abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 september 2003 @ 22:50:15 #251
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_13346615
Knap hoor van jullie allemaal !!
Sus6 voor diegene die nog een hele weg voor zich hebben, en voor de mensen die al naar het andere topic mogen en voor de mensen die van hun BMI ipv obesitas hadden en nu gewoon overgewicht hebben .

Ik ga mij morgen weer wegen en vrees dat er niets af is. Maar dieet is nu iets minder belangrijk volgens het ziekenhuis dan het weer beter worden. Maar toch vecht ik tegen het eten. In het weekend gaat dat dan ook beter dan door de weeks, als ik alleen thuis zit. Dus we zien wel. En morgen geef ik hier mijn gewicht wel door.

en voor DuchessX , We morgen blij zijn met jou in dit topic. Geweldig hoe jij iedereen toch ook nog persoonlijke steun kan geven !!

  zondag 21 september 2003 @ 23:05:31 #252
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_13347142
Wie doet er nu de updates? Ik ben volgens het lijstje nog steeds maar 7 kilo kwijt terwijl ik er inmiddels al 8,5 kwijt ben. Ik vond dat lijstje altijd zo motiverend, maar mijn verloren kilo's zijn al een hele tijd niet meer aangepast.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_13349436
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:28 schreef DuchessX het volgende:
Toch leuk om even op te merken: Ik kon vandaag weer een topje aan dat me de laatste keer dat ik het aan had strak zat. En nu zat het wijd!
Goed joh
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13349491
Heb trouwens vanmiddag een groot stuk appelgebak, voor de helft maar toen zat ik vol, op. Kon de verleiding niet weerstaan want deze appeltaart valt voor mij onder de beste van Nederland

en toch trouwens ook weer vandaag 80.5

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13349954
Update-je gedaan.
Als er nog iets gewijzigd moet worden, graag even per mail melden.
  maandag 22 september 2003 @ 08:29:51 #256
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_13351870
Gisteren weer eens tig punten over (24 om precies te zijn), dus voor het eerst sinds ik begonnen ben met lijnen een patatje gehaald. Was errug lekker
En vanochtend weer op de weegschaal met als resultaat 97,4 kg. Gaat dus nog steeds erg goed, ondanks dat het in het begin van de week een stukje minder leek te gaan.
Bij m'n vriendin gaat het ook erg goed, ze is nu weer onder de 80 kg (en mag dus nog maar voor 20 punten eten). Ze past ook min of meer alles wat in haar kast ligt weer, dus da's goed. Over 2 weken gaan we op vakantie (lekker 2 weekjes naar Kreta), dus maar hopen dat we daar niet te veel aan komen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')