abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 augustus 2003 @ 14:04:20 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12846932
Het grote GBA (SP) Topic deel 13


Vorige delen:

Gameboy Advance
Gameboy Advance topic deel II
Gameboy Advance Topic deel III
Gameboy Advance (SP) Topic (deel 4)
Stem voor, Stem GBA SP! (deel 5)
Het grote GBA (SP) Topic (deel 6)
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)
Het grote GBA (SP) Topic deel 8
Het grote GBA (SP) Topic deel 9
Het grote GBA (SP) topic - deel 10
Het grote GBA (SP) topic deel 11
Het grote GBA (SP) Topic deel 12

De grootste games op dit moment:

Pokemon Ruby & Sapphire


quote:
Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire (Engelse titel) worden exclusief voor dit geweldige handheld-systeem gecreëerd en bevatten ladingen nieuwe functies, veel meer karakters om te verzamelen en glorieuze beelden die de wereld van Pokémon als nooit tevoren tot leven brengen.

Verreweg de grootste innovatie is het tag-systeem, waardoor je kunt vechten met een paar Pokémon tegen twee rivalen tegelijk. Denk je eens in: je kunt je aanvallen met Pokémon balanceren binnen twee verschillende vaardigheden, waardoor het spel veel meer strategie vereist.

Onder de andere speciale functies vallen onder andere meer jongens en meisjes die je als trainer kunt kiezen en geweldige beelden, die volledig gebruik maken van de krachtige beeldprocessors van de Game Boy Advance. De locaties barsten van de details, zoals realistische rimpels op het water en de Pokémon gevechten zitten vol met actie-animaties en rijke kleuren.

Een nieuw Pokémon-spel zou natuurlijk niet compleet zijn zonder veel nieuwe Pokémon-wezens om te ontdekken en Pokémon Ruby en Sapphire vormen daarop geen uitzondering. Onder de tot nu toe nieuw aangekondigde karakters vallen Pelipper, een pelikaanachtige water-Pokémon, Kinococo de 'Champignon-Pokémon' en de wilde Samehader in haaistijl.


Wario Ware

quote:
Mario's slechte alter-ego, Wario keert op spectaculaire wijze terug op de Game Boy Advance. In Wario Ware, Inc: Minigame Mania heeft de geldlustige gluiperd de ultieme manier gevonden om heel snel heel rijk te worden: hij gaat videogames maken!

Als nieuwe speler op de dynamische markt van videogames heeft Wario met hulp van zijn vrienden meer dan 200 compleet gestoorde videogames ontwikkeld. Ervan overtuigd dat spelers het allemaal helemaal te gek zullen vinden, zit Wario rustig te wachten tot het geld komt binnenstromen.

Elk van de 'games' duurt slechts 5 seconden, en de tijdbom in beeld zorgt dat spelers dit niet vergeten. Typerend voor Wario is dat hij de spelers geen instructies geeft. Aan het begin van iedere minigame verschijnt slechts een enkel woord of symbolische hint, dus is het alleen al een uitdaging om uit te zoeken wat de bedoeling is. In min of meer willekeurige volgorde moet de speler zo in moordend tempo de ene na de andere uitdaging overwinnen.

Wario Ware, Inc: Minigame Mania is de ultieme game om snel even een potje te spelen. De korte spelletjes zijn stuk voor stuk slim ontworpen, zodat zelfs een sessie van 2 minuten al goed kan zijn voor een voldoening schenkende spelervaring. Het even unieke als verslingerende Wario Ware, Inc: Minigame Mania maakt uitstekend gebruik van de krachtige mogelijkheden van de Game Boy Advance.


En verder zijn er natuurlijk nog een paar titels die staan te popelen om gereleased te worden.

Advace Wars 2

quote:
Advance Wars 2 neemt al het goede uit het meesterlijke eerste deel en vult dit aan met nog meer strategie, diepgang, units en verhaal.

Sturm, de leider van de van de Black Hole Army heeft een nieuwe basis gebouwd en heeft zijn zinnen gezet op Cosmo Land. Het is nu aan jou om je manschappen bij elkaar te krijgen en Cosmo Land te verdedigen. Span samen met je bondgenoten om de binnendringers terug te slaan. De turn-based strategy action in Advance Wars 2: Black Hole Rising zet je weer diep aan het denken en gooit je midden in de actie die het eerste deel zoveel awards bezorgde.

- Nieuwe officieren met harde overwinnings tactieken die gebruik kunnen maken van aanvallen zoals Typhoon en Airborne Assault om harde slagen op de manschappen van de vijand uit te delen. - Leer de nieuwe voertuigen, zoals de Neotank, te besturen terwijl je vreemde terreinen moet overwinnen en nieuwe tactieken moet bedenken. - Test je strategie tegen vrienden in de verschillende multiplayer. modes - Gebruik de Map Editor om zelf de meest complexe en uitdagende battle maps te maken en deze te ruilen met vrienden.


Golden Sun 2

quote:
Eindelijk kunnen we weer terugkeren naar het epische verhaal van magie, zwaarden en avonturen in onze zoektocht om de "Alchemy" van het land weer kracht te geven. Ontdek nieuwe conitentne, culturen en nieuwe dungeons in je reis over de wereld van Weryard. Loop, vlieg of neem zelfs de boot naar vele verschillende werelden.


Vervolg je avontuur die je begon in Golden Sun of start lekker vers als je nieuw bent in de wereld van Golden Sun. Golden Sun the Lost Age is een perfect startpunt voor spelers die nog niet eerder Golden Sun hebben gespeeld en spelers die dat wel hebben kunnen een zeer uitgebreid vervolg verwachten.

Breng de karakters van Golden Sun over naar de Lost Age inclusief al hun items, vaardigheden en Djin om zo meer geheime te unlocken. Gebruik tot 8 karakters in gevecht waardoor je party in vergelijking met het eerste deel verdubbeld is en je meer diepte geeft in het vecht en magic systeem.


De prachtige graphics en indrukwekkende summon effecten zijn nooit eerder vertoond op een handheld. Nieuwe magische spreuken offeren meer oplossingen voor battles en puzzles.

Link met vrienden en zet je teams tegen over lekaar in een 2 player duel.


En misschien wel de coolste release van de komende 2 maanden:

Final Fantasy Tactics Advance

quote:

August 26, 2003 - Even though the game doesn't ship until September 8th, Final Fantasy Tactics Advance, the US version, has hit our desks. Of course, we wasted no time getting right to the adventure, seeing as the Japanese version, released several months ago, is a little confusing for folks who can't really understand the language. If all you're looking for are brand new video and screens of this version in action, click this link to head right to the meat and potatoes media page and watch the first twenty minutes of Final Fantasy Tactics Advance. You know you want to.
The release of Final Fantasy Tactics Advance is pretty historical, as it's the first Square game released on a Nintendo system since the company decided to pull the plug on Nintendo development back in the N64 days. The GBA version of Final Fantasy Tactics is actually an original design based upon the game Square released on the PlayStation system years ago. So, even if you've played through that game, the GBA version is a fresh, new storyline with new elements to discover.

The game opens up with a group of kids on a school's playground during wintertime, as a snowball fight breaks out. It's here where the developers both establish characters as well as the basics of the fight engine that players will have to utilize deeper in the game. It's a very clever implementation of a training mission. Players here will learn how to move, attack and face directions after an attack during this snowball fight. It's a canned sequence, though; it's not possible to actually "kill" the opposing team with snowballs, since after two attack rounds the game takes over with its unfolding storyline. Eventually, the lead characters stumble upon a book that grants an unexpected wish: the kids are transported into a Final Fantasy universe and assume the "roles" of an inhabitant of that "world."

It's great that the game starts out in the real world, since it gives players the opportunity to relate to the goings-on in Final Fantasy Tactics Advance; the designers don't annoyingly thrust players straight into a fantasy world. Players begin in a normal, everyday universe, and are then transported to a Final Fantasy world; it's here where the players learn everything as the characters do.

Though we've already gone through the technical merits of Final Fantasy Tactics Advance in several import impressions (the game's been available since February 2003 in Japan), we still can't resist mentioning a few things about the development. At the very least, this game is stunning both graphically and visually; the developers don't put a lot of "ooh neat" effects into the graphics engine, opting for a more subtle way of telling a story; but the sheer detail of the environments, while purposely adopting an "angular" look, is absolutely wonderful with loads of color used for all the environments. The character animation is pulled off extremely well, as each person has been given quite a few frames of motion...even when standing still. The music soundtrack is, as expected from Square, very orchestral and definitely shows the GBA has some power to give off fantastic audio.


(Bronnen: DimensionPlus en IGN)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 31 augustus 2003 @ 14:43:31 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12848016
Goede tijden voor de GBA bezitters. * BMH is erg blij met me GBA's en kan niet wachten op Mario & luigi!

Strax ga ik nog ff Final Fantasy Tactics: Advance spelen!

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_12854410
FFTA..
wil..hebben...maar..geen....geld....
Argh!

Dan maar even roodstaan.

* Lexie gaat dvdboxoffice met een bezoekje vereren.

The flesh is weak....

pi_12854607
1 of: Final Fantasy Tactics Advanced @ $49.95ea. $49.95
Product Number: 90040024 Product Type: Game Boy Advance


Totals

Items Ordered 1
Subtotal $49.95
Shipping $0.00

Order Total* $49.95

En nou hopen dat ik dat baantje krijg waarvoor ik aan het solliciteren ben .

  zondag 31 augustus 2003 @ 22:33:16 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12859550
Moet nog wachten tot eind oktober Maar ik speel hem dan wel op een groot tv scherm

Op de SP blijf ik nog ff Golden Sun 1 en 2 spelen.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 september 2003 @ 08:46:44 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12886922
quote:
Based on the storyline of FINAL FANTASY ADVENTURE, SWORD of MANA places players in the role of a hero or heroine who must race to save the Mana Tree. Each of the main characters experiences the story differently. With multiple possible experiences, replay value is high. In addition to the visual upgrade and moving story, strategic elements have been added to the adventure, including a diverse selection of weapons. Players can select the best weapon for particular enemies, or choose from new attacks and magic spells. The popularRing Command system returns as well, allowing players to choose items, weapons, or abilities quickly and easily mid-battle.
quote:
Manufacturer: Nintendo
Arrival: Monday, December 01, 2003
Product #: 90043954
Product Code: Game Boy Advance
Dit is dus de US versie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12886942
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 2 september 2003 @ 11:51:57 #8
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12889519
kan er ook nog een niet-rpg spel bij in de openingspost?

w.w. en a.w. zijn wel okee hoor

  dinsdag 2 september 2003 @ 11:56:55 #9
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12889639
uit het vorige topic:
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:23 schreef BMH het volgende:

[..]

De screenshots zijn fake. Anders was er ook wel een press release van.


eigenwijs
quote:
Eerste en laatste screens van GTA 3

04-08-2003 | Jelle van Es

GTA 3 was waarschijnlijk de GBA game waar de meeste discussie over was. Helaas heeft het spel nooit het daglicht gezien.

GTA 3 op de GBA. Een droom voor elke GBA-er, zo leek het. Crawfish was er lange tijd mee bezig. En het leek er ook op dat het spel ooit zou uitkomen. Helaas is het daar nooit van gekomen. Crawfish ging in november 2002 failliet. Toch was het GTA 3 project toen al aardig gevordert. Altijd al willen weten hoe GTA 3 er op de GBA had uitgezien? Een ex-programmer van Crawfish heeft nu screenshots op zijn website geplaatst. Zo zag het er uit:

Dit zijn dus geen fakes, maar echte 'work-in-progress' screens. Het had zo mooi kunnen zijn.

http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14450


pi_12890505
lijkt een beetje op GTA 1 of niet?
pi_12890574
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:41 schreef Slasher het volgende:
lijkt een beetje op GTA 1 of niet?
Omdat ie topdown is? De graphics zien er verder toch een stuk gedetailleerder uit.

Weet iemand al een releasedate?

pi_12890612
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Omdat ie topdown is? De graphics zien er verder toch een stuk gedetailleerder uit.

Weet iemand al een releasedate?


3 replies hierboven stond dit :
quote:
GTA 3 was waarschijnlijk de GBA game waar de meeste discussie over was. Helaas heeft het spel nooit het daglicht gezien.
GTA 3 op de GBA. Een droom voor elke GBA-er, zo leek het. Crawfish was er lange tijd mee bezig. En het leek er ook op dat het spel ooit zou uitkomen. Helaas is het daar nooit van gekomen. Crawfish ging in november 2002 failliet. Toch was het GTA 3 project toen al aardig gevordert. Altijd al willen weten hoe GTA 3 er op de GBA had uitgezien? Een ex-programmer van Crawfish heeft nu screenshots op zijn website geplaatst. Zo zag het er uit
pi_12890639
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:46 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

3 replies hierboven stond dit :
[..]


xcuse me, ff te snel gelezen. Ik dacht dat het onderhand weer in ontwikkeling was.
pi_12893196
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[..]


[..]

Dit is dus de US versie.


1 December al? Sinterklaas, pak maar in! .
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:50:54 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12893218
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:49 schreef Lexie het volgende:

[..]

1 December al? Sinterklaas, pak maar in! .


Mijn ouders hebben een CC Kunnen ze mooi via DVDBoxoffice doen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12893247
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben een CC Kunnen ze mooi via DVDBoxoffice doen


Ik heb zelf een cc .
pi_12893266
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:49 schreef Lexie het volgende:
1 December al? Sinterklaas, pak maar in! .
Ik denk niet dat hij met zijn stoomboot langs de coastguard komt. Zeker niet met al die pieten aan boord.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12894578
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij met zijn stoomboot langs de coastguard komt. Zeker niet met al die pieten aan boord.


verstoppen we het in een grote pepernoot
pi_12894691
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:43 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

verstoppen we het in een grote pepernoot


Lol .
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:27:00 #20
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12897154
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[..]


[..]

Dit is dus de US versie.


. !!!

Hier kan ik nu zo hebberig van worden...

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:32:30 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12902661
FF:TA Wallpapers



The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12932097
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 5 september 2003 @ 12:32:43 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12958337
Mario & Luigi boxart:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12958526
Mario & Luigi is een van de spellen die ik echt wel ga halen. Het schijnt een beetje a la mario paper te zijn en dat vond ik een heel leuk spel.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:01:47 #25
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12958866
Coooooooooooool!
Ik heb gisteren van Ubi Soft de NGC-versie van Splinter Cell gekregen.
Dit heeft op zich geen fuk met de GBA te maken, maar ik heb ook meteen zo'n fijne NGC-GBA linkkabel besteld op Play.com
En hiermee kun je op je GBA extra missies downloaden en in de Gamecube-versie kun je de GBA gebruiken als extra radarscherm.
GEYL!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')