abonnement Unibet Coolblue
pi_12349879
wie kan mij iets leren over handlezen numerologie etc.?
of weet je goeie sites of zo, want ik wil er iets over leren enzo, maar dan moet dat wel kunnnen!!
good charlotte is the best 4 ever!! get to know them, their music...
pi_12350003
ah leuk favo onderwerpen

voor handlezen ken ik niet echt sites, kan je beter de boeken in duiken en de beteknissen leren van de gebieden op je handen. Ook handig als je astrologie een beetje kent, de symbolische betekenissen van de planeten die corresponderen weer met gebieden op je hand.

Numerologie is wat moielijker, maar wel leuk om wat meer zelfkennis te krijgen.

er zijn met google heel veel sites over te vinden, moet je zelf maar achteraan gaan en op het forum is ook wel wat te vinden.
Er zijn meer (en betere) Engelstalige sites trouwens, waar je alles voor je kan laten berekenen als je lui bent

oja mijn opmaak:
Expression: 7 - Soul Urge: 7 - Persona: 9 - Destiny: 7

dit zijn er maar een paar, meestal krijg je een getal voor je persoon, je levensdoel, de manier waarop je overkomt op anderen, je uitdagingen in je leven, welke situaties je terechtkomt. Maar dat is wat moeilijker te interpreteren.

Numerologie is trouwens o.a. uitgewerkt door Pythagoras, misschien ken je zijn stellingen wel

pi_12373210
bedankt!
ik zal eens gaan zoeken in google of zo.
thanx again!

xx

good charlotte is the best 4 ever!! get to know them, their music...
pi_12373428
Hoi je kan ook ergens een ankertje kopen over handlezen heb ik ook ze kosten maar 5,00 daar staat echt alles in. En op welke site kan je dat laten berekenen
pi_12373448
Volgen smij word numerologie nog altijd als joodse zwarte magie gezien, komt uit de kabbala.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12374543
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:14 schreef pro_jeex het volgende:
Volgen smij word numerologie nog altijd als joodse zwarte magie gezien, komt uit de kabbala.
Getallenleer komt voor in veel verschillende religies en occulte wetenschappen maar zoals elk goed mysterie zijn de roots onbekend
pi_12374662
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:05 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Getallenleer komt voor in veel verschillende religies en occulte wetenschappen maar zoals elk goed mysterie zijn de roots onbekend


http://www.astrology-numerology.com/numerology.html
Kijk hier maar even.
quote:
. The actual origins of numerology predate Pythagoras, the most popular being the very old Hebrew Kabbala.
Joodse zwarte magie dus, nee daar doe ik niet aan.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12382365
joh klopt niet helemaal hoor. Getallenleer, het geven van een betekenis aan de priemgetallen, een betekenis of klank toekennen komt al in Sumerische geschriften voor. Sorry dat ik niet wat meer info voor je heb de boeken die ik daarover heb gelezen waren niet mijn bezit en die kan ik er nu niet op naslaan.

Kabbala is trouwens niet zwarte magie, het is neutraal, degeen die het bestudeert kan die kennis voor zijn of haar eigen doelen gebruiken. Dat het een duister tintje heeft gekregen is o.a. om het ontoegankelijk te maken voor de massa (occult) "geruchten". The tree of life is een mooie gedachte en komt terug in Kabbala.

Numerologie tegenwoordig in een New Age jasje is juist leuk om te bekijken, je kan er een hoop zelfkennis en bevestiging mee verkrijgen. Je hoeft niet in de Kabbala ervoor te duiken.

pi_12383254
sammer, er zijn heel veel boeken over handlezen en numerologie en ik raad je aan eens je neus in wat van die boeken te stoppen.
Ook zijn er veel cursussen handlezen en numerologie, maar lees eerst zelf eens over voordat je eventueel aan zo'n cursus begint.
Ga gewoon eens in je bibliotheek zoeken! .

Iemand in een topic uitleggen hoe deze dingen werken, is namelijk heel moeilijk.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12471099
een afrader ivm numerologie is hetboek "je bent zoals je heet" van Jean Simpson... erg onvolledig!!!
Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_12475422
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:44 schreef ghostarmor het volgende:
een afrader ivm numerologie is hetboek "je bent zoals je heet" van Jean Simpson... erg onvolledig!!!
da's altijd jammer met dat soort boeken. Beter is om zoveel mogelijk boeken te lezen en dan je eigen mening vormen.

Vaak worden alleen de positieve punten uitgelicht, terwijl de negatieve eigenschappen een vollediger beeld geeft
heb je tenminste wat om aan te werken.

pi_12839924
Hey,

Numerologie was ik ook een tijdje geïnteresseerd in geweest. Ik heb er toen een boek gekocht dat erover ging. En daar stond heel veel over numerologie in.
Dit boek = Numerologie (invloed van getallen op je leven) van Kathleen Roquemore.
Staan veel verschillende aspecten in die je kunt berekenen d.m.v je naam, geboortedatum, enz.
Ik heb alleen nog een andere vraag. Er bestaan verschillende berekeningen in de numerologie. Dat je cijfers niet moet herleiden of juist wel. En de cijfers 11, 22, 33 worden soms wel en soms niet herleid. Dit komt omdat sommigen het als bijzondere cijfers zien en anderen dit gewoon als een 2, 4 en 6 zien. Welke moet je nou nemen? Wordt een beetje verwarrend zo. In het boek dat ik dus heb worden 11, 22, 33 niet herleid. Ook tel je de cijfers pas bij elkaar op als je eerst het totaal van bijv. alleen je voornaam, tussennaam en achternaam hebt opgeteld.
De beschrijving van de cijfers vond ik wel redelijk bij me passen. Dus misschien ook wel een aanrader voor geinteresseerden.
Mijn cijfers zijn:
Ware innerlijk: 7 Optreden naar buiten: 8 Levensbestemming: 6 Eigen hart: 1.

Not everything is what it seems to be.
pi_12873741
als we dan toch op aan het sommen zijn:

Life path: 1
Expression: 11 of 2
Soul Urge: 4
Inner Dreams: 7

Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')