abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 september 2003 @ 16:32:27 #26
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12918183
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Kielef het volgende:

[..]

Waar lééf jij?
En hoe weet je dat allemaal zo zeker? Kom je er vaak?

Je hebt blijkbaar maar bar weinig vertrouwen in de integriteit van de Nederlandse politiemensen.


Juist, als de integriteit goed was kwamen ze niet in coffeeshops.......
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_12918204
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:15 schreef oheng het volgende:

[..]

Agenten moeten voorkomen dat ze bevriend raken met coffeeshop houders en een gedeelte van hun clientele. Belangenverstrengeling.


Ow dus als jij eens in de zoveel tijd een joint haalt ben je meteen bevriend met de coffeshophouder enzo? Whehe.
quote:

Ambtenaren en leraren hoeven geen misdaad te bestrijden.
Maar volgens jou redenatie geen gegoede burgers, toch?
quote:
Coffeeshops zijn veelal verwoven met het criminele circuit, en als je denkt dat dat niet zo is, prima, dan ben ik verder met je uitgepraat.
Het gaat over de klanten.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  woensdag 3 september 2003 @ 16:34:42 #28
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12918239
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:33 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Ow dus als jij eens in de zoveel tijd een joint haalt ben je meteen bevriend met de coffeshophouder enzo? Whehe.

[quote]
Coffeeshops zijn veelal verwoven met het criminele circuit, en als je denkt dat dat niet zo is, prima, dan ben ik verder met je uitgepraat.


Maar volgens jou redenatie geen gegoede burgers, toch?
[..]

Het gaat over de klanten.

Dan koopt een agent toch van een crimineel........................

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_12918326
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:24 schreef realist_ik het volgende:

[..]

zijn dit jouw vermoedens of heb je ook een bron?


Dit is mijn ervaring. Ik ken geen enkele coffeeshop waar de werkelijke eigenaars zich niet bezig hielden met andere vormen van criminaliteit. Ook is er een onderzoek geweest naar de invloed van de onderwereld in de coffeeshops, die ben ik nog aan het zoeken, kan wel een paar uur duren, omdat ik meer te doen heb.
  woensdag 3 september 2003 @ 16:39:39 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12918359
Dan gaan ze toch undercover?
The truth was in here.
pi_12918368
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Kielef het volgende:

[..]

Waar lééf jij?
En hoe weet je dat allemaal zo zeker? Kom je er vaak?


Kwam.
pi_12918466
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:38 schreef oheng het volgende:

[..]

Dit is mijn ervaring. Ik ken geen enkele coffeeshop waar de werkelijke eigenaars zich niet bezig hielden met andere vormen van criminaliteit. Ook is er een onderzoek geweest naar de invloed van de onderwereld in de coffeeshops, die ben ik nog aan het zoeken, kan wel een paar uur duren, omdat ik meer te doen heb.


Krijgt de Nederlandse Staat belasting van de coffeeshops?
Staan de coffeeshops officieel ingeschreven bij de KvK?

Maar je had het toch eerst over zetbazen. En die zijn allemaal crimineel volgens jou?

[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 03-09-2003 16:51]

eigenlijk ben ik een straathond
pi_12918581
Ik vind het wel logisch.

Alleen niet te controleren.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 3 september 2003 @ 16:51:08 #34
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12918642
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:48 schreef milagro het volgende:
Ik vind het wel logisch.

Alleen niet te controleren.


Dopingcontrole? Dan kan je toch cannabis opsporen? Ik weet niet hoelang het in je lichaam blijft maar anders een maandelijkse bloedtest
Ik zeg niet dat dit realistisch is, het is gewoon een mogelijkheid
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_12918690
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:15 schreef oheng het volgende:Coffeeshops zijn veelal verwoven met het criminele circuit, en als je denkt dat dat niet zo is, prima, dan ben ik verder met je uitgepraat.
bwahaha.. de hele maatschappij is verwoven met het criminele circuit, totaal nutteloos dus om dan nu ineens de coffeeshop eruit te pikken en te gaan zeiken, van remkes, dat agenten daar niet mogen komen..
we zijn er nu toch wel over uit dat cannabis zowel mentaal , physiek als sociaal maatschappelijk minder problemen oplevert dan alcohol..
waarom zouden we een cannabis verkoper dan wel als crimineel beschouwen en de albert heyn die heineken verkoopt niet ?
overlast van alcohol = kots op straat, wildplassers, schreeuwende dronkaards , vechtpartijen, verkeersongelukken , korsakov
overlast van cannabis = ? , de lucht ?
kortom Remkes moet samen met dat cannafobische CDA lekker een eind optiefen ipv van de gemoedelijke wiet genieters het stempel "crimineel" op te drukken.

bovendien zolang de agenten niet voor 24 uur dienst betaald krijgen kan je ook niet eisen dat ze zich 24 uur als agent gedragen..

[Dit bericht is gewijzigd door MokroKees op 03-09-2003 16:54]

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  woensdag 3 september 2003 @ 16:54:23 #36
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12918727
laat die agenten toch lekker , zolang het in vrije tijd is hebben ze evenveel recht daarop als iedere andere nederlander .

waarom zou een agent dat niet mogen en de rest van nederland wel

pi_12918743
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:51 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Dopingcontrole? Dan kan je toch cannabis opsporen? Ik weet niet hoelang het in je lichaam blijft maar anders een maandelijkse bloedtest
Ik zeg niet dat dit realistisch is, het is gewoon een mogelijkheid


Oh, THC is tot enkele maanden na je laatste joint nog aan te tonen. Maar dara ging het ze niet om, het ging om de 'vriendschappelijke band' die zou kunnnen ontstaan.

Dus dan laat je als diender gewoon de buurman je zakje wiet even halen .

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2003 @ 16:56:59 #38
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12918801
Dit kunnen ze helemaal niet verbieden want officieel is cannabis illegaal.
pi_12918805
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus dan laat je als diender gewoon de buurman je zakje wiet even halen .
hehe ja lachen
ik word nu af en toe al leip van die kinderen die je smeken of je effe voor ze de koffieshop in wil lopen. stel je voor dat er dan dalijk ook van die agenten daar voor de deur staan te bedelen om cannabis
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_12918831
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:56 schreef NorthernStar het volgende:
Dit kunnen ze helemaal niet verbieden want officieel is cannabis illegaal.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 3 september 2003 @ 16:58:52 #41
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12918850
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:52 schreef MokroKees het volgende:

[..]

bovendien zolang de agenten niet voor 24 uur dienst betaald krijgen kan je ook niet eisen dat ze zich 24 uur als agent gedragen..


Denk je dat echt?
Kan jij een politieagent echt nog serieus nemen als hij aan de drugs is? Niet tijdens zijn functie maar daar buiten? Of dat je weet dat hij bijvoorbeeld banken overvalt in zijn vrije tijd..........tja moet kunnen, want hij wordt niet betaald voor meer dan 40 uur per week...........beetje bekrompen......................

En wiet is wel schadelijk voor de mens, ik heb al genoeg mensen er onder zien lijden.....het is gewoon verslavend en je hebt er ook nog eens stankoverlast...

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_12918855
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:57 schreef MokroKees het volgende:

[..]

hehe ja lachen
ik word nu af en toe al leip van die kinderen die je smeken of je effe voor ze de koffieshop in wil lopen. stel je voor dat er dan dalijk ook van die agenten daar voor de deur staan te bedelen om cannabis


eigenlijk ben ik een straathond
pi_12918882
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:57 schreef MokroKees het volgende:

[..]stel je voor dat er dan dalijk ook van die agenten daar voor de deur staan te bedelen om cannabis


pi_12918884
Dan mag daar wel eens wat meer beloning tegenover staan. Dat ze niet aan de hard drugs mogen snoepen vind ik logisch, maar een blowtje roken. Wie heeft tegenwoordig nog nooit gedaan.

Ik denk overigens dat de integriteit niet in gevaar komt omdat een agent een keer een blowtje rookt. Andere dingen zijn belangrijker

pi_12918929
Ik vind ook zeker dat ze mogen doen waar ze zin in hebben in hun vrije tijd. Ik werk bijvoorbeeld met kinderen en mijn ' voorbeeldfunctie ' is meestal ook ver te zoeken in de weekeinden.
pi_12918938
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Kielef het volgende:
Je hebt blijkbaar maar bar weinig vertrouwen in de integriteit van de Nederlandse politiemensen.
De overheid ook. Daarom zijn er sinds kort intergiteitsonderzoeken naar sollicitanten op bepaalde functies.
  woensdag 3 september 2003 @ 17:02:32 #47
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12918955
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:59 schreef Frenkie het volgende:
Dan mag daar wel eens wat meer beloning tegenover staan. Dat ze niet aan de hard drugs mogen snoepen vind ik logisch, maar een blowtje roken. Wie heeft tegenwoordig nog nooit gedaan.

Ik denk overigens dat de integriteit niet in gevaar komt omdat een agent een keer een blowtje rookt. Andere dingen zijn belangrijker


Dat vind jij, niet iedereen vind acceptabel, waar moet je dan de grens trekken?
Een agent is gewoon een voorbeeld en daar moet hij/zij zich naar gedragen en (openbaar) blowen hoort daar niet bij.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2003 @ 17:03:04 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12918968
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]


Ja je kunt toch officieel geen extra bepaling aannemen als de wet het sowieso al verbied. Stelen mag niet, maar agenten mogen niet meer stelen.
pi_12918974
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:58 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Kan jij een politieagent echt nog serieus nemen als hij aan de drugs is?


Denk nou eens niet zo zwart/wit. Kijk als een agent elke dag voor 50¤ wegknalt, dat kan niet. Ben ik met iedereen eens. Maar ik snap niet wat het geregeld roken van een jointje te maken heeft met het feit dat een agent wel integer zou zijn. Of dat hij z'n functie niet meer naar behoren zou kunnen uitvoeren.

Verder is het gewoon inbreuk op privacy lijkt mij. Welke beroepstak is de volgende? Waar eindigt het? Ik vind het gewoon een slechte zaak als een werkgever (want meer is Remkes in feite niet!) kan gaan bepalen wat zijn werknemers doen in hun vrije tijd.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  woensdag 3 september 2003 @ 17:03:26 #50
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_12918976
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:01 schreef ilona_x_ het volgende:
Ik vind ook zeker dat ze mogen doen waar ze zin in hebben in hun vrije tijd. Ik werk bijvoorbeeld met kinderen en mijn ' voorbeeldfunctie ' is meestal ook ver te zoeken in de weekeinden.
Maar kom jij die kinderen tegen in het weekend?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')