quote:daar zit wat in. Maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij al jaren daar doorheen loopt dus hij weet precies hoe het er allemaal uitziet en wat hij kan verwachten als hij achteruit loopt. Plus, hij vertrouwde meneer Brown
Op zondag 16 november 2003 22:42 schreef IJskast het volgende:
Zou jij ergens achteruit lopen als je er nog niet geweest was net?denk dat dat een beetje de grap was bij die groetenafslag, hij had er net gelopen dus was er vetrouwd en durfde daarom die weg achteruit te lopen
super tv vind ik het
quote:ik weet het niet. Hij duwde tegen zijn schouders en misschien gaf hij onbewust aan een kant meer weerstand dan aan zijn andere schouder. Hierdoor kon hij zien welke kant hij op moest.
Op zondag 16 november 2003 22:46 schreef mindcontrol het volgende:
Die gast die werkt daar dus de weg kent ie wel. maar over dat punt heb ik geen twijfels. De richting coordinatie zou wel af te leiden zijn aan de lichaamstaal (ogen vooral denk ik) en het erop in praten. Alleen de kleine details kwamen misschien wat ongeloofwaardig over. Zou het echt zo ver kunnen gaan?
btw iemand dat spelletje wel eens gespeeld? met dat fruit. (of wat anders) ik had er nog noooooooooooit van gehoord
quote:ja ik ben er erg in geintresseerd, maar ik weet niet waar ik moet zoeken. Ik bedoel, hoe heet het? Waar kan je beginnen, waar moet je naar op zoek? etc etc..
Op maandag 17 november 2003 20:33 schreef mindcontrol het volgende:
Verdiept zich er trouwens iemand in het vak? dus kwa studie of interesse?
quote:lol
Op maandag 17 november 2003 21:49 schreef mindcontrol het volgende:
Hey wel leuk om te weten dat er meerdere geinteresseerd in zijn
Alleen deze interesse moet je zien te vinden. ik ben zelf ook eens in wat boeken gedoken zoals licht op NLP en een ander boek over lichaams taal. Ben gewoon nieuwschierig of ik al zijn beweringen kan terugvinden. maar iig kom je er op die manier wel achter wat je interessant vind al lezende. Ik vind het hele gebeuren over liegen wel boeiend.
Weet de exacte percentages niet meer maar het was ongeveer zo;
waaraan zie je dat iemand liegt;
wat hij zegt 30%
lichaamstaal 70%
quote:Ik heb les gehad in het analyseren van lichaamstaal, taal en dat soort shit.. Vet cooooool.. Ik kan nu veel beter liegen
Op maandag 17 november 2003 21:49 schreef mindcontrol het volgende:
Hey wel leuk om te weten dat er meerdere geinteresseerd in zijn
Alleen deze interesse moet je zien te vinden. ik ben zelf ook eens in wat boeken gedoken zoals licht op NLP en een ander boek over lichaams taal. Ben gewoon nieuwschierig of ik al zijn beweringen kan terugvinden. maar iig kom je er op die manier wel achter wat je interessant vind al lezende. Ik vind het hele gebeuren over liegen wel boeiend.
quote:Dat met die kaarten dat klopte, ik heb het geprobeert, en je voelt het inderdaad...
Op zondag 16 november 2003 22:38 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
ik had inderdaad erg het gevoel dat het was ingestudeerd, maar als je hem dan weer met die kaarten bezig ziet dan is dat toch wel indrukwekkend. Het kan natuurlijk allemaal gefaked zijn, maar dat denk ik nou ook weer niet.
Wil hem inderdaad wel een keer ontmoeten!
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:37 schreef MrAbagnale het volgende:
vanavond weer kijken allemaal
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:12 schreef MrAbagnale het volgende:
slecht nieuws, het gaat niet door. Er is een of andere domme gezondheidstest ofzo. Volgende week weer denk ik.
quote:Ja, ik.
Op zondag 30 november 2003 22:29 schreef MrAbagnale het volgende:
heeft niemand het gezien?
quote:nee, ik heb de eerste 5 minuten gemist. vertel, hoe ging het?
Op zondag 30 november 2003 22:32 schreef pekel het volgende:[..]
Ja, ik.
Heb je het gezien met die vraag in het begin aan de tv-kijkers, met het kiezen van een gezicht? Die had hij al goed bij mij..
quote:Je kreeg in het begin heel snel verschillende gezichten te zien en nadat alle gezichten waren bekeken werden ze op een rij gezet. Daaruit moest je een gezicht kiezen en onthouden. Derren Brown gaf aan welk gezicht iedereen had gekozen, nl. iemand met een bril, die erg onopvallend in beeld liep (en die had ik ook nog gekozen). En daardoor koos je dat gezicht, omdat hij in beeld was.
Op maandag 1 december 2003 16:58 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
nee, ik heb de eerste 5 minuten gemist. vertel, hoe ging het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |