abonnement Unibet Coolblue
pi_16923161
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:43 schreef mbn het volgende:
Oeh de volgende aflevering wordt sexy.
Zie http://thewb.com/Shows/Episode/0,8201,||1785,00.html voor de trailer.
Ja, dat zag ik al aan het eind van aflevering 13

En wel relax dat ze er ten minste nog mee doorgaan. Hoop dat Madison er nog lang inblijft

O+ BlaBlub O+
pi_16935121
ik vind madison helemaal niks. hehe maar emily van camp vond ik ook niks maar haar karakter heeft in seizoen 2 wel veel voorderingen gemaakt gelukkig. (Y)

lange leve de dld progs

pi_17057969
Goede nieuwe aflevering.
Soms is het wel grappig om die rol die The WB zich heeft aangenomen duidelijk te zien terugkomen.

Heb wel een keer gelezen dat producties als Gilmore Girls en Everwood worden gemaakt met geld van een aantal grote bedrijven die morele waarden en gezinswaarden willen terugbrengen op TV. Soms is het totaal niet terug te zien. Soms wel.

pi_17058019
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:55 schreef mbn het volgende:
Goede nieuwe aflevering.
Soms is het wel grappig om die rol die The WB zich heeft aangenomen duidelijk te zien terugkomen.

Heb wel een keer gelezen dat producties als Gilmore Girls en Everwood worden gemaakt met geld van een aantal grote bedrijven die morele waarden en gezinswaarden willen terugbrengen op TV. Soms is het totaal niet terug te zien. Soms wel.


Nou, Ik heb em nog niet gezien maar vanavond is ie wel binnen hoop ik, dus kan ik em woensdag pas zien ofzo, als ik dan tijd heb

Maar verwacht er wel veel van

O+ BlaBlub O+
pi_17287009
als het goed is kijk ik vanavond en morgen avond 12, 13 en 14 :d joepie
pi_17291113
En ik als ik vanavond niet te bezopen ben 15

[Dit bericht is gewijzigd door neggix op 18-02-2004 20:05]

O+ BlaBlub O+
pi_17307354
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:32 schreef neggix het volgende:
En ik als ik vanavond niet te bezopen ben 15
zal ik die ook eens gaan downloaden
pi_17307682
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:34 schreef blablasjit het volgende:

[..]

zal ik die ook eens gaan downloaden


Mag niet he

Ik heb em iig nog niet gezien

O+ BlaBlub O+
pi_17320472
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:47 schreef neggix het volgende:

[..]

Mag niet he

Ik heb em iig nog niet gezien


er mag zoveel niet.
pi_17412429
Laatste aflevering was goed, al worden de relaties in de serie steeds meer freakish.

En Bright die een A haalt .
pi_17538311
Gister pas deel 16 gezien Was erg leuk weer. Vooral tussen Amy en Tommy Was te verwachten maar goed Hopelijk gaat Amy ook weer terug naar huis. Zie je misschien Bright ook weer wat meer
En jah, Madison moet ook maar weer een beetje normaal gaan doen. Denk niet dat die relatie nog langer duurt.
O+ BlaBlub O+
pi_18232713
Waar kan ik dat downloaden... ik heb geen emule omdat men pc daar te traag voor is..
pi_18237174
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:50 schreef Lemoentje het volgende:
Waar kan ik dat downloaden... ik heb geen emule omdat men pc daar te traag voor is..
Tja, Dat gaan we je niet vertellen Zoek in topic en er staat wel iets..
En anders zullen kazaa/Irc/Nieuwsgroepen je wel verder helpen.


Btw episode 17 is uit Hopelijk kan ik em vannacht nog kijken
O+ BlaBlub O+
pi_18241461
quote:
Op woensdag 7 april 2004 00:29 schreef neggix het volgende:

[..]

Tja, Dat gaan we je niet vertellen Zoek in topic en er staat wel iets..
En anders zullen kazaa/Irc/Nieuwsgroepen je wel verder helpen.


Btw episode 17 is uit Hopelijk kan ik em vannacht nog kijken
Was het bijna vergeten dat er weer langzaam nieuwe afleveringen vban Amerikaanse series zijn.
Vanochten dus gekeken.
De wending in de verhaallijnen vind ik een beetje plots. De opbouw zat er wel al in, maar om nu alles zo past boem te doen. Amy en Tommy uit elkaar klopt. Wel lullig voor Amy dat mensen waarmee ze vroeger omging nu zo op haar reageren, maar als ze je niet in moeilijke tijden bijstaan is het beter. Bright is echt als personage heel cool geworden. Ruzie tussen Andy en Harold gaat nergens over en vind ik persoonlijk erg jammer over.
Madison en Ephram had gewoon nog even door moeten sluimeren. Nu geven ze toch nog makkelijk op. Begreep ik nou dat Madison ook als babysitter niet meer terugkomt. Als ze helemaal uit de serie is geschreven zou ik dat erg jammer vinden.
En bergen met sneeuw.
pi_18313333
Tja, gistereavond gekeken. Raar dat ineens Amy naar huis ging, net of er een stuk miste. Harold is gewoon vaag en idd slaat nergsn op. Hoop dat Madison wel in de serie blijft, maar zoals het er naar uit ziet niet echt
Verder blijft het super om daar te kijken, en ga er ook zeker mee dorr
O+ BlaBlub O+
pi_18404485
De nieuwe aflevering was in alles beter dan de vorige. Sommige afleveringen ben je gewoon blij dat je ze ziet. Zo ongelooflijk mooi. De verhalen in deze aflevering waren zo mooi.
En iedereen die ooit afgewezen is of na een mooie relatie die verbreekt moet zo kunnen meevoelen met Bright en Ephram. Eindelijk ook wat meer ruimte voor Delia, wat meteen mooie momenten oplevert. Daarnaast ook eindelijk Amy die weer eens echt lacht en meteen weer d'r charme terug vindt.
pi_18412916
Ik vergeet nu elke keer dat het komt op maandag
Heb em vannacht neergehaald, dus hopelijk vanavond ff kijken als ik tijd heb
Maar iig gelukkig dat Amy weer wat happier word, want dat begon me wel de keel uit de hangen al dat depri gedoe.

Volgens mij kijken er weinig mensen de amerikaanse afleveringen
O+ BlaBlub O+
pi_18450592
ik kijk ze

ik vond het een sterke aflevering. Amy weer terug bij der ouders... Bright en Amy die wat woordjes gesproken hebben! Eprham en Madison... Amy vond ik het eerste seizoen echt dubbel niks maar ze zet haar character echt goed neer nu!
  zondag 23 mei 2004 @ 13:12:25 #44
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_19334278
Zo dat was een behoorlijke grote schok dat Madison zwanger is van Ephram! Tenminste dat zegt ze, ze zei ook dat ze het veilig hadden gedaan en dat er niemand anders was. En wat is Dr. Brown toch verschrikkelijk verkeerd bezig. Dit zal Ephram en zijn vader nog verder uitelkaar drijven. Ephram heeft het recht om te weten dat Madison zwanger is! Ik hoop dat Madison het hem zelf verteld. Ik hoop ook dat ze geen abortus laat plegen. Ephram en Madison horen bij elkaar. Het hele Ephram-Amy gebeuren vind ik maar niets, wat E/M hadden ging veel dieper. Als het aan Madison had gelegen dan hadden ze nog steeds wat gehad! (Last Looks) . De kans is groot dat we niet zoveel meer zullen zien van Sarah Lancaster (Madison) in seizoen 3. Ze gaat in een nieuwe serie spelen op CBS genaamd: Dr. Vegas.
[......]
  zondag 23 mei 2004 @ 22:07:00 #45
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19347827
de zwangerschap zal ook wel geintroduceert zijn om haar de serie uit te schrijven.

ik vind zowel het feit dat amy meegaat naar NY als het feit dat Madison zwanger is niet passen. Ik had gehoopt dat het verhaal een andere kant op zou gaan. Het amy verhaal is mij te "happy end" en het Madison verhaal té "bold and the beautiful". Ik hoop dat in seizoen 3 ze het originele Everwood gevoel weer terug weten te brengen. Ze gaan nu een te makkelijke kant op vind ik.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_21948375
Heeey, seizoen 3 is weer begonnen
O+ BlaBlub O+
pi_21948412
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:15 schreef neggix het volgende:
Op tvtome staat dat seizoen 3 gisteren al begonnen is, maar kan nog nergens iets over vinden. Iemand een idee
Zeg maar vannacht is de eerste aflevering van het derde seizoen in Amerika uitgezonden. Heb zelf nog geen kans gezien om hem te bekijken.
pi_21948450
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:18 schreef mbn het volgende:

[..]

Zeg maar vannacht is de eerste aflevering van het derde seizoen in Amerika uitgezonden. Heb zelf nog geen kans gezien om hem te bekijken.
ja, kheb het al geedit Ben al bezig. Vanavond maar weer ff kijken dus
O+ BlaBlub O+
  donderdag 16 september 2004 @ 16:31:19 #49
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_21996386
Ik dacht eerst dat Ephram al contact had met Madison. Ze houden de spanning er wel in. Helaas volgende week weer geen Sarah Lancaster in Everwood.
[......]
  donderdag 16 september 2004 @ 19:13:37 #50
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_22000234
mja ben benieuwd, zal vanavond de eerste ep bekijken
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')