abonnement Unibet Coolblue
pi_11952672
Wat lees ik nu!
quote:
'BOSTON PUBLIC': HET LEVEN DOOR DE OGEN VAN DOCENTEN OP WINSLOW HIGH
'Boston Public', dit najaar op NET 5.

Wie het leven van een scholier hard vindt, zou het schoolleven eens door de ogen van een docent moeten bekijken. Na de met Emmy Awards bekroonde juridische series 'Ally McBeal' en 'The Practice', richt de winnaar van vele Emmy Awards, Golden Globe Awards en de Peabody Award David E. Kelley, zich op de middelbare school met 'Boston Public'. Deze serie van zijn hand verkent de professionele en persoonlijke levens van de leraren en andere medewerkers van een middelgrote middelbare school in Boston. Kelley, die bekend staat om zijn controversiële verhaallijnen, doet met 'Boston Public' menigeen terugverlangen naar de middelbare schooltijd, of juist niet natuurlijk

Met atleten die de school verlaten met een miljoenencontract op zak, 25-jaar oude internet miljardairs en vroegtijdige schoolverlaters die een fortuin winnen in een spelletjesprogramma, heeft de modaal verdienende leraar het steeds moeilijker om respect te krijgen van de afgestompte leerlingen en hun veeleisende ouders. 'Boston Public' werpt, op dramatische en soms komische wijze, een blik op de levens van de docenten van Winslow High en richt zich vooral op de strijd die de onderwijzers dagelijks aangaan om omstandigheden te creëren waarin het leren centraal staat. In tegenstelling tot sommige andere series waarin de leerlingen van een 'High School' centraal staan, draait het in 'Boston Public' om de onderwijzers die bewust hebben gekozen jongeren iets bij te brengen om ze zo een basis voor hun verdere leven mee te geven.

Dit najaar brengt NET 5 het derde, tevens nieuwe seizoen. Hierin staat weer van alles te gebeuren tussen de leerlingen onderling, de leraren en in de privé-levens van zowel de leerlingen als de leraren. Raciale problemen, seksschandalen en ethische kwesties zijn situaties waar men op Winslow High mee te maken krijgt.


NIEUW CASTLID: EX-NEW KID
ON THE BLOCK JOEY MCINTYRE
Een nieuw gezicht in 'Boston Public' is Joey McIntyre, bekend van de boyband New Kids on the Block. Hij speelt Colin Flynn, een leraar die wat betreft zijn houding en leeftijd meer op de leerlingen lijkt dan op zijn collega's. Al snel wordt hij dan ook één van de meest geliefde leraren van Winslow High. Zijn populariteit blijft echter niet lang bestaan wanneer een aantal leerlingen in opstand komt tegen zijn onorthodoxe manier van lesgeven en zijn amicale houding. Hoe goed Colin ook is in zijn vak, hij heeft nog veel te leren over het onderwijzen.
Ook nieuw in het derde seizoen is Jon Abrahams, bekend van de film Scary Movie. Hij kruipt in de huid van Zach Fisher, een voormalig student van Winslow High die nu leraar is op zijn oude school. Zoals hij vroeger door zijn enthousiasme en spontaniteit regelmatig bij de rector werd geroepen, maakt hij tegenwoordig nog meer dan eens zijn gang naar de rector.

Bron NET5


Dus ze gaan in het najaar gewoon door met Boston Public
pi_11957115
Dat is leuk . Ik hoop weer een echte leuke dinsdagavond. Dus Boston Public - Will & Grace - Sex and the City ofzo. Of Gilmore Girls erbij ofzoiets .
pi_12024767
Boston Public en GG komen vanaf september op de zondag:

18.00 Gilmore Girls (HH)
19.00 Boston Public
20.00 Robinson Update (midden sept.)
20.30 Expeditie Robinson (midden sept.)
21.30 Meiden van de Wit (midden sept.)

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 26-07-2003 00:13]

pi_12234632
Vanavond weer
pi_12243088
Wat een geweldig begin
pi_12244178
top aflevering
pi_12244830
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:32 schreef -Mk- het volgende:
top aflevering
Zeker wel!! Ik vond vooral Harvey met zijn videocamera erg grappig
pi_12244849
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:59 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Zeker wel!! Ik vond vooral Harvey met zijn videocamera erg grappig


Wat was die meid van 20 lekker
pi_12244970
wat een toffe aflevering. Ik ben blij dat ik de serie in de herhaling weer kan volgen. Ik was eigenlijk afgehaakt, omdat er teveel series waren die ik in het afgelopen seizoen wilde zien. Blijf het nu voorlopig wel weer volgen.(ik heb nu ook 24 weer in de herhaling opgepakt)
David E. Kelley is toch wel mijn held, hij kan echt geweldige series maken (vroeger LA Law, Ally McBeal).
dus...
pi_12245019
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:00 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Wat was die meid van 20 lekker


Niet alleen zij
Dat meisje dat ging zingen (kan niet op haar naam komen) mag ook best eens langskomen hier
  zondag 10 augustus 2003 @ 20:53:25 #111
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_12342244
ik volg die serie nu ook al een tijdje. vooral omdat Jeri Ryan zo lekker is!
[......]
pi_12342286
Overmorgen is het alweer zo ver
pi_12344648
Leuk dat Joey McIntyre er in gaat spelen! Daar was ik als jong meisje zo verliefd op
pi_12364958
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 20:53 schreef OphiOn het volgende:
ik volg die serie nu ook al een tijdje. vooral omdat Jeri Ryan zo lekker is!
Idd erg liev


  maandag 11 augustus 2003 @ 22:31:17 #115
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_12366923
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 21:09 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Idd erg liev

[afbeelding]
[afbeelding]


[......]
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:29:02 #116
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_12547284
Ik heb al zin in vanavond.
[......]
pi_12559127
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:29 schreef OphiOn het volgende:
Ik heb al zin in vanavond.
'k ook!
pi_12559215
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:11 schreef snellejelle het volgende:

[..]

'k ook!


en ik ook!
Maar ehm... hoe gaan ze dat bij net5 straks doen? Boston Public, everwood, Gilmore Girls
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_12559261
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:15 schreef Avani het volgende:

[..]

en ik ook!
Maar ehm... hoe gaan ze dat bij net5 straks doen? Boston Public, everwood, Gilmore Girls


Tsjek een aantal post hierboven
pi_12559337
Nog maar 10 minuutjes
pi_12559341
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:17 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Tsjek een aantal post hierboven


Oh
Oké, thanx, ik heb er al wel zin in
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_12559371
oke jongens ik ga vanavond voor de eerste keer kijken, ben nieuwsgierig geworden door jullie
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:30:53 #123
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12559566
Wat een serie

Ik lag vorige week echt dubbel voor de bal,


Steven: Oh no!, It's her again:
Vrouw: Smell my shoe! Smell it!

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12561227
Vandaag 2e keer gekeken...

Was spannend!!! En erg emotioneel ook nog....

Tis een erg goede serie, daar ben ik nu wel achter! En volgende week zeker kijken, wil weten hoe het afloopt met die man....goeidendag, die zag ik even niet aankomen...

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_12561266
Wat een einde

Dat had ik niet verwacht.. pff
Ben nu wel heel erg benieuwd naar dinsdag!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')