abonnement Unibet Coolblue
pi_847971
Ik snap hier niks van
  woensdag 21 maart 2001 @ 14:46:03 #27
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_848389
Ik was er al bang voor dat het te mooi voor woorden zo zijn

als ik moet kiezen voor kwantiteit(=weinig geld) of kwaliteit(=snelle verbinding up en down) dan is het zo beslist

Ik blijf wel lekker bij @home

dank U allen

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  woensdag 21 maart 2001 @ 14:48:09 #28
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_848404
quote:
Op 21 maart 2001 09:31 schreef Dennism het volgende:
en bij @home heb je toch ook webspace?
da`s hun benaming voor een homepage

er was een mxstream isp(planet geloof ik) die het toestaan om je website te draaien vanaf thuis, en dat leek me wel interessant ipv ruimte huren bij widexs

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_848424
Nu eens een positief verhaal over mxstream. Ik heb dus mxstream bij xs4all. En ik ben echt wel tevreden. Ik heb kabel bij upc gehad en dat was zeer instabiel. Dagen eruit enzo... Downloaden die vliegen van 200KB/s naar 1.2KB/s Met adsl heb ik constant 20-50KB/s en de aansluit kosten zijn maar 175 piekos..
pi_848444
quote:
Op 21 maart 2001 10:56 schreef Arcee het volgende:
100 piek per maand voor maximaal 64KB/sec (die wèl constanter is dan kabel, denk ik) en een installatie van 600 piek ofzo. Doe mij dus maar @Home.
Ermm, de doe-het-zelf installatie is 170 piek. Je hebt ALTIJD een constante downloadsnelheid van 49 kB/sec, ongeveer 512 Kbit ( wat ik overigens ook een beetje suf vind). Ik ben allang blij met met 49 kB/sec, kon eerst maar 4 kB/sec.

Ik betaal 100 gulden per maand, maar dat deel ik met iemand anders. 50 gulden is voor planet internet, 50 gulden voor KPN.

pi_848461
quote:
Op 21 maart 2001 13:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb in 2000 6 maanden Xs4all Mxstream gehad, maar dat in november 2000 weer opgezegd. WAT EEN KUT PRODUCT:
-snelheid lag te laag
-te hoge pingtijden
-niet kunnen uploaden, omdat dan de verbinding verbreekt.
-een helpdesk die NIETS weet
-teveel packetloss
-te hoge prijs.
Hmm, ik heb deze problemen niet. Het werkt bij mij als een zonnetje. als ik online wil spelen heb ik gemiddeld een ping van 40 a 50 ( voor een Nederlandse). De helpdesk heeft me juist goed geholpen toen bleek dat de saoftware van net.speed niet werkte.

en wat prijs betreft dat heb ik verdeeld met iemand anders. Ik was eerst meer geld kwijt.

Vreemd hij verschillende het kan zijn.

pi_848501
Ja dat wou ik ook nog even zeggen met chello had ik echt KLOTE pings...van 300 tot 3000 echt vervelend als je online games wilt spelen.. Bij mxstream/xs4all ping van 40/50 zelfs om 8 uur s'avonds
  woensdag 21 maart 2001 @ 15:27:45 #33
9768 ProZa66
Is er soms ook
pi_848604
quote:
[b]Op 21 maart 2001 13:14 schreef KonnieKipke het volgende: Ik heb in 2000 6 maanden Xs4all Mxstream gehad, maar dat in november 2000 weer opgezegd. WAT EEN KUT PRODUCT:
-snelheid lag te laag
-te hoge pingtijden
-niet kunnen uploaden, omdat dan de verbinding verbreekt. -een helpdesk die NIETS weet
-teveel packetloss
-te hoge prijs.
Snelheid ligt op wat ze bieden. Ping tijden zijn hier prima in orde. Uploaden ook geen problemen mee. Geen packetloss. Prijs wist je van te voren.
Het enige is de KPN helpdesk, die is %$#@ Bij XS4ALL weten ze wel waar ze over praten.
Misschien dat je wat vroeg was en veel van de kinderziektes heb meegemaakt, maar ook dat kon je weten.
Dit hoort zo ......
pi_848672
kinderziektes? Tja, dat zullen het ongetwijfeld geweest zijn.. Maarre is het niet zo dat je een feilloos werkend product hoort aan te bieden. Dat er storingen zijn alla, maar vorig jaar was het gewoon verschrikkelijk. 175 piek per maand lappen en nieteens fatsoenlijk kunnen internetten. Na een hoop brieven heb ik wel een hoop cash teruggekregen, maar de vanzelfsprekenheid voor zoiets ontbreekt bij KPN. Aanmodderen doe je maar op de testbank niet met klanten
Die mxstream helpdesk is echt een hell: het zijn een stel volslagen nietsnutten die geen kaas van de materie gegeten hebben en die lijken te werken met standaard probleem-oplos-schermen.
Zodra cistron in de buurt beschikbaar komt neem ik dat of versapoint moet zn prijzen verlagen, dan is dat ook een goed alternatief.
  woensdag 21 maart 2001 @ 15:49:05 #35
3878 Vork
Manisch creatief
pi_848702
quote:
Op 21 maart 2001 13:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb in 2000 6 maanden Xs4all Mxstream gehad, maar dat in november 2000 weer opgezegd. WAT EEN KUT PRODUCT:
-snelheid lag te laag
-te hoge pingtijden
-niet kunnen uploaden, omdat dan de verbinding verbreekt.
-een helpdesk die NIETS weet
-teveel packetloss
-te hoge prijs.
Eeuh heb je het nou over Sonera Kabelinternet otevallig? komt me verdacht voor namelijk...

ADSL, Mxstream whatever hoe je t ook wilt noemen komt hier dus in April en ik ga Mooi overstappen. Dat sonera bennik na 2 jaar echt zat en eindelijk is er dus een Alternatief!

pi_848716
ik snap best dat alle kabelaars (behalve A2000 en @home misschien) jubelzang zingen bij mxstream, maar in feite is het ook gewoon boerenbedrog. Toegegeven, de kwaliteit is vergeleken met vorig jaar zeker getegen, maar 175 piek per maand voor de fast variant is het niet waard (gezien de frequente dienstonderbrekingen).
Ik zou mxstream ook zeker aan willen bevelen voor mensen met sonera, casema of weet ik ut, maar weet dat het verre van optimaal is.
pi_848733
Waar een dienst komt zal er altijd geklaagd worden...

Als je kabel hebt met betere connectie dan 64 KB/s -> Daarop blijven.
Als je een deimos-kutkabelmodem hebt(tragema), kan ADSL lonend zijn.
Telefoon/isdn, geen kabel wel adsl en je verbruikt meer dan 100 piek per maand aan internet -> ADSL.

Mijn ervaringen met ADSL zijn positief. Zeer weinig uitval (v.a. januari 2x uitgevallen voor <1 uur). Mooie snelheid en prachtpings. Zit bij xs4all en bevalt prima. Voor mij niet meer terug naar isdn/modem.. Het werkt gewoon GOED (Amersfoort)

En ja, voor sommige lui is 64 kilobyte per seconde niet genoeg, maar als je 64 kilobits per seconde gewend was, dan weet je niet wat je overkomt.

En let wel: sommige lui hadden behoorlijke problemen met ADSL wat kon worden teruggeleid tot hun huisinstallatie.

  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2001 @ 16:54:54 #38
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_849073
Ik heb sinds augustus ADSL bij XS4ALL.
In het begin wel vaak prblemen dat de verbinding wegviel, maar alter werd het redelijk betrouwbaar. eerverleden week was er een 2 dagen durende landelijke storing en dat is dan zwaar balen.
Maar het gaat een stuk sneller dan mijn 56K modempje en mijn kosten zijn een stuk lager.
Geen telefoon rekeningen meer van vele honderden guldens.
Wordt @home trouwens niet regelmatig aangeduid met @slome?

Ik denk dat straks direct inloggen op de ISP , dus niet meer via het MXstream inlog scherm wel een verbetering zal zijn.
Over het geheel genomen ben ik tevreden, ik heb er ook op gewacht want ik had geen zin is A2000 of nu UPC.

The future is after you
  woensdag 21 maart 2001 @ 17:47:42 #39
3878 Vork
Manisch creatief
pi_849380
ik kan niet wachten tot het er is.. echt niet..
pi_849960
quote:
Op 21 maart 2001 12:49 schreef Arcee het volgende:
En zelfs zat mensen binnen de IT-wereld weten het niet... nuff said.
het grappige is... een Byte is namelijk niet altijd 8 bits. Daarom zie je in lowlevel IP specificaties steeds het woord octet gebruikt worden als ze een groepje van 8 bits bedoelen.
Tegenwoordig slaat het nergens meer op maar zo is de traditie een beetje ontstaan om het maar in Bits uit te drukken ipv bytes.

Verder wordt voor ISDN wordt ook met 64 Kbits geadverteerd.

Nog verder off topic... hardeschijf fabrikanten zien als enige in de computer industrie een kilobyte als 1000 bytes ipv de gangbare 1024 bytes.

  woensdag 21 maart 2001 @ 20:40:06 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_849992
Maar goed, om even terug ontopic te gaan zovty, ik heb ook adsl van mxstream, en het is idd zwaar balen als er een storing is, vooral omdat ik dat met m'n 56k modem nooit had. Maarja de snelheden die ik nu heb, had ik toen ook noooit. En inderdaad, ik deel die honderd gulden met wat andere mensen hier thuis en daarvoor had ik telefoonrekening van meer dan honderd gulden, dus dit is echt wel een vooruitgang. En die snelheden, ja er zijn een hoop servers die een maximum downsnelheid instellen die langzamer is dan mijn maximum snelheid en da's jammer. Aan de andere kant als die er niet zijn haal je je mp3tjes binnen een minuut binnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 22 maart 2001 @ 02:04:12 #42
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_851146
quote:
Op 21 maart 2001 16:54 schreef otaku-san het volgende:
Wordt @home trouwens niet regelmatig aangeduid met @slome?
da`s volgens mij alleen Chandler die dat zegt.

maar d`r zit dan ook een paar honderd kilometer tussen mij en chandler. Hier is het oha lekker snel

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')