abonnement Unibet Coolblue
pi_53824740
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:45:17 #177
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_53825230
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
die moet ik nog checken, maar dat bedoel ik dus.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53829521
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
die hunteman remix is inderdaad heel erg lekker
underground forever baby
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:44:53 #179
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_53849179
En nog een remix.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:26:52 #180
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54075203
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54090263
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:21:41 #183
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_54093476
Uitgesteld niet afgelast gelukkig.

Maar.. wel weer erg jammer..beterschap voor Karl.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_54094690
Tyfus!!!
pi_54098779
Nou, in Praag is het en festival en dat kun je moeilijk uitstellen als er 1 act uitvalt.

Gofferdomme...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 02:02:09 #186
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54102612
Mooi, hopelijk kan ik er dan weer naartoe als ik terug ben !
zzz
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:31:51 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_54106576
Volgens de MOJO site is het niet Karl maar Rick die het probleem heeft. Een longonsteking zelfs.
quote:
e Europese tournee van Underworld is uitgesteld. Hierdoor zijn beide shows op 5 november in Rotterdam en 9 november in Amsterdam voorlopig van de baan.

Reden voor de uitstel is een aanhoudende longontsteking waar Rick Smith al geruime tijd mee kampt. In verklaring zegt Karl Hyde: "Vanwege ernstige ziekte in de band zijn we genoodzaakt de Europese tournee van Underworld uit te stellen. Wij betreuren de gang van zaken, maar rekenen op begrip en geduld van onze fans."�

Het is nog niet bekend wanneer de vervangende shows plaats vinden. Zodra de nieuwe data bekend zijn, zal dit zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.

Underworld zou�ook te zien zijn op 9 november in Amsterdam.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_54108288
quote:
Geachte mevrouw, heer,

De voorstelling van Underworld welke in de Maassilo op 5-11-2007 zou plaatsvinden is verschoven naar een nader te bepalen datum. Kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, die later bekend zal worden gemaakt. Eventueel kunt u ook uw kaarten inleveren op één van onze verkooppunten.

Klik hier voor de adressen http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm

Teven inlevering van de originele tickets, ontvangt u ter plekke de kaartprijs (exclusief servicekosten) retour.

Klanten met TicketFast tickets die niet naar het concert op de vervangende datum willen, kunnen d.m.v een email aangeven dat het bedrag op hun rekening geretourneerd dient te worden. Het e-mailadres is info@ticketservice.nl Wij zullen de tickets annuleren en de kaartprijs terug betalen.

Als u met uw creditcard heeft betaald, zullen wij de betaling crediteren naar uw creditcardrekening. De creditering zal door uw creditcardmaatschappij worden verrekend.Als u met iDEAL heeft betaald, zullen wij de kaartprijs overmaken naar het rekeningnummer waarmee de betaling in de eerste instantie is betaald.

Wij doen ons best om alle betalingen binnen twee weken te verwerken. Gezien de hoeveelheid betalingen kan het helaas voorkomen dat wij uw terugbetaling niet binnen dit termijn kunnen verwerken. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Ticket service nederland


[ Bericht 0% gewijzigd door djmarshal op 23-10-2007 13:33:38 (HMH -> Maassilo) ]
*plop*
pi_54108675
Kreeg ook net het bericht....baal er wel van
Ctrl-C + Ctrl-V
Multiplication can produce powerful numbers
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:39:53 #190
27648 Weakling
available in strong mint
pi_54119822
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen.
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_54120377
pi_54125083
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Weakling het volgende:

[..]

Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.
Smaken verschillen. Ik vind de nieuwe Orb helemaal zo slecht nog niet. Die plaat doet het prima in de bus na een lange dag werken!
pi_54716979
lekker kut, op dinsdag of woensdag
pi_54717376
Ja, maar wel dik in orde.. er waren weer kaarten beschikbaar voor de HMH en ik ga dus nu niet meer naar de maassilo maar naar de HMH.. JIPPIE!!!
*plop*
pi_54755096
Stom review op de FP.
pi_54774443
woensdag

Maar....
ik zal er zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 28 november 2007 @ 00:08:11 #198
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_54881429
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_54882247
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
nee hoor. jij doet niet genoeg je best.

http://andersb.wordpress.(...)ectronik-2007-09-09/

luister dit en durf het nog eens te beweren.
underground forever baby
  woensdag 28 november 2007 @ 01:20:11 #200
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_54882837
Hmm.. Ik ben aan het luisteren naar de soundtrack van de sci-fi film 'sunshine'. Daar schijnt underworld een flink aandeel in te hebben, afgewerkt door John Murphy. Of iets dergelijks. Maar godshemelgloeiende, wat is de theme song (the surface of the sun, aka 'to heal' op het nieuwe album) een ongelooflijk emotionele plaat. Pure kunst! Werkelijkwaar, ambient van de allerhoogste plank!!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')