op
don't call to the bullpen
  donderdag 4 december 2003 @ 23:48:05 #123
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15161674
Valt me ook op dat er dit jaar weinig scorers zijn... Iverson staat 1e met 28.8 en 2e staat Mc Grady met "slechts" 24.5... Waar is de tijd gebleven dat spelers nog 35 punten gemiddeld scoorden en dat er wel altijd 2, 3 spelers boven de 30 gemiddeld haalden? Ook de schotpercentages zijn belachelijk laag:
Van de eerste 7 op de topscorerslijst zijn er 5 met een schotpercentage waarvan je niet echt blij wordt...

1. Iverson: .402
2. Mc Grady: .429
3. Davis: .397
6. Carter: .408
7. Pierce: .402

  vrijdag 5 december 2003 @ 10:13:38 #124
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15167576
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Valt me ook op dat er dit jaar weinig scorers zijn... Iverson staat 1e met 28.8 en 2e staat Mc Grady met "slechts" 24.5... Waar is de tijd gebleven dat spelers nog 35 punten gemiddeld scoorden en dat er wel altijd 2, 3 spelers boven de 30 gemiddeld haalden? Ook de schotpercentages zijn belachelijk laag:
Van de eerste 7 op de topscorerslijst zijn er 5 met een schotpercentage waarvan je niet echt blij wordt...

K zou zeggen
Ze verdedigen enorm harder met de jaren en er word nog enorm gescoord maar méér verdeeld , vroeger had je de sterspelers die 30 punten maakte en de rest hielp hem om te scoren, maar tegenwoordig is de spreiding enorm in de ploeg

Een goed voorbeeld zijn Lakers, Mavericks, Kings, enz....

1. Iverson: .402
2. Mc Grady: .429
3. Davis: .397
6. Carter: .408
7. Pierce: .402


pi_15168068
code:
Eastern Conference:                    
 Atlantic Division:  Central Division:  
 1.Philadel. 20-.500 1.Indiana   19-.789
 2.Boston    18-.389 2.Detroit   20-.700
 3.N.Jersey  18-.389 3.N.Orleans 19-.684
 4.New York  19-.368 4.Toronto   18-.556
 5.Washingt. 17-.353 5.Milwaukee 18-.500
 6.Miami     18-.278 6.Atlanta   19-.316
 7.Orlando   18-.056 7.Chicago   18-.278
                     8.Cleveland 19-.211
 Western Conference:                    
 Midwest Division:   Pacific Division:  
 1.Denver    18-.667 1.LA Lakers 19-.842
 2.Dallas    19-.632 2.Sacram'to 16-.750
 3.Houston   17-.588 3.Seattle   15-.600
 4.Utah      17-.588 4.Portland  16-.563
 5.Minnesota 18-.556 5.G.State   16-.500
 6.Memphis   17-.529 6.LA Clipp. 14-.429
 7.S.Antonio 19-.474 7.Phoenix   17-.412

3 teams in het westen met een negatief record, waaronder de Spurs, dat is toch redelijk verrassend. Lebron speelt in het op één na slechtste team van de NBA, dat hadden ook weinigen verwacht
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:23:25 #126
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15171205
Dat Denver boven aan staat had ik ook niet verwacht Alhoewel ze best een redelijk team hebben.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_15171272
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:23 schreef Robertje het volgende:
Dat Denver boven aan staat had ik ook niet verwacht Alhoewel ze best een redelijk team hebben.
Voor het seizoen zeker niet, maar na de wedstrijd tegen de Cavs snap ik het wel. Goede mix van talent en ervaring en 1 superspeler. Totaal kansloos voor de titel, maar de playoffs kunnen ze zeker halen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:02:54 #128
67205 Colplay
How you doin??
pi_15177960
Maar wat denken jullie van de Lakers. In het begin had iedereen het over het record van de Bulls en dat LA dat zou halen. Geloofde het eerst niet, maar gaat nu wel heel makkelijk. Winnen zelfs in Dallas als tweede wedstrijd van een back-to-back, na eerst van de Spurs gewonnen te hebben. Welke ploegen blijven er nog over die van de Lakers kunnen winnen? Volgens mij alleen Sacto.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15187585
Volgens zuivelonline is Shaq veel te zwaar.

BMI moet tussen de 19 en 25 liggen. Bij Shaq is dit 33. (Op basis van de gegevens van NBA.com

Shaq is 216 cm lang en weegt 154 kilogram. Zijn BMI komt daarmee op 33. Hij heeft Obesitas.

Wel vreemd dat je die test alleen kunt doen als je niet langer bent dan 220 cm.

Mijn gewicht is goed (volgens de test). Dit zit tussen de 20,1 (170 cm op een gewicht van 58 kilogram) en 21,3 (168 cm op een gewicht van 60 kilogram). Ik weet namelijk niet hoe lang ik ben, en hoe zwaar ik ben.

Zal binnenkort eens wegen in de sportschool.

pi_15187721
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:36 schreef CIS-E het volgende:
Volgens zuivelonline is Shaq veel te zwaar.

BMI moet tussen de 19 en 25 liggen. Bij Shaq is dit 33. (Op basis van de gegevens van NBA.com

Shaq is 216 cm lang en weegt 154 kilogram. Zijn BMI komt daarmee op 33. Hij heeft Obesitas.

Wel vreemd dat je die test alleen kunt doen als je niet langer bent dan 220 cm.

Mijn gewicht is goed (volgens de test). Dit zit tussen de 20,1 (170 cm op een gewicht van 58 kilogram) en 21,3 (168 cm op een gewicht van 60 kilogram). Ik weet namelijk niet hoe lang ik ben, en hoe zwaar ik ben.

Zal binnenkort eens wegen in de sportschool.


Misschien wel, maar het is een monster in het veld die eigenlijk door niemand afgestopt kan worden. Hij is nog behoorlijk snel en wendbaar voor z'n lengte en gewicht
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 6 december 2003 @ 02:31:12 #131
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15192562
Hij is bij lange na niet 'obese'
Pure onzin.

Hij is op zich wel zwaar, maar ja.... niets ernstigs.


(red in een postieve reactie over Shaq shocker)

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 6 december 2003 @ 11:21:51 #132
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15194666
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:31 schreef Reddiablo het volgende:
Hij is bij lange na niet 'obese'
Pure onzin.

Hij is op zich wel zwaar, maar ja.... niets ernstigs.


(red in een postieve reactie over Shaq shocker)


Shaq heeft gewoon zware botten
don't call to the bullpen
pi_15199201
En hij is ook redelijk gespierd.

Die test zegt dus weinig tot niets.

pi_15199223
KINGS thuis verloren van de T-Wolves.
  zondag 7 december 2003 @ 10:19:54 #135
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15216566
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:31 schreef Reddiablo het volgende:
Hij is bij lange na niet 'obese'
Pure onzin.

Hij is op zich wel zwaar, maar ja.... niets ernstigs.


(red in een postieve reactie over Shaq shocker)


Zijn hersens zijn in ieder geval niet zwaar.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zondag 7 december 2003 @ 10:59:06 #136
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15216836
Nog een laatste roddel gehoord:

Trade Question...There is a rumor on the Phoenix radio stations of a trade involving:
Orlando's
SG Tracy McGrady

For Phoenix's
SF Shawn Marion
SG Joe Johnson
2005 first round draft selection

Ik ben benieuwd.

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zondag 7 december 2003 @ 11:01:17 #137
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15216860
TOP NBA PLAYER JERSEYS
1. LeBron James, Cavaliers
2. Carmelo Anthony, Nuggets
3. Tracy McGrady, Magic
4. Allen Iverson, 76ers
5. Kobe Bryant, Lakers
6. Jason Kidd, Nets
7. Shaquille O'Neal, Lakers
8. Paul Pierce, Celtics
9. Allan Houston, Knicks
10. Tim Duncan, Spurs
11. Vince Carter, Raptors
12. Latrell Sprewell, Wolves
13. Kevin Garnett, Wolves
14. Rasheed Wallace, Blazers
15. Gary Payton, Lakers


Leuk om te weten

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zondag 7 december 2003 @ 12:03:27 #138
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15217675
Yao Ming vannacht 22 punten en 20! rebounds, aardige cijfers.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_15217804
code:
 Uitslagen zaterdagnacht:               
 New Jersey - Phoenix         99-88     
 Cleveland - Atlanta          95-85     
 Miami - San Antonio          70-86     
 Tim Duncan (SA) scoorde 21 punten.     
 Chicago - New Orleans        91-97     
 Dallas - Orlando            110-97     
 Het is de 19e nederlaag op rij voor de 
 Magic. Antoine Walker was de sterkhou- 
 der bij Dallas met 24 punten en 16 re- 
 bounds.                                
 Houston - Detroit            86-80     
 Yao Ming (H) was de meester onder de   
 borden met 20 rebounds.                
 Milwaukee - Washington      109-114    
 In de verlengingen maakte Larry Hughes 
 (W) het verschil.                      
 Golden State - New York     104-92 

Celeveland pakt ook weer eens een overwinning, meest opvallende overwinning is voor mij Houston, dat het ijzersterke Detroit klopt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 8 december 2003 @ 13:24:33 #140
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15245809
Lakers winnen weer! Tegen de Jazz, zonder Malone overigens! Staan nu al op 17-3... Ben benieuwd wie hun kan stoppen in de play-offs...
  maandag 8 december 2003 @ 16:29:46 #141
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15250352
2 minuten speeltijd voor Elson,zou die nu al tegen de wall zijn aangelopen?
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:24 schreef Zwansen het volgende:
Lakers winnen weer! Tegen de Jazz, zonder Malone overigens! Staan nu al op 17-3... Ben benieuwd wie hun kan stoppen in de play-offs...
niemand stopt de Lakers zeker niet met die best of seven series in de po
don't call to the bullpen
pi_15272865
code:
Maandagnacht:                          
 Orlando - Phoenix         105-98       
 Na 19 nederlagen op een rij is Orlando 
 er eindelijk in geslaagd om te winnen. 
 De wedstrijd begon nochtans slecht voor
 de thuisploeg. Na het eerste quarter   
 stond Orlando al 22 punten achter, maar
 Tracy McGrady loodste zijn team toch   
 nog naar een tweede seizoenszege.      
                                        
 New Orleans - Milwaukee    91-85       
                                        
 Utah - Boston              80-102      
                                        
 Chicago - San Antonio      82-96       
 San Antonio is zich aan het herpakken. 
 Tegen Chicago behaalde de NBA-kampioen 
 zijn derde opeenvolgende zege. Ginobili
 maakte 26 punten voor de Spurs. 

Zeer knappe uitoverwinning ook van Boston, de Hornets blijven een zeer aardig team dat zo af en toe een topresultaat neerzet
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 10 december 2003 @ 16:19:47 #143
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15305428
Elson vannacht een DNP achter z'n naam... is hij geblesseerd ofzo?
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  woensdag 10 december 2003 @ 16:34:52 #144
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15305795
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:19 schreef Magicfrankie het volgende:
Elson vannacht een DNP achter z'n naam... is hij geblesseerd ofzo?
Ik zag het ook... Zou jammer zijn! Vorige wedstrijd ook maar 2 minuten. Misschien is ie toen geblesseerd geraakt...
pi_15308710
Mensen, in februari krijg ik mischien de kans om de Lakers te zien spelen in LA!!!! Supervet natuurlijk, maar ik heb gekeken op hun website en om aan kaarten te komen schijnt nogal moeilijk te zijn?! In februari heb ik via internet kaartjes besteld voor de Magic en dat ging hartstikke simpel maar nu moet je een of andere speciale kaart bezitten ik snap er niets van kan iemand mij uit de brand helpen??? Is er mischien nog een andere manier om aan kaarten te komen of ben ik aangewezen op die site?? bedankt voor de moeite!
  donderdag 11 december 2003 @ 07:05:54 #146
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15322299

Gadzuric ging ff helemaal los tegen de GS Warriors met 19 punten,13 rebounds,5 blocks 3 steals en uiteraard ook 5 pf
don't call to the bullpen
pi_15327703
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:37 schreef Hagenees het volgende:
Mensen, in februari krijg ik mischien de kans om de Lakers te zien spelen in LA!!!! Supervet natuurlijk, maar ik heb gekeken op hun website en om aan kaarten te komen schijnt nogal moeilijk te zijn?! In februari heb ik via internet kaartjes besteld voor de Magic en dat ging hartstikke simpel maar nu moet je een of andere speciale kaart bezitten ik snap er niets van kan iemand mij uit de brand helpen??? Is er mischien nog een andere manier om aan kaarten te komen of ben ik aangewezen op die site?? bedankt voor de moeite!
Probeer het eens via www.ticketmaster.com.
spam (de ~ (m.), ~s) 1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail
  donderdag 11 december 2003 @ 14:29:57 #148
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15329975
quote:
Op donderdag 11 december 2003 07:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
Gadzuric ging ff helemaal los tegen de GS Warriors met 19 punten,13 rebounds,5 blocks 3 steals en uiteraard ook 5 pf
Gadzuric
  donderdag 11 december 2003 @ 14:30:56 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 11 december 2003 @ 14:31:58 #150
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15330019
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:30 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat de Sonics hun goede start niet door hebben kunnen zetten
Sinds Ronald Murray niet meer start is het minder volgens mij...
  donderdag 11 december 2003 @ 21:04:29 #151
41234 Flaw
Only the strong
pi_15340282
Over die trade van T-Mac voor Marion en Johnson lijkt me zeer waarschijnlijk dat dat gaat gebeuren. McGrady is daar een te grote ster voor en bovendien krijg je dat nooit voor elkaar met de salarissen.

Phoenix heeft overigens wel een nieuwe coach: Mike D'Antoni (Frank Johnson is ontslagen na 21 wedstrijden (8-13).

Vriend van me in Amerika heeft een zeer interessante basketbalsite: www.insidehoops.com, heel uitgebreid en veel leuke interviews en artikelen.

Orlando begint eindelijk te winnen. Laatste 2 wedstrijden gewonnen (Phoenix en Washington). Volgende wedstrijden zijn tegen New Jersey, Atlanta en Chicago. Met een beetje geluk staan ze binnen een week op 6-19. Als je kijkt naar de records van de andere teams in de Atlantic Division hoeft het seizoen nog lang niet verloren te zijn.

Philadelphia 12-10
New Jersey 10-11
Boston 10-12
Washington 7-14
New York 7-17
Miami 6-15
Orlando 3-19

Dan Gadzuric krijgt in een poll 6,7 procent van de stemmen voor speler van de dag met 19 punten, 13 rebounds.

Paul Pierce krijgt 79% (36p/14rebs), Tracy McGrady 7,7% (27pnt/7rebs) en Tim Duncan 6,5% (18pnt/14 rebs).
21.000 mensen stemden.

  donderdag 11 december 2003 @ 21:46:01 #152
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15341563
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:04 schreef Flaw het volgende:


Dan Gadzuric krijgt in een poll 6,7 procent van de stemmen voor speler van de dag met 19 punten, 13 rebounds.

Paul Pierce krijgt 79% (36p/14rebs), Tracy McGrady 7,7% (27pnt/7rebs) en Tim Duncan 6,5% (18pnt/14 rebs).
21.000 mensen stemden.


de ESPN poll
de titel is wel geinig,Who's the U.S.Air Force NBA player of the Day ?
don't call to the bullpen
pi_15345740
Pierce had een prima avondje, en laat ik hem nou net hebben bij VGM Daily (iedere dag je favo team selecteren).. Iedereen had zo'n beetje Abdur-Rahim , die had een beetje een offday met 'slechts' 15 punt.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 12 december 2003 @ 09:58:51 #154
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15351255
King James en the Cavs hadden gisteren een mooi avondje,gewonnen van Pistons...

Boozer 28 pts - 9 rb
James 23 pts - 8 rb - 9 ast - 2 blk , wat een wedstrijd heeft die gast gespeeld echt top!!!

  vrijdag 12 december 2003 @ 13:38:49 #155
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15356876
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 09:58 schreef ANTWORX het volgende:

James 23 pts - 8 rb - 9 ast - 2 blk , wat een wedstrijd heeft die gast gespeeld echt top!!!


Ik zie op http://www.nba.com/games/20031211/DETCLE/boxscore.html toch staan dat het 23 pts (8-21) 3 rb - 9 ast - 1 blk is... Maar goed. Inderdaad gewonnen!
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:46:52 #156
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15357104
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik zie op http://www.nba.com/games/20031211/DETCLE/boxscore.html toch staan dat het 23 pts (8-21) 3 rb - 9 ast - 1 blk is... Maar goed. Inderdaad gewonnen!


OK... maar toch een goede wedstrijd en allen daarom moet ie voor mij rookie of the year worden en niet Carmelo want King James is veel meer basketplezier!!!
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:49:25 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15357178
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:46 schreef ANTWORX het volgende:

[..]

OK... maar toch een goede wedstrijd en allen daarom moet ie voor mij rookie of the year worden en niet Carmelo want King James is veel meer basketplezier!!!


Gezien je usericon ben jij niet echt objectief... Maar Cleveland heeft maar 6 overwinnen tegen 13 voor Denver! Dat telt natuurlijk ook mee he!
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:44:18 #158
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15362159
Ik vind Carmelo ook goed maar James zal een grote inbreng hebben in de NBA.

[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 12-12-2003 16:48]

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:45:26 #159
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15362183

Wie weet wie dit is?

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_15363152
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:45 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]

Wie weet wie dit is?


Dr. J?? --> Julius Erving
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_15406322
Uuhm... Wilde gok.... Larry Kenon?? James Silas?? Idd, dat zijn geen wilde gokken, ik denk dat het één van de twee is... Weet je zelf wie het is ofniet??
  zondag 14 december 2003 @ 18:14:18 #162
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15407596
quote:
CROWD PLEASER: Dan Gadzuric's energetic style of play is making him something of a fan favorite in the Bradley Center and the Bucks' backup center is taking notice.

"The crowd has been tremendous," Gadzuric said. "They're supporting me a lot."


http://www.jsonline.com/sports/buck/dec03/192339.asp
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zondag 14 december 2003 @ 18:56:58 #163
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15408641
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:22 schreef Easy-E het volgende:
Uuhm... Wilde gok.... Larry Kenon?? James Silas?? Idd, dat zijn geen wilde gokken, ik denk dat het één van de twee is... Weet je zelf wie het is ofniet??
Ik weet het ook niet. Ik probeer verder te kijken op het internet...thnx
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zondag 14 december 2003 @ 22:11:19 #164
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15414003
De Bucks mikken er 39 in in het eerste kwart tegen de Sonics.

Helaas zonder Gadzuric.

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zondag 14 december 2003 @ 23:08:31 #165
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15415832
Het is in ieder geval een plaatje uit het ABA tijdperk, zie de bal

En de tegenstander in het blauw zijn de New York Nets.
Het is dus of 73-74, of 74-75 of 75-76

[Dit bericht is gewijzigd door Magicfrankie op 14-12-2003 23:18]

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zondag 14 december 2003 @ 23:23:57 #166
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15416319

David Thompson, 1975-1976 Denver Nuggets

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zondag 14 december 2003 @ 23:53:07 #167
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15417380
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:11 schreef okkidude het volgende:
De Bucks mikken er 39 in in het eerste kwart tegen de Sonics.

Helaas zonder Gadzuric.


Bucks verliezen met 102-108....
Gadzuric toch weer goed bezig met 10 punten, 8 rebounds en 4 blocks.
  zondag 14 december 2003 @ 23:56:08 #168
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15417472
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:11 schreef okkidude het volgende:
De Bucks mikken er 39 in in het eerste kwart tegen de Sonics.

Helaas zonder Gadzuric.


Helaas laten de Bucks het in de volgende 3 kwarten afweten 102-108 Sonics
en Dan komt 1 rebound tekort voor een doubledouble
-edit
waarom komen de boxscores van CBS en NBA niet overeen?
nu nog een uurtje wachten voor de Jazz vs Sixers
don't call to the bullpen
pi_15417919
code:
 Eastern Conference:                    
 Atlantic Division:  Central Division:  
 1.Philadel. 23-.522 1.Indiana   24-.750
 2.Boston    24-.500 2.N.Orleans 24-.708
 3.N.Jersey  23-.478 3.Toronto   22-.591
 4.New York  24-.333 4.Detroit   24-.583
 5.Miami     22-.318 5.Milwaukee 23-.478
 6.Washingt. 22-.318 6.Atlanta   25-.280
 7.Orlando   24-.167 7.Chicago   22-.273
                     8.Cleveland 23-.261
 Western Conference:                    
 Midwest Division:   Pacific Division:  
 1.Dallas    22-.636 1.LA Lakers 23-.783
 2.Denver    23-.609 2.Sacram'to 20-.750
 3.S.Antonio 25-.600 3.Portland  21-.524
 4.Houston   22-.591 4.Seattle   20-.500
 5.Memphis   22-.591 5.G.State   21-.476
 6.Minnesota 22-.591 6.LA Clipp. 19-.421
 7.Utah      22-.545 7.Phoenix   23-.348

Sacramento begint steeds verder op te rukken en Denver blijft goed presteren, maar de grootste verrassing vind ik de Grizzlies. Gasol heeft eindelijk eens wat medewerking van z'n teamgenoten. Vooral Bonzi Wells en Williams zijn handige spelers om erbij te hebben en Mike Miller doet het ook erg leuk

Ik hoop dat Canal+ de Grizlies eens uit gaat zenden

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 december 2003 @ 00:31:45 #170
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15418485
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik hoop dat Canal+ de Grizlies eens uit gaat zenden
Dinsdag 16 december

03u00 NBA: Amerikaans basketball C+blauw
Memphis Grizzlies Sacramento Kings
Amerikaans commentaar.

don't call to the bullpen
  maandag 15 december 2003 @ 00:38:24 #171
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15418630
Opvallend dat de complete Midwest divisie nog steeds beter is dan de Atlantic.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_15418631
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:

Dinsdag 16 december

03u00 NBA: Amerikaans basketball C+blauw
Memphis Grizzlies Sacramento Kings
Amerikaans commentaar.


Alvast video recorder instelt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15428222
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:08 schreef Magicfrankie het volgende:
Het is in ieder geval een plaatje uit het ABA tijdperk, zie de bal

En de tegenstander in het blauw zijn de New York Nets.
Het is dus of 73-74, of 74-75 of 75-76


Het is inderdaad John Williamson van de NY Nets die toekijkt op de foto, maar het betreft hier wel een ASG, want er staat ook nog een Denver Nugget met nr. 40 op... Ik schat dat het de ASG van 1976 is, want toen speelde Williamson nog in NY, en stuurde San Antonio maar liefst 4 man naar de ASG, namelijk George Gervin, Larry Kenon, James Silas, en Billy Paultz... Aangezien van het feit dat Paultz een blanke snuiter was (volgens mij is het de speler met nr. 22 op die foto met David Thompson), en Gervin heel zijn carriere met nr 44 heeft gespeeld, moet het wel of Silas, of Kenon zijn... Denk ik.... Maarja, het is allemaal zo lang geleden... Opmerkelijk was overigens wel dat de ABA toen uit nog maar 7 teams bestond...

Larry Kenon en James Silas

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 15-12-2003 14:35]

  maandag 15 december 2003 @ 18:15:52 #174
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15433847
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:34 schreef Easy-E het volgende:
heel verhaal
Ik volg je niet helemaal meer hoor...
Hoe kom je erbij dat het een ASG zou moeten zijn?

Anyway... de dunker op de foto van Robertje is David Thompson. Hij speelde in het seizoen 1975-1976 voor de Denver Nuggets. De speler op mijn foto is dus ook David Thompson, en de speler met #22 is George Karl.

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_15434669
Haha, podverdomme, nou je het zegt!!! Ik dacht toch echt dat de speler op die foto van Robertje een Spurs-jersey aanhad.. Ik dacht, zwart met grijs, dat moet wel van de Spurs zijn! Dus ik kijken naar de stats en spelers van de Spurs uit de tijd dat die John Williamson nog in NY speelde ('73-'77), en daar kwamen dus die Kenon en Silas uit als beste kandidaten... En omdat ik dus drie verschillende jerseys in dat veld zag (Nets, Spurs en Nuggets), dacht ik dat het wel een ASG moest zijn, maar het was dus gewoon een wedstrijd van Denver tegen NY?!

Ik voel me ongelofelijk lomp nu!!! Maar goed het was dus David Thompson, klaar!

  maandag 15 december 2003 @ 19:29:45 #176
41234 Flaw
Only the strong
pi_15435757
Weet iemand hoe lang Chris Webber nog uit de roulatie zal zijn? Kings beginnen aardig op stoom te raken en met Webber erbij maken ze toch weer een goeie kans op de titel. Brad Miller is zeker een versterking en ik vind het ook niet verwonderlijk dat hij vorig jaar All-star was. Dit jaar zal dat niet gebeuren nu hij in het westen speelt.

Over die boxscores, ik kijk altijd op espn.go.com, als er een wedstrijd bezig is komen de scores om de 30 sec. binnen. Ze hebben ook vaak leuke artikels over alles wat met de NBA te maken heeft.

  maandag 15 december 2003 @ 21:54:35 #177
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15440783
David Thompson....weet ik dat ook weer. Dank je wel voor alle reacties.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 15 december 2003 @ 22:05:10 #178
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15441182
Ik zag net de laatste roddel: The Cavs are reportedly talking about moving Darius Miles to Minnesota for Troy Hudson. Ik ben benieuwd of het waar is. Hier is de link
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 16 december 2003 @ 00:18:49 #179
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15445250
The Cavs maken wel een andere deal

Guard Ricky Davis was traded by the Cleveland Cavaliers to the Boston Celtics in a six-player deal Monday, a source within the NBA told The Associated Press.

The Cavs sent Davis, Chris Mihm, Michael Stewart and a draft pick to the Celtics for Eric Williams, Tony Battie and Kedrick Brown

don't call to the bullpen
pi_15446095
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:18 schreef SpankSpankeronie het volgende:
The Cavs maken wel een andere deal

Guard Ricky Davis was traded by the Cleveland Cavaliers to the Boston Celtics in a six-player deal Monday, a source within the NBA told The Associated Press.

The Cavs sent Davis, Chris Mihm, Michael Stewart and a draft pick to the Celtics for Eric Williams, Tony Battie and Kedrick Brown


Doet Cleveland niet goed aan denk ik..
1 goede (Davis), 1 matige (Mihm) en 1 'slechte' (Stewart).. Ruilen tegen 3 matige spelers..
Als ik Boston was zou ik hier heel tevreden mee zijn. De Celtics hebben namelijk al een brede selectie van matige spelers. Met matig bedoel ik dan dat ze geen toppers zijn maar leuk mee kunnen komen. Die Stewart is er alleen maar bij gegeven om met Davis te compenseren die beter is dan de 3 ex-Celtics spelers.
Stewart zal niet veel aan spelen toe komen vrees ik voor hem.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:41:16 #181
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15448512
Ik hoor de Celtics zeker niet klagen!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_15448959
Die Davis schijnt wel een pain in da ass te zijn. Al met al zijn de Celtics wel beter af...vooralsnog
spam (de ~ (m.), ~s) 1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail
  dinsdag 16 december 2003 @ 10:25:09 #183
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15449410
K vind t persoonlijk goede trade want James is de show volledig aan t over pakken en hij heeft nu spelers nodig met ervaring en defensive skills ....
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:50:42 #184
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15451556
Cavs hadden geloof ik wel een center nodig...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:10:21 #185
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15453495
Ilgauskas staat toch op C bij de Cavs? Die doet het volgens mij helemaal niet slecht hoor! En Boozer op PF doet het ook goed, dus Battie zal wel van de bank af komen.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:24:19 #186
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15453815
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:29 schreef Flaw het volgende:
Weet iemand hoe lang Chris Webber nog uit de roulatie zal zijn? Kings beginnen aardig op stoom te raken en met Webber erbij maken ze toch weer een goeie kans op de titel. Brad Miller is zeker een versterking en ik vind het ook niet verwonderlijk dat hij vorig jaar All-star was. Dit jaar zal dat niet gebeuren nu hij in het westen speelt.
Webber zal in januari weer terug zijn, mits hij goed hersteld is.
De Kings zullen hem zeer langzaam brengen, zodat ze in de playoffs optimaal gebruik van hem kunnen maken.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:32:01 #187
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15454013
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:10 schreef Magicfrankie het volgende:
Ilgauskas staat toch op C bij de Cavs? Die doet het volgens mij helemaal niet slecht hoor! En Boozer op PF doet het ook goed, dus Battie zal wel van de bank af komen.
Ze hebben alleen Ilgauskas als pure center. Battie is er nu bij gekomen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:33:37 #188
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15454049
tja, en Bruno SUndov.. maar ja
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_15461691
Nou... Desagana Diop geen echte center noemen is ook niet echt juist, the guy is huge!!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:03:50 #190
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15466864
Diop is geen pure center, maar kan daar inderdaad wel
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 17 december 2003 @ 10:44:15 #191
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15476534
Francisco Elson zit echt in een dipje, vannacht 0 punten en 2 rebounds in 11 minuten speeltijd.

Gadzuric doet het echter zeer goed, in 23 minuten haalde hij 10 punten, 8 rebounds, 2 assists, 2 steals en 3 blocks. Hele mooie cijfers!

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_15489731
Diop geen pure center??? Die gast is Shaq-size!!! Waar wilde je hem dan zetten?? Point guard???:?
  woensdag 17 december 2003 @ 20:28:05 #193
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15492824
het is toch een power forward van origine volgens mij.... zo staat ie ook te boek bij de Cavs zelfs.... PF (soms als F/C)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 17 december 2003 @ 23:35:46 #194
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15499353
Gadzuric gaat lekker! Hij heeft gemiddeld 9.8 punten, 7.5 rebounds en 3.3 blocks in 25 minuten in 9 games in December tot nu toe!

Hij is nu #10 in de NBA in blocks per game (2.08).

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  woensdag 17 december 2003 @ 23:51:01 #195
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15499878

Gadzuric is zeker goed bezig
de meeste zijn cijfers uit zijn rookiejaar is Dan nu al gepasseerd
don't call to the bullpen
pi_15504869
Dan had weer een goede avond...
16 pts, 7 rbs in 25 min.


Edit: Oh ja, en hij wordt de laatste tijd niet betiteld als de beste speler van het team of een uitblinker, maar als "Crowd-pleaser" met zijn enthousiaste, explosieve manier van spelen.

Ranks #10 in the NBA in Blocks Per Game(2.08)
Ranks #11 in the NBA in Blocks(50.0)
Ranks #6 in the NBA in Offensive Rebounds Per 48 Minutes(6.3) Ranks #10 in the NBA in Rebounds Per 48 Minutes(15.0)
Ranks #3 in the NBA in Blocks Per 48 Minutes(4.92)
Ranks #10 in the NBA in Efficiency Ranking Per 48 Minutes(29.51)

"Don't fear that life will end...fear that life never begins"
  donderdag 18 december 2003 @ 09:53:10 #197
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15505277
"Blockzuric"
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 18 december 2003 @ 13:55:40 #198
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15512082
quote:
Op donderdag 18 december 2003 09:24 schreef Lord_of_Moria het volgende:
Dan had weer een goede avond...
16 pts, 7 rbs in 25 min.
Hopen dat hij deze vorm vast kan houden! Elson heeft nu hetzelfde wat Dan vorig jaar had volgens mij... Gisteravond een DNP. Jammer!
  donderdag 18 december 2003 @ 15:42:48 #199
41234 Flaw
Only the strong
pi_15515326
Dat Elson moet zitten komt doordat Camby en Nene Hilario een kleine 40 minuten per wedstrijd spelen. Zo blijft er natuurlijk weinig tijd over. Nu gaan die overgebleven minuten naar Andersen, misschien straks weer naar Elson. Hij deed het verre van slecht.

Hekkensluiter Orlando wint wel effe uit bij koploper Indiana! Gaat helemaal goed komen met de Magic.

  donderdag 18 december 2003 @ 16:04:08 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15515977
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:42 schreef Flaw het volgende:

Hekkensluiter Orlando wint wel effe uit bij koploper Indiana! Gaat helemaal goed komen met de Magic.


En Denver dat bovenaan staat.... Kan het nog gekker?!
pi_15516255
quote:
Op donderdag 18 december 2003 09:53 schreef Reddiablo het volgende:
"Blockzuric"
Ik prefereer ''Swat-zuric''!
pi_15519473
SWAT-zuric vind ik ook wel cool!

Misschien kan iemand met photoshop kwaliteiten iets met deze pic?

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  donderdag 18 december 2003 @ 19:00:12 #203
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15520666
yeah, Swatzuric is beter
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 18 december 2003 @ 19:05:26 #204
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15520777
*meld. ik kan een beetje photoshoppen wat wou je ermee gedaan hebben ?

-edit-

zoiets?

[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 18-12-2003 19:41]

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_15528214
is aardig! het leuke zou natuurlijk zijn als er nog iets van Gadzuric/bball/Bucks in voorkwam... maar wellicht is dat lastig met dit plaatje...
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zaterdag 20 december 2003 @ 01:37:55 #206
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15557917
Magic - Warriors na 1 kwart 20-28
Mc Grady heeft in het 1e kwart 9 pnt, 6 ast en 2 rbs...

Lebron James ook 11 punten in 1e kwart tegen de Sixers...

  zaterdag 20 december 2003 @ 02:07:07 #207
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15558217
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 01:37 schreef Zwansen het volgende:
Magic - Warriors na 1 kwart 20-28
Mc Grady heeft in het 1e kwart 9 pnt, 6 ast en 2 rbs...

Lebron James ook 11 punten in 1e kwart tegen de Sixers...


At halftime:

James: 18 pnt, 3 rbs en 3 ast
Mc Grady: 13 pnt, 4 rbs en 8 ast

Na 1e kwart Utah-Boston: Deshawn Stevenson van Utah 16 pnt (7-8)

  zaterdag 20 december 2003 @ 13:02:18 #208
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_15562013
De Magic winnen overtuigend van de Warriors, 119-93, mede dankzij 29 punten, 12 assists en 7 rebounds van T-Mac.
Ook Drew Gooden deed aardig mee met 25 punten en 13 rebounds.

LBJ had uiteindelijk 36 punten in de 86-81 win over Philly, waar AI nog steeds niet speelt.

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_15580036
Het releasen van Eddie Griffin door de Rockets is toch eigenlijk wel heel stilletjes voorbij gegaan, als je het mij vraagt, ik heb er nog niemand over gehoord hier...

Eddie Griffin, naamgenoot van de Amerikaanse comedian die we allemaal kennen van o.a. de film 'Undercover Brother', is vrijdag door de Rockets ontslagen wegens ''conduct detrimental to the team''. Vorig jaar werd hij al geschorst wegens drugsbezit, en nu heel zijn leven overhoop schijnt te liggen, leek het volgens de Rockets beter om hem te releasen, zodat hij elders een nieuw bestaan op kan bouwen. Nu is hij dus, zwaar uit vorm, voor het eerst free agent, op 21-jarige leeftijd nog maar, en Orlando, Philadelphia en Toronto hebben al interesse getoond...

Een triestig verhaal voor iemand wiens toekomst ooit zo beloftevol leek. In 2001 werd hij als zevende overall gekozen in de draft door NJ, en onmiddelijk geruild voor Richard Jefferson, Jason Collins en Brandon Armstrong van Houston (je hoeft niet lang na te denken over wie hier de beste trade heeft gemaakt)... Al in zijn eerste jaar schreef ie al geschiedenis door de eerste rookie en pas de zesde NBA-er te zijn die in één seizoen tenminste 1 driepunter en 1 blocked shot per wedstrijd maakte. In twee seizoenen slechts plaatste ie zich al op de negende plaats in de Rockets' ranglijsten wat blocks betreft met 245 stuks in totaal, en op de vijfde plaats bij blocks per game, met 1,63 gemiddeld...

In zijn eerste en enige jaar op Seton Hall University trok hij al veel bekijks, door zijn team te leiden met gemiddeldes van 17.8 punten, 10.8 rebounds en 4.4 blocks.

Ik weet iig zeker dat de Raptors hem goed kunnen gebruiken, met hun gebrek aan lengte, en Griffin zou goed meekunnen in een offense die graag voor de driepunter gaat, en samen met Bosh en Marshall zou hij nog heel wat kunnen gaan blocken...

Career Stats
GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
150 90 25.2 .383 .331 .678 5.80 .9 .46 1.63 8.7

  zondag 21 december 2003 @ 16:22:39 #210
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15583310
Ja, jammer..... viel me al op dat íe niet speelt dit seizoen. Geen slechte speler, maar ja
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 21 december 2003 @ 20:22:57 #211
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15590299
de Lakers doen het helaas weer erg goed..

Paul Pierce draait toch wel weer een solide seizoen tot nu toe

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 22 december 2003 @ 14:28:03 #212
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15609466
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:22 schreef mitt het volgende:
de Lakers doen het helaas weer erg goed..
Ach ik zal het leuk voor Malone vinden als ie eindelijk een keer zijn ring krijgt... Hij verdient het ook vind ik! Maar San Antonio zal wel roet in het eten gooien. Die Duncan is schandalig goed...
  maandag 22 december 2003 @ 15:13:31 #213
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15610879
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ach ik zal het leuk voor Malone vinden als ie eindelijk een keer zijn ring krijgt... Hij verdient het ook vind ik! Maar San Antonio zal wel roet in het eten gooien. Die Duncan is schandalig goed...


En de Kings met Miller, en Stojakovic beter dan ooit te voren dan? Ik denk dat die ondertussen ook wel op een ring ziten te wachten.
  maandag 22 december 2003 @ 17:02:11 #214
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15614054
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En de Kings met Miller, en Stojakovic beter dan ooit te voren dan? Ik denk dat die ondertussen ook wel op een ring ziten te wachten.


Malone wacht er al "iets" langer op!
En Garnett dan bijvoorbeeld? Zo blijf je bezig...

Garnett is voor mij trouwens samen met Duncan overigens de favoriet voor MVP, mits ze zo door gaan. Vooral die stats van Garnett zijn gewoon niet leuk meer...

  maandag 22 december 2003 @ 21:18:25 #215
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15620943
De New York Knicks hebben maandag hun General Manager Scott Layden de wacht aangezet. De Knicks hebben ook direct zijn opvolger bekend gemaakt: Isiah Thomas.


Thomas is sinds deze zomer uit de NBA. Thomas was coach van de Pacers totdat hij ontslagen werd door de nieuw aangestelde GM van de Pacers, Larry Bird.

Een van de eerste taken van Thomas zal het doorlichten van het huidige team zijn. De prestaties van de knicks zijn mager (10-18) dit seizoen en de salariskosten erg hoog. Mogelijk dat Thomas een ruil gaat uitwerken.

Bron: www.dacray.nl

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 22 december 2003 @ 21:20:01 #216
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15621004
"Rodman, who played on five NBA championship teams with Detroit and Chicago, signed a contract with the Jam Friday, the president of the American Basketball Association's first-year franchise confirmed Sunday afternoon.

Bron: www.insidehoops.com

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 23 december 2003 @ 00:02:47 #217
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15626272
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:20 schreef Robertje het volgende:
"Rodman, who played on five NBA championship teams with Detroit and Chicago, signed a contract with the Jam Friday, the president of the American Basketball Association's first-year franchise confirmed Sunday afternoon.

Bron: www.insidehoops.com


dat zal wel weer de nodige entertainment gaan opleveren
quote:
"Our ultimate goal is to be signed by an NBA team by the All-Star break in mid-February, if not sooner,"

als Dennis er tegen die tijd alweer niet mee is gekapt
don't call to the bullpen
pi_15631924

Als de Magic dergelijke jerseys gaan dragen op een Hardwood Classics Night, dan mag T-Mac wel uitkijken dat de doorgewinterde fans hem niet gaan verwarren met die andere Magic-legende, wiens valse uitlatingen jegens het management hen nog vers in het geheugen liggen... Maar serieus, het enige wat hem dan nog zou onderscheiden van Penny, want op hem doelde ik dus, is zijn luie oog...

Hardaway, T-Mac's favoriete speler in diens kinderjaren, haalt ondertussen careerlows in bijna elk rijtje: 8,1 punten, 2,7 rebounds en 3,0 assists gemiddeld... Dat is leuk om op je bank te hebben zitten, maar Penny moet toch veel beter kunnen, en verdiend het ook...

De Knicks zijn idd echt een triestige zaak, hoewel ze het nog vrij goed doen als je het mij vraagt, ze winnen nog één-derde! Naast Allan Houston en Kurt Thomas hebben ze niet veel steun: Mutombo en Mcdyess zijn nog niet op volle sterkte, Van Horn schiet weer erg schraal, en rookie Mike Sweetney, die de nieuwe Elton Brand moest worden, presteerd niets... Om dan nog maar te zwijgen over de andere twee rookies: Maciej Lampe, en Slavko Vranes, die hebben nog niet gespeeld... En dan proberen ze nog Othella Harrington of Clarence Weatherspoon te ruilen tegen Morris Peterson van Toronto! Gimme A Break! Isiah Thomas moet zijn oude maatje Bill Laimbeer maar eens als coach aannemen, dan kan die al die onderpresteerders eens goed onder de kont schoppen...

  dinsdag 23 december 2003 @ 10:46:51 #219
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15632510
Denver heeft alweer gewonnen. Elson heeft maar minuutjes gespeeld. Is ie nu al tegen "The Wall" opgelopen?
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 24 december 2003 @ 01:30:03 #220
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15657998
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:46 schreef Robertje het volgende:
Denver heeft alweer gewonnen. Elson heeft maar minuutjes gespeeld. Is ie nu al tegen "The Wall" opgelopen?
wel een beetje vroeg om na 28 wedstrijden al tegen de wall aan te fietsen,je mag van Elson gezien zijn leeftijd en ervaring in Spanje toch wel iets meer verwachten dan van een rookie met pak hem beet 1 a 2 jaartje college ervaring
en Camby is nu ook weer geblesseerd dus het ziet er gewoon naar uit dat Elson heel wat plaatsjes de verkeerde kant op is geschoven op de Nuggets bank
don't call to the bullpen
  woensdag 24 december 2003 @ 08:25:22 #221
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15660288
Stojakovic 41 punten tegen Memphis. Warriors winnen van de Lakers, en de Spurs hebben nu een winning streak van 11. Leuke basketbal avond geweest.
pi_15661520
Leuke NBA-avond, slechte Toto-avond: 5 uit 12 goed! Goed voor een laatste plaats!
  woensdag 24 december 2003 @ 10:34:52 #223
74085 ANTWORX
sthank you! sthank you!
pi_15662088
LBJ weer met wereldmatch 22 pts, 10 ast, 4 steals, 6 rbds... die jongen begint echt los te komen in z'n spel, natuurlijk was de trade met Boston wat Cleveland nodig had en dat was VETERANS in de ploeg te hebben die kunnen verdedigen...

K durf zelfs wedden dat ze de Play-offs nog halen en dat zou een al een prestatie zijn en natuurlijk LBJ Rookie of the year worden ..

  woensdag 24 december 2003 @ 17:59:39 #224
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15674320
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:34 schreef ANTWORX het volgende:
LBJ weer met wereldmatch 22 pts, 10 ast, 4 steals, 6 rbds... die jongen begint echt los te komen in z'n spel, natuurlijk was de trade met Boston wat Cleveland nodig had en dat was VETERANS in de ploeg te hebben die kunnen verdedigen...

K durf zelfs wedden dat ze de Play-offs nog halen en dat zou een al een prestatie zijn en natuurlijk LBJ Rookie of the year worden ..


Waar haal jij je stats toch steeds vandaan?
LBJ had inderdaad 22 punten (7 uit 22 wat niet echt super is) maar 2 ast ipv 10. Ook had ie 5 turnovers...

Vind het een beetje overdreven om van een wereldmatch te spreken...
En die playoffs moet je ook nog maar afwachten met 10 teams in de Eastern Conference voor hun...

  vrijdag 26 december 2003 @ 03:49:25 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15712095
Op ABC Sports nu Lakers vs. Rockets (@ LA), net Denver vs. Sacramento gezien met winst voor Denver.

Halftime.

Rockets staan voor met 57-44 en hebben continue voor gestaan.

Aardig wedstrijd met een matige Bryant (tot zover, die wordt waarschijnlijk wakker als het echt moet), Yao (16 pts, die gozer zou zelfs 3punters kunnen schieten) en ONeill (16 pts) spelen goed.

Hopen dat Houston het vol kan houden, wat ik toch betwijfel.

I like America more and more

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 26 december 2003 @ 05:25:07 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15712368
Onverwacht

Lakers 87 Rockets 99

Na bijna elf maanden verliezen The Lakers weer een thuiswedstrijd bijna geheel door een superverdediging van Houston.

Bryant werd even wakker (3rd qt, LA kwam even voor) maar viel weer in slaap, Yao niet meer gezien en Francis stond op.

Nice game, good defense

Morgenavond weer twee wedstrijden

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:18:32 #227
67205 Colplay
How you doin??
pi_15712850
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 05:25 schreef popolon het volgende:
Onverwacht

Lakers 87 Rockets 99

Na bijna elf maanden verliezen The Lakers weer een thuiswedstrijd bijna geheel door een superverdediging van Houston.

Bryant werd even wakker (3rd qt, LA kwam even voor) maar viel weer in slaap, Yao niet meer gezien en Francis stond op.

Nice game, good defense

Morgenavond weer twee wedstrijden


Was inderdaad niet verwacht dat Lakers zouden verliezen ja. Maar is niet de eerste thuisnederlaag dit seizoen hoor. Twee weken geleden verloren ze thuis ook al van Dallas. Maar is Malone dan echt zo belangrijk voor de Lakers of is de rest gewoon hopeloos uit vorm?? Nederlaag van Sacto ook niet echt een verrassing als Stojakovic geschorst (duwen ref) is. Op ESPN werd hij genoemd als MVP in the Western Conference tot nu toe.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15713814
Tsja, nou moet ook wel gezegd worden dat Gerald Wallace wel erg goed voor Stojakovic inviel: 16 punten (7 uit 11) 11 rebounds en 3 blocks, terwijl ie normaal 2,2 punten en 2,5 rebounds pakt! Daaruit blijkt maar weer dat elke Kings-speler bulkt van het talent...

Brad Miller heeft ondertussen een break-outseason, die gast is een van de beste centers in de NBA (hoewel hij met het wegvallen van Webber PF speelt), en zonder twijfel de best passende in de NBA... Maar als je dan ziet hoe laag hij staat in de All-Star ballots:
Shaquille O'Neal (LAL) 835,331
Yao Ming (Hou.) 693,272
Radoslav Nesterovic (S.A.) 122,079
Vlade Divac (Sac.) 102,060
Brad Miller (Sac.) 99,052

Waarom krijgt Nesterovic meer stemmen dan Miller??? En hetzelfde geldt voor Divac, alhoewel die gast als center ongeveer meer assists gooit dan dat hij rebounds pakt (5,2 tegen 5,6)!

  vrijdag 26 december 2003 @ 11:51:31 #229
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15713904
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:46 schreef Easy-E het volgende:
Waarom krijgt Nesterovic meer stemmen dan Miller??? En hetzelfde geldt voor Divac, alhoewel die gast als center ongeveer meer assists gooit dan dat hij rebounds pakt (5,2 tegen 5,6)!
Dat zijn Europeanen (Slovenie en Servie respectievelijk volgens mij) dus zullen veel stemmen krijgen van hun landgenoten.... Net zoals Ming, er zijn een miljard Chinezen dus ook niet gek dat die gast zoveel votes krijgt! Die Amerikanen hebben veel meer keus he!
pi_15714115
Over die All-Star balloting, er zijn wel meer spelers die (naar mijn mening) of teveel of te weinig stemmen krijgen, eens kijken:

Eastern Forwards:
Tsja, Vince Carter staat weer op één, daar kun je je vraagtekens bij hebben, de man is een showman, maar is niet de beste in de NBA... Erger is echter het feit dat Scottie Pippen op vier staat! Die vent heeft nog niets gedaan dit seizoen, hij verdient echter misschien wel een laatste ASG, voordat ie met pensioen gaat, maar hij staat boven sterren zoals Artest, A-Rahim en Odom. Verder kan gezegd worden dat Kukoc niet in het rijtje thuishoort, maar Kroatie zal wel flink op hem gestemd hebben...

East Guards
Valt niet veel over te zeggen, alleen het feit dat Lebron James boven Baron Davis staat... Davis kan ook dunken hoor! (misschien nog wel beter dan James ook)

East Centers
Het aanbod is beperkt, maar Alonzo Mourning op de tweede plaats is gewoon onzin, of ook hij moet zijn laatste ASG krijgen... Mutombo komt niet op de lijst voor, en Antonio Davis is sinds de trade ook niet echt meer een voor de hand liggende keuze...

West Forwards
Karl Malone staat maar liefst vierdes, en dat terwijl Stojakovic pas zevendes staat, en Webber (zonder gespeeld te hebben) zelfs achtstes staat... P.S. waar is Zach Randolph??

West Guards
Opmerkelijk is hier dat Emanuel Ginobili vijfdes staat, boven teammaat Tony Parker, Mike Bibby en Stephon Marbury...

West Centers
Sja, Brad Miller op de vijfde plaats slechts, is jammer...

  vrijdag 26 december 2003 @ 12:15:08 #231
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15714327
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:02 schreef Easy-E het volgende:
Over die All-Star balloting, er zijn wel meer spelers die (naar mijn mening) of teveel of te weinig stemmen krijgen, eens kijken:

Eastern Forwards:
Tsja, Vince Carter staat weer op één, daar kun je je vraagtekens bij hebben, de man is een showman, maar is niet de beste in de NBA... Erger is echter het feit dat Scottie Pippen op vier staat! Die vent heeft nog niets gedaan dit seizoen, hij verdient echter misschien wel een laatste ASG, voordat ie met pensioen gaat, maar hij staat boven sterren zoals Artest, A-Rahim en Odom. Verder kan gezegd worden dat Kukoc niet in het rijtje thuishoort, maar Kroatie zal wel flink op hem gestemd hebben...

East Guards
Valt niet veel over te zeggen, alleen het feit dat Lebron James boven Baron Davis staat... Davis kan ook dunken hoor! (misschien nog wel beter dan James ook)

East Centers
Het aanbod is beperkt, maar Alonzo Mourning op de tweede plaats is gewoon onzin, of ook hij moet zijn laatste ASG krijgen... Mutombo komt niet op de lijst voor, en Antonio Davis is sinds de trade ook niet echt meer een voor de hand liggende keuze...

West Forwards
Karl Malone staat maar liefst vierdes, en dat terwijl Stojakovic pas zevendes staat, en Webber (zonder gespeeld te hebben) zelfs achtstes staat... P.S. waar is Zach Randolph??

West Guards
Opmerkelijk is hier dat Emanuel Ginobili vijfdes staat, boven teammaat Tony Parker, Mike Bibby en Stephon Marbury...

West Centers
Sja, Brad Miller op de vijfde plaats slechts, is jammer...


Eastern Forwards:
Vince is inderdaad een showman maar waar dacht je dan dat de All-Star wedstrijd om ging? Hij kan dunken als de beste! En dat wil het publiek zien!
En Scottie Pippen verdient idd zijn laatste ASG... Niemand van de huidige NBA-spelers heeft meer bereikt dan hem.

East Guards
De hype rondom Lebron is er niet voor niks... Die man gaat schandalig goed worden. Zoals Mc Grady gister zei: "He's unbelievable," McGrady said, following the first career meeting between the two. "If he continues to work hard and stay hungry, it could be ugly. It's scary how good he really could be."
Davis is ook goed maar niet het talent wat James is!

West Forwards
Malone gaat volgend seizoen topscorer aller tijden worden en een 2-voudig MVP mag best op plaats 4 staan boven Stojakovic...

West Guards
Ginobili is een leuke speler om naar te kijken en een Argentijn he... Dus 5e plek, waarom niet?

pi_15718092
Ja, ik snap best dat al die spelers geweldig waren of worden, maar ik kies All-Stars op de prestaties die ze dit seizoen leveren, dat lijkt me toch logischer... Natuurlijk wordt Lebron een hele goeie, en ik wil hem ook zeker zien in de ASG, maar Baron Davis is al het hele seizoen MVP-kandidaat, die lange tijd bovenaan stond/staat in de statslijsten... Dat geldt net zo goed voor Stojakovic, die op dit moment topscorer is in de NBA...

Achja, wat maakt het ook allemaal uit, er worden per conference toch maar 5 spelers gekozen, en de rest wordt door de coaches gekozen, waardoor een Stojakovic waarschijnlijk toch boven een Malone gekozen zal worden, en een Davis boven een James...

Zoals het er nu uitziet worden dit de line-ups:

West
C O'Neal
F Duncan
F Garnett
G Bryant
G Francis

East
C Wallace
F O'Neal
F Carter
G Mcgrady
G Iverson

Het is wederom hartverwarmend om te zien hoe elk jaar weer dezelfde starters worden gekozen...:P

  zaterdag 27 december 2003 @ 13:33:49 #233
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15740199
4 minuten speeltijd voor Gadzuric
Dan schuift ook steeds meer richting verkeerde kant van de bank
don't call to the bullpen
  zaterdag 27 december 2003 @ 19:55:22 #234
41234 Flaw
Only the strong
pi_15749510
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:02 schreef Easy-E het volgende:
East Guards
Valt niet veel over te zeggen, alleen het feit dat Lebron James boven Baron Davis staat... Davis kan ook dunken hoor! (misschien nog wel beter dan James ook)
Ondanks z'n 'geringe' lengte (1.93m) kan Davis spectaculair dunken. Hij heeft ook meegedaan aan de dunkcontest, ik meen in 2001 toen won Desmond Mason. Alleen LeBron is wel een klasse apart hoor. Als je die hebt zien dunken dan ben je het wel met me eens dat ie dat beter kan dan Baron. Desalniettemin vind ik dat Davis wel van Allstar-kaliber is. 23.6 punten (6e in de NBA), 8.4 assists (3e in de NBA), 4.3 rebs, 2.73 steals (2e in de NBA) per wedstrijd is natuurlijk geen kattenpis!

[Dit bericht is gewijzigd door Flaw op 27-12-2003 20:03]

pi_15757445
De meeste teams hebben nu wel zo rond de 30 wedstrijden gespeelt, nu worden de krachtsverhoudingen langszaam duidelijk
code:
1.N.Jersey  28-.536 1.Indiana   30-.700
 2.Boston    30-.500 2.N.Orleans 30-.633
 3.Philadel. 29-.483 3.Detroit   29-.552
 4.Miami     29-.414 4.Milwaukee 29-.517
 5.New York  30-.367 5.Toronto   28-.500
 6.Washingt. 27-.296 6.Cleveland 30-.300
 7.Orlando   31-.258 7.Chicago   28-.286
                     8.Atlanta   31-.258
 Western Conference:                    
 Midwest Division:   Pacific Division:  
 1.S.Antonio 31-.677 1.LA Lakers 27-.741
 2.Minnesota 28-.643 2.Sacram'to 28-.714
 3.Denver    29-.621 3.G.State   27-.519
 4.Dallas    28-.571 4.Portland  27-.519
 5.Houston   29-.552 5.Seattle   26-.500
 6.Utah      29-.552 6.LA Clipp. 25-.480
 7.Memphis   29-.517 7.Phoenix   30-.333

In het Westen valt Dallas tegen en presteren de Nuggets en de Warriors verrassend goed. In het Oosten staan de verwachte ploegen bovenaan. Cleveland valt toch ligt tegen, Orlando begint langzaam te draaien en Miami heeft kans op de playoffs.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15762572
Mijn all stars:

East:
Allen Iverson G
Tracy McGrady G
Ron Artest F
Jermaine O'Neal F
Ben Wallace C

West:
Steve Nash G
Kobe Bryant G
Predrag Stojakovic F
Dirk Nowitzki F
Shaq O'Neal C

pi_15769488
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:55 schreef Flaw het volgende:

Ondanks z'n 'geringe' lengte (1.93m) kan Davis spectaculair dunken. Hij heeft ook meegedaan aan de dunkcontest, ik meen in 2001 toen won Desmond Mason.


Dat was idd in 2001, waarin hij in de finale geblinddoekt (door zijn headband weliswaar) probeerde te slammen, maar de ring miste. De dunk was een imitatie van slamdunkwinnaar Cedric Ceballos in 1992, die er wel de contest mee won...

Wil je de dunk van Ceballos nog eens zien, kijk dan op:
http://www.cedricceballos.com/cgi-bin/start.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 28-12-2003 18:24]

pi_15769706
Het is toch nog wel een lange weg voor de Magic hoor, en Miami en ook NY doen het beter dan verwacht... Hoe dat de Knicks zoveel wedstrijden weten te winnen is mij een raadsel... Ze hebben trouwens Slavko Vranes ontslagen, en gaan ook Clarence Weatherspoons contract afkopen, waarna Isiah Thomas waarschijnlijk heel het team vol gaat stoppen met atletische lange mannen, net als in Indiana...

New Orleans is ook wel een echte verrassing, ze winnen veel, zelfs zonder Mashburn, maar ik vraag me echt af of ze wel iets kunnen uitrichten tegen teams als San Antonio, Sacramento, LA Lakers of Dallas... Dat geldt eigenlijk wel voor alle East teams... Chicago had ik ook net even iets beter verwacht...

De Midwest Division zit vol met verrassingen: allemaal winning records! Denver, Utah en Memphis doen het erg goed, de Wolves ook trouwens... De Clippers en Warriors lijken ook eindelijk uit de kelder te komen, en tot mijn schrik valt Phoenix er recht in... Maarrr, als Amare en Zarko er weer bij zijn....

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 28-12-2003 18:37]

pi_15784845
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:43 schreef CIS-E het volgende:
Mijn all stars:

East:
Allen Iverson G
Tracy McGrady G
Ron Artest F
Jermaine O'Neal F
Ben Wallace C

West:
Steve Nash G
Kobe Bryant G
Predrag Stojakovic F
Dirk Nowitzki F
Shaq O'Neal C


Garnett moet er echt wel bij hoor vind ik..
Check z'n stats! WTF! Hij is goed voor 24,5 ppg.. Kan je mee thuis komen als NBA-speler
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_15787591
Garnett is dan ook gewoon een geweldige speler. Die man is gewoon magistraal. Die moet gewoon spelen. Verder vind ik toch wel dat Jason Kidd moet spelen. Als je ziet wat hij kan. Helaas maakt hij te weinig punten, als zijn schot beter word kan niemand hem stoppen.
  maandag 29 december 2003 @ 08:33:58 #241
67205 Colplay
How you doin??
pi_15788059
Garnett, Duncan en Stojakovic verdienen alle drie om te starten in de All Star Game omdat zij de leiders van hun ploeg zijn en hun ploeg ook echt goed draait. Spelers van Dallas verdienen het niet vind ik, want zij vallen ontzettend tegen met zoveel goede spelers.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15807008
Tja ... Kidd zou er inderdaad in moeten. In plaats van ... doe maar Iverson. Hoewel de 7sixers het beter doen dan de Magic. Maar McGrady speelt nog wel goed.

Garnett, Duncan en Stojakovic? Welke Laker haal je er dan uit? KB8 of Shaq? De Dallas spelers spelen wel een leuk spel voor zo'n all star game. Veel fast breaks. Run and gun.

Goed ... da Kid krijgt een plekje. Shaq mag op de bank beginnen.


Even iets anders: onze landgenoten Gadzuric en Elson spelen steeds minder. Volgens mij moeten ze maar naar een ander team. Je zou wensen een topteam (New Jersey, Detroit of Indiana) maar dat is denk ik niet mogelijk.

Golden State is misschien wel een leuke ploeg. Speedy Claxton, Jason Richardson en Mike Dunleavy mogen dan de acties en de scores maken. Gadzuric en Elson knappen het vuile werk op onder de borden. Een jonge basis 5. Lijkt me goed voor onze mannen.

  maandag 29 december 2003 @ 23:17:34 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_15810675
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:11 schreef CIS-E het volgende:
......
Garnett, Duncan en Stojakovic? Welke Laker haal je er dan uit? KB8 of Shaq? De Dallas spelers spelen wel een leuk spel voor zo'n all star game. Veel fast breaks. Run and gun.
......
De drie staan alle drie als Forwards op het ballot, dus een van de drie zal af moeten vallen en Shaq mag dus wel starten
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:52:07 #244
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15813028
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:11 schreef CIS-E het volgende:


Even iets anders: onze landgenoten Gadzuric en Elson spelen steeds minder. Volgens mij moeten ze maar naar een ander team. Je zou wensen een topteam (New Jersey, Detroit of Indiana) maar dat is denk ik niet mogelijk.

Golden State is misschien wel een leuke ploeg. Speedy Claxton, Jason Richardson en Mike Dunleavy mogen dan de acties en de scores maken. Gadzuric en Elson knappen het vuile werk op onder de borden. Een jonge basis 5. Lijkt me goed voor onze mannen.


laat Elson maar mooi bij de Nuggets zitten die krijgt daar nog wel voldoende speeltijd met dat blessuregevoelige zooitje daar

en Gadzuric ja die heeft pech dat Skinner weer fit is en zal blij mogen zijn met iedere minuut die hij nu meepakt,maar verhuizen naar de GS Warriors schiet ook niet op met Dampier daar onder het bord,en Dampier had al bij Musselman geklaagt dat die meer speeltijd wil

don't call to the bullpen
pi_15817356
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:17 schreef Colplay het volgende:

[..]

De drie staan alle drie als Forwards op het ballot, dus een van de drie zal af moeten vallen en Shaq mag dus wel starten


Je kan ook met 3 forwards spelen. Zo'n stembiljet is voor de vorm. Een coach kan anders beslissen.
pi_15817372
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

laat Elson maar mooi bij de Nuggets zitten die krijgt daar nog wel voldoende speeltijd met dat blessuregevoelige zooitje daar

en Gadzuric ja die heeft pech dat Skinner weer fit is en zal blij mogen zijn met iedere minuut die hij nu meepakt,maar verhuizen naar de GS Warriors schiet ook niet op met Dampier daar onder het bord,en Dampier had al bij Musselman geklaagt dat die meer speeltijd wil


Zo goed lijken die centers van de Warriors mij niet. Op dit moment speelt Elson niet veel.
  dinsdag 30 december 2003 @ 13:53:42 #247
67205 Colplay
How you doin??
pi_15824005
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:28 schreef CIS-E het volgende:

[..]

Je kan ook met 3 forwards spelen. Zo'n stembiljet is voor de vorm. Een coach kan anders beslissen.


Dat geldt toch niet voor de basisopstelling?? Daar spelen toch de spelers die gekozen worden op hun positie??
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15825552
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:29 schreef CIS-E het volgende:

[..]

Zo goed lijken die centers van de Warriors mij niet. Op dit moment speelt Elson niet veel.


Hahaha je hebt het hier wel over Erick Dampier hoor, die gast is vijfdes in rebounding (11,4 per game) in de league, en tweedes in offensive rebounds (4,4 per game)! Hij heeft zijn beste spel in jaren, en dat in slechts 31 minuten gemiddeld!

Dan heb je nog vele andere qualityspelers die op de center kunnen: Troy Murphy (na blessure nu goed voor 9 punten en 8 rebounds gemiddeld), Cliff Robinson (11 punten, 4 rebounds gemiddeld), Brian Cardinal (uit het niets zomaar ineens goed voor 9 punten en 4 rebounds gemiddeld), en dan heb je nog Adonal Foyle (één van NBA's beste shotblockers), Popeye Jones, en Evan Eschmeyer als opties...

Elson en Gadzuric zijn beter dan Eschmeyer, Jones, Cardinal en Robinson, maar ik denk toch echt niet dat de Warriors plannen hebben om een center aan te nemen, ze zouden echt geen tijd krijgen in GS...

Verder mag er bij de ASG niet gesjoemeld worden met posities, maar als de coach van de Western Conference (wie gaat dat eigenlijk worden??) liever Dirk, Peja en Kevin in zijn frontcourt wil hebben, dan gooit ie toch gewoon Shaq in de eerste minuut van de center af, simpel zat, alleen dan krijgt die coach weer de fans op zijn dak!

In de basisvijf staat in ieder geval 1 center, 2 forwards en 2 guards, zoals ze op het biljet staan...

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 30-12-2003 14:46]

  dinsdag 30 december 2003 @ 14:56:38 #249
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15825938
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:29 schreef CIS-E het volgende:

[..]

Zo goed lijken die centers van de Warriors mij niet. Op dit moment speelt Elson niet veel.


Gadzuric speelt dan wel uitgerekend tegen de Warriors zijn beste wedstrijd in de NBA maar ze hebben nog steeds geen trade voorgesteld om van Exel tegen hem te ruilen
en op het Bucks forum klagen ze ook al dat Dan te weinig speeltijd krijgt
ze zijn daar wel tevreden met Dan gezien het feit dat hij bovenaan staat in de Which player has been the biggest surprise for the Bucks this season? poll
nu maar hopen dat Terry Porter Dan een beetje speeltijd geeft vannacht tegen de Mavericks

en Elson kreeg de laatste 2 wedstrijden toch alweer 13 en 14 minuten speeltijd,ik neem aan dat Elson daar van te voren voor had getekend

don't call to the bullpen
  dinsdag 30 december 2003 @ 16:23:28 #250
67205 Colplay
How you doin??
pi_15828807
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:43 schreef Easy-E het volgende:

[..]


Verder mag er bij de ASG niet gesjoemeld worden met posities, maar als de coach van de Western Conference (wie gaat dat eigenlijk worden??) liever Dirk, Peja en Kevin in zijn frontcourt wil hebben, dan gooit ie toch gewoon Shaq in de eerste minuut van de center af, simpel zat, alleen dan krijgt die coach weer de fans op zijn dak!

In de basisvijf staat in ieder geval 1 center, 2 forwards en 2 guards, zoals ze op het biljet staan...


Wie zat er vorig jaar ook al weer op de bank in het Westen?? Dat was toch Adelman?? Phil lijkt dan de grootste kanshebber omdat je niet twee jaar achter elkaar in de ASG mag coachen. Alleen wil hij dat wel??
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:22:16 #251
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15834289
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:23 schreef Colplay het volgende:

[..]

Wie zat er vorig jaar ook al weer op de bank in het Westen?? Dat was toch Adelman?? Phil lijkt dan de grootste kanshebber omdat je niet twee jaar achter elkaar in de ASG mag coachen. Alleen wil hij dat wel??


volgens mij Gregg Popovich
werd afgelopen seizoen ook gekozen als coach van het jaar
don't call to the bullpen
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:47:18 #252
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_15837184
Charles Barkley heeft weer van zich laten spreken:

"I played football for one day. I gave my equipment to the coach and said 'Thank you, this is a bit to stressful for me.'" -- Charles Barkley, on playing high school football.

"He was like the guinea pig for Rogaine for black men." -- Charles Barkley, on Karl Malone.

"The most underrated player in NBA history is Dominique Wilkins. Right behind him is Gary Payton. He never has gotten the respect he deserves. If he doesn't spend the rest of his days in Seattle, I hope he goes someplace where he has a chance to win a title." -- Charles Barkley.

"I don't know who is calling the shots, who is pulling the switches on and off but this team has gone downhill ever since. The team was broken up and there was no reason for them breaking it up." -- Charles Oakley, always reliable, on the Raptors.

"They don't know polo from lolo." -- Charles Oakley, on Canadian fans

"Half Man, Half Sit-Out-The-Season." -- Barkley, talking about Vince Carter.

Barkley: "I can not believe that Dan Rather didn't just kill Saddam Hussein when he was interviewing him, and that would have saved us all that money going to war."
Ernie Johnson: "How do you reckon Dan Rather would have pulled that off?"
Barkley: "He could have said 'Hey Saddam, let's go get something to eat' and then stabbed him in the neck with a fork. That could have saved us $26 billion dollars we're giving to Turkey. We could have used that money to fix the public school system here in America...You think a real fork or a salad fork?"
EJ: "I don't think a salad fork is getting it done."

"You know what Ernie? Damn! I mean the good damn. There are different kinds of damn. This is not the kind of damn that you use to describe Mike Tyson." -- Charles Barkley, on the picture of Serena Williams in the Sports Illustrated Swimsuit Issue.

"You've gone plum damn goofy on the first night." -- Barkley, after Kenny Smith said that Yao Ming is the best player in Houston.

"I never said that San Antonio had all these fat women. That has been bothering me. All these women who think I said they were fat, I apologize. Then when I go to Dallas people tell me that I have nothing good to say about Dallas. First of all I think Dallas has a good team. I feel bad they think that. You think LA has the best-looking women in the crowd... they do, but they are not real ... they are made out of plastic. For normal women, who have their own God given bodies, Dallas has the best looking women in the NBA. Unfortunately, I am not going to get to see anymore of them in Dallas." -- Charles Barkley.

No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_15850652
Laten we dan maar eens gaan kijken welke kandidaten het meeste kans maken om het Western Conference All-Star team te mogen coachen:

Phil Jackson, LA Lakers (21-7): Heeft het beste record in de NBA, maar dat is niet voor niets. Het monsterlijk goede viertal bleek al heel snel samen te kunnen spelen, en de wedstrijden worden vaak zonder enige moeite gewonnen. Jackson is en blijft één van de beste, zoniet de beste coach in de NBA.
Gregg Popovich, San Antonio (22-10): Ook hij heeft door de jaren heen bewezen te kunnen winnen, en dat is ook niet zo gek met een team vol onzelfzuchtige spelers, met het wonderkindje Tim Duncan voorop. Beschikt tevens over een aardige bank.
Rick Adelman, Sacramento (21-8): Nog onzelfzuchtiger dan de Spurs, spelen de Kings. Met een meer dan met talent overladen roster, met sterren op elke positie, en dan nog zonder Webber, hebben ze bewezen zeer goed samen te kunnen spelen, en spelen tevens het leukste b-ball in de NBA.
Flip Saunders, Minnesota (20-10): Ondanks alle veranderingen speelt het team uit het uiterste noorden van de NBA het beste basketball in haar geschiedenis. Hoewel Sprewell zijn kwajongensimago voortzet, blijkt Sam Cassell perfect te passen in de aanval, en ook Garnett, die Timberwolve voor het leven blijft, speelt beter dan ooit.
Jeff Bzdelik, Denver (19-12): Anthony kwam, zag, en overwon. De komst van de superrookie veranderde, samen met de arrivering van o.a. Boykins, Miller, Lenard, Barry en natuurlijk onze Elson, het ooit zo lelijke, kansloze spel van de Nuggets, in de run-and-gunstijl van de jaren tachtig, en Bzdelik weet alles in zeer goede banen te leiden.
Don Nelson, Dallas (18-12): Steve Nash heeft al te kennen gegeven dat door het vele traden het hart van vorig jaar uit het team verdwenen is. De resultaten vallen tegen, hoewel Walker en Jamison toch echt goed spelen. De geruchten doen de ronde dat Pat Riley het team gaat coachen.
Jerry Sloan, Utah (17-14): Na het vertrek van Malone en Stockton leek alle hoop op de toekomst en op de playoffs verkeken, maar Harpring, Kirilenko, Arroyo & Co. spelen superdegelijk allround spel, en dat is nou net waar Sloan voor staat. No-nonsense spel waarin elke bal achterna gedoken wordt.

Ik zou kiezen voor Sloan, omdat die het meest bereikt heeft dit jaar, maar juist zijn speelstijl past niet in een All-Star Game.

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 31-12-2003 12:05]

pi_15857184
Ik zou voor Rick Adelman gaan.. Goede resultaten en het tijdelijke verlies van Webber is goed opgevangen. Spelen ook idd leuk basketbal, nou wat wil je nog meer in een All-Starr-game dan spectakel?!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 31 december 2003 @ 15:12:50 #255
67205 Colplay
How you doin??
pi_15857312
Het maakt niet uit welke coach het het meeste verdient om te mogen coachen. De ploeg met het beste record op 1 februari mag de coach leveren voor de wedstrijd, tenzij hij vorig jaar op de bank zat, dan wordt het de nummer twee. Dus het zal wel tussen Jackson en Adelman gaan.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 31 december 2003 @ 15:14:23 #256
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15857351
En Dicht 'k maak wel ff een nieuwe
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')