abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:04:38 #51
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_12820075
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:52 schreef TAmaru het volgende:
Als je nu een t-shirt laat drukken met op de voorkant

"Henk-Jan"
en dan op de achterkant, voor als je teleurgesteld wegloopt omdat je bent afgewezen

"kan mijn reet likken"

?


Is natuurlijk ook leuk als je niet afgewezen bent en weg moet lopen Kijken of je dan nog mag terug komen
Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:29:38 #52
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_12820785
Ideetjes:
1. Stotter! En niet zo'n beetje ook, stotter zoveel als je kunt, als je zingt, als je praat, als je denkt en als je hoest.
2. Zing Kutmarrokanen, maak wilde handgebaren en steek jezelf halverwege het nummer per ongeluk met een vinger in je oog.
3. Doe een shirt aan met 'Yvonne is een forumslet'.
4. Loop de auditiekamer in met een glaasje water, en neem na elke drie zinnen een slokje.
5. Loop de auditiekamer in, kijk bloedserieus in de camera en zeg 'Zorah, ik hoop dat je kijkt. Ik hou van je, wil je met me trouwen?' en loop dan weg.
6. Fake een hartaanval.

Probeer het een béétje in te houden, anders laten ze je vast de auditiekamer niet eens in...

O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_12826207
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:02 schreef Sandradeboer het volgende:
Tja, helaas voor jou, maar je zult eerst door de voorrondevoorronde heen moeten komen, dus nix Henk-Jan. Je zult je kunsten dus eerst voor een 'nep' jury moeten vertonen. Zij bepalen vervolgens of je doormag naar de echte voorronde, dus met Henk-Jan etc. in de jury. Zie dus eerst hier maar es doorheen te komen. Suc6 in elk geval!
wil jij zeggen dat dit niet op tv komt? In dat geval heb ik er ook geen zin meer in.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
pi_12826239
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:23 schreef bingo het volgende:

[..]

wil jij zeggen dat dit niet op tv komt? In dat geval heb ik er ook geen zin meer in.


Ja, dat is wat ik bedoel. Vriendin van mij had vorig jaar meegedaan. De mensen die voor de echte jury mogen verschijnen zijn of heel erg goed of verschrikkelijk. De middenmoot haalt die voorronde voorronde eruit. Maar probeer het in elk geval. Je weet maar nooit!
A person is a person through other persons
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:59:34 #55
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_12826626
Die kans moet je niet laten liggen!
Free Your Mind
pi_12826648
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:23 schreef bingo het volgende:

[..]

wil jij zeggen dat dit niet op tv komt? In dat geval heb ik er ook geen zin meer in.


Even doorzetten en in de echte finale flippen. Dan lukt het wel.
pi_12826674
Doe 'Pijpen beffen neuken' van de Dikke Lul Band
pi_12826776
maar ga je door als je idioot doet of moet je het juist goed doen en pas in de finale idioot doen? Ik kan niet goed zingen, dus ik verwacht niet door te gaan als ik goed probeer te zingen.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
pi_12826806
Mmhz of gewoon zeggen dat de seks met het jurylid echt ronduit slecht was. Maar je toch hoopt op een finale plaats. .
pi_12827780
Tjsa, als je niet kunt zingen, zou ik nu maar een beetje gek doen. Als je geluk hebt mag je dan door naar de 'echte' jury. Suc6 en laat nog even weten hoe het is gegaan.
A person is a person through other persons
  Moderator zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:22:33 #61
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12833067
---> RLS
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12843113
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:15 schreef bingo het volgende:
maar ga je door als je idioot doet of moet je het juist goed doen en pas in de finale idioot doen? Ik kan niet goed zingen, dus ik verwacht niet door te gaan als ik goed probeer te zingen.
Ik vrees voor je dat als je zwaar idioot doet je geen SECONDE zendtijd krijgt. Die ongein filteren ze er met 16.000 kandidaten echt wel uit, of je moet echt iets speciaals "zijn".
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12843917
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 08:12 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ik vrees voor je dat als je zwaar idioot doet je geen SECONDE zendtijd krijgt. Die ongein filteren ze er met 16.000 kandidaten echt wel uit, of je moet echt iets speciaals "zijn".


ja, of je moet serieus debiel zijn. Niet gespeeld debiel. Als je er echt 1 bent, ga je wel door naar de 'echte' jury.

(denk aan Wanda )

Strawberry Flavour..
pi_12844566
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 08:12 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ik vrees voor je dat als je zwaar idioot doet je geen SECONDE zendtijd krijgt. Die ongein filteren ze er met 16.000 kandidaten echt wel uit, of je moet echt iets speciaals "zijn".


ik ga ook voor speciaal.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
pi_12844713
Veel succes
pi_12844808
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

*uit een ver verleden opduikelt*
[..]


En dan nog een mooi fok! t-shirt aan,dan komt het helemaal goed

Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_12844863
Al die aanmeldingen nu, echt te triest. Iedereen gaat natuurlijk alleen maar een beetje lomp staan doen, duh.
Idols
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_12848008
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:19 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Al die aanmeldingen nu, echt te triest. Iedereen gaat natuurlijk alleen maar een beetje lomp staan doen, duh.
Idols 2
maar toch zit ik vast elke uitzending weer voor de buis gekluisterd...
Strawberry Flavour..
  zondag 31 augustus 2003 @ 14:45:38 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12848077
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:29 schreef Sai het volgende:
Ideetjes:
1. Stotter! En niet zo'n beetje ook, stotter zoveel als je kunt, als je zingt, als je praat, als je denkt en als je hoest.
2. Zing Kutmarrokanen, maak wilde handgebaren en steek jezelf halverwege het nummer per ongeluk met een vinger in je oog.
3. Doe een shirt aan met 'Yvonne is een forumslet'.
4. Loop de auditiekamer in met een glaasje water, en neem na elke drie zinnen een slokje.
5. Loop de auditiekamer in, kijk bloedserieus in de camera en zeg 'Zorah, ik hoop dat je kijkt. Ik hou van je, wil je met me trouwen?' en loop dan weg.
6. Fake een hartaanval.

Probeer het een béétje in te houden, anders laten ze je vast de auditiekamer niet eens in...



mischien nog een een ontzettend foute bril opzetten , bij jamai ook gelukt
pi_12848355
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 14:42 schreef -moi- het volgende:

[..]

maar toch zit ik vast elke uitzending weer voor de buis gekluisterd...


En ik moet straks weer de foto's bekijken op de voorpagina van de krant. Verdomme, breng toch echt nieuws. Dus Volkskrant, bij deze.
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_12851602
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:58 schreef bingo het volgende:

[..]

ik ga ook voor speciaal.


je GAAT niet voor speciaal.. je BENT speciaal (negatief of positief)...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12878347
Ik denk dat ik weet hoe ik het ga doen. Ik ga denk ik een duet zingen met mr.sock. Diegene die op de HES rotterdam hebben gezeten hebben wellicht al vaker gehoord van de legendarische mr.sock. Toen trok ik een sok over mijn hand en heb een presentatie gehouden in een collegezaal.
Nu wil ik een duet zingen met mr.sock en graag over een paard. Of een liedje dat met paarden te maken heeft. Ik kan niet uitleggen waarom, jullie moeten het maar op tv zien.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
  maandag 1 september 2003 @ 19:40:38 #73
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_12878429
Het beloof weer leuk te gaan worden
Boris, Irma, Maud of Alice?
Als dat zakkenvullen van me maar snel is!
heb jij al gesms't?
  maandag 1 september 2003 @ 20:36:32 #74
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_12879588
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:29 schreef Sai het volgende:
Ideetjes:
5. Loop de auditiekamer in, kijk bloedserieus in de camera en zeg 'Zorah, ik hoop dat je kijkt. Ik hou van je, wil je met me trouwen?' en loop dan weg.
Probeer het een béétje in te houden, anders laten ze je vast de auditiekamer niet eens in...
?
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  maandag 1 september 2003 @ 20:39:03 #75
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12879620
Sai .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')