quote:Heheheh, goed nestmateriaal natuurlijk
Op dinsdag 9 september 2003 20:49 schreef deepthroat het volgende:
mijn ratten mogen trouwens graag mijn lange vloei jatten en ergens verstoppen waar ik er niet bij kan, zojuist was het weer raak, ik wilde 'm nog tegenhouden maar hij was te snel
Hij loopt ook altijd om je heen in de badkamer en komt kijken als je de douche instapt enzo. Ook gaat hij altijd bovenop mijn toetsenbord zitten als ik erachter zit te werken of languit op het bureau liggen zodat ik niks meer kan doen.
En net als met die hond, als hij bij je op bed ligt doet hij er alles aan om jou weg te duwen zodat hij maar een ruimer plekje heeft om te liggen.
Mijn ratje liet ik altijd in de kamer loslopen. Maar dan rende hij altijd terug naar zijn hok. Die stond op een laag krukje en dan klom hij via de pot met voer op de truk en dan tegen zijn kooi op en ging hij op het 'dak' eens rustig rond zitten kijken. Als hij het zat was klom hij via het deurtje naar binnen.
quote:Haha wel een slimme goudvis! Vissen de katten hem er teminste niet uit.
Op dinsdag 9 september 2003 01:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Oh ja, een goudvis van ons vroeger was het geloer van een van onze katten zat en splashte haar met zijn staartvinnen vol in het gezicht. Die kat vloog totaal overdonder een meter weg. Alles was kletsnat.
quote:Nou ze verstoppen het meestal achter een kast die in mijn kamer staat en vervolgens gaan ze die vloeitjes uit elkaar scheuren en opeten. Het pakje is te lang om mee de kooi in te nemen
Op woensdag 10 september 2003 12:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Heheheh, goed nestmateriaal natuurlijk
quote:Die katten van ons waren ook nooit gek op uit hun eigen bakje drinken (of eten wat dat betreft). Ze dronken veel liever uit het aquarium altijd
Op woensdag 10 september 2003 14:44 schreef Wendy_Dutch het volgende:
Mijn kat weigend om gewoon uit zijn drink- bakje te drinken, ookal is het vers water. Dan loopt hij om je heen te draaien en aandacht te trekken en dan rent hij naar boven naar de wasbak in de badkamer. Springt hij erin en moet je de kraan stukje open zetten zodat hij daar water kan likken.
quote:Onze hamster was uit z'n hok geklommen en sprong in een keer op het toetsenbord van m'n laptop
Hij loopt ook altijd om je heen in de badkamer en komt kijken als je de douche instapt enzo. Ook gaat hij altijd bovenop mijn toetsenbord zitten als ik erachter zit te werken of languit op het bureau liggen zodat ik niks meer kan doen.
quote:Opeten ook nog
Op woensdag 10 september 2003 15:52 schreef deepthroat het volgende:
Nou ze verstoppen het meestal achter een kast die in mijn kamer staat en vervolgens gaan ze die vloeitjes uit elkaar scheuren en opeten. Het pakje is te lang om mee de kooi in te nemen
Wij hadden onze hamster los in de kamer lopen en die ging dan altijd op dezelfde plek achter de bank liggen pitten.
Op een gegeven moment trek ik de bank weg en zie ik allemaal soort vulling om die hamster heen liggen. Shit denk ik, die heeft de bank gesloopt ofzo.
Bleek dat het allemaal hele keurige servet propjes waren. Geen idee waar ze die vandaan had.
Totdat ik een poosje daarna geritsel hoorde en zag dat ze fanatiek stukjes uit een servet die onder een tafelpoot zat (tegen vlekken) aan het scheuren was. Die propte ze allemaal in haar wangen, rende dan achter de bank om vervolgens al die propjes weer uit haar wangen te halen
quote:*miaaaauw* lekker wijf *miaaaauw*
Op woensdag 10 september 2003 14:32 schreef Twiggy het volgende:
Een van m'n poezen komt op de douchdeuren zitten als ik onder de douche sta...
*miaaaauw* wanneer stopt iemand deze vloek die op me rust *miaaaauw*
Oftwel... wie weet is het wel een vent in een kattelichaam
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijg het voormekaar om dit zelfgemaakte kattenspeeltje op mijn bed te leggen. Liefst om een uur of 4 's nachtshet zijn haarelastiekjes die aan een met tape omwikkeld plastic buis bevestigd zijn.
hij krijg het voormekaar om het hele geval op mijn bed te hijsen.
Wat de douche betreft, op het moment dat de kraan aan gaat sprint er 1 (zwarte kat) welke trap dan ook op / af, en gaat op de wasmachine liggen wachten tot ik klaar ben. De ander verstopt zich in het handdoeken kastje...op het moment dat ik de douche uitstap...wham! 2 katten die als een gek de douchebak leeg gaan likken...bizar. Dacht: misschien wel het warme water...bakje warm water elke ochtend klaar zetten...neuhj...halen de meneren hun neusjes voor op. Ben wel benieuwd wat dat nou is, met die douche!
Kep trouwens 1 zwarte kat, met nogal wat mensen-manieren. Ben ook wel benieuwd of dat zwarte-kat-eigen is...heb er nog 2 ontmoet, ook met rare eigenschappen die niet echt bij hun kat-zijn horen.
Iemand wat leuke rariteiten over zwarte katten?
Die van mij gaat op een kussen liggen naast mij, met 1 of 2 poten op mijn schouder/borst. Op de bank gaat ie zo hoog mogelijk op mijn borst zitten, om mijn kin lief te hebben...duh...tv kijken is dan onmogelijk.
Ook plotseling in je nek springen en je haren likken schijnt erg 'in' te zijn.
Ooit 1 van jullie wel eens geprobeerd mee te knorren en kopjes te geven??? DOEN! ga je dr helemaal bij horen! Je komt alleen helaas niet meer van ze af. Of meehelpen spinnetjes te vangen...met zun drietjes. Gaat goed.
hehe
Tja, heb soms gewoon even niets te doen
Volgens MIJ komt het omdat er een smaakje aan zit.., een vaas, aquarium, vijver, douchebak is voor een kat natuurlijk veel smakelijker als een dagelijks schoongemaakte drinkbak met kraanwater
Da's mijn theorie dan.., mijn kat komt altijd de badkamer insprinten als je er net onder vandaan komt, om vervolgens je benen droog te gaan likken..
Geef je een stukje vlees direct van je bord is het helemaal super, leg je het in hun etensbak dan is de lol er vaak al vanaf.
Kattenbrood is niet zo echt interessant, tenzij je ze een voor een met de hand geeft, dan zijn het schijnbaar opeens snoepjes.
* Hij gaat op zijn kont zitten, voorpoten omhoog en balanceren maar....en dit kan ie echt uren volhouden !
* Hij vind het schijnbaar ook heel normaal, waarschijnlijk mannenkwaaltje, dat hij meer plaats mag hebben in bed.
Met als gevolg dat ik op de rand lig en hij parmantig de rest van het bed in beslag neemt
* De tv is niet veilig voor hem, vliegt 'm aan zodra er iets van dieren ofzo opkomt.
* Voordat hij een grote boodschap doet draait hij eerst minstens 20 x om zijn eigen as heen.....
* Tijdens douchen likt ie netjes het water wat naast de bak valt op...hoef dus nooit te dweilen
* Als de wekker gaat vind ie het nodig, als ik binnen 5 seconden nog niet uit bed ben om me gezellig wakker te likken...tja zo kan ik me wel nooit verslapen toch ?
Ik geloof dat dit het zo ongeveer was...genoeg ?
Maar al met al...ik zou hem niet meer kunnen missen !
quote:Die van mij likt de waterstraal uit de kraan. Maar dat is toch gewoon schoon water, net zoals in zijn bak?
Op donderdag 11 september 2003 11:19 schreef Wunk het volgende:
Katten drinken altijd overal uit behalve uit hun drinkbak..Volgens MIJ komt het omdat er een smaakje aan zit.., een vaas, aquarium, vijver, douchebak is voor een kat natuurlijk veel smakelijker als een dagelijks schoongemaakte drinkbak met kraanwater
Da's mijn theorie dan.., mijn kat komt altijd de badkamer insprinten als je er net onder vandaan komt, om vervolgens je benen droog te gaan likken..
Raaaaaaaare kat!
Die mafkees van mij gaat op je gezicht liggen als je ligt te slapen.
En hij loopt steeds van mijn papyrus-plant te eten!
quote:Ja, dat schreef ik eerder ook over een kat van ons, die lag dan soms ook nog met zijn tong uit z'n bek, alsof ie uit de lucht was komen vallen ofzo
Op donderdag 11 september 2003 20:43 schreef brighton het volgende:
Één van onze katten ligt bijna elke dag op zijn rug, met z'n pootjes in de lucht. Ziet er echt idioot uit, maar hij vind het schijnbaar fijn
Ze was ook als de dood voor vogels. Als ze binnen zat dan was het altijd door het raam mauwen naar de vogeltjes op het erf maar zodra ze buiten was en een vogel zag dan vloog ze meteen weer naar binnen.
Een teckel die niet uit zijn bak wenste te eten, maar aan tafel brood gevoerd wilde worden met een vork.
Dezelfde teckel die het konijn (zat aan een riempje in de tuin) mee uit wandelen nam.
Een kat die alleen van mijn vader slagroom wil hebben. Geeft iemand anders het, gaat ie even later naar mijn vader om slagroom bedelen.
Een papegaai die mijn poezen uti zit te dagen met een uitgevallen veer: hij zit ermee te spelen op zo'n manier dat het uiteinde net uit de kooi steekt. Mijn poezen komen dan steeds dichterbij, tot ze de veer kunnen pakken. Dan trekt de papegaai de veer snel terug.
Papegaai tegen de poezen: Kom dan, kom dan! En dan zijn ze er: Moven joh!
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn_77 op 14-09-2003 12:39]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |