http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-booming.car.mpg
Daar kan ik alleen maar om lachen
quote:zeiden ze echt dat ze dan mert hun auto bling bling konden pimpen?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:34 schreef Fixers het volgende:
Gister even naar de mediamarkt geweest, ff kijknen. Hebben ze daar zo'n hoekje met autoradio's versterkers, sub woofers enzo. Staan daar allemaal van die gassies een beetje te kijken welke nou het hardst kan. Zodat ze hun adio bling-bling kunnen pimpen. (dat heb ik serieus niet zelf bedacht).
Sorry, maar als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen.
quote:Weet ik.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:50 schreef Lurcker het volgende:[..]
Zo, jij bent echt grappig.
quote:Nep.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:49 schreef FokEend het volgende:
Wat nou nep? Deze is echt strak (optisch) getuned!
Kijk maar naar de 'velgen', folie dus.
En de deltavleugel is duidelijk van karton, hier is geen sprake van optisch tuningwerk, maar een creatie van lijm en schaar.
Als je geen verstand van hebt, zeg dan ook niks.
quote:Enig gevoel voor subtiliteit en sarcasme heb je dus ook al niet. DAt is gewoon belachelijk maken van alle optisch getunede auto's en hun eigenaren.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:35 schreef Extremini het volgende:[..]
Nep.
En de deltavleugel is duidelijk van karton, hier is geen sprake van optisch tuningwerk, maar een creatie van lijm en schaar.Als je geen verstand van hebt, zeg dan ook niks.
Enne dat van Pimpen met auto bling-bling heb ik echt niet zelf bedacht.
De gasten die IN de auto zitten denken dat ze de hele wereld hun muziek laten horen.... maar omdat de middentonen en de hoge tonen nooit goed tot z'n recht komen met een bassbox in de achterklep hoor je als je er naast staat eigenlijk niet meer dan een soort laagtonig gezoem......De muziek is helemaal verkracht omdat ze alleen maar aan de bass denken Even raampje dicht, en volume van 2 naar 4 in je eigen auto en je hoort het geeneens meer
En die gasten maar stoer zitten. Linkerhand bovenop het stuur. Lichaam verzakt naar rechts zodat ze bijna in het midden van de auto hangen. Want dat is stoer Ik heb al eens een auto gezien waarbij de stoel enigzins naar rechts afgezakt was omdat de eigenaar continue zo reed.
quote:Whaha als je mij in deze serieus neemt en niet weet wat de betekenis van emoticons is, zeg dan ook niks
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:35 schreef Extremini het volgende:[..]
Nep.
En de deltavleugel is duidelijk van karton, hier is geen sprake van optisch tuningwerk, maar een creatie van lijm en schaar.Als je geen verstand van hebt, zeg dan ook niks.
Donder op met je kutkicks, achterlijke newbiequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:08 schreef StiffElvis het volgende:
Net panda gekocht:)
Wat zal ik nu doen......?
flink 'bling bling' maken hahahaha...;)heb wel subwoover, en wil een dikke pot eronder voor geluidje... maar allebei nog niet ingebouwd...
Ik ben student en moet nog beetje op me geld letten... en de auto is voor het weekend, wanneer de OV niet geldt:)
De folie zit serieus achter al op de auto, maar ik vind dit serieus wel relax rijden, omdat je het gevoel heb wat meer privacy te hebben. Das toch fijn. En bij een witte panda staat het niet verkeerd.
Gewoon van A nr B in me zuinig pindaatje:) das de kern...
Open een topic in PTA zou ik zeggen. iig niet nutteloos oude topics kickenquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:08 schreef StiffElvis het volgende:
Net panda gekocht:)
Wat zal ik nu doen......?
flink 'bling bling' maken hahahaha...;)heb wel subwoover, en wil een dikke pot eronder voor geluidje... maar allebei nog niet ingebouwd...
Ik ben student en moet nog beetje op me geld letten... en de auto is voor het weekend, wanneer de OV niet geldt:)
De folie zit serieus achter al op de auto, maar ik vind dit serieus wel relax rijden, omdat je het gevoel heb wat meer privacy te hebben. Das toch fijn. En bij een witte panda staat het niet verkeerd.
Gewoon van A nr B in me zuinig pindaatje:) das de kern...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |