abonnement Unibet Coolblue
pi_14496611
Zo dat was me godverdomme het DnB-feest wel. . Ik vond het persoonlijk zelfs beter dan ML.

Het begon al goed, toen ik binnenkwam en mijn jas had afgegeven en net mijn eerste biertje bestelde, werd er natuuurlijk "The Nine" gedraaid . Bij het trapaflopen zag ik bij de eerste kolom van de arcade bij de bar een schimmig figuur staan, met een baardje, die me op één of andere manier bekend voorkwam. .
Ik herinnerde me deze foto:

En dacht, goh wat lijkt die gozer op één van CD (de rechter dan).

Van de eerste DJ herinner ik me niet zoveel, ik moest er natuurlijk ook zelf nog een beetje inkomen, beetje de crowd uitchecken.

Op een gegeven moment (ik sta tussen de kolommen richting bar) spurt er een soortemet gothic-figuur, met zwarte kledij en haar richting de draaitafels, die op een podium tegenover de kolommen staan. Het blijkt de tweede DJ te zijn. En potverjandosie, wat draaide die gozer goed . Er werd een blik duistere DnB losgetrokken waar je U tegen zegt, U met een Hoofdletter U. Even was ik in de veronderstelling dat deze meneer de helft van CD was die ons beloofd was.
Dat bleek echter niet zo te zijn (Peter R. de Vries-stem naar believen toevoegen). Om een uurtje of 1u30 (als ik het goed herinner) kwam dezelfde figuur die ik bij het binnenkomen tegen de kolom geleund had zien staan op het podium.

De gothic-DJ legde even het systeem uit, alwaarna CD (laat ik Matt, want die was het dacht ik, voor de gelegenheid maar even zo noemen), inderdaad zijn CD-bewaarhoesje opensloeg. Hij liet daarbij al dan niet bedoeld een collectie zelfgebrande CD zien bij het bladeren door de collectie. De klassiekers waren niet van de lucht, er was zelfs een rewind voor Morning Light . Morning Light, gedraaid door de maker godverdomme, en ik was erbij.

Na een redelijk lange set volgde nog een DJ-duo, dat de lijn harde DnB van de gothic-DJ vrolyck voortzette. Wel met iets meer breackage. Bij het naar de WC gaan bespeurde ik zowaar weer dezelfde figuur die ik bij het binnenkomen had gezien, Concord Dawn in levende lijve . Na een klein praatje met voornamelijk complimenten voor de kick-ass set van mijn kant (), en verontruste geluiden van zijn kant over het verdwijnen van zoveel mensen tijdens zijn set, betrad ik de WC. En ja hoor, toen ik mijn handen stond te wassen kwam de gothic-DJ binnen. Ik ben vergeten zijn naam te vragen, maar hij was in ieder geval Nederlands. Ook hem gecomplimenteerd, dit maal wederom met zijn kick-ass-set.

De trein van 5:34 bracht mij vanuit Rotterdam weer in mijn woonplaats.
Morgen zal ik in deel 2 van de review de vrouwen bespreken die aanwezig waren, want jongens, ook die waren ten zeerste de moeite waard.

Excuses voor de lap tekst, en bedenkt: dit is mijn tweede echte DnB-feest geweest, vandaar misschien mijn jeugdig enthousiasme.

FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_14498631
Jullie hebben het dus naar je zin gehad kinders?
pi_14500001
Ja pappa.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_14500566
Next up: Blackout??

Ja JK, ook voor jou

pi_14500601
Die van 28 nov haal ik niet EM, zoals ik reeds uitvoerig heb ge-explaineerd. Die volgende PRSPCT is nog wel een in-de-gaten-houdertje, als Tech Itch komt . TI .

[Dit bericht is gewijzigd door JohnnyKnoxville op 09-11-2003 14:08]

FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_14500622
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die van 28 nov haal ik niet EM, zoals ik reeds uitvoerig heb ge-explaineerd.
Ik probeer u nog steeds over te halen.
pi_14500638
13 December Major League V Krust, J Majik, London Elektricity, A-Sides, Millennium Kru, Dreazz, Predator, Juice Blenders, Lenzman, Mynor & mc's Dart, Proskript, Soul Nighttown, Rotterdam

Deze wel. Toch?

pi_14500656
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die van 28 nov haal ik niet EM, zoals ik reeds uitvoerig heb ge-explaineerd. Die volgende PRSPCT is nog wel een in-de-gaten-houdertje, als Tech Itch komt . TI .
TI

Als ie Pressure Drop um.... dropt

Dan gaat EM gek worden.

pi_14500670
Ik twijfel nog even, heb ook nogal wat verjaardagen rond die tijd. Eerst maar eens een keer bij Proskript op de koffie, kijken of ik vrijkaartjes kan regelen. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 9 november 2003 @ 15:23:59 #210
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_14502209
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik twijfel nog even, heb ook nogal wat verjaardagen rond die tijd. Eerst maar eens een keer bij Proskript op de koffie, kijken of ik vrijkaartjes kan regelen. .
Doe Enang dan maar de groeten van me, z'n major league mc-skills waren de bom!
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 9 november 2003 @ 15:55:02 #211
51748 H4ze
wait...what?
pi_14502894
quote:
Op zondag 9 november 2003 06:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo dat was me godverdomme het DnB-feest wel. . Ik vond het persoonlijk zelfs beter dan ML.

*lang verhaal


Idd wat je zegt...ik vond dit feestje eigenlijk minstens zo goed als Major League IV en maybe wel beter Geluid stond trouwens ook lekker!

Eerst volgende de 28e ---> Blackout. Maybe haal ik 21 November Drum n Breakz @ N'town nog, maar denk het niet....

*BURP*
  zondag 9 november 2003 @ 16:04:37 #212
51748 H4ze
wait...what?
pi_14503083
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:09 schreef E_Motion het volgende:
TI
Als ie Pressure Drop um.... dropt
Dan gaat EM gek worden.
Toen ik gister The Nine voorbij hoorde komen dacht ik ook gelijk: "nu zou ik E-Motion wel is willen zien "
*BURP*
pi_14503168
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:04 schreef H4ze het volgende:

[..]

Toen ik gister The Nine voorbij hoorde komen dacht ik ook gelijk: "nu zou ik E-Motion wel is willen zien "


Just follow the trail of destruction.
pi_14503294
Concord Dawn, die kerel waar Johnny het over heeft dan, draaide eerst bij BlackOut ook retegoed. Hal en ik stonden boven op dat balkon daar en ja hoor, hij begon zijn set gewoon met Morning Light, het publiek werd insane, en terecht! Moet voor hem ook wel strak geweest zijn aangezien dat zijn eerste set in Nederland was.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 9 november 2003 @ 16:31:42 #215
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_14503696
Lekker setje van klute @ subtronix radio aan het luisteren..

http://real.f4.ca/subtronix/klute_96.MP3

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_14507966
PORTOMONNEE KWIJT! NEEEEEEEEEE
pi_14508196
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:42 schreef Theeboon het volgende:
PORTOMONNEE KWIJT! NEEEEEEEEEE
waar kwijtgeraakt denk je dan?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 9 november 2003 @ 20:30:54 #218
51748 H4ze
wait...what?
pi_14509234
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:42 schreef Theeboon het volgende:
PORTOMONNEE KWIJT! NEEEEEEEEEE
Dat had ik 2 weken terug dus Zat nog 10 euro en mn giropas in.
*BURP*
  zondag 9 november 2003 @ 21:29:24 #219
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_14510423
Weinig om je druk over te maken dus.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_14510941
Wel veel gezeik met ib-groep voor nieuwe ov jaarkaart en nieuwe giropasjes etc.

Nog ff een bot nr: vector burn / opium freeze
de rest van 'em is net zo vet

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 09-11-2003 22:03]

pi_14511264
ff een vraagje over basslines: Ik kom vaak de termen Hoover, Reece en Wobble tegen. maar ik weet nou niet precies hoe ze klinken. dus kan iemand me hier dat uitleggen (met een voorbeeld(clip)je ofzo)?
  zondag 9 november 2003 @ 23:01:15 #222
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_14512704
Hoover (Digital - GT)
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sr?C=CHANEL9615&S=B
(vanaf 2.20)

Reese (Spirit - Chinese Whispers)
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sr?C=INNA006&S=A
(vanaf 0.04)

Over de wobbel, ik denk dat dat meer een verzamelnaam is voor basslines die constant varieren in toonhoogte. Ik zal even een voorbeeldje geven

Wobble (Q Project - Sticky Fingers [twisted individual remix])
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sr?C=CRSHLTD001&S=A
(vanaf 2.57)

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_14513377
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:54 schreef Theeboon het volgende:
Wel veel gezeik met ib-groep voor nieuwe ov jaarkaart en nieuwe giropasjes etc.

Nog ff een bot nr: vector burn / opium freeze
de rest van 'em is net zo vet


dat is idd een geil nr
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_14513448
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:01 schreef reem het volgende:
Wobble (Q Project - Sticky Fingers [twisted individual remix])
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sr?C=CRSHLTD001&S=A
(vanaf 2.57)
Sticky Fingers

                

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 9 november 2003 @ 23:40:40 #225
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_14513760
Ik vind het origineel beter dan de remixen.
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')