abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 juli 2001 @ 11:12:22 #26
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1271056
Ja, ik schaamde me ook rot voor die nederlanders."Die mentaliteit: "Het is all in, dus pak zoveel mogelijk, al kan je het toch niet op, het is toch gratis". En dat in een land waar de mensen best wel arm zijn. Dat gedoe met die drankjes vond ik ook bijzonder irritant. Als de bar dicht gaat in het hotel, dan ga je toch gewoon naar een andere bar als je nog wat wilt drinken. Oh nee, want dan moet je betalen!!! Stel je voor!

Wij gingen elke avond eerst naar Panare en daarna (als Panare sloot) door naar die andere kroeg dichter bij Golden Paradise (met dat heineken uithangbord), die grote bar met dat kleine zaaltje er aan vast. Ik vond het ook heel gezellig 's avonds bij Playa el Agua, niet te toeristisch, veel venezolanen, lekker in de openlucht dansen etc.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:15:42 #27
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1274833
En als het dicht ging lieten ze gewoon alles buiten staan. Probeer dat maar eens in Nederland! Dan wordt het of binnen een nacht leeggejat of omver gewaaid.

Panare staat (hoewel het eigenlijk maar een klein strandtentje was) heel hoog in mijn top 10 uitgaans-places to be Ik hoopte op zo'n openluchtfeestje terecht te komen op het strand, en werd echt niet teleurgesteld daar

  donderdag 26 juli 2001 @ 00:14:07 #28
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1275465
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:15 schreef Lievurd het volgende:
spauw: welk hotel ga je naar toe.

Met de criminaliteit valt het ook in Porlamar wel heel erg mee, alleen moet je nie door de slopenwijkstraat gaan lopen dat wordt ook heel duidelijk gezegd. Maar de winkelstraten enzo das allemaal wel goed.


sorry voor de latereactie heb een tijdje druk gehad.

Ik ga naar het golden paradise toe voor 11 dagen in september. Heb er wel zin in zie nu iedereen vertrekken en terugkomen en ik moet nog 5 weken wachten

ga denk heel erg had genieten als ik eindelijk weg mag

grtz

Spauw

LowLands 2002......here i come
  donderdag 26 juli 2001 @ 01:34:09 #29
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1275889
deze is ff voor robino...............

jij heb dus in het golden paradise gezeten, heb jij misschien iets van fotos van het hotel?

kun je nog een beetje feestje bouwen in playa de agua

thx

Spauw

LowLands 2002......here i come
  donderdag 26 juli 2001 @ 18:22:09 #30
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_1279384
Ik heb tijdens de eilandtour idd Enpanadas op en ze waren best wel lekker.
Wat vond je het allerleukste op Isla Margarita?

Wij hadden ook van die vreselijk irritante Nederlanders die vreselijk grof waren en maar veel eten en drinken pakken en dan alles maar weer laten staan. In het zwembad moesten ze ook vreselijk duidelijk laten zien hoe aanwezig ze waren en hoe stoer enzovoorts. Heel hinderlijk:(

Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
  donderdag 26 juli 2001 @ 23:24:32 #31
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1281103
Ik heb heel veel foto's maar die moet ik nog even fatsoenlijk inscannen.

Het lijkt nog het meest op een soort Holiday Inn maar dan Out (ja lekker duidelijk weer ) en het zit lekker dicht bij het strand (metertje of 30)

's nachts is er op Playa el Agua niet echt bijzonder veel te beleven, er is eigenlijk maar een tent die echt elke nacht actief is en dat is Panare. Panare is een strandtent met een podiumpje midden op het strand, in de open lucht. Een nachtje daar stappen (vooral de zaterdagavond, als de Venez. jeugd daar ook komt) voelde voor mij net als zo'n avontuurlijke Breezer-reclame haha.
Verder zijn er nog wat andere tentjes, maar die waren echt onderbezet. Overigens ga jij in het hoogseizoen (september+kerst) dus dan zal het waarschijnlijk wél heel druk zijn. Maar ehm Panare maakt een hoop goed.

Maar verwacht geen bruisend nachtleven, iig niet bij Playa el Agua. Maar daar is het ook eigenlijk de vakantie niet voor vind ik.

  zaterdag 28 juli 2001 @ 20:25:28 #32
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1290106
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 23:24 schreef Robino het volgende:
Ik heb heel veel foto's maar die moet ik nog even fatsoenlijk inscannen.

Het lijkt nog het meest op een soort Holiday Inn maar dan Out (ja lekker duidelijk weer ) en het zit lekker dicht bij het strand (metertje of 30)

's nachts is er op Playa el Agua niet echt bijzonder veel te beleven, er is eigenlijk maar een tent die echt elke nacht actief is en dat is Panare. Panare is een strandtent met een podiumpje midden op het strand, in de open lucht. Een nachtje daar stappen (vooral de zaterdagavond, als de Venez. jeugd daar ook komt) voelde voor mij net als zo'n avontuurlijke Breezer-reclame haha.
Verder zijn er nog wat andere tentjes, maar die waren echt onderbezet. Overigens ga jij in het hoogseizoen (september+kerst) dus dan zal het waarschijnlijk wél heel druk zijn. Maar ehm Panare maakt een hoop goed.

Maar verwacht geen bruisend nachtleven, iig niet bij Playa el Agua. Maar daar is het ook eigenlijk de vakantie niet voor vind ik.


het hoogseizoen is bedoel je daar het komen en gaan van toeristen of die van de plaatselijke bevolking?
LowLands 2002......here i come
  zaterdag 28 juli 2001 @ 20:45:37 #33
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1290178
Van de toeristen, die komen vooral in september, met kerst en met Pasen. Ik heb alvast een fotootje, en daarna kapte mijn scanner ermee dus later meer...

Robino onder een palm (aan het strand, direct naast Golden Paradise genomen

  woensdag 29 augustus 2001 @ 12:22:05 #34
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1514662
Tijd voor een *schop*
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:38:23 #35
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1524888
nog een paar dagen en kan me daar gaan vermaken
LowLands 2002......here i come
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:48:51 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_1525017
Kunnen de mensen daar eigenlijk een beetje Engels? Mijn Spaans zuigt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 02:23:55 #37
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1529367
Hee Spauw, ik heb vanmiddag de foto's gescanned. Zal zo snel mogelijk effe wat pics van het hotel plaatsen.

En Speknek, ze spreken daar voor geen ene ruk Engels
Sommige mensen een paar woorden, en excursie-organisators wel redelijk, maar voor de rest niks
Overigens kom je met gebaren een heel eind

  vrijdag 31 augustus 2001 @ 10:02:36 #38
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_1530312
Twee jaar geleden zijn mijn vriendin en ik 2 weken naar venezuela geweest: eerst 1 week rondreis over het vasteland en toen nog een weekje uitpuffen op IM...

De rondreis was echt 200% top: met een vliegtuig op 500 mtr hoog langs Salto Angel/Angel Falls (hoogste waterval ter wereld, bijna 1 km hoog!), met een snelle boot over de Orinoco delta/rivier (zwemmen dolfijnen!), slapen in de wildernis in een hutje, 's nachts op krokodillen/slangen jacht (met je camera dus), achter een waterval langs lopen (damn dat geweld dat je 'voelt' is echt met geen pen te beschrijven), 'wandeltocht' door de wildernis (pas op voor de slangen!), op bezoek bij indianen (verkopen prachtige dieren uit balsa hout gesneden en gevlochten manden etc), van hoogland (waar het 's nachts verrekte koud kan zijn!) tot de kust (waar het verrekte warm kan worden )... Dan nog even naar Playa Blanca (strand op het vaste land 'tegenover' IM, maar veeeeeeeel mooier (bijna net zo mooi als Phi Phi Islands in Thailand) en dan met een vliegtuige naar IM...

Op IM aangekomen met een taxi naar Playa Auga, onderweg ineens alles donker, stroom op het hele eiland uitgevallen ... Aangekomen in het hotel (alles verlicht met kaarsjes) inchecken en naar de kamer (zag er perfect uit!)... Even aan de bar wat drinken, en daar gebeurde het ergste wat je je kunt bedenken: een ander nl stel dat 'kontakt' wil maken... Damn, als ik ergens wel een hekel aan heb is het van die Nederlanders die bij elkaar kruipen

Maar ja, ik was moe en in een goede stemming, dus maar effuh met hun gesproken... Alleen maar geklaag over het eten (was zo vreemd allemaal), de bediening (spraken helemaal geen Nederlands!, poeh poeh), bedden (waren kleiner dan thuis) etc etc etc... Na een half uur was ik het helemaal zat en zijn we maar naar bed gegaan....

Het hotel was gewoon perfect, eten was voortreffelijk, bediening sprak soms engels (en ik een paar woordjes spaans) drinken was perfect (lekkere rum hebben ze daar!) strand was mooi, alleen jammer dat er, toen wij er waren, een algenplaag was, je kwam zo groen als de hulk uit het water ...

Porlomar is niet echt een leuke winkelstad, hoewel mercados de concheros (konijnenmarkt) heel leuk is (en je kunt/moet er giganties afdingen, kickuh!)

Als transport middel huurden we vaak een taxi voor 'de hele dag', van te voren goede prijsafspraken maken en je kunt je geen buil vallen...

Maw, perfecte vakantie (vooral rondreis)!

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 11:30:16 #39
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1530842
Ja die rondreis had ik ook wel willen doen. Ze boden ter plaatse ook reizen aan naar het vaste land voor een paar dagen maar dat ging echt over mijn studentenbudget heen

Volgende keer dan maar...

  vrijdag 31 augustus 2001 @ 13:13:47 #40
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1531398
lijkt me tof robino, dat die foto's gezien als ik nog moet gaan . weet ik al een beetje wat ik kan verwachten. Ik ga nog wel daar proberen hier regelamtig wat berichtjes te plaatsen van hoe het daar is . Wel lastig dat ze geen engels spreken daar, dat gaat dus handen en voeten werk worden dan
LowLands 2002......here i come
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 13:15:11 #41
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1531413
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:48 schreef speknek het volgende:
Kunnen de mensen daar eigenlijk een beetje Engels? Mijn Spaans zuigt.
ga jij er ook heen?
LowLands 2002......here i come
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 13:28:03 #42
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1531505
IM heeft zich volledig gegooid het toerisme, dat merk je vnl met de georganiseerde reisjes. Je moet er niet naar toe gaan om de cultuur te leren kennen. Gewoon genieten van het mooie weer, lekker uitstapjes doen, huur een autootje/scooter en rij een beetje rond. Maar er een keer zijn geweest is voldoende. Het is tegenwoordig ook niet zo bijzonder meer, nu alle reisbureaus het eiland gaan exploiteren. Hotelkamer zie je toch bijna niet, als hij maar schoon en niet te warm is. Het is weer wat anders, maar het kent geen uitdagingen voor "ervaren" reizers. (bedoel ik negatief, het ligt eraan wat je wil)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 14:35:24 #43
15255 Boks-eend
Fok!ker f.k.a. Robino
pi_1532097
Mja, het is wel toeristisch, maar niet storend of zo
  maandag 3 september 2001 @ 00:24:49 #44
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1548101
nog twee nachtjes slapen en ik ben er heb er echt heeel veeel zin in ......
LowLands 2002......here i come
  maandag 3 september 2001 @ 15:29:04 #45
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1550530
Hier een plaatje van 1 van de 2 zwembaden in Golden Paradise, dit is de kleinste. Op de achtergrond een van de barren.
  maandag 3 september 2001 @ 15:32:29 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1550550
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:13 schreef spauw het volgende:
lijkt me tof robino, dat die foto's gezien als ik nog moet gaan . weet ik al een beetje wat ik kan verwachten. Ik ga nog wel daar proberen hier regelamtig wat berichtjes te plaatsen van hoe het daar is . Wel lastig dat ze geen engels spreken daar, dat gaat dus handen en voeten werk worden dan
ze spreken heus wel engels hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 3 september 2001 @ 16:52:13 #47
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1551184
quote:
Op maandag 03 september 2001 15:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

ze spreken heus wel engels hoor


Nou dat valt vies tegen
Ik schat dat 2 op de 5 mensen een beetje Engels kunnen
  maandag 3 september 2001 @ 17:02:57 #48
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1551283
ik ga er wel uitkomen denk ik zo, heb in het vliegtuig nog ff tijd om te oefenen. 9 3/4 uur ongeveer, ben benieuwd of ik dat vol ga houden
LowLands 2002......here i come
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:46:10 #49
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1853445
*schop*

En?

  zaterdag 13 oktober 2001 @ 16:54:20 #50
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1890436
quote:
Op maandag 03 september 2001 15:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

ze spreken heus wel engels hoor


yeah right . Dus niet niet he, maar drie ofzogevonden die engels konden en cvoor de rest spaans
LowLands 2002......here i come
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')