abonnement Unibet Coolblue
pi_13468870
Voor al je vragen, opmerkingen, klachten, ideeën, open sollicitaties etc. etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin vrijdag 26 september 2003 @ 21:56:02 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13468918
Mag ik solliciteren naar het openstaande bantje van puntenslijper?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 26 september 2003 @ 21:57:06 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13468938
Oftewel, gefeliciteerd met de oude naam en de nieuwe FAQ
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13468963
Geachte mevrouw yvonne,

Helaas moeten we u mededelen dat u het niet bent geworden. Wij wensen u veel succes toe bij uw verdere sollicitaties.

Met vriendelijke groet,

Isabeau

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 september 2003 @ 21:59:15 #5
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13468975
Yup. Dat zie je ook bij 3e wereld landen enzo. Die veranderen ook de naam van de hoofdstad ipv in het land zelf te investeren.

V.

[b]Op vrijdag 26 september 2003 23:24 schreef Cynix ® het volgende:[/b][br][br]Zullen we gek doen en een schaap laten aanrukken? :9~
pi_13469378
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 21:59 schreef Vurby het volgende:
Yup. Dat zie je ook bij 3e wereld landen enzo. Die veranderen ook de naam van de hoofdstad ipv in het land zelf te investeren.

V.


Yep, ik investeer helemaal niets in dit forum. Goed opgemerkt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:32:15 #7
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13469596
Kan ik hier solliciteren naar een pak slaag?

Gefeli met de nieuwe naam...denk ik..K&L is nu LIT ofzo????

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13469711
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan ik hier solliciteren naar een pak slaag?

Gefeli met de nieuwe naam...denk ik..K&L is nu LIT ofzo????


Een pak slaag? Daar hebben we een ander forum voor hoor

Ik geloof dat het altijd al LIT was in de "actieve topics"
(en LIT in "My active topics" om consequent te blijven ).

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13469981
Hoi Isa, in muziek slowchatten we altijd in de feedbacktopics. Mag dat hier ook?
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:50:02 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13469987
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Een pak slaag? Daar hebben we een ander forum voor hoor
I know, but I don't like the DM
quote:
Ik geloof dat het altijd al LIT was in de "actieve topics"
(en LIT in "My active topics" om consequent te blijven ).
Ja, ik zie het

Wil je deze even op slot gooien dan? Die is nu niet meer nodig...

K&L Feedback / Terugkoppeling

ab (alvast bedankt)

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13470133
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:49 schreef Seborik het volgende:
Hoi Isa, in muziek slowchatten we altijd in de feedbacktopics. Mag dat hier ook?
Tuurlijk! Jij altijd.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil je deze even op slot gooien dan? Die is nu niet meer nodig...

en de mod daar is best een Drammer op Fok!, maar irl valt hij 100% mee. Hij is zelfs best leuk. Misschien dat juist een dergelijk forum heel veel baat heeft bij een moderator als Hem

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:57:55 #12
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13470176
Hoi

*even komt buurten en bloemetje geeft ivm nieuwe naam*

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13470199
Nou zeg, nu wordt de kunst helemaal gemarginaliseerd.

Ik had het kunnen weten na dat topic, waarin je bekende kunst helemaal niet interessant te vinden...

pi_13470205
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:57 schreef Dagobert het volgende:
Hoi

*even komt buurten en bloemetje geeft ivm nieuwe naam*


Dank je wel

Het is eigenlijk de oude naam

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13470229
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:58 schreef k_man het volgende:
Ik had het kunnen weten na dat topic, waarin je bekende kunst helemaal niet interessant te vinden...
Eindelijk mijn wraak eh...zin!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13470239
[zeurkous mode]
En er staat maar één van mijn topics in het lijstje interessante topics.
[/zeurkousmode]
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:01:37 #17
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13470272
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:56 schreef Isabeau het volgende:
en de mod daar is best een Drammer op Fok!, maar irl valt hij 100% mee. Hij is zelfs best leuk. Misschien dat juist een dergelijk forum heel veel baat heeft bij een moderator als Hem
Ik denk niet dat ik er iets te zoeken heb, laat staan posten--liever dat pak van jou dan van een andere DM

Oja...hier ook een bosje virtuele bloemen. Is het mode ofzo? TRU wil ook een andere naam.... B&H hebben een verwarrende naam--ik zit altijd in de verkeerde te kijken

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13470290
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:00 schreef k_man het volgende:
[zeurkous mode]
En er staat maar één van mijn topics in het lijstje interessante topics.
[/zeurkousmode]
Kom maar op met je andere interessante titels
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:03:06 #19
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_13470318
quote:
Dit is een vrij uitgebreide vgv en voor het grootste deel staat het vol onbelangrijke informatie. Maar het kan altijd zo zijn dat je je verveeld (...)
Pichu --> Pikachu --> Raichu
pi_13470348
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:

Oja...hier ook een bosje virtuele bloemen. Is het mode ofzo? TRU wil ook een andere naam.... B&H hebben een verwarrende naam--ik zit altijd in de verkeerde te kijken


Ik weet niet of die naamsveranderingen mode zijn; ik wilde dit al langer.

Enne, er is nog wel een plekje in onze D&D-groep. Maar dan houden we wel de volgende meeting bij jou thuis. Het begint een beetje traditie te worden dat de gastheer dood gaat...en nu durft niemand meer gastheer te zijn en ik doe het niet eens expres

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13470370
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:03 schreef Pichu het volgende:


Zie het kopje: "ik heb een spelfout gevonden".

maar deze ga ik toch even aanpassen

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13470407
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Kom maar op met je andere interessante titels
Jouw favoriete museum (NL)
En architectuur moet ook in LIT natuurlijk.
Architectuur: wat vind jij nou een mooi gebouw?
pi_13470457
En om het toegankelijk te houden: Echt goeie kunst! Rien Poortvliet en Anton Pieck

Al heeft een ander die gestart...

pi_13470511
Zo laag hoeft de drempel nou ook weer niet te zijn.

alhoewel ik een enorme Efteling-fan ben

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:21:24 #25
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13470715
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Enne, er is nog wel een plekje in onze D&D-groep. Maar dan houden we wel de volgende meeting bij jou thuis. Het begint een beetje traditie te worden dat de gastheer dood gaat...en nu durft niemand meer gastheer te zijn en ik doe het niet eens expres
Hahahahaha Ik ben ff DM pauze aan het houden. Return to the temple of Elemental evil werd mij iets teveel. De spelers dachten dat het ik tegen hen was, niet beseffende dat als dat waar was, ik de Ultimate bad guy wel op hen af zou sturen en de hele sessie 5 minuutjes zou duren. Maar nu alles converteren naar 3.5

Ik ben toch benieuwd naar dat Dood van de gastheer verhaal...email maar...of maak er een TRU topicje van...of zet het hier neer als de mod het niet erg vind

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')