abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13628300
Je bedoelt zoiets

http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-booming.car.mpg

Daar kan ik alleen maar om lachen

vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:14:35 #27
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13628479
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:34 schreef Fixers het volgende:
Gister even naar de mediamarkt geweest, ff kijknen. Hebben ze daar zo'n hoekje met autoradio's versterkers, sub woofers enzo. Staan daar allemaal van die gassies een beetje te kijken welke nou het hardst kan. Zodat ze hun adio bling-bling kunnen pimpen. (dat heb ik serieus niet zelf bedacht).
zeiden ze echt dat ze dan mert hun auto bling bling konden pimpen?

Sorry, maar als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:39:34 #28
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_13629038
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:50 schreef Lurcker het volgende:

[..]

Zo, jij bent echt grappig.

Weet ik.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:49:34 #29
43135 FokEend
MannetjesEEND... HUH?
pi_13629236
Wat nou nep? Deze is echt strak (optisch) getuned!

Iedereen heeft recht op mijn mening :P
pi_13630166
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:49 schreef FokEend het volgende:
Wat nou nep? Deze is echt strak (optisch) getuned!

[afbeelding]

Nep.

Kijk maar naar de 'velgen', folie dus.
En de deltavleugel is duidelijk van karton, hier is geen sprake van optisch tuningwerk, maar een creatie van lijm en schaar.

Als je geen verstand van hebt, zeg dan ook niks.

pi_13630271
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:35 schreef Extremini het volgende:

[..]

Nep.

En de deltavleugel is duidelijk van karton, hier is geen sprake van optisch tuningwerk, maar een creatie van lijm en schaar.

Enig gevoel voor subtiliteit en sarcasme heb je dus ook al niet. DAt is gewoon belachelijk maken van alle optisch getunede auto's en hun eigenaren.

Enne dat van Pimpen met auto bling-bling heb ik echt niet zelf bedacht.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:05:04 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_13630973
Het mooiste van dit alles.....

De gasten die IN de auto zitten denken dat ze de hele wereld hun muziek laten horen.... maar omdat de middentonen en de hoge tonen nooit goed tot z'n recht komen met een bassbox in de achterklep hoor je als je er naast staat eigenlijk niet meer dan een soort laagtonig gezoem......De muziek is helemaal verkracht omdat ze alleen maar aan de bass denken Even raampje dicht, en volume van 2 naar 4 in je eigen auto en je hoort het geeneens meer

En die gasten maar stoer zitten. Linkerhand bovenop het stuur. Lichaam verzakt naar rechts zodat ze bijna in het midden van de auto hangen. Want dat is stoer Ik heb al eens een auto gezien waarbij de stoel enigzins naar rechts afgezakt was omdat de eigenaar continue zo reed.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:06:26 #33
43135 FokEend
MannetjesEEND... HUH?
pi_13634212
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:35 schreef Extremini het volgende:

[..]

Nep.

Whaha als je mij in deze serieus neemt en niet weet wat de betekenis van emoticons is, zeg dan ook niks
Iedereen heeft recht op mijn mening :P
pi_31659636
Net panda gekocht:)

Wat zal ik nu doen......?

flink 'bling bling' maken hahahaha...;)

heb wel subwoover, en wil een dikke pot eronder voor geluidje... maar allebei nog niet ingebouwd...

Ik ben student en moet nog beetje op me geld letten... en de auto is voor het weekend, wanneer de OV niet geldt:)

De folie zit serieus achter al op de auto, maar ik vind dit serieus wel relax rijden, omdat je het gevoel heb wat meer privacy te hebben. Das toch fijn. En bij een witte panda staat het niet verkeerd.

Gewoon van A nr B in me zuinig pindaatje:) das de kern...
:D
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:19:25 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31659771
wat je in ieder geval niet moet doen zijn zulke debiele topic kicks
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31661461
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:08 schreef StiffElvis het volgende:

heb wel subwoover, en wil een dikke pot eronder voor geluidje... maar allebei nog niet ingebouwd...

Ik ben student en moet nog beetje op me geld letten... en de auto is voor het weekend, wanneer de OV niet geldt:)

De folie zit serieus achter al op de auto, maar ik vind dit serieus wel relax rijden, omdat je het gevoel heb wat meer privacy te hebben. Das toch fijn. En bij een witte panda staat het niet verkeerd.

Donder op met je kutkicks, achterlijke newbie
pi_31661756
whehe idioot
  maandag 24 oktober 2005 @ 16:05:45 #38
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_31662071
Ik denk dat je hierbij bedoeld, de slecht getunede auto's. Lelijke spoilers of stickers en dat soort troep. Uiterlijk van de auto is ter compensatie van wat er achter het stuur zit. Onder het motto ' het moet toch wat lijken'.

Van die gasten die je door de geblindeerde ramen niet ziet. Je ziet ze sowieso niet want ze liggen achter het stuur. En het enigfe wat je hoort is het geronk en geknetter van de uitlaat en een bonkende bas. Soms denderen spatborden en kentekenplaten vrolijk mee.

Oja en rijden kunnen ze ook niet.
One man can make a difference, Davoice makes the difference
  maandag 24 oktober 2005 @ 16:56:26 #39
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_31662082
Ik denk dat je hierbij bedoelt, de slecht getunede auto's. Lelijke spoilers of stickers en dat soort troep. Uiterlijk van de auto is ter compensatie van wat er achter het stuur zit. Onder het motto ' het moet toch wat lijken'.

Van die gasten die je door de geblindeerde ramen niet ziet. Je ziet ze sowieso niet want ze liggen achter het stuur. En het enigfe wat je hoort is het geronk en geknetter van de uitlaat en een bonkende bas. Soms denderen spatborden en kentekenplaten vrolijk mee.

Oja en rijden kunnen ze ook niet.
One man can make a difference, Davoice makes the difference
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:31:40 #40
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_31662657
Hakkuuuhh

Te koop: 9500 Watt subwoofer (met gratis 900 Ampere accu)
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_31662721
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:08 schreef StiffElvis het volgende:

Open een topic in PTA zou ik zeggen. iig niet nutteloos oude topics kicken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')